substantie is het wezenlijke in de antieke filosofie, accidens is datgene wat buitenwezenlijk isquote:Op maandag 17 december 2018 15:58 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens iets van substantie gezegd.
Maar zijn wij er substantieel iets mee opgeschoten of was het wezenlijk maar lucht.quote:Op maandag 17 december 2018 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
substantie is het wezenlijke in de antieke filosofie, accidens is datgene wat buitenwezenlijk is
nu heb ik wel iets van substantie gezegd
En bij gebrek aan lucht ontstaat er een vacuum.quote:Op maandag 17 december 2018 16:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar zijn wij er substantieel iets mee opgeschoten of was het wezenlijk maar lucht.
snel de plug er maar uit trekken zodat je niet implodeertquote:Op maandag 17 december 2018 16:02 schreef miaeak het volgende:
[..]
En bij gebrek aan lucht ontstaat er een vacuum.
zou de margriet of viva tips hebben hou je menstruatiebloedvlekken uit je vloerbedekking kan halen?quote:Op maandag 17 december 2018 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
Maar je volle menstruatiecup is dus op de grond gedonderd, of wat?
Als je nou had opgelet had je gezien wat er wel was gebeurt.quote:Op maandag 17 december 2018 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
Maar je volle menstruatiecup is dus op de grond gedonderd, of wat?
Stom lied.quote:Op maandag 17 december 2018 16:06 schreef Driepink het volgende:
Nu net klaar op 538:
ITS THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAR
hmm, teruggelezen en ik zie het alsnog niet, ik ben niet zo snel als het om vrouwenzaken gaatquote:Op maandag 17 december 2018 16:06 schreef miaeak het volgende:
[..]
Als je nou had opgelet had je gezien wat er wel was gebeurt.
quote:Op maandag 17 december 2018 15:15 schreef miaeak het volgende:
Ik wil iets grappigs zeggen dat net gebeurd is maar beetje tmi voor hier denk ik.
quote:Op maandag 17 december 2018 15:49 schreef miaeak het volgende:
T ging over een menstruatiecup. En een natuurkundig fenomeen.
Gebroken?quote:
Jammer... Ik vond mijn segway wel briljant.quote:Op maandag 17 december 2018 16:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hmm, teruggelezen en ik zie het alsnog niet, ik ben niet zo snel als het om vrouwenzaken gaat
quote:Op maandag 17 december 2018 15:58 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens iets van substantie gezegd.
quote:Op maandag 17 december 2018 15:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
substantie is het wezenlijke in de antieke filosofie, accidens is datgene wat buitenwezenlijk is
nu heb ik wel iets van substantie gezegd
quote:Op maandag 17 december 2018 16:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar zijn wij er substantieel iets mee opgeschoten of was het wezenlijk maar lucht.
quote:Op maandag 17 december 2018 16:02 schreef miaeak het volgende:
[..]
En bij gebrek aan lucht ontstaat er een vacuum.
450kg squaten natuurlijkquote:Op maandag 17 december 2018 15:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Je gaat op een loopband naar zwetende 40ers staren? Succes.
Echt hè...ik trek het niet.quote:Op maandag 17 december 2018 16:09 schreef devzero het volgende:
Wat een spanning allemaal. Zeg dan gewoon wat er gebeurd is.
Was ie op tijd?quote:Op maandag 17 december 2018 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, de monteur is ook weer geweest.
Helder lichtquote:Op maandag 17 december 2018 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
de menstruatiecup heeft zich in je kut vastgezogen
Jaquote:Op maandag 17 december 2018 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
de menstruatiecup heeft zich in je kut vastgezogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |