Wat dan?quote:Op maandag 17 december 2018 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een gedoe met mijn cv ketel
quote:Op maandag 17 december 2018 17:56 schreef Wereldgozer het volgende:
AIU haal je even een rond vierkantje voor me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Moet hem om de 4/5 dagen bijvullen. Maar nergens sporen van lekkage.quote:
quote:Op maandag 17 december 2018 18:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen probleem schat. Anders nog iets?
O wacht hier heb ik nog iets voor jou.
[ afbeelding ]Ja, en dan help ik je net en dan geloof je me nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 december 2018 18:06 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen probleem schat. Anders nog iets?
O wacht hier heb ik nog iets voor jou.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe je er wel 450 milliliter in?quote:Op maandag 17 december 2018 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet hem om de 4/5 dagen bijvullen. Maar nergens sporen van lekkage.
Ook niet onder de vloer?quote:Op maandag 17 december 2018 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet jouw zusje wel vaker bijvullenquote:Op maandag 17 december 2018 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet goed nee.quote:Op maandag 17 december 2018 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik googlede en keek alleen naar de plaatjes. Ik las de teksten niet.quote:Op maandag 17 december 2018 18:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, en dan help ik je net en dan geloof je me niet
Hoe was het vandaag? Niet te hard gelachen?quote:Op maandag 17 december 2018 18:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik googlede en keek alleen naar de plaatjes. Ik las de teksten niet.
Toch bedankt dat je het voor me op nam.
En elke keer sex 25 erbij zeker?quote:Op maandag 17 december 2018 18:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee is beste heb nu weer gelezen dat je van elke sigaret zo 24 min minder leeft
Dan moet ik niet teveel doen dusquote:Op maandag 17 december 2018 18:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
En elke keer sex 25 erbij zeker?
Hahaha. Moest wel even op mijn lip bijten om niet schaapachtig te grinniken.quote:Op maandag 17 december 2018 18:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe was het vandaag? Niet te hard gelachen?
wat zul je het gemist hebbenquote:Op maandag 17 december 2018 18:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mag bijna weer op feestdoek gelukkig
Juist wel toch? Is elke keer 1 minuut extra.quote:Op maandag 17 december 2018 18:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan moet ik niet teveel doen dus
Ik zou de hele dag doorgaan danquote:Op maandag 17 december 2018 18:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Juist wel toch? Is elke keer 1 minuut extra.
"daar komt ie dan"? Dat zeg je als je 16 bent en voor het eerst een meisje gaat neukenquote:Op maandag 17 december 2018 18:18 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hahaha. Moest wel even op mijn lip bijten om niet schaapachtig te grinniken.
Maar toen keek ik naar die dokter die met zijn norse blik die eendenbek vast had en op een lollige manier probeerde te zeggen "daar komt ie dan"
Voor het huwelijk ja?quote:Op maandag 17 december 2018 18:20 schreef devzero het volgende:
[..]
"daar komt ie dan"? Dat zeg je als je 16 bent en voor het eerst een meisje gaat neuken
Daar stond net geen 16quote:Op maandag 17 december 2018 18:20 schreef devzero het volgende:
[..]
"daar komt ie dan"? Dat zeg je als je 16 bent en voor het eerst een meisje gaat neuken
nopequote:Op maandag 17 december 2018 18:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ook niet onder de vloer?
Of bij de radiatoren zelf?
Het uitkleden duurde langer. Was zo gepiept iig.quote:Op maandag 17 december 2018 18:20 schreef devzero het volgende:
[..]
dat kan op zoveel manieren worden uitgelegdquote:Op maandag 17 december 2018 18:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Het uitkleden duurde langer. Was zo gepiept iig.
Niet te vaakquote:Op maandag 17 december 2018 18:24 schreef devzero het volgende:
[..]
hopelijk heb je ook geen sex dan!
Het uitstrijkje was zo gemaakt.quote:Op maandag 17 december 2018 18:25 schreef devzero het volgende:
[..]
dat kan op zoveel manieren worden uitgelegd
in de arenaquote:Op maandag 17 december 2018 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de Arena of ga je mee naar Bernabeu?
ik vind uitstrijkje een heel vies woordquote:Op maandag 17 december 2018 18:26 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Het uitstrijkje was zo gemaakt.
Beter?
nou zegquote:Op maandag 17 december 2018 18:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie.. met flatje of wg sla ik wel over
Ik ook. Maar dan is het meteen duidelijk. En kunnen er geen flauwe grappen gemaakt wordenquote:Op maandag 17 december 2018 18:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik vind uitstrijkje een heel vies woord
O ik niet.quote:Op maandag 17 december 2018 18:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie.. met flatje of wg sla ik wel over
Hoezo vies? Moet ook gebeuren en we willen niet dat AIU baarmoederhalskanker krijgt hoor.quote:Op maandag 17 december 2018 18:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik vind uitstrijkje een heel vies woord
Precies.quote:Op maandag 17 december 2018 18:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoezo vies? Moet ook gebeuren en we willen niet dat AIU baarmoederhalskanker krijgt hoor.
niet?quote:Op maandag 17 december 2018 18:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoezo vies? Moet ook gebeuren en we willen niet dat AIU baarmoederhalskanker krijgt hoor.
Nee logischquote:Op maandag 17 december 2018 18:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik sla niet over met flatje of wg.
dan kan het woord zelf toch vies zijn joh tamzakquote:Op maandag 17 december 2018 18:45 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2018 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
goed verhaal weer ik ga maar eens aan het werk dan maar
Zodanquote:Op maandag 17 december 2018 18:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
dan kan het woord zelf toch vies zijn joh tamzak
lekker poffie roken met karbonkelquote:Op maandag 17 december 2018 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar de reis moet verder want ik moet naar Karbonkel land.
prostaat onderzoek dan welquote:Op maandag 17 december 2018 18:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Precies.
Maar ik snap WG wel. Uitstrijkje klinkt niet bepaald sexy.
Je strijkt je jam toch ook uit op je boterhamquote:Op maandag 17 december 2018 18:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
dan kan het woord zelf toch vies zijn joh tamzak
Nee potje jam stop ik mijn leuter inquote:Op maandag 17 december 2018 19:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Je strijkt je jam toch ook uit op je boterham
Ik dacht die stop je in jezelf..quote:Op maandag 17 december 2018 19:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee potje jam stop ik mijn leuter in
lilliputterquote:Op maandag 17 december 2018 19:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vanavond BARNEY toch?quote:Op maandag 17 december 2018 19:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2018 19:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
MELKEN JA!quote:Op maandag 17 december 2018 19:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee ook niet. Sowieso prostaat.
Prostaat melken
Wtfquote:Op maandag 17 december 2018 19:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee ook niet. Sowieso prostaat.
Prostaat melken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |