Weet ik. Het vervelende Barça heeft de komende tijd weer een redelijk mazzelschema waarmee ze uit kunnen lopen. Als Sevilla kampioen had geworden, hadden ze van Alaves en Valens moeten winnen.quote:
Unibet account aanmaken en 5 euro erop zetten, dan kun je onbeperkt streams kijken van elk darts hoofdtoernooiquote:Op donderdag 13 december 2018 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je moet een Videoland account hebben om de livestream te kijken
Barneywegwerpgebaar.gif
Dit Barcelona zonder Messi is niksquote:Op donderdag 13 december 2018 19:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weet ik. Het vervelende Barça heeft de komende tijd weer een redelijk mazzelschema waarmee ze uit kunnen lopen. Als Sevilla kampioen had geworden, hadden ze van Alaves en Valens moeten winnen.
Ik wil graag de bezielende analyses van Roland Scholten.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Unibet account aanmaken en 5 euro erop zetten, dan kun je onbeperkt streams kijken van elk darts hoofdtoernooi
Klopt, hoor. Maar ik ben gewoon sceptisch. Blijft zonde dat die treffer nog zo laat viel zaterdag.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit Barcelona zonder Messi is niks
Mijn opkomstnummer zou zijn een stuk uit:quote:Op donderdag 13 december 2018 19:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit zou mijn opkomst worden als ik nu zou mogen kiezen.
Je krijgt bij Unibet wel altijd hetzelfde commentaar als Sky Sports met Mardle die BULLSEYEEEEEEEEEEEEEE schreeuwtquote:Op donderdag 13 december 2018 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil graag de bezielende analyses van Roland Scholten.
Dat hangt af van Jeffrey.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus, gaat Cross vanavond al naar huis?
Gelukkig is er Darts Radio!quote:Op donderdag 13 december 2018 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je geen digitale tv dan ofzo?quote:Op donderdag 13 december 2018 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
twitter:BarryHearn twitterde op donderdag 13-12-2018 om 19:42:18All set for the greatest show on earth @OfficialPDC ? Good luck to all the players. reageer retweet
Ze speelden zonet filmmuziek uit een Steven Seagal film geloof ik.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig is er Darts Radio!
http://www.rtl7darts.nl/radioFrame/index.html
Dat lijkt me op jouw lijf geschrevenquote:Op donderdag 13 december 2018 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze speelden zonet filmmuziek uit een Steven Seagal film geloof ik.
Nee.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:48 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Heb je geen digitale tv dan ofzo?
Ben meer Schwarzenegger / Van Damme fan.quote:Op donderdag 13 december 2018 19:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat lijkt me op jouw lijf geschreven
quote:Op donderdag 13 december 2018 19:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zo, het 3 weken speculeren over wie er in de PL gaan spelen kan weer beginnen
Voelt Ian White de druk van de Prumjur Liek?quote:
Voelen jullie ook allemaal de druk van de Premjur Liek?quote:Op donderdag 13 december 2018 19:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
Zo, het 3 weken speculeren over wie er in de PL gaan spelen kan weer beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |