Ze laat gelukkig nog wel regelmatig van zich horen op instagram.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wie nietIs daar sinds 2016 nog wat van gehoord trouwens?
Oh dat is wel heel jong ja. Ik dacht dat ze daar al 16 was eigenlijk.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Zal nu ook wel 16 zijn niet?
Daar is ze 14 toch, toen ik daar achter kwam schrok ik wel even.
Dat is niet sneu. Ik hang talent aan.quote:
Heb je het PSV nog wat gevolgd vandaag? Broekje is hier al de hele dag uit.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze laat gelukkig nog wel regelmatig van zich horen op instagram.
Ze is daar 13 trouwens.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel jong ja. Ik dacht dat ze daar al 16 was eigenlijk.
Wat, met Robben? Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je het PSV nog wat gevolgd vandaag? Broekje is hier al de hele dag uit.
DEZEquote:Op donderdag 13 december 2018 19:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb ik daar ooit een UI van gehad?
Nee, ze zijn al de hele dag met de poule van Ajax bezig.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat, met Robben? Gaat niet gebeuren.
Jarenlang zelfs.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb ik daar ooit een UI van gehad?
Ik geniet zo ongelofelijk van Scarface.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, ze zijn al de hele dag met de poule van Ajax bezig.
Woont Scarface in Amerika?quote:Op donderdag 13 december 2018 19:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik geniet zo ongelofelijk van Scarface.
k sta het komende WK achter Noppert, Evans, De Zwaan, Ratajski, Sedlacek, Lennon, Dobey, Schindler, Clemens, Joyce, Dekker, Aspinall, Humphries en Van den Bergh.quote:
Ik verwissel je met Paxcon herinner ik me nu.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu ga ik aan m'n eigen geheugen twijfelen.
Ik kom daar dan ook zelden.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, ze zijn al de hele dag met de poule van Ajax bezig.
(lol)quote:Op donderdag 13 december 2018 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
Mexicaanse banden willen aanhalen en dan Robben terug zou wel een leuke troll zijn.
Is Erick "Lodeiro" Gutierrez bekender op deze wereld dan Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt bij elkaar?quote:
Ben eigenlijk helemaal niet zo bekend met Sedlacek, Clemens, Joyce en Humphries. Waar heb jij deze mannen in actie gezien dan, kijk je naar de vloer?quote:Op donderdag 13 december 2018 19:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
k sta het komende WK achter Noppert, Evans, De Zwaan, Ratajski, Sedlacek, Lennon, Dobey, Schindler, Clemens, Joyce, Dekker, Aspinall, Humphries en Van den Bergh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |