Ik wil graag de bezielende analyses van Roland Scholten.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Unibet account aanmaken en 5 euro erop zetten, dan kun je onbeperkt streams kijken van elk darts hoofdtoernooi
Klopt, hoor. Maar ik ben gewoon sceptisch. Blijft zonde dat die treffer nog zo laat viel zaterdag.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit Barcelona zonder Messi is niks
Mijn opkomstnummer zou zijn een stuk uit:quote:Op donderdag 13 december 2018 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit zou mijn opkomst worden als ik nu zou mogen kiezen.
Je krijgt bij Unibet wel altijd hetzelfde commentaar als Sky Sports met Mardle die BULLSEYEEEEEEEEEEEEEE schreeuwtquote:Op donderdag 13 december 2018 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil graag de bezielende analyses van Roland Scholten.
Dat hangt af van Jeffrey.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, gaat Cross vanavond al naar huis?
Gelukkig is er Darts Radio!quote:Op donderdag 13 december 2018 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je geen digitale tv dan ofzo?quote:Op donderdag 13 december 2018 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
twitter:BarryHearn twitterde op donderdag 13-12-2018 om 19:42:18All set for the greatest show on earth @OfficialPDC ? Good luck to all the players. reageer retweet
Ze speelden zonet filmmuziek uit een Steven Seagal film geloof ik.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig is er Darts Radio!
http://www.rtl7darts.nl/radioFrame/index.html
Dat lijkt me op jouw lijf geschrevenquote:Op donderdag 13 december 2018 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze speelden zonet filmmuziek uit een Steven Seagal film geloof ik.
Nee.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:48 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Heb je geen digitale tv dan ofzo?
Ben meer Schwarzenegger / Van Damme fan.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat lijkt me op jouw lijf geschreven
quote:Op donderdag 13 december 2018 19:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zo, het 3 weken speculeren over wie er in de PL gaan spelen kan weer beginnen
Voelt Ian White de druk van de Prumjur Liek?quote:
Voelen jullie ook allemaal de druk van de Premjur Liek?quote:Op donderdag 13 december 2018 19:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zo, het 3 weken speculeren over wie er in de PL gaan spelen kan weer beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |