Even kijken of ik die aidszender sowieso kan vindenquote:
Oh ik had nog niet gekeken, schakel 19:59 inquote:Op donderdag 13 december 2018 19:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Alvast op tijd begonnen met RTL Z zoeken
Wist ik wel, mijn grapje is niet echt geslaagdquote:
Sevilla een C-club noemen hahahaquote:Op donderdag 13 december 2018 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een of andere c wedstrijd op RTL
En RTL Z heb ik niet. Heeft RTL nog een dartsstream of kost dat geld?
Ik zeg een C-wedstrijd flapoor. Kijk morgen naar de kijkcijfers, dat zijn er niet meer dan astro TV.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sevilla een C-club noemen hahaha
De komend kampioen van Spanje.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sevilla een C-club noemen hahaha
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De komend kampioen van Spanje.
quote:Op donderdag 13 december 2018 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een of andere c wedstrijd op RTL
En RTL Z heb ik niet. Heeft RTL nog een dartsstream of kost dat geld?
Jelle Klaasen ook.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mani wacht op deze:
[ afbeelding ]
Ook niet meer dan RTL Late Nightquote:Op donderdag 13 december 2018 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zeg een C-wedstrijd flapoor. Kijk morgen naar de kijkcijfers, dat zijn er niet meer dan astro TV.
Is ook een beetje hoopquote:
Zodra ze achttien is....quote:Op donderdag 13 december 2018 19:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mani wacht op deze:
[ afbeelding ]
Als je mensen lief aankijkt zijn er vast wel andere opties.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet een Videoland account hebben om de livestream te kijken
Barneywegwerpgebaar.gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |