quote:Op donderdag 13 december 2018 14:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de dartscarrière van Lex Immers?
0 euro te verdedigen.quote:Op donderdag 13 december 2018 14:27 schreef El-Stinho het volgende:
Alsof Cross niet onder druk staat.
Maar die zal zichzelf niet voor schut willen zetten om als wereldkampioen in zijn eerste wedstrijd eruit te vliegen.quote:
Ik zie hem ook niet verliezenquote:Op donderdag 13 december 2018 14:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Maar die zal zichzelf niet voor schut willen zetten om als wereldkampioen in zijn eerste wedstrijd eruit te vliegen.
Cross staat al het hele jaar te boek als wereldkampioen en heeft op een podium voor de ranking nog steeds geen finale gehaald dit seizoen. Dat is inclusief Euro Tours waar hij heel wat van heeft gegooid. Je leed draag je gewoon mee naar het WK, simple as that.quote:Op donderdag 13 december 2018 14:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Maar die zal zichzelf niet voor schut willen zetten om als wereldkampioen in zijn eerste wedstrijd eruit te vliegen.
Je bent zelf een voetbalact.quote:Op donderdag 13 december 2018 14:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Wel jammer dat al die voetbalacts weerbtevoorschijn komen.
Hoeft niet altijd.quote:Op donderdag 13 december 2018 14:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Cross staat al het hele jaar te boek als wereldkampioen en heeft op een podium voor de ranking nog steeds geen finale gehaald dit seizoen. Dat is inclusief Euro Tours waar hij heel wat van heeft gegooid. Je leed draag je gewoon mee naar het WK, simple as that.
kun je weer dit is gespeeld roepenquote:Op donderdag 13 december 2018 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf een voetbalact.
quote:Op donderdag 13 december 2018 14:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
kun je weer dit is gespeeld roepen
quote:Op donderdag 13 december 2018 15:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik open voor het eerst dit en lees meteen dit
Dit is gespeeld.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik open voor het eerst dit en lees meteen dit
Zjak zou zeggen 'HET WK KAN EEN KEERPUNT ZIJN IN JE CARRIERE!!'quote:Op donderdag 13 december 2018 14:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Cross staat al het hele jaar te boek als wereldkampioen en heeft op een podium voor de ranking nog steeds geen finale gehaald dit seizoen. Dat is inclusief Euro Tours waar hij heel wat van heeft gegooid. Je leed draag je gewoon mee naar het WK, simple as that.
WE ZULLEN NOOIT WETEN WAT ER WAS GEBEURD ALS LLOYD IN 2007 EEN VAN ZIJN 86 MATCHDARTS TEGEN VAN BARNEVELD HAD RAAK GEGOOID.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zjak zou zeggen 'HET WK KAN EEN KEERPUNT ZIJN IN JE CARRIERE!!'
Wat was er gebeurd als Taylor zijn aangekondigde afscheid in 2004 had doorgezet?quote:Op donderdag 13 december 2018 15:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
WE ZULLEN NOOIT WETEN WAT ER WAS GEBEURD ALS LLOYD IN 2007 EEN VAN ZIJN 86 MATCHDARTS TEGEN VAN BARNEVELD HAD RAAK GEGOOID.
Hoe zat dat dan?quote:Op donderdag 13 december 2018 15:31 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd als Taylor zijn aangekondigde afscheid in 2004 had doorgezet?
Zoiets heb ik Zjak ergens een paar keer horen zeggen, maar dat was na de finale tegen Painter die hij net met 7-6 uit het vuur sleepte en hij vond dat ie op z'n hoogtepunt moest stoppen of zoiets.quote:
Geloof er niks van, maar lekker makkelijk roepen als die kans zo minimaal isquote:Op donderdag 13 december 2018 15:44 schreef TserrofEnoch het volgende:
Gurney heeft al aangekondigd, dat mocht hij dit WK winnen, hij ook met pensioen gaat.
Ik heb dan een geweldige verrassing voor je.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Laptop de deur uit geflikkerd toen Marcel Maijer met z'n blije kutkop in beeld kwam.
quote:Op donderdag 13 december 2018 12:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Extra expressief knipperen om je irritantheid te vergroten
quote:Op donderdag 13 december 2018 15:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
WE ZULLEN NOOIT WETEN WAT ER WAS GEBEURD ALS LLOYD IN 2007 EEN VAN ZIJN 86 MATCHDARTS TEGEN VAN BARNEVELD HAD RAAK GEGOOID.
Heeft Lloyd daarna eigenlijk ooit nog eens WEL van RvB gewonnen?quote:
Ja, als ik dit WK win ga ik ook met pensioen HEUJJJJquote:Op donderdag 13 december 2018 15:44 schreef TserrofEnoch het volgende:
Gurney heeft al aangekondigd, dat mocht hij dit WK winnen, hij ook met pensioen gaat.
Premier League 2007 op TVquote:Op donderdag 13 december 2018 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft Lloyd daarna eigenlijk ooit nog eens WEL van RvB gewonnen?
Filmpje is bewerkt toch? (Ik kan nu niet kijken)quote:Op donderdag 13 december 2018 16:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stiekem gooit ie best goed, ondanks dat het weinig punten zijn.
Ooh, das natuurlijk die Amerikaanquote:Op donderdag 13 december 2018 16:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Filmpje is bewerkt toch? (Ik kan nu niet kijken)
De flights veranderen tussen het weggooien en in het bord komen. Als dat zou kunnen had Peter Wright er al mee gegooidquote:Op donderdag 13 december 2018 16:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Filmpje is bewerkt toch? (Ik kan nu niet kijken)
Hij heeft ook enkel geroepen: 'dan kan ik er net zo goed mee ophouden'. Maar hoe eerder die depressieve zak verdwijnt, hoe beter.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Geloof er niks van, maar lekker makkelijk roepen als die kans zo minimaal is
Dan missen we SWEEEEEEEEEEEET CAROLINEEE OHOHOquote:Op donderdag 13 december 2018 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft ook enkel geroepen: 'dan kan ik er net zo goed mee ophouden'. Maar hoe eerder die depressieve zak verdwijnt, hoe beter.
Als kiespijn.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dan missen we SWEEEEEEEEEEEET CAROLINEEE OHOHO
Kunnen we in dat geval niet hopen dat Keegan Brown kampioen wordt.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft ook enkel geroepen: 'dan kan ik er net zo goed mee ophouden'. Maar hoe eerder die depressieve zak verdwijnt, hoe beter.
Daar heb ik altijd medelijden mee, lieve jongen.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kunnen we in dat geval niet hopen dat Keegan Brown kampioen wordt.
quote:Op donderdag 13 december 2018 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar heb ik altijd medelijden mee, lieve jongen.
Prozac word je behoorlijk dik van.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:13 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]![]()
Iemand die zo smerig dik is op die leeftijd vind ik eerder een enorme mongool.
Phil Taylor?quote:Op donderdag 13 december 2018 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
Waar is eigenlijk die vent gebleven die MVG toen nadeed met juichen? (mcdine ofzo) Wimmes, stinho?
Weggedeemsterd in de anonimiteit, teruggegaan naar de BDO om daar ook niets klaar te spelen en daarna veldvulling geworden op de Challenge Tour.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:12 schreef maxi-mus het volgende:
Waar is eigenlijk die vent gebleven die MVG toen nadeed met juichen? (mcdine ofzo) Wimmes, stinho?
quote:Op donderdag 13 december 2018 11:52 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]twitter:JJNieuwlaat twitterde op donderdag 13-12-2018 om 09:28:57@jmnuijs77 @Raybar180 @JelleK180 Vanavond zijn dat @FrankVischsch en @180deRuiter reageer retweet
quote:Op donderdag 13 december 2018 17:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Weggedeemsterd in de anonimiteit, teruggegaan naar de BDO om daar ook niets klaar te spelen en daarna veldvulling geworden op de Challenge Tour.
Wel gelijk finale Dutch Open gehaald pik. Dat zie ik jou nog niet doen.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Weggedeemsterd in de anonimiteit, teruggegaan naar de BDO om daar ook niets klaar te spelen en daarna veldvulling geworden op de Challenge Tour.
Jouw adresgegevens komen denk ik per ongeluk in de spam terecht bij DARTS WAREHOUSE.quote:Op donderdag 13 december 2018 15:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb dan een geweldige verrassing voor je.
*Halve finale.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel gelijk finale Dutch Open gehaald pik. Dat zie ik jou nog niet doen.
quote:Op donderdag 13 december 2018 17:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jouw adresgegevens komen denk ik per ongeluk in de spam terecht bij DARTS WAREHOUSE.
Ik verzaakquote:Op donderdag 13 december 2018 17:22 schreef heywoodu het volgende:
@maxi-mus en @Masterminded/Ajacied/Stijn: hoeveel deelnemers hebben de spellen inmiddels?
35 man. (mani verzaakt ondanks een remind dm vooralsnog)quote:Op donderdag 13 december 2018 17:22 schreef heywoodu het volgende:
@maxi-mus en @Masterminded/Ajacied/Stijn: hoeveel deelnemers hebben de spellen inmiddels?
Welke? Wat?quote:Op donderdag 13 december 2018 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
32 man. (mani verzaakt ondanks een remind dm vooralsnog)
Goede jongen Sietze verbeek heb ik een keer van verloren. (3-1)quote:Op donderdag 13 december 2018 17:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
*Halve finale.
Na fantastische overwinningen tegen Claus Børre, Herrald Koetzier, Sietze Verbeek, Robin Mau Asam, Ko ter Koele, Tony O'Shea, Mark Blandford, Erik van Rijswijk, Martin Jongen en Darius Labanauskas. Je moet het toch maar doen!
Metooquote:
Ik ken er hier 2 van.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
*Halve finale.
Na fantastische overwinningen tegen Claus Børre, Herrald Koetzier, Sietze Verbeek, Robin Mau Asam, Ko ter Koele, Tony O'Shea, Mark Blandford, Erik van Rijswijk, Martin Jongen en Darius Labanauskas. Je moet het toch maar doen!
Chagrijnig worden als je voorspelde winnaar verliest in een toppot terwijl je anders neutraal was geweest.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Metoo
Tof dat al die spellen georganiseerd worden, maar weinig zin om tijd in te steken + ik kijk dan veel minder objectief naar de wedstrijden.
Oh dat, ja ik wacht nog ergens op.quote:Op donderdag 13 december 2018 17:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb je vanmorgen een link gestuurd lapzwans. Van de Nostradamus.
Ik heb gewoon de tombola aangezet en ik zie het aan t eind van de rit welquote:Op donderdag 13 december 2018 17:45 schreef Grifte het volgende:
[..]
Metoo
Tof dat al die spellen georganiseerd worden, maar weinig zin om tijd in te steken + ik kijk dan veel minder objectief naar de wedstrijden.
quote:Op donderdag 13 december 2018 17:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh dat, ja ik wacht nog ergens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Professionalisering van de dartsport.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tegenwoordig zit echt elke darter in de sportschoolWat is deze.
Vandaag artikel in het AD waarin Cross zegt dat hij het sinds kort ook weer regelmatig doet.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:29 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Professionalisering van de dartsport.
Al zie ik MVG, Cross, Suljovich, A. Lewis dit niet 1,2,3 doen.
Zul je in de toekomst wel meer gaan zien.
Valt nog niet te zien, op dit moment dan.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vandaag artikel in het AD waarin Cross zegt dat hij het sinds kort ook weer regelmatig doet.
quote:Op donderdag 13 december 2018 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
[quote]Op donderdag 13 december 2018 18:12 schreef maxi-mus het volgende:
Dagelijks in de sportschool
Bij dat laatste hoort een goede fysieke gesteldheid, vindt ook Danny Noppert. De darter uit Joure (op oudjaarsdag wordt hij 28) let goed op wat hij eet en drinkt en is bijna dagelijks in de sportschool te vinden. ,,Als je prof bent, moet je als prof leven. Natuurlijk drink ik heus wel eens een biertje, maar ik wil ervoor waken dat ik dik word en een slechte conditie krijg. Je kunt op ons niveau een lange partij winnen op basis van een goede conditie.’’
quote:Profileren
Binnen de PDC kennen ze Noppert inmiddels. Andersom weet hij zich steeds beter te profileren. ,,Mijn Engels gaat vooruit. Ik besef dat dat nodig is. Darts is een Britse sport.’’
Dartsen.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:30 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik heb altijd een tergende hekel aan het woordje 'darts' ipv 'darten' in het Nederlands.
Herkennen mensen dit?
Ben jij ook iemand die dan ook anderen gaat verbieden om over darten te praten?quote:Op donderdag 13 december 2018 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
Vanavond een kerstborrel.Ga alles opnemen en hoop dat ik geen uitslagen hoor.
Dat deed ik zelf op de avond dat De Zwaan Van Gerwen versloeg in Blackpool. Lekker man.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
Vanavond een kerstborrel.Ga alles opnemen en hoop dat ik geen uitslagen hoor.
Voormalig wereldkampioen Kist kan geen Engels, who cares.quote:
Nee hoor, ik ga wel even tegen een maat van mij zeggen dat ik geen uitslagen hoef te horen.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:34 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ben jij ook iemand die dan ook anderen gaat verbieden om over darten te praten?
Ik ken wel zo'n gast.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga wel even tegen een maat van mij zeggen dat ik geen uitslagen hoef te horen.Maar als het ter sprake komt is het niet anders.
darts is het meervoud van dart.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:30 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik heb altijd een tergende hekel aan het woordje 'darts' ipv 'darten' in het Nederlands.
Herkennen mensen dit?
Ken dat soort figuren ook wel, bloedirritant ja. Mocht vroeger bij mijn oom ook nooit over voetbaluitslagen praten want hij moest de samenvattingen nog kijken 's avonds.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik ken wel zo'n gast.
Word ik altijd moe van.
Ik snap best dat ik tegen hem niet over uitslagen moet beginnen.
Maar zelfs als je zegt dat je een mooi potje gezien hebt, kijkt ie je aan alsof je het nu helemaal verpest hebt.
Stel anderen praten over darten, dan legt hij aan de rest ook zijn wil op dat niemand erover mag praten.
quote:Op donderdag 13 december 2018 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mag niet elke wedstrijd 'dit is gespeeld ' zeggen van Hafcfan.
Mijn opa en oom waren ook zulke mensen (lol).quote:Op donderdag 13 december 2018 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ken dat soort figuren ook wel, bloedirritant ja. Mocht vroeger bij mijn oom ook nooit over voetbaluitslagen praten want hij moest de samenvattingen nog kijken 's avonds.
Net even flink lopen schijten.quote:
Heb ik 3 keer gedaan vandaag.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net even flink lopen schijten.
Is er al een flesje geopend in huize Mani?quote:Op donderdag 13 december 2018 18:46 schreef Mani89 het volgende:
De pijlen zijn geslepen in Ally Pally ho ho hoooo.
Dat gaat wel ver. Dan kan hij beter gewoon zelf weg gaanquote:Op donderdag 13 december 2018 18:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik ken wel zo'n gast.
Word ik altijd moe van.
Maar zelfs als je zegt dat je een mooi potje gezien hebt, kijkt ie je aan alsof je het nu helemaal verpest hebt.
Stel anderen praten over darten, dan legt hij aan de rest ook zijn wil op dat niemand erover mag praten.
Na het schijten een lekker bakkie zo.quote:
Darts is net zoiets als het ESF, maar dan een maand lang.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Topic #6 en nog geen dartspijl gegooid.
Ze kunnen het WK beter omdopen tot de redding van FOK!
quote:Op donderdag 13 december 2018 18:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Darts is net zoiets als het ESF, maar dan een jaar lang.
Dat is Van Gerwen eigenlijk.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Geloof er geen donder van. LOPEN schijten ja? Ik zou dat niet eens kunnen al zou ik het proberen denk ik. Sowieso, waar heb je daar ruimte voor?quote:Op donderdag 13 december 2018 18:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net even flink lopen schijten.
Dat komt later wel. Ik heb wel al mijn Heineken kerstokken aan.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is er al een flesje geopend in huize Mani?
Ziedaar DE rechtvaardiging van het permanente bestaansrecht van DRTquote:Op donderdag 13 december 2018 18:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
quote:Op donderdag 13 december 2018 18:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat komt later wel. Ik heb wel al mijn Heineken kerstokken aan.
[ afbeelding ]
ben ook voor Wadequote:Op donderdag 13 december 2018 18:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Huize Inso support de altijd onsympathieke Adrian Lewis en de altijd depressieve James Wade
Voormalig keelgrijper Adrian Lewis mag van mij een flinke polsblessure oplopen.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Huize Inso support de altijd onsympathieke Adrian Lewis en de altijd depressieve James Wade
Wade is bipolairquote:Op donderdag 13 december 2018 18:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Je bent tegen Ratajski?quote:Op donderdag 13 december 2018 18:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
ja 2, het is wat.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:52 schreef Coco. het volgende:
Ik vind wel dat er te veel voorspel spellen zijn.
quote:Op donderdag 13 december 2018 18:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Clemens heb ik in de derde ronde. Karel Sedlacek zegt mij zo niks.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:54 schreef El-Stinho het volgende:
Verstandige mensen juichen voor Clemens.
Terwijl ik zelf een mini-bandwagon voor Karel Sedlacek heb.
GABRIEL CLEMENS. die naam mag u onthouden.quote:
Laten we het hier alleen over echte sport hebben, bvd.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:57 schreef El-Stinho het volgende:
Koert mag Sevilla v Krasnodar verpesten.
Broekje al uit voor Lisa Ashton ouwe smeerpijp?quote:Op donderdag 13 december 2018 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
Nog even jongonssss! Zin an!!!
Ik zag ineens “Ajax - manchester” staanquote:Op donderdag 13 december 2018 18:57 schreef El-Stinho het volgende:
Koert mag Sevilla v Krasnodar verpesten.
Loting maandag?quote:Op donderdag 13 december 2018 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag ineens “Ajax - manchester” staan
Ik probeer me vooral op vanavond te concentrerenquote:
20% kans dat dat de loting van ajax wordtquote:Op donderdag 13 december 2018 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag ineens “Ajax - manchester” staan
Die vind ik toch een stuk minder aantrekkelijk dan wat ik bij de naam Lisa in gedachten had eigenlijkquote:Op donderdag 13 december 2018 18:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Broekje al uit voor Lisa Ashton ouwe smeerpijp?
Nou ja, als je bewust bent van het feit dat je niet over uitslagen moet beginnen verraadt zo'n opmerking ook al een hele hoop. Zou ik ook niet prettig vinden als ik de hele dag/avond alles ontweken heb.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik ken wel zo'n gast.
Word ik altijd moe van.
Mani wacht op deze:quote:Op donderdag 13 december 2018 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die vind ik toch een stuk minder aantrekkelijk dan wat ik bij de naam Lisa in gedachten had eigenlijk
Ik geloof niet dat dit jouw been is, je hebt gewoon je arm in een schoen gestopt om niet dik over te komen.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Linksboven. Na 45 minuten stond het 0-1 volgens het balkjequote:
VBL is verderop.quote:
DRT is een divers forum.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 december 2018 19:03 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een Jan Dekker bandwagon in de schuur staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mis je oude UI wel een beetje, wie was dat ook alweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 december 2018 19:03 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een Jan Dekker bandwagon in de schuur staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat wel de derde ronde halen denk ik ja. Daarna is het snel afgelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar mooi potje, dat kan 3-0 zijn kan ook een geweldige upset betekenen, kan een mooie comeback betekenen, kan een 9-darter betekenen, kan ruzie onderling betekenen, kan een sudden death leg betekenen.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, als je bewust bent van het feit dat je niet over uitslagen moet beginnen verraadt zo'n opmerking ook al een hele hoop. Zou ik ook niet prettig vinden als ik de hele dag/avond alles ontweken heb.
Dat er niet over begonnen mag worden is dan weer onzin. Je hebt tegenwoordig ook een hele slag mensen die niet weten of er lucht of zand in een band zit later nog 'Max' (niet formule 1 dus, maar Max) willen terugkijken.
Waar ze altijd die Duitse verklappen weer vandaan halen. #RipEidamsquote:Op donderdag 13 december 2018 18:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
GABRIEL CLEMENS. die naam mag u onthouden.
Lakeside-publiek is tegen buitenlandersquote:Op donderdag 13 december 2018 19:00 schreef skysherrif het volgende:
Best bizar dat darts eigenlijk 1 vd meest progressieve sporten ter wereld is
ventquote:Op donderdag 13 december 2018 19:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als je mentaal sterk vent ga je niet darten. Ik bedoel, zie Mani en Poepsnor.
Zal nu ook wel 16 zijn niet?quote:Op donderdag 13 december 2018 19:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mani wacht op deze:
[ afbeelding ]
Sneu.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:04 schreef El-Stinho het volgende:
Voor seeds supporteren zal ik in den beginne niet doen.
Voor je oerinstinct hoef je je niet te schamen.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Zal nu ook wel 16 zijn niet?
Daar is ze 14 toch, toen ik daar achter kwam schrok ik wel even.
quote:Op donderdag 13 december 2018 19:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Date of birth: 29th April 2003quote:Op donderdag 13 december 2018 19:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mani wacht op deze:
[ afbeelding ]
Ben je ook voor Sjeffrie?quote:Op donderdag 13 december 2018 19:04 schreef El-Stinho het volgende:
Voor seeds supporteren zal ik in den beginne niet doen.
Wil je dat ik nu een foto ga maken van mijn gladde kuiten?quote:Op donderdag 13 december 2018 19:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit jouw been is, je hebt gewoon je arm in een schoen gestopt om niet dik over te komen.
Ja wie nietquote:Op donderdag 13 december 2018 19:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mani wacht op deze:
[ afbeelding ]
Amber Brantsen.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
mis je oude UI wel een beetje, wie was dat ook alweer
Ze laat gelukkig nog wel regelmatig van zich horen op instagram.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wie nietIs daar sinds 2016 nog wat van gehoord trouwens?
Oh dat is wel heel jong ja. Ik dacht dat ze daar al 16 was eigenlijk.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dat is niet sneu. Ik hang talent aan.quote:
Heb je het PSV nog wat gevolgd vandaag? Broekje is hier al de hele dag uit.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze laat gelukkig nog wel regelmatig van zich horen op instagram.
Ze is daar 13 trouwens.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel jong ja. Ik dacht dat ze daar al 16 was eigenlijk.
Wat, met Robben? Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je het PSV nog wat gevolgd vandaag? Broekje is hier al de hele dag uit.
DEZEquote:Op donderdag 13 december 2018 19:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb ik daar ooit een UI van gehad?
Nee, ze zijn al de hele dag met de poule van Ajax bezig.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat, met Robben? Gaat niet gebeuren.
Jarenlang zelfs.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb ik daar ooit een UI van gehad?
Ik geniet zo ongelofelijk van Scarface.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, ze zijn al de hele dag met de poule van Ajax bezig.
Woont Scarface in Amerika?quote:Op donderdag 13 december 2018 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik geniet zo ongelofelijk van Scarface.
k sta het komende WK achter Noppert, Evans, De Zwaan, Ratajski, Sedlacek, Lennon, Dobey, Schindler, Clemens, Joyce, Dekker, Aspinall, Humphries en Van den Bergh.quote:
Ik verwissel je met Paxcon herinner ik me nu.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu ga ik aan m'n eigen geheugen twijfelen.
Ik kom daar dan ook zelden.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, ze zijn al de hele dag met de poule van Ajax bezig.
(lol)quote:Op donderdag 13 december 2018 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
Mexicaanse banden willen aanhalen en dan Robben terug zou wel een leuke troll zijn.
Is Erick "Lodeiro" Gutierrez bekender op deze wereld dan Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt bij elkaar?quote:
Ben eigenlijk helemaal niet zo bekend met Sedlacek, Clemens, Joyce en Humphries. Waar heb jij deze mannen in actie gezien dan, kijk je naar de vloer?quote:Op donderdag 13 december 2018 19:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
k sta het komende WK achter Noppert, Evans, De Zwaan, Ratajski, Sedlacek, Lennon, Dobey, Schindler, Clemens, Joyce, Dekker, Aspinall, Humphries en Van den Bergh.
quote:Op donderdag 13 december 2018 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is Erick "Lodeiro" Gutierrez bekender op deze wereld dan Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt bij elkaar?
Dat was echt genantquote:Op donderdag 13 december 2018 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is Erick "Lodeiro" Gutierrez bekender op deze wereld dan Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt bij elkaar?
Ligt er aan of je dit vraagt in of buiten de walmartquote:Op donderdag 13 december 2018 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stijn kijkt alles.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:12 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ben eigenlijk helemaal niet zo bekend met Sedlacek, Clemens, Joyce en Humphries. Waar heb jij deze mannen in actie gezien dan, kijk je naar de vloer?
Clemens en Joyce hebben in hun eerste Tourjaar uitstekende dingen neergezet. Humphries is een talent wat op Euro Tours heeft laten zien dat hij mee kan komen, maar ik denk dat hij nog een aantal jaar te gaan heeft voor je iets serieus van hem kan verwachten.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:12 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ben eigenlijk helemaal niet zo bekend met Sedlacek, Clemens, Joyce en Humphries. Waar heb jij deze mannen in actie gezien dan, kijk je naar de vloer?
Soort Meulenkamp dan?quote:Op donderdag 13 december 2018 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
Nou ja, Joyce is een constante speler.
Niet met Sjef hè, niet met Sjef.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop vooral dat de altijd vervelende sjef smith meteen verliest.
Jouw Joyce lobby is echt stom. Gewoon een nikszeggende vloermongol is dat.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Clemens en Joyce hebben in hun eerste Tourjaar uitstekende dingen neergezet. Humphries is een talent wat op Euro Tours heeft laten zien dat hij mee kan komen, maar ik denk dat hij nog een aantal jaar te gaan heeft voor je iets serieus van hem kan verwachten.
RIP Zaat.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:22 schreef Coco. het volgende:
Nog steeds geen walk-on girls trouwens?
Nee, alleen op Euro Toursquote:Op donderdag 13 december 2018 19:22 schreef Coco. het volgende:
Nog steeds geen walk-on girls trouwens?
Dat is mijn expertise niet.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Geen Friet from the Shire dus meer? Iedereen heeft een eigen opkomst mogen kiezen?
quote:Op donderdag 13 december 2018 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Geen Friet from the Shire dus meer? Iedereen heeft een eigen opkomst mogen kiezen?
Hafcfan vindt wel meer niet leuk merk ik.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een WK Darts is niet compleet zonder NANANANANANANANANNANANANANA
(hafcfan vindt dit niet leuk).
Dat is hoop, geen verwachting/expertise.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je zegt net dat je hoopt dat een Duitser met Der Kommisar opkomt.
Dat dus bijvoorbeeld ja, maakt het voor mij minder tof. Wel hulde voor El Stinho dat hij er elk jaar zoveel moeite inpomtquote:Op donderdag 13 december 2018 17:50 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Chagrijnig worden als je voorspelde winnaar verliest in een toppot terwijl je anders neutraal was geweest.
Vind die nieuwe nummers van Gorillaz wel echt een stuk minder dan hun ouwequote:Op donderdag 13 december 2018 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit zou mijn opkomst worden als ik nu zou mogen kiezen.
Dat is het refrein van Asereje toch?quote:Op donderdag 13 december 2018 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een WK Darts is niet compleet zonder NANANANANANANANANNANANANANA
Niet teletekst oneindig refreshenquote:Op donderdag 13 december 2018 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ken dat soort figuren ook wel, bloedirritant ja. Mocht vroeger bij mijn oom ook nooit over voetbaluitslagen praten want hij moest de samenvattingen nog kijken 's avonds.
Zie er geen kwaad in om met dit nummer op te komenquote:Op donderdag 13 december 2018 19:26 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik vind het altijd wel schreklich dat darters niet gewoon zelf hun nummertje mogen kiezen.
Als De Zwaan wil stampen met opkomst. Dan gaat hij stampen. Zolang iemand niet met Nazi-liedjes etc. opkomt zie ik geen kwaad in als iemand zijn eigen muziek kiest.
Types zoals klaasweetalles en Scarface is wel een goede reden om VBL permanent te vermijdenquote:
quote:
Ik weet nauwelijks wat ik ingevuld heb.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:26 schreef El-Stinho het volgende:
Ik maak me nooit zo druk om of ik een pooltje wel of niet goed heb.
Ah joh neem het niet zo serieus en het is best vermakelijk.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Types zoals klaasweetalles en Scarface is wel een goede reden om VBL permanent te vermijden
Mooi, ik ben allergisch voor al die pooltjes opmerkingen tijdens de wedstrijden.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:26 schreef El-Stinho het volgende:
Ik maak me nooit zo druk om of ik een pooltje wel of niet goed heb.
RTL Zquote:
Kon me eerst enorm aan hem ergeren, maar vind het nu idd best vermakelijkquote:Op donderdag 13 december 2018 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah joh neem het niet zo serieus en het is best vermakelijk.
Alleen leuk tijdens het Wielrennen om tijdens saaie etappes elkaar uit te lachen.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mooi, ik ben allergisch voor al die pooltjes opmerkingen tijdens de wedstrijden.
Cross moet nog 2x 180 gooien anders heb ik niet de volle puntenquote:Op donderdag 13 december 2018 19:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mooi, ik ben allergisch voor al die pooltjes opmerkingen tijdens de wedstrijden.
quote:Op donderdag 13 december 2018 19:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Cross moet nog 2x 180 gooien anders heb ik niet de volle punten![]()
![]()
Heb 'm afgeluisterd.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zie er geen kwaad in om met dit nummer op te komen
Even kijken of ik die aidszender sowieso kan vindenquote:
Oh ik had nog niet gekeken, schakel 19:59 inquote:Op donderdag 13 december 2018 19:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Alvast op tijd begonnen met RTL Z zoeken
WTFquote:
Wist ik wel, mijn grapje is niet echt geslaagdquote:
Sevilla een C-club noemen hahahaquote:Op donderdag 13 december 2018 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een of andere c wedstrijd op RTL
En RTL Z heb ik niet. Heeft RTL nog een dartsstream of kost dat geld?
Ik zeg een C-wedstrijd flapoor. Kijk morgen naar de kijkcijfers, dat zijn er niet meer dan astro TV.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sevilla een C-club noemen hahaha
De komend kampioen van Spanje.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sevilla een C-club noemen hahaha
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De komend kampioen van Spanje.
quote:Op donderdag 13 december 2018 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een of andere c wedstrijd op RTL
En RTL Z heb ik niet. Heeft RTL nog een dartsstream of kost dat geld?
Jelle Klaasen ook.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mani wacht op deze:
[ afbeelding ]
Ook niet meer dan RTL Late Nightquote:Op donderdag 13 december 2018 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg een C-wedstrijd flapoor. Kijk morgen naar de kijkcijfers, dat zijn er niet meer dan astro TV.
Is ook een beetje hoopquote:
Zodra ze achttien is....quote:Op donderdag 13 december 2018 19:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mani wacht op deze:
[ afbeelding ]
Als je mensen lief aankijkt zijn er vast wel andere opties.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet een Videoland account hebben om de livestream te kijken
Barneywegwerpgebaar.gif
Weet ik. Het vervelende Barça heeft de komende tijd weer een redelijk mazzelschema waarmee ze uit kunnen lopen. Als Sevilla kampioen had geworden, hadden ze van Alaves en Valens moeten winnen.quote:
Unibet account aanmaken en 5 euro erop zetten, dan kun je onbeperkt streams kijken van elk darts hoofdtoernooiquote:Op donderdag 13 december 2018 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet een Videoland account hebben om de livestream te kijken
Barneywegwerpgebaar.gif
Dit Barcelona zonder Messi is niksquote:Op donderdag 13 december 2018 19:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weet ik. Het vervelende Barça heeft de komende tijd weer een redelijk mazzelschema waarmee ze uit kunnen lopen. Als Sevilla kampioen had geworden, hadden ze van Alaves en Valens moeten winnen.
Ik wil graag de bezielende analyses van Roland Scholten.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Unibet account aanmaken en 5 euro erop zetten, dan kun je onbeperkt streams kijken van elk darts hoofdtoernooi
Klopt, hoor. Maar ik ben gewoon sceptisch. Blijft zonde dat die treffer nog zo laat viel zaterdag.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit Barcelona zonder Messi is niks
Mijn opkomstnummer zou zijn een stuk uit:quote:Op donderdag 13 december 2018 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit zou mijn opkomst worden als ik nu zou mogen kiezen.
Je krijgt bij Unibet wel altijd hetzelfde commentaar als Sky Sports met Mardle die BULLSEYEEEEEEEEEEEEEE schreeuwtquote:Op donderdag 13 december 2018 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil graag de bezielende analyses van Roland Scholten.
Dat hangt af van Jeffrey.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, gaat Cross vanavond al naar huis?
Gelukkig is er Darts Radio!quote:Op donderdag 13 december 2018 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je geen digitale tv dan ofzo?quote:Op donderdag 13 december 2018 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
twitter:BarryHearn twitterde op donderdag 13-12-2018 om 19:42:18All set for the greatest show on earth @OfficialPDC ? Good luck to all the players. reageer retweet
Ze speelden zonet filmmuziek uit een Steven Seagal film geloof ik.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig is er Darts Radio!
http://www.rtl7darts.nl/radioFrame/index.html
Dat lijkt me op jouw lijf geschrevenquote:Op donderdag 13 december 2018 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze speelden zonet filmmuziek uit een Steven Seagal film geloof ik.
Nee.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:48 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Heb je geen digitale tv dan ofzo?
Ben meer Schwarzenegger / Van Damme fan.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat lijkt me op jouw lijf geschreven
quote:Op donderdag 13 december 2018 19:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zo, het 3 weken speculeren over wie er in de PL gaan spelen kan weer beginnen
Voelt Ian White de druk van de Prumjur Liek?quote:
Voelen jullie ook allemaal de druk van de Premjur Liek?quote:Op donderdag 13 december 2018 19:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zo, het 3 weken speculeren over wie er in de PL gaan spelen kan weer beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |