ligt eraan wie er echt komen.quote:Op maandag 17 december 2018 17:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Betwijfel het ook, zou opzich wel leuk zijn
Ikquote:Op maandag 17 december 2018 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ligt eraan wie er echt komen.
Denk het ook wel, die vrouwen slaan elkaar de kop in om wie er het dichtst bij Grrrrrrrr mogen zitten. Hopelijk vallen er geen gewonden.quote:Op maandag 17 december 2018 17:33 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
3 vrouwen en 4 mannen. Dat wordt nog knokken
Alle vrouwen en haags natuurlijkquote:Op maandag 17 december 2018 17:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk het ook wel, die vrouwen slaan elkaar de kop in om wie er het dichtst bij Grrrrrrrr mogen zitten. Hopelijk vallen er geen gewonden.
Ik nietquote:Op maandag 17 december 2018 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ligt eraan wie er echt komen.
Knuffel niet met mannen ik sterf lieverquote:Op maandag 17 december 2018 17:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh goed, dan heeft 3pink iemand om mee te knuffelen.
Dan zal ik wel even een ladder voor je halenquote:Op maandag 17 december 2018 17:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het plafond, daar kom ik meestal niet bij
plintenladder?quote:Op maandag 17 december 2018 17:54 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Dan zal ik wel even een ladder voor je halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |