SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over bord 2:
Whilst the televised coverage of the Ladbrokes Players Championship Finals will focus on the Main Stage, play on Friday and Saturday on Stage Two will be available on PDCTV-HD for all subscribers worldwide.
Dat wordt dus streams zoeken.TVquote:Winner (1) £100,000
Runner-Up (1) £40,000
Semi-finalists (2) £23,000
Quarter-finalists (4) £12,500
Last 16 (Third round) (8) £8,000
Last 32 (Second round) (16) £5,000
Last 64 (First round) (32) £2,500
R1: First to 6
R2: First to 6
R3: First to 10
QF: First to 10
SF/F: First to 11
RTL in de avond om 20:00. Voor de andere sessies bent u op streams aangewezen.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Die van mij is dezequote:Op zondag 25 november 2018 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lievelingsgif van heel darts
Ik las dat John van 't Schip en Rafael van der Vaart aan tafel zitten. Dat lijkt me levensbedreigend, zoveel clichés.quote:
Als je John hoort praten word je spontaan depressiefquote:Op zondag 25 november 2018 22:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik las dat John van 't Schip en Rafael van der Vaart aan tafel zitten. Dat lijkt me levensbedreigend, zoveel clichés.
Die zie ik een stuk liever jaquote:Op zondag 25 november 2018 22:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die van mij is deze
[ afbeelding ]
Barney die rondspringt als een konijn blijft geweldig
Als ik PEC zie voetballen, word ik ook depressief.quote:Op zondag 25 november 2018 22:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Als je John hoort praten word je spontaan depressief
Kijk jij daar na?quote:Op zondag 25 november 2018 22:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Als ik PEC zie voetballen, word ik ook depressief.
Samenvatting.quote:
Buiten Ajax kijk ik weinig Eredivisie.quote:
Hopen op Dobro-vdVoort in de 1e ronde, en de winnaar treft dan vdPasquote:Op zondag 25 november 2018 22:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Wel zin in de loting. Hopelijm is Bearnaids eens op tijd.
Onzingelul van mij. Dacht even dat Fat Vinny nog top-32 OoM wasquote:Op zondag 25 november 2018 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopen op Dobro-vdVoort in de 1e ronde, en de winnaar treft dan vdPas
Sympathiek van je dat je een vrouw in de 3e ronde guntquote:Op zondag 25 november 2018 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopen op Dobro-vdVoort in de 1e ronde, en de winnaar treft dan vdPas
Tikfoutje, top 320 bedoelde je.quote:Op zondag 25 november 2018 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onzingelul van mij. Dacht even dat Fat Vinny nog top-32 OoM was
Vooral de mensen die dat doen, gaan pitten en een wereldpartijtje missenquote:Op zondag 25 november 2018 23:02 schreef Coco. het volgende:
Ik kijk uit naar mensen die klagen over het niveau van de eerste ronde.
Alleen Dobro he! Als het om iemand als O Brien gaat is het ook niet meer leukquote:Op zondag 25 november 2018 23:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sympathiek van je dat je een vrouw in de 3e ronde gunt
Deze wet geldt ook voor het WK voetbal.quote:Op zondag 25 november 2018 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vooral de mensen die dat doen, gaan pitten en een wereldpartijtje missen
Wacht.. Ashton heeft verloren?quote:Op zondag 25 november 2018 23:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alleen Dobro he! Als het om iemand als O Brien gaat is het ook niet meer leuk
Nee Ashton heeft gewonnenquote:Op zondag 25 november 2018 23:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wacht.. Ashton heeft verloren?
Ik ging er al compleet van uit dat ze het ging halen
Gelukkig maarquote:
Zeker, want als je langs de qualifier match-ups heenkijkt, doen er een heerlijk aantal goede spelers mee via de Pro Tour en via de qualifiers o.a Asada/Lim/Labanauskas. We kunnen lullen over de brackets, maar wanneer De Zwaan en Van den Bergh onderin het schema geloot worden, beeft elke seed denk ik even op zijn stoel.quote:Op zondag 25 november 2018 22:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Wel zin in de loting. Hopelijm is Bearnaids eens op tijd.
Limgodquote:Op zondag 25 november 2018 23:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zeker, want als je langs de qualifier match-ups heenkijkt, doen er een heerlijk aantal goede spelers mee via de Pro Tour en via de qualifiers o.a Asada/Lim/Labanauskas. We kunnen lullen over de brackets, maar wanneer De Zwaan en Van den Bergh onderin het schema geloot worden, beeft elke seed denk ik even op zijn stoel.
Bruguier? Nee, Jeff Smith heeft dat gedeelte gewonnenquote:Op zondag 25 november 2018 23:10 schreef Slobeend het volgende:
Doet onze Amerikaanse softtipvriend weer mee? Zeg nee.
Oh godquote:Op zondag 25 november 2018 23:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Bruguier? Nee, Jeff Smith heeft dat gedeelte gewonnen
Nee die waggelende beer. Ben z’n naam even kwijt.quote:Op zondag 25 november 2018 23:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Bruguier? Nee, Jeff Smith heeft dat gedeelte gewonnen
Scott Kirchner?quote:Op zondag 25 november 2018 23:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee die waggelende beer. Ben z’n naam even kwijt.
Nee.quote:Op zondag 25 november 2018 23:13 schreef Coco. het volgende:
Doen jullie ook wel eens mee aan novamora?
Autismequote:Op zondag 25 november 2018 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Price besloot deze toch maar te verwijderen
Wat een sneue droeftoeterquote:Op zondag 25 november 2018 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is al jaren geleden, joh.quote:
Spam maar even RATATATATA naar hem, daar zal hij snachts nog van wakker schrikkenquote:Op zondag 25 november 2018 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 november 2018 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 november 2018 23:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Spam maar even RATATATATA naar hem, daar zal hij snachts nog van wakker schrikken
Weet ik veel, als ik aan eerste ronde aids denk, denk ik aan Kirchner. Maar hij doet niet mee dusquote:Op zondag 25 november 2018 23:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat is al jaren geleden, joh.
Alsof alles aids is aan de eerste ronde. Tuurlijk worden wedstrijden met Mansell, Dolan, O'Connor, Barnard, Stevenson, De Graaf, Jones en Tabern hels.quote:Op zondag 25 november 2018 23:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weet ik veel, als ik aan eerste ronde aids denk, denk ik aan Kirchner. Maar hij doet niet mee dus.
Een volgepompte moeder van slob is nog beterquote:Op zondag 25 november 2018 23:22 schreef Slobeend het volgende:
Een opgepompte Van Gerwen is de beste.
Ik dacht ook al.quote:Op zondag 25 november 2018 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
"Kan Van Gerwen op matchpoint komen?"
quote:Op zondag 25 november 2018 23:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een volgepompte moeder van slob is nog beter
boh boh stukje slob
wtfquote:Op zondag 25 november 2018 23:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een volgepompte moeder van slob is nog beter
boh boh stukje slob
quote:
quote:
Mooi.quote:Op zondag 25 november 2018 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weer niet van Gerwen. Nog erger van al die titels die ie kwijtraakt is het verlies van de onoverwinnelijkheid
Ashton vs Dobro finalequote:Op zondag 25 november 2018 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekkere route naar finale gehad en prima afgemaakt.
Complimenten voor Daryl.
Het wordt een geweldig WK
Als hij zo een titeltje pakt is daar ook helemaal niks mis mee natuurlijk, veel leuker dan weer MvGquote:Op zondag 25 november 2018 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gaan we nu allemaal eens lief doen over Gurney?
Met dit optreden verdient hij het gewoon 100%, zonder raar gedoe
GOAT status:quote:Op zondag 25 november 2018 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Weer niet van Gerwen. Nog erger van al die titels die ie kwijtraakt is het verlies van de onoverwinnelijkheid
Vooruit, maar z’n attitude blijft irritant.quote:Op zondag 25 november 2018 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gaan we nu allemaal eens lief doen over Gurney?
Met dit optreden verdient hij het gewoon 100%, zonder raar gedoe
Winstanley9darter.gifquote:
10x minder belangrijk welquote:Op zondag 25 november 2018 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze finale is veel mooier dan die tegen Whitlock vorig jaar.
Laat het zelf ook wel erg liggen. Veel te veel matige beurten.quote:Op zondag 25 november 2018 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
De tegenstand is groter dit jaar ja.quote:Op zondag 25 november 2018 23:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moeten niet al te dramatisch doen over Mike. Hij staat gewoon weer in hoop finales. Verliest wellicht wat meer dan 'normaal'. Zegt in mijn ogen wat meer over anderen dan over Mike zelf.
Natuurlijk. Het is tegen MvG en de reeks knappe finishes die hij deze wedstrijd gooide is heel knap. Alles vanaf de achtste finale is van Gurney uitstekend geweest dit toernooi.quote:Op zondag 25 november 2018 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze finale is veel mooier dan die tegen Whitlock vorig jaar.
Zolang MvG blijft gooien gaat niemand nr 1 worden buiten MvG. Op de lange termijn is MvG gewoon te goed dus zeg 1.000 toernooien dan zal MvG altijd de meeste winnen.quote:Op zondag 25 november 2018 23:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moeten niet al te dramatisch doen over Mike. Hij staat gewoon weer in hoop finales. Verliest wellicht wat meer dan 'normaal'. Zegt in mijn ogen wat meer over anderen dan over Mike zelf.
Hij komt toch nog op 95 gemiddeld uit, dat is helemaal zo gek niet als je ergens halverwege nog bijzonder laag stondquote:Op zondag 25 november 2018 23:30 schreef GwaiLow het volgende:
Pijnlijke nederlaag weer. Hij had op tv nog nooit van Gurney verloren. En zo goed gooide Gurney nou ook weer niet. Benieuwd wanneer we de echte Mike vol vuur van begin tot eind weer gaan zien.
Nee hij is ook gewoon slechter dan normaal. Het is natuurlijk geen Phil Taylor, maar nu presteert hij echt wel onder z'n kunnen.quote:Op zondag 25 november 2018 23:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
De tegenstand is groter dit jaar ja.
Is natuurlijk ook gewoon een zaad format van PDC. Je gooit na je halve finale direct de finalequote:Op zondag 25 november 2018 23:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Laat het zelf ook wel erg liggen. Veel te veel matige beurten.
quote:Op zondag 25 november 2018 23:32 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Nee hij is ook gewoon slechter dan normaal. Het is natuurlijk geen Phil Taylor, maar nu presteert hij echt wel onder z'n kunnen.
MvG > Taylor. In Taylor zijn tijdperk waren er 2-3 echte tegenstanders. Nu heb je er 20 die van je kunnen winnen in een semi-lang format.quote:Op zondag 25 november 2018 23:32 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Nee hij is ook gewoon slechter dan normaal. Het is natuurlijk geen Phil Taylor, maar nu presteert hij echt wel onder z'n kunnen.
Van Gerwen domineerde jarenlang dit soort toernooien.quote:Op zondag 25 november 2018 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook gewoon een zaad format van PDC. Je gooit na je halve finale direct de finale
Dit jaar bewijst dat Taylor gewoon de GOAT isquote:Op zondag 25 november 2018 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo kan ik met een nog grotere lach naar bed, dank
Tegenstanders als Sjon Part/Peter Manley in WK finales. GOAT zegquote:Op zondag 25 november 2018 23:33 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dit jaar bewijst dat Taylor gewoon de GOAT is
Korter format + mindere tegenstanders.quote:Op zondag 25 november 2018 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op Euro Tours doet Mike niets anders dan drie potjes achter elkaar winnen binnen een paar uur.
Kom nou, waar hebben we het over.
I'm twenty-three now but will I live to see twenty-fourquote:
Vissen ze samen?quote:Op zondag 25 november 2018 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
Gurney en MvG zijn trouwens vrinden buiten de baan
quote:Op zondag 25 november 2018 23:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
I'm twenty-three now but will I live to see twenty-four
The way things is going I don't know.
Taylor hield ze kleinquote:Op zondag 25 november 2018 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tegenstanders als Sjon Part/Peter Manley in WK finales. GOAT zeg
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op zondag 25 november 2018 23:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leek hier wel op. Close enough.
Volgend jaar JEFFREY DE SWANquote:Op zondag 25 november 2018 23:36 schreef Masterminded het volgende:
Dit kalenderjaar dus zes verschillende ranking-winnaars, genot.
Michael van Gerwen
Rob Cross
Gary Anderson
Gerwyn Price
James Wade
Daryl Gurney
En Dimitri.quote:
quote:Op zondag 25 november 2018 23:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
I'm twenty-three now but will I live to see twenty-four
The way things is going I don't know.
Benieuwd tegen welk stukje vissenvoer hij morgen wordt geloot op het WK.quote:Op zondag 25 november 2018 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard. Volgende week drink ik er eentje met de DimiCola wel want geheelonthouder genot
Ik hoop voor de meeste mannen dat ze Ashton en Dobro ontlopen in ieder gevalquote:Op zondag 25 november 2018 23:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Benieuwd tegen welk stukje vissenvoer hij morgen wordt geloot op het WK.
Stel je voor; Alan Tabern/Simon Stevensonquote:Op zondag 25 november 2018 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik hoop voor de meeste mannen dat ze Ashton en Dobro ontlopen in ieder geval
Tabern was vroeger smerig goed, nu niet meer ripquote:Op zondag 25 november 2018 23:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Stel je voor; Alan Tabern/Simon Stevenson.
Misschien wel allemaal. Ligt aan het WK he sherrifquote:Op zondag 25 november 2018 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dus
Gaan ze Barney uit de prumjur liek gooien? Of wordt het Whitlock, Smiss of Suljo?
Taberngod. In 2008 nog dichtbij het uitschakelen van Teler wat MARDEL later deed.quote:Op zondag 25 november 2018 23:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tabern was vroeger smerig goed, nu niet meer rip
Mardle wat had ik die een WK gegund zeg. Lekker weggeven dat jaar man manquote:Op zondag 25 november 2018 23:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Taberngod. In 2008 nog dichtbij het uitschakelen van Teler wat MARDEL later deed.
Die vervolgens dat jaar het WK had moeten winnen en verloor van Kirk Shepherdquote:Op zondag 25 november 2018 23:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Taberngod. In 2008 nog dichtbij het uitschakelen van Teler wat MARDEL later deed.
Ik was echt MAD toen. Mardlegod.quote:Op zondag 25 november 2018 23:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die vervolgens dat jaar het WK had moeten winnen en verloor van Kirk Shepherd
Shepherdgodquote:Op zondag 25 november 2018 23:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mardle wat had ik die een WK gegund zeg. Lekker weggeven dat jaar man man
Shepherd kreeg iets van 24 matchdarts tegen voor die de finale haalde KOEKOEKquote:Op zondag 25 november 2018 23:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Shepherdgod.
Jenkins, McGowan, Bates, Manley, Mardle. Lekker reeksje namen destijds
En juichte nog debieler dan Price en Gurney als hij zijn wedstrijden won. Lekker dweilen op het podium.quote:Op zondag 25 november 2018 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Shepherd kreeg iets van 24 matchdarts tegen voor die de finale haalde KOEKOEK![]()
Die worpquote:Op zondag 25 november 2018 23:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En juichte nog debieler dan Price en Gurney als hij zijn wedstrijden won. Lekker dweilen op het podium.
Nooit begrepen hoe Jenkins en Andy Smith met zulke gladde barrels konden gooien.quote:Op zondag 25 november 2018 23:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die worpMaarja Sjon Part heeft ook een walgelijke worp
Dat is niet zo heel lastig als je kunt dartenquote:Op zondag 25 november 2018 23:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nooit begrepen hoe Jenkins en Andy Smith met zulke gladde barrels konden gooien.
Bunzzinggenotquote:Op zondag 25 november 2018 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
Vorige week gooide ik met 12 gram darts, dat is pas kut![]()
![]()
Eerste pijl boven de bescherming rond het bord genot. Als je zelf al hard gooit dan moet je uitkijken, anders vallen er dodenquote:
Ik heb ook zulke gram pijlen liggen maar nooit begrepen hoe je met zoveel kracht zetten die pijlen in een triple kunt krijgen. Schieten alle kanten op lolquote:Op zondag 25 november 2018 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eerste pijl boven de bescherming rond het bord genot. Als je zelf al hard gooit dan moet je uitkijken, anders vallen er doden
Parody op het einde HAHAHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
topgozer Gurneyquote:Op zondag 25 november 2018 23:52 schreef KennyPowers het volgende:
Erg mooi dat de topgozer Gurney vandaag de PCF heeft gewonnen. Ik hoop dat het jaar 2019 prachtig gaat beginnen want ik hoop dat de sympathieke Kyle Anderson op 1 januari 2019 zijn eerste WK titel gaat winnen. Ik weet zeker dat the Original het aankomende WK kan winnen
wereldgozer
voormalig keelgrijper a.lewisquote:Op zondag 25 november 2018 23:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
topgozer Gurney
altijd sympathieke Kyle Anderson
natuurtalent Cadby
arrogante klootzak Wade
voormalig keelgrijper A Lewisquote:Op zondag 25 november 2018 23:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
wereldgozer Gurney
altijd sympathieke Kyle Anderson
natuurtalent Cadby
arrogante klootzak Wade
whitlock ook altijd irritantquote:Op zondag 25 november 2018 23:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
voormalig keelgrijper A Lewis
tering klootzak Whitlock
klote dwergje D Webster
altijd saaie Whitequote:Op zondag 25 november 2018 23:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
voormalig keelgrijper A Lewis
tering klootzak Whitlock
klote dwergje D Webster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vuile tering Belg K Huybrechts
Sympathieke Let Razma
Sympathieke Noppert
Klootzak Evans met zijn lelijke paardenkopLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Op maandag 26 november 2018 00:12 schreef Szura het volgende:
Wow, blijkbaar ook de irritante Beatonzoeken op PipeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vuile tering Belg K Huybrechts
Sympathieke Let Razma
Sympathieke Noppert
Klootzak Evans met zijn lelijke paardenkop
You're Fucking Out, I'm Fucking In
Ja, ik denk dat je hier iets op het spoor bent.quote:Op maandag 26 november 2018 00:17 schreef PSVCL het volgende:
Misschien wil MVG niet als topfavoriet aan het WK beginnen en schakelt ie tijdens dit soort tornooien een tandje terug
vGerwen zat er over te twijfelen om 60.000 pond door de papierversnipperaar te doen, maar toen kwam hij op dit ingenieuze plan.quote:Op maandag 26 november 2018 00:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je hier iets op het spoor bent.
Slimme zet van mvgquote:Op maandag 26 november 2018 00:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je hier iets op het spoor bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |