quote:Op donderdag 13 december 2018 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is Erick "Lodeiro" Gutierrez bekender op deze wereld dan Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt bij elkaar?
Dat was echt genantquote:Op donderdag 13 december 2018 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is Erick "Lodeiro" Gutierrez bekender op deze wereld dan Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt bij elkaar?
Ligt er aan of je dit vraagt in of buiten de walmartquote:Op donderdag 13 december 2018 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stijn kijkt alles.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:12 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ben eigenlijk helemaal niet zo bekend met Sedlacek, Clemens, Joyce en Humphries. Waar heb jij deze mannen in actie gezien dan, kijk je naar de vloer?
Clemens en Joyce hebben in hun eerste Tourjaar uitstekende dingen neergezet. Humphries is een talent wat op Euro Tours heeft laten zien dat hij mee kan komen, maar ik denk dat hij nog een aantal jaar te gaan heeft voor je iets serieus van hem kan verwachten.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:12 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ben eigenlijk helemaal niet zo bekend met Sedlacek, Clemens, Joyce en Humphries. Waar heb jij deze mannen in actie gezien dan, kijk je naar de vloer?
Soort Meulenkamp dan?quote:Op donderdag 13 december 2018 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
Nou ja, Joyce is een constante speler.
Niet met Sjef hè, niet met Sjef.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop vooral dat de altijd vervelende sjef smith meteen verliest.
Jouw Joyce lobby is echt stom. Gewoon een nikszeggende vloermongol is dat.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Clemens en Joyce hebben in hun eerste Tourjaar uitstekende dingen neergezet. Humphries is een talent wat op Euro Tours heeft laten zien dat hij mee kan komen, maar ik denk dat hij nog een aantal jaar te gaan heeft voor je iets serieus van hem kan verwachten.
RIP Zaat.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:22 schreef Coco. het volgende:
Nog steeds geen walk-on girls trouwens?
Nee, alleen op Euro Toursquote:Op donderdag 13 december 2018 19:22 schreef Coco. het volgende:
Nog steeds geen walk-on girls trouwens?
Dat is mijn expertise niet.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Geen Friet from the Shire dus meer? Iedereen heeft een eigen opkomst mogen kiezen?
quote:Op donderdag 13 december 2018 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Geen Friet from the Shire dus meer? Iedereen heeft een eigen opkomst mogen kiezen?
Hafcfan vindt wel meer niet leuk merk ik.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een WK Darts is niet compleet zonder NANANANANANANANANNANANANANA
(hafcfan vindt dit niet leuk).
Dat is hoop, geen verwachting/expertise.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je zegt net dat je hoopt dat een Duitser met Der Kommisar opkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |