SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over bord 2:
Whilst the televised coverage of the Ladbrokes Players Championship Finals will focus on the Main Stage, play on Friday and Saturday on Stage Two will be available on PDCTV-HD for all subscribers worldwide.
Dat wordt dus streams zoeken.TVquote:Winner (1) £100,000
Runner-Up (1) £40,000
Semi-finalists (2) £23,000
Quarter-finalists (4) £12,500
Last 16 (Third round) (8) £8,000
Last 32 (Second round) (16) £5,000
Last 64 (First round) (32) £2,500
R1: First to 6
R2: First to 6
R3: First to 10
QF: First to 10
SF/F: First to 11
RTL in de avond om 20:00. Voor de andere sessies bent u op streams aangewezen.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Die van mij is dezequote:Op zondag 25 november 2018 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lievelingsgif van heel darts
Ik las dat John van 't Schip en Rafael van der Vaart aan tafel zitten. Dat lijkt me levensbedreigend, zoveel clichés.quote:
Als je John hoort praten word je spontaan depressiefquote:Op zondag 25 november 2018 22:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik las dat John van 't Schip en Rafael van der Vaart aan tafel zitten. Dat lijkt me levensbedreigend, zoveel clichés.
Die zie ik een stuk liever jaquote:Op zondag 25 november 2018 22:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die van mij is deze
[ afbeelding ]
Barney die rondspringt als een konijn blijft geweldig
Als ik PEC zie voetballen, word ik ook depressief.quote:Op zondag 25 november 2018 22:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Als je John hoort praten word je spontaan depressief
Kijk jij daar na?quote:Op zondag 25 november 2018 22:54 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Als ik PEC zie voetballen, word ik ook depressief.
Samenvatting.quote:
Buiten Ajax kijk ik weinig Eredivisie.quote:
Hopen op Dobro-vdVoort in de 1e ronde, en de winnaar treft dan vdPasquote:Op zondag 25 november 2018 22:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Wel zin in de loting. Hopelijm is Bearnaids eens op tijd.
Onzingelul van mij. Dacht even dat Fat Vinny nog top-32 OoM wasquote:Op zondag 25 november 2018 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopen op Dobro-vdVoort in de 1e ronde, en de winnaar treft dan vdPas
Sympathiek van je dat je een vrouw in de 3e ronde guntquote:Op zondag 25 november 2018 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopen op Dobro-vdVoort in de 1e ronde, en de winnaar treft dan vdPas
Tikfoutje, top 320 bedoelde je.quote:Op zondag 25 november 2018 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onzingelul van mij. Dacht even dat Fat Vinny nog top-32 OoM was
Vooral de mensen die dat doen, gaan pitten en een wereldpartijtje missenquote:Op zondag 25 november 2018 23:02 schreef Coco. het volgende:
Ik kijk uit naar mensen die klagen over het niveau van de eerste ronde.
Alleen Dobro he! Als het om iemand als O Brien gaat is het ook niet meer leukquote:Op zondag 25 november 2018 23:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sympathiek van je dat je een vrouw in de 3e ronde gunt
Deze wet geldt ook voor het WK voetbal.quote:Op zondag 25 november 2018 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vooral de mensen die dat doen, gaan pitten en een wereldpartijtje missen
Wacht.. Ashton heeft verloren?quote:Op zondag 25 november 2018 23:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alleen Dobro he! Als het om iemand als O Brien gaat is het ook niet meer leuk
Nee Ashton heeft gewonnenquote:Op zondag 25 november 2018 23:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wacht.. Ashton heeft verloren?
Ik ging er al compleet van uit dat ze het ging halen
Gelukkig maarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |