quote:Op donderdag 13 december 2018 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is Erick "Lodeiro" Gutierrez bekender op deze wereld dan Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt bij elkaar?
Dat was echt genantquote:Op donderdag 13 december 2018 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is Erick "Lodeiro" Gutierrez bekender op deze wereld dan Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt bij elkaar?
Ligt er aan of je dit vraagt in of buiten de walmartquote:Op donderdag 13 december 2018 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stijn kijkt alles.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:12 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ben eigenlijk helemaal niet zo bekend met Sedlacek, Clemens, Joyce en Humphries. Waar heb jij deze mannen in actie gezien dan, kijk je naar de vloer?
Clemens en Joyce hebben in hun eerste Tourjaar uitstekende dingen neergezet. Humphries is een talent wat op Euro Tours heeft laten zien dat hij mee kan komen, maar ik denk dat hij nog een aantal jaar te gaan heeft voor je iets serieus van hem kan verwachten.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:12 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ben eigenlijk helemaal niet zo bekend met Sedlacek, Clemens, Joyce en Humphries. Waar heb jij deze mannen in actie gezien dan, kijk je naar de vloer?
Soort Meulenkamp dan?quote:Op donderdag 13 december 2018 19:15 schreef El-Stinho het volgende:
Nou ja, Joyce is een constante speler.
Niet met Sjef hè, niet met Sjef.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop vooral dat de altijd vervelende sjef smith meteen verliest.
Jouw Joyce lobby is echt stom. Gewoon een nikszeggende vloermongol is dat.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Clemens en Joyce hebben in hun eerste Tourjaar uitstekende dingen neergezet. Humphries is een talent wat op Euro Tours heeft laten zien dat hij mee kan komen, maar ik denk dat hij nog een aantal jaar te gaan heeft voor je iets serieus van hem kan verwachten.
RIP Zaat.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:22 schreef Coco. het volgende:
Nog steeds geen walk-on girls trouwens?
Nee, alleen op Euro Toursquote:Op donderdag 13 december 2018 19:22 schreef Coco. het volgende:
Nog steeds geen walk-on girls trouwens?
Dat is mijn expertise niet.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Geen Friet from the Shire dus meer? Iedereen heeft een eigen opkomst mogen kiezen?
quote:Op donderdag 13 december 2018 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Geen Friet from the Shire dus meer? Iedereen heeft een eigen opkomst mogen kiezen?
Hafcfan vindt wel meer niet leuk merk ik.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een WK Darts is niet compleet zonder NANANANANANANANANNANANANANA
(hafcfan vindt dit niet leuk).
Dat is hoop, geen verwachting/expertise.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je zegt net dat je hoopt dat een Duitser met Der Kommisar opkomt.
Dat dus bijvoorbeeld ja, maakt het voor mij minder tof. Wel hulde voor El Stinho dat hij er elk jaar zoveel moeite inpomtquote:Op donderdag 13 december 2018 17:50 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Chagrijnig worden als je voorspelde winnaar verliest in een toppot terwijl je anders neutraal was geweest.
Vind die nieuwe nummers van Gorillaz wel echt een stuk minder dan hun ouwequote:Op donderdag 13 december 2018 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit zou mijn opkomst worden als ik nu zou mogen kiezen.
Dat is het refrein van Asereje toch?quote:Op donderdag 13 december 2018 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een WK Darts is niet compleet zonder NANANANANANANANANNANANANANA
Niet teletekst oneindig refreshenquote:Op donderdag 13 december 2018 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ken dat soort figuren ook wel, bloedirritant ja. Mocht vroeger bij mijn oom ook nooit over voetbaluitslagen praten want hij moest de samenvattingen nog kijken 's avonds.
Zie er geen kwaad in om met dit nummer op te komenquote:Op donderdag 13 december 2018 19:26 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik vind het altijd wel schreklich dat darters niet gewoon zelf hun nummertje mogen kiezen.
Als De Zwaan wil stampen met opkomst. Dan gaat hij stampen. Zolang iemand niet met Nazi-liedjes etc. opkomt zie ik geen kwaad in als iemand zijn eigen muziek kiest.
Types zoals klaasweetalles en Scarface is wel een goede reden om VBL permanent te vermijdenquote:
quote:
Ik weet nauwelijks wat ik ingevuld heb.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:26 schreef El-Stinho het volgende:
Ik maak me nooit zo druk om of ik een pooltje wel of niet goed heb.
Ah joh neem het niet zo serieus en het is best vermakelijk.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Types zoals klaasweetalles en Scarface is wel een goede reden om VBL permanent te vermijden
Mooi, ik ben allergisch voor al die pooltjes opmerkingen tijdens de wedstrijden.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:26 schreef El-Stinho het volgende:
Ik maak me nooit zo druk om of ik een pooltje wel of niet goed heb.
RTL Zquote:
Kon me eerst enorm aan hem ergeren, maar vind het nu idd best vermakelijkquote:Op donderdag 13 december 2018 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah joh neem het niet zo serieus en het is best vermakelijk.
Alleen leuk tijdens het Wielrennen om tijdens saaie etappes elkaar uit te lachen.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mooi, ik ben allergisch voor al die pooltjes opmerkingen tijdens de wedstrijden.
Cross moet nog 2x 180 gooien anders heb ik niet de volle puntenquote:Op donderdag 13 december 2018 19:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mooi, ik ben allergisch voor al die pooltjes opmerkingen tijdens de wedstrijden.
quote:Op donderdag 13 december 2018 19:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Cross moet nog 2x 180 gooien anders heb ik niet de volle punten![]()
![]()
Heb 'm afgeluisterd.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zie er geen kwaad in om met dit nummer op te komen
Even kijken of ik die aidszender sowieso kan vindenquote:
Oh ik had nog niet gekeken, schakel 19:59 inquote:Op donderdag 13 december 2018 19:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Alvast op tijd begonnen met RTL Z zoeken
Wist ik wel, mijn grapje is niet echt geslaagdquote:
Sevilla een C-club noemen hahahaquote:Op donderdag 13 december 2018 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een of andere c wedstrijd op RTL
En RTL Z heb ik niet. Heeft RTL nog een dartsstream of kost dat geld?
Ik zeg een C-wedstrijd flapoor. Kijk morgen naar de kijkcijfers, dat zijn er niet meer dan astro TV.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sevilla een C-club noemen hahaha
De komend kampioen van Spanje.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sevilla een C-club noemen hahaha
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De komend kampioen van Spanje.
quote:Op donderdag 13 december 2018 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een of andere c wedstrijd op RTL
En RTL Z heb ik niet. Heeft RTL nog een dartsstream of kost dat geld?
Jelle Klaasen ook.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mani wacht op deze:
[ afbeelding ]
Ook niet meer dan RTL Late Nightquote:Op donderdag 13 december 2018 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg een C-wedstrijd flapoor. Kijk morgen naar de kijkcijfers, dat zijn er niet meer dan astro TV.
Is ook een beetje hoopquote:
Zodra ze achttien is....quote:Op donderdag 13 december 2018 19:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mani wacht op deze:
[ afbeelding ]
Als je mensen lief aankijkt zijn er vast wel andere opties.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet een Videoland account hebben om de livestream te kijken
Barneywegwerpgebaar.gif
Weet ik. Het vervelende Barça heeft de komende tijd weer een redelijk mazzelschema waarmee ze uit kunnen lopen. Als Sevilla kampioen had geworden, hadden ze van Alaves en Valens moeten winnen.quote:
Unibet account aanmaken en 5 euro erop zetten, dan kun je onbeperkt streams kijken van elk darts hoofdtoernooiquote:Op donderdag 13 december 2018 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet een Videoland account hebben om de livestream te kijken
Barneywegwerpgebaar.gif
Dit Barcelona zonder Messi is niksquote:Op donderdag 13 december 2018 19:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weet ik. Het vervelende Barça heeft de komende tijd weer een redelijk mazzelschema waarmee ze uit kunnen lopen. Als Sevilla kampioen had geworden, hadden ze van Alaves en Valens moeten winnen.
Ik wil graag de bezielende analyses van Roland Scholten.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Unibet account aanmaken en 5 euro erop zetten, dan kun je onbeperkt streams kijken van elk darts hoofdtoernooi
Klopt, hoor. Maar ik ben gewoon sceptisch. Blijft zonde dat die treffer nog zo laat viel zaterdag.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit Barcelona zonder Messi is niks
Mijn opkomstnummer zou zijn een stuk uit:quote:Op donderdag 13 december 2018 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit zou mijn opkomst worden als ik nu zou mogen kiezen.
Je krijgt bij Unibet wel altijd hetzelfde commentaar als Sky Sports met Mardle die BULLSEYEEEEEEEEEEEEEE schreeuwtquote:Op donderdag 13 december 2018 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil graag de bezielende analyses van Roland Scholten.
Dat hangt af van Jeffrey.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, gaat Cross vanavond al naar huis?
Gelukkig is er Darts Radio!quote:Op donderdag 13 december 2018 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je geen digitale tv dan ofzo?quote:Op donderdag 13 december 2018 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
twitter:BarryHearn twitterde op donderdag 13-12-2018 om 19:42:18All set for the greatest show on earth @OfficialPDC ? Good luck to all the players. reageer retweet
Ze speelden zonet filmmuziek uit een Steven Seagal film geloof ik.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig is er Darts Radio!
http://www.rtl7darts.nl/radioFrame/index.html
Dat lijkt me op jouw lijf geschrevenquote:Op donderdag 13 december 2018 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze speelden zonet filmmuziek uit een Steven Seagal film geloof ik.
Nee.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:48 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Heb je geen digitale tv dan ofzo?
Ben meer Schwarzenegger / Van Damme fan.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat lijkt me op jouw lijf geschreven
quote:Op donderdag 13 december 2018 19:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zo, het 3 weken speculeren over wie er in de PL gaan spelen kan weer beginnen
Voelt Ian White de druk van de Prumjur Liek?quote:
Voelen jullie ook allemaal de druk van de Premjur Liek?quote:Op donderdag 13 december 2018 19:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zo, het 3 weken speculeren over wie er in de PL gaan spelen kan weer beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |