Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je in de meetlijst? Geef het dan even door, dan zetten we je erin.![]()
Jaaaaa. Snel weer doen. Past allemaal niet meer in mijn kast hoorquote:Op maandag 17 december 2018 06:27 schreef Limoentjuh het volgende: [..] En winkelen in Milaan met jou was wel fantastisch
Hoe was jouw weekend op het winkelen na
![]()
Gwn een extra inloopkast laten bijbouwenquote:Op maandag 17 december 2018 06:30 schreef Already_in_use het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Jaaaaa. Snel weer doen. Past allemaal niet meer in mijn kast hoor
Schaken?quote:Op maandag 17 december 2018 06:31 schreef Limoentjuh het volgende:
Lastig als je opeens LAPO hebt en niks hebt voor een nieuwe TT
Krijg je die kansloze mensen weer iddquote:Op maandag 17 december 2018 06:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Had ik even overwogen maar dan denken ze weer dat ik een kloon van jou ben
Paraplu mee ?quote:Op maandag 17 december 2018 06:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hier ook alleen een beetje hard.
Oei.. komt je nat op het werk aan. Gelukkig zegt de baas daar niks vanquote:Op maandag 17 december 2018 06:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee, in de auto laten liggen
haha preciesquote:Op maandag 17 december 2018 06:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Oei.. komt je nat op het werk aan. Gelukkig zegt de baas daar niks van
Straks op het werkquote:Op maandag 17 december 2018 06:46 schreef Driepink het volgende:
Ik zou ook wel een dutje willen doen
Nog één?quote:Op maandag 17 december 2018 06:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gwn een extra inloopkast laten bijbouwen
Je zoons?quote:Op maandag 17 december 2018 06:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
2 zieken vandaag, tis fantastisch
Geen oproepkrachten beschikbaar? Je zal komende weken waarschijnlijk wel vaker ziekmeldingen krijgenquote:Op maandag 17 december 2018 06:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
2 zieken vandaag, tis fantastisch
na volgende week is iedereen bijna vrij.quote:Op maandag 17 december 2018 06:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geen oproepkrachten beschikbaar? Je zal komende weken waarschijnlijk wel vaker ziekmeldingen krijgen
Ik ben anders normaal gesproken alleen met kerst vrij..quote:Op maandag 17 december 2018 06:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
na volgende week is iedereen bijna vrij.
jaja na deze week.quote:Op maandag 17 december 2018 06:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben anders normaal gesproken alleen met kerst vrij..
Nee, ik bedoel, enkel de 2 dagen van kerst.. maandag eigenlijk werken, en donderdag/vrijdag ookquote:
Ik ook gewoon. Je hebt er geen reet aan om die dagen vrij te zijn.quote:Op maandag 17 december 2018 06:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, enkel de 2 dagen van kerst.. maandag eigenlijk werken, en donderdag/vrijdag ook
bikkel 💪👊quote:Op maandag 17 december 2018 06:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook gewoon. Je hebt er geen reet aan om die dagen vrij te zijn.
Mogen ze op hun vrije dagen uitziekenquote:Op maandag 17 december 2018 06:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
na volgende week is iedereen bijna vrij.
dan zijn ze ineens spontaan beter natuurlijk.quote:Op maandag 17 december 2018 07:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mogen ze op hun vrije dagen uitzieken
Heb die maandag wel vrij genomen.quote:Op maandag 17 december 2018 06:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook gewoon. Je hebt er geen reet aan om die dagen vrij te zijn.
Wie zich ziek meldt ontvangt geen kerstpakket of kerstbonus !quote:Op maandag 17 december 2018 07:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dan zijn ze ineens spontaan beter natuurlijk.
ik heb toch een leuk pakket voor ze.quote:Op maandag 17 december 2018 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wie zich ziek meldt ontvangt geen kerstpakket of kerstbonus !
Dat zal ze leren
Zelf samengesteld of zo'n kant en klare pakket die je kan kopen bij de Makro enzoquote:Op maandag 17 december 2018 07:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb toch een leuk pakket voor ze.
zeker die klote dvd's van jequote:Op maandag 17 december 2018 07:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb toch een leuk pakket voor ze.
zelf samengesteldquote:Op maandag 17 december 2018 07:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zelf samengesteld of zo'n kant en klare pakket die je kan kopen bij de Makro enzo
Ik maakte vroeger altijd de kerstpakketten open van mijn ouders.quote:
Je hebt altijd van die voorspelbare spullen erin zoals ragout in blik, kersen op siroop dus die dvd's zijn dan wel iets nieuwsquote:Op maandag 17 december 2018 07:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik maakte vroeger altijd de kerstpakketten open van mijn ouders.
Als haags er dan al zijn 18+ dvd's in heeft gestopt staat die kinderen wel een leuke verassing te wachten
Ja klopt.quote:Op maandag 17 december 2018 07:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je hebt altijd van die voorspelbare spullen erin zoals ragout in blik, kersen op siroop dus die dvd's zijn dan wel iets nieuws
ga ik ook doen.quote:Op maandag 17 december 2018 07:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan en daarna kopje thee
Verjaardagscadeau voor de eerstvolgende die jarig isquote:Op maandag 17 december 2018 07:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ik had een panini pakket gekozen, ik dacht: "dat is handig zo'n grill apparaatje"
Bleek dus dat ik vorig jaar hetzelfde pakket had gekozenDus nu heb ik 2 van die dingen
quote:Op maandag 17 december 2018 07:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ik had een panini pakket gekozen, ik dacht: "dat is handig zo'n grill apparaatje"
Bleek dus dat ik vorig jaar hetzelfde pakket had gekozenDus nu heb ik 2 van die dingen
Kerstbonus ?quote:Op maandag 17 december 2018 07:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik krijg niet eens een kerstpakket
Hoezo niet?quote:Op maandag 17 december 2018 07:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
begrijpelijkquote:Op maandag 17 december 2018 07:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het is toch wel een dingetje hoor, altijd leuk om zo'n pakket te krijgen, ook al zit er vaak troep in.quote:Op maandag 17 december 2018 07:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet iedereen doet aan kerstpakketten meer
Ik maak geen 1000 posts per dag.quote:Op maandag 17 december 2018 07:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kerstpakket is alleen voor mensen die wel werken.
Ik heb er anders ook een gekregenquote:Op maandag 17 december 2018 07:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kerstpakket is alleen voor mensen die wel werken.
Ja klopt. Maar denk dat veel mensen liever een kerstbonus krijgen ipv een hoop prullaria waar ze niks aan hebbenquote:Op maandag 17 december 2018 07:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het is toch wel een dingetje hoor, altijd leuk om zo'n pakket te krijgen, ook al zit er vaak troep in.
Stiekeme harde werker ben jij gwnquote:Op maandag 17 december 2018 07:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb er anders ook een gekregen
Is toch een cadeautje.quote:Op maandag 17 december 2018 07:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar denk dat veel mensen liever een kerstbonus krijgen ipv een hoop prullaria waar ze niks aan hebben
Ik ook nietquote:Op maandag 17 december 2018 07:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik maak geen 1000 posts per dag.
Ik vind ze ook wel leuk hoorquote:Op maandag 17 december 2018 07:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Is toch een cadeautje.
Doe dan maar liever een cadeautje
haal er gewoon boodschappen vanquote:Op maandag 17 december 2018 07:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kan je je eigen pakket samenstellen
homoquote:Op maandag 17 december 2018 07:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
haal er gewoon boodschappen van
Altijd!quote:Op maandag 17 december 2018 07:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
t begint weer bij die blauwen
Haags weer tegen jou he..quote:Op maandag 17 december 2018 07:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
t begint weer bij die blauwen
bikkels delen uit en incasseren.quote:Op maandag 17 december 2018 07:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Haags weer tegen jou he..
Maar jij gaat er net zo hard op in weer
Een bikkel is toch iemand met maar 1 bal?quote:Op maandag 17 december 2018 07:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
bikkels delen uit en incasseren.
Kan mij geen bal schelen.quote:Op maandag 17 december 2018 07:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Een bikkel is toch iemand met maar 1 bal?
hij legt het toch wel af.quote:Op maandag 17 december 2018 07:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
Haags weer tegen jou he..
Maar jij gaat er net zo hard op in weer
Stil jij nou maar, jij besteed je tijd aan het samenstellen van een kerstpakketquote:Op maandag 17 december 2018 07:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij helemaal, met je slechte beoordeling.
Voordeel van goed bevriend zijn met de baasquote:Op maandag 17 december 2018 07:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Stil jij nou maar, jij besteed je tijd aan het samenstellen van een kerstpakket
Vriendjespolitiekquote:Op maandag 17 december 2018 07:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Voordeel van goed bevriend zijn met de baas
En toch geld binnenharkenquote:Op maandag 17 december 2018 07:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Stil jij nou maar, jij besteed je tijd aan het samenstellen van een kerstpakket
Ik had een zeer goede beoordelingquote:Op maandag 17 december 2018 07:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij helemaal, met je slechte beoordeling.
Ik ook, namens mezelfquote:Op maandag 17 december 2018 07:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had een zeer goede beoordeling.
Nog Nederlanders vandaag met darten?quote:Op maandag 17 december 2018 07:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had een zeer goede beoordeling.
Ook een abo nemen? Snap niet waarom mensen daar altijd mee wachten tot nieuwjaar. Na paar keer gaan houden ze ermee op maar blijven lidmaatschap betalenquote:
vinnie en rayaquote:Op maandag 17 december 2018 07:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog Nederlanders vandaag met darten?
Nee, zal eerder 2019 worden.quote:Op maandag 17 december 2018 07:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben je intussen weer begonnen met sporten ?
Smoesjes smoesjes smoesjesquote:Op maandag 17 december 2018 07:52 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, zal eerder 2019 worden.
Ik heb elk weekend plannen tot nu toe
neejoh ben je gekquote:Op maandag 17 december 2018 07:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ook een abo nemen? Snap niet waarom mensen daar altijd mee wachten tot nieuwjaar. Na paar keer gaan houden ze ermee op maar blijven lidmaatschap betalen
quote:Op maandag 17 december 2018 07:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zou eigenlijk ook niet weten waar jij de tijd vandaan moet halen.
Bedoel het niet gemeen ofzo hoorquote:
lolquote:Op maandag 17 december 2018 07:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zou eigenlijk ook niet weten waar jij de tijd vandaan moet halen.
zijn verzonnen zoons zijn al grote jongensquote:Op maandag 17 december 2018 08:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bedoel het niet gemeen ofzo hoorMaar hij begint al om 6uur ochtend met werken en dan tot 18uur.
Heeft ook nog een vrouw en 2 zoontjes en een verzonnen dochter..!!
Zijn dochter is verzonnen maar de zoontjes bestaan wel degelijk.quote:Op maandag 17 december 2018 08:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
zijn verzonnen zoons zijn al grote jongens
verzonnen?quote:Op maandag 17 december 2018 08:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
zijn verzonnen zoons zijn al grote jongens
werkzequote:Op maandag 17 december 2018 08:22 schreef Limoentjuh het volgende:
Op het werk aangekomen en zo lekker beginnen
Fijne dag allen
Ik wil een dutje doenquote:Op maandag 17 december 2018 08:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus, moet ik door het plafond ofzo.
xxxquote:Op maandag 17 december 2018 08:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
anders kan je geen waterpolo spelen
homoquote:Op maandag 17 december 2018 08:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben allang aan het werk man, maar wil nog steeds slapen
Je geeft winterfappers een slechte naam met dit.quote:Op maandag 17 december 2018 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen last van, we zitten toch binnen.
Hoezo?quote:Op maandag 17 december 2018 09:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je geeft winterfappers een slechte naam met dit.
Ik vind ieder weertype kut eigenlijkquote:Op maandag 17 december 2018 09:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je geeft winterfappers een slechte naam met dit.
Wat doe je nog hier dan?quote:Op maandag 17 december 2018 09:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind ieder weertype kut eigenlijk
Jij hoort dus eigenlijk in KLB te posten?quote:Op maandag 17 december 2018 09:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind ieder weertype kut eigenlijk
Iedere Nederlander.quote:Op maandag 17 december 2018 09:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij hoort dus eigenlijk in KLB te posten?
preciesquote:Op maandag 17 december 2018 09:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Ik wil graag ellende want ik heb er toch geen last van"
weet ik.quote:Op maandag 17 december 2018 10:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat maakt je gewoon een egoïstische klootzak.
Zo ken ik je weerquote:Op maandag 17 december 2018 10:04 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Ik heb perongeluk de derde wereldoorlog ontketend
Goed bezigquote:Op maandag 17 december 2018 10:04 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Ik heb perongeluk de derde wereldoorlog ontketend
Ja, het kwam bij mij ook plotseling, dus kon helaas geen vrij meer krijgenquote:Op maandag 17 december 2018 10:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom nam ik na dat soort weekenden altijd de maand mag vrij
no salsa rojoquote:Op maandag 17 december 2018 10:45 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Este burrito es muy bueno, pero necesita salsa verde
Ohja ik moet mn duolingodingetje vandaag ook nog doenquote:Op maandag 17 december 2018 10:45 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Este burrito es muy bueno, pero necesita salsa verde
Dat klinkt niet fijnquote:Op maandag 17 december 2018 11:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ophouden, of ik kots over je heen
Gewoon doen, egoïstische klootzakken verdienen dat.quote:Op maandag 17 december 2018 11:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ophouden, of ik kots over je heen
zeker.quote:Op maandag 17 december 2018 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon doen, egoïstische klootzakken verdienen dat.
Wat ik er wel niet voor over zou hebben om nu een dutje te kunnen doen..quote:
Het is een egoïstische klootzak.quote:Op maandag 17 december 2018 11:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haags is aardig, bewaar die kots maar voor iemand anders
Hey kijk uit wat je zegt hè.quote:Op maandag 17 december 2018 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een egoïstische klootzak.
Hij gaf het zelf toe.quote:Op maandag 17 december 2018 11:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hey kijk uit wat je zegt hè.
Ach stop toch met deze act katjequote:Op maandag 17 december 2018 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een egoïstische klootzak.
Je had ook een dutje kunnen doen toch ipv hier posten. Gwn even kantoortje op slot en lekker duttenquote:Op maandag 17 december 2018 11:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wat ik er wel niet voor over zou hebben om nu een dutje te kunnen doen..
Het word dan alleen een volle 8 uur slapen
Ik heb geen sleutel van het pandquote:Op maandag 17 december 2018 11:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je had ook een dutje kunnen doen toch ipv hier posten. Gwn even kantoortje op slot en lekker dutten
Opgeruimd staat netjes toch?quote:Op maandag 17 december 2018 11:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt
Dat wel.quote:Op maandag 17 december 2018 11:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes toch?
Kloptquote:Op maandag 17 december 2018 11:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes toch?
Ik dacht dat je een eigen kantoortje hadquote:Op maandag 17 december 2018 11:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb geen sleutel van het pand
We heten niet allemaal Haags.quote:Op maandag 17 december 2018 11:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een eigen kantoortje had
Gelukkig niet, zou een hoop verwarring kunnen veroorzakenquote:Op maandag 17 december 2018 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We heten niet allemaal Haags.
Moet jij niet werken trouwensquote:Op maandag 17 december 2018 11:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gelukkig niet, zou een hoop verwarring kunnen veroorzaken
Ben ik mee bezigquote:Op maandag 17 december 2018 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet jij niet werken trouwens
Maar dat doe ik al.quote:Op maandag 17 december 2018 11:35 schreef Already_in_use het volgende:
Ga eens pauze houden haags. Hup hup.
Helaas nietquote:Op maandag 17 december 2018 11:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een eigen kantoortje had
Ik alleen.quote:Op maandag 17 december 2018 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met hoeveel zit jij op kantoor dan?
met gemakquote:Op maandag 17 december 2018 11:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Je kunt toch niet typen en eten tegelijk
1. Manager van 2 afdelingenquote:Op maandag 17 december 2018 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met hoeveel zit jij op kantoor dan?
saaiquote:Op maandag 17 december 2018 11:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
1. Manager van 2 afdelingen
2. de andere afdeling (1 persoon)
3. mijn afdeling (1 persoon)
4. douane man
totaal 4
Dat je daar niet spontaan lesbisch bent geworden.quote:Op maandag 17 december 2018 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
Heerlijk toch alleen op kantoor.
Ik zat bij de Rabo met 15 vrouwen en een man
Ik weet niet of ik medelijden moet hebben met die ene man of nietquote:Op maandag 17 december 2018 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
Heerlijk toch alleen op kantoor.
Ik zat bij de Rabo met 15 vrouwen en een man
Ja.quote:Op maandag 17 december 2018 11:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik medelijden moet hebben met die ene man of niet
heeft voor en nadelen.quote:Op maandag 17 december 2018 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
Op kantoor zou ik het fijn vinden om alleen te zitten.
Kan je tenminste doorwerken
FOK!ken tijdens werktijdquote:Op maandag 17 december 2018 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar heb ik dit nu weer aan te danken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |