Je zoons?quote:Op maandag 17 december 2018 06:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
2 zieken vandaag, tis fantastisch
Geen oproepkrachten beschikbaar? Je zal komende weken waarschijnlijk wel vaker ziekmeldingen krijgenquote:Op maandag 17 december 2018 06:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
2 zieken vandaag, tis fantastisch
na volgende week is iedereen bijna vrij.quote:Op maandag 17 december 2018 06:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geen oproepkrachten beschikbaar? Je zal komende weken waarschijnlijk wel vaker ziekmeldingen krijgen
Ik ben anders normaal gesproken alleen met kerst vrij..quote:Op maandag 17 december 2018 06:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
na volgende week is iedereen bijna vrij.
jaja na deze week.quote:Op maandag 17 december 2018 06:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben anders normaal gesproken alleen met kerst vrij..
Nee, ik bedoel, enkel de 2 dagen van kerst.. maandag eigenlijk werken, en donderdag/vrijdag ookquote:
Ik ook gewoon. Je hebt er geen reet aan om die dagen vrij te zijn.quote:Op maandag 17 december 2018 06:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel, enkel de 2 dagen van kerst.. maandag eigenlijk werken, en donderdag/vrijdag ook
bikkel 💪👊quote:Op maandag 17 december 2018 06:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook gewoon. Je hebt er geen reet aan om die dagen vrij te zijn.
Mogen ze op hun vrije dagen uitziekenquote:Op maandag 17 december 2018 06:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
na volgende week is iedereen bijna vrij.
dan zijn ze ineens spontaan beter natuurlijk.quote:Op maandag 17 december 2018 07:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mogen ze op hun vrije dagen uitzieken
Heb die maandag wel vrij genomen.quote:Op maandag 17 december 2018 06:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook gewoon. Je hebt er geen reet aan om die dagen vrij te zijn.
Wie zich ziek meldt ontvangt geen kerstpakket of kerstbonus !quote:Op maandag 17 december 2018 07:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dan zijn ze ineens spontaan beter natuurlijk.
ik heb toch een leuk pakket voor ze.quote:Op maandag 17 december 2018 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wie zich ziek meldt ontvangt geen kerstpakket of kerstbonus !
Dat zal ze leren
Zelf samengesteld of zo'n kant en klare pakket die je kan kopen bij de Makro enzoquote:Op maandag 17 december 2018 07:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb toch een leuk pakket voor ze.
zeker die klote dvd's van jequote:Op maandag 17 december 2018 07:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb toch een leuk pakket voor ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |