Dat dus bijvoorbeeld ja, maakt het voor mij minder tof. Wel hulde voor El Stinho dat hij er elk jaar zoveel moeite inpomtquote:Op donderdag 13 december 2018 17:50 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Chagrijnig worden als je voorspelde winnaar verliest in een toppot terwijl je anders neutraal was geweest.
Vind die nieuwe nummers van Gorillaz wel echt een stuk minder dan hun ouwequote:Op donderdag 13 december 2018 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit zou mijn opkomst worden als ik nu zou mogen kiezen.
Dat is het refrein van Asereje toch?quote:Op donderdag 13 december 2018 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een WK Darts is niet compleet zonder NANANANANANANANANNANANANANA
Niet teletekst oneindig refreshenquote:Op donderdag 13 december 2018 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ken dat soort figuren ook wel, bloedirritant ja. Mocht vroeger bij mijn oom ook nooit over voetbaluitslagen praten want hij moest de samenvattingen nog kijken 's avonds.
Zie er geen kwaad in om met dit nummer op te komenquote:Op donderdag 13 december 2018 19:26 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik vind het altijd wel schreklich dat darters niet gewoon zelf hun nummertje mogen kiezen.
Als De Zwaan wil stampen met opkomst. Dan gaat hij stampen. Zolang iemand niet met Nazi-liedjes etc. opkomt zie ik geen kwaad in als iemand zijn eigen muziek kiest.
Types zoals klaasweetalles en Scarface is wel een goede reden om VBL permanent te vermijdenquote:
quote:
Ik weet nauwelijks wat ik ingevuld heb.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:26 schreef El-Stinho het volgende:
Ik maak me nooit zo druk om of ik een pooltje wel of niet goed heb.
Ah joh neem het niet zo serieus en het is best vermakelijk.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Types zoals klaasweetalles en Scarface is wel een goede reden om VBL permanent te vermijden
Mooi, ik ben allergisch voor al die pooltjes opmerkingen tijdens de wedstrijden.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:26 schreef El-Stinho het volgende:
Ik maak me nooit zo druk om of ik een pooltje wel of niet goed heb.
RTL Zquote:
Kon me eerst enorm aan hem ergeren, maar vind het nu idd best vermakelijkquote:Op donderdag 13 december 2018 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah joh neem het niet zo serieus en het is best vermakelijk.
Alleen leuk tijdens het Wielrennen om tijdens saaie etappes elkaar uit te lachen.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mooi, ik ben allergisch voor al die pooltjes opmerkingen tijdens de wedstrijden.
Cross moet nog 2x 180 gooien anders heb ik niet de volle puntenquote:Op donderdag 13 december 2018 19:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mooi, ik ben allergisch voor al die pooltjes opmerkingen tijdens de wedstrijden.
quote:Op donderdag 13 december 2018 19:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Cross moet nog 2x 180 gooien anders heb ik niet de volle punten![]()
![]()
Heb 'm afgeluisterd.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zie er geen kwaad in om met dit nummer op te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |