Voormalig keelgrijper Adrian Lewis mag van mij een flinke polsblessure oplopen.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Huize Inso support de altijd onsympathieke Adrian Lewis en de altijd depressieve James Wade
Wade is bipolairquote:Op donderdag 13 december 2018 18:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Huize Inso support de altijd onsympathieke Adrian Lewis en de altijd depressieve James Wade
Je bent tegen Ratajski?quote:Op donderdag 13 december 2018 18:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
ja 2, het is wat.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:52 schreef Coco. het volgende:
Ik vind wel dat er te veel voorspel spellen zijn.
quote:Op donderdag 13 december 2018 18:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat komt later wel. Ik heb wel al mijn Heineken kerstokken aan.
[ afbeelding ]
Clemens heb ik in de derde ronde. Karel Sedlacek zegt mij zo niks.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:54 schreef El-Stinho het volgende:
Verstandige mensen juichen voor Clemens.
Terwijl ik zelf een mini-bandwagon voor Karel Sedlacek heb.
GABRIEL CLEMENS. die naam mag u onthouden.quote:
Laten we het hier alleen over echte sport hebben, bvd.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:57 schreef El-Stinho het volgende:
Koert mag Sevilla v Krasnodar verpesten.
Broekje al uit voor Lisa Ashton ouwe smeerpijp?quote:Op donderdag 13 december 2018 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
Nog even jongonssss! Zin an!!!
Ik zag ineens “Ajax - manchester” staanquote:Op donderdag 13 december 2018 18:57 schreef El-Stinho het volgende:
Koert mag Sevilla v Krasnodar verpesten.
Loting maandag?quote:Op donderdag 13 december 2018 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag ineens “Ajax - manchester” staan
Ik probeer me vooral op vanavond te concentrerenquote:
20% kans dat dat de loting van ajax wordtquote:Op donderdag 13 december 2018 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag ineens “Ajax - manchester” staan
Die vind ik toch een stuk minder aantrekkelijk dan wat ik bij de naam Lisa in gedachten had eigenlijkquote:Op donderdag 13 december 2018 18:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Broekje al uit voor Lisa Ashton ouwe smeerpijp?
Nou ja, als je bewust bent van het feit dat je niet over uitslagen moet beginnen verraadt zo'n opmerking ook al een hele hoop. Zou ik ook niet prettig vinden als ik de hele dag/avond alles ontweken heb.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik ken wel zo'n gast.
Word ik altijd moe van.
Ik snap best dat ik tegen hem niet over uitslagen moet beginnen.
Maar zelfs als je zegt dat je een mooi potje gezien hebt, kijkt ie je aan alsof je het nu helemaal verpest hebt.
Stel anderen praten over darten, dan legt hij aan de rest ook zijn wil op dat niemand erover mag praten.
Mani wacht op deze:quote:Op donderdag 13 december 2018 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die vind ik toch een stuk minder aantrekkelijk dan wat ik bij de naam Lisa in gedachten had eigenlijk
Ik geloof niet dat dit jouw been is, je hebt gewoon je arm in een schoen gestopt om niet dik over te komen.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat komt later wel. Ik heb wel al mijn Heineken kerstokken aan.
[ afbeelding ]
Linksboven. Na 45 minuten stond het 0-1 volgens het balkjequote:
VBL is verderop.quote:
DRT is een divers forum.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 december 2018 19:03 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een Jan Dekker bandwagon in de schuur staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mis je oude UI wel een beetje, wie was dat ook alweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 december 2018 19:03 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb een Jan Dekker bandwagon in de schuur staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat wel de derde ronde halen denk ik ja. Daarna is het snel afgelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar mooi potje, dat kan 3-0 zijn kan ook een geweldige upset betekenen, kan een mooie comeback betekenen, kan een 9-darter betekenen, kan ruzie onderling betekenen, kan een sudden death leg betekenen.quote:Op donderdag 13 december 2018 18:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, als je bewust bent van het feit dat je niet over uitslagen moet beginnen verraadt zo'n opmerking ook al een hele hoop. Zou ik ook niet prettig vinden als ik de hele dag/avond alles ontweken heb.
Dat er niet over begonnen mag worden is dan weer onzin. Je hebt tegenwoordig ook een hele slag mensen die niet weten of er lucht of zand in een band zit later nog 'Max' (niet formule 1 dus, maar Max) willen terugkijken.
Waar ze altijd die Duitse verklappen weer vandaan halen. #RipEidamsquote:Op donderdag 13 december 2018 18:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
GABRIEL CLEMENS. die naam mag u onthouden.
Lakeside-publiek is tegen buitenlandersquote:Op donderdag 13 december 2018 19:00 schreef skysherrif het volgende:
Best bizar dat darts eigenlijk 1 vd meest progressieve sporten ter wereld is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |