Ben jij ook iemand die dan ook anderen gaat verbieden om over darten te praten?quote:Op donderdag 13 december 2018 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
Vanavond een kerstborrel.Ga alles opnemen en hoop dat ik geen uitslagen hoor.
Dat deed ik zelf op de avond dat De Zwaan Van Gerwen versloeg in Blackpool. Lekker man.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:33 schreef maxi-mus het volgende:
Vanavond een kerstborrel.Ga alles opnemen en hoop dat ik geen uitslagen hoor.
Voormalig wereldkampioen Kist kan geen Engels, who cares.quote:
Nee hoor, ik ga wel even tegen een maat van mij zeggen dat ik geen uitslagen hoef te horen.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:34 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ben jij ook iemand die dan ook anderen gaat verbieden om over darten te praten?
Ik ken wel zo'n gast.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga wel even tegen een maat van mij zeggen dat ik geen uitslagen hoef te horen.Maar als het ter sprake komt is het niet anders.
darts is het meervoud van dart.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:30 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik heb altijd een tergende hekel aan het woordje 'darts' ipv 'darten' in het Nederlands.
Herkennen mensen dit?
Ken dat soort figuren ook wel, bloedirritant ja. Mocht vroeger bij mijn oom ook nooit over voetbaluitslagen praten want hij moest de samenvattingen nog kijken 's avonds.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik ken wel zo'n gast.
Word ik altijd moe van.
Ik snap best dat ik tegen hem niet over uitslagen moet beginnen.
Maar zelfs als je zegt dat je een mooi potje gezien hebt, kijkt ie je aan alsof je het nu helemaal verpest hebt.
Stel anderen praten over darten, dan legt hij aan de rest ook zijn wil op dat niemand erover mag praten.
quote:Op donderdag 13 december 2018 18:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je mag niet elke wedstrijd 'dit is gespeeld ' zeggen van Hafcfan.
Mijn opa en oom waren ook zulke mensen (lol).quote:Op donderdag 13 december 2018 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ken dat soort figuren ook wel, bloedirritant ja. Mocht vroeger bij mijn oom ook nooit over voetbaluitslagen praten want hij moest de samenvattingen nog kijken 's avonds.
Net even flink lopen schijten.quote:
Heb ik 3 keer gedaan vandaag.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net even flink lopen schijten.
Is er al een flesje geopend in huize Mani?quote:Op donderdag 13 december 2018 18:46 schreef Mani89 het volgende:
De pijlen zijn geslepen in Ally Pally ho ho hoooo.
Dat gaat wel ver. Dan kan hij beter gewoon zelf weg gaanquote:Op donderdag 13 december 2018 18:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik ken wel zo'n gast.
Word ik altijd moe van.
Ik snap best dat ik tegen hem niet over uitslagen moet beginnen.
Maar zelfs als je zegt dat je een mooi potje gezien hebt, kijkt ie je aan alsof je het nu helemaal verpest hebt.
Stel anderen praten over darten, dan legt hij aan de rest ook zijn wil op dat niemand erover mag praten.
Na het schijten een lekker bakkie zo.quote:
Darts is net zoiets als het ESF, maar dan een maand lang.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Topic #6 en nog geen dartspijl gegooid.
Ze kunnen het WK beter omdopen tot de redding van FOK!
quote:Op donderdag 13 december 2018 18:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Darts is net zoiets als het ESF, maar dan een jaar lang.
Dat is Van Gerwen eigenlijk.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Geloof er geen donder van. LOPEN schijten ja? Ik zou dat niet eens kunnen al zou ik het proberen denk ik. Sowieso, waar heb je daar ruimte voor?quote:Op donderdag 13 december 2018 18:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net even flink lopen schijten.
Dat komt later wel. Ik heb wel al mijn Heineken kerstokken aan.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is er al een flesje geopend in huize Mani?
Ziedaar DE rechtvaardiging van het permanente bestaansrecht van DRTquote:Op donderdag 13 december 2018 18:49 schreef Insomnia2.0 het volgende:
quote:Op donderdag 13 december 2018 18:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat komt later wel. Ik heb wel al mijn Heineken kerstokken aan.
[ afbeelding ]
ben ook voor Wadequote:Op donderdag 13 december 2018 18:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Huize Inso support de altijd onsympathieke Adrian Lewis en de altijd depressieve James Wade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |