Bier op zondag doe ik niet aan.quote:Op zondag 25 november 2018 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mensen dat biertje wat ik drink is echt absurd hoor.
Barrel Blend IV van Moersleutel, gewoon nog te verkrijgen
Heeft al eens in een voorronde van het WK gestaan.quote:Op zondag 25 november 2018 22:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens mij heb ik deze kerel al eerder voorbij zien komen
Morgen alleen een college, mijn stage start pas 6 december en zelfs dan blijf ik de maandagen vrij.quote:Op zondag 25 november 2018 22:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Bier op zondag doe ik niet aan.
Op maandagen heb ik nooit college (lol)quote:Op zondag 25 november 2018 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen alleen een college, mijn stage start pas 6 december en zelfs dan blijf ik de maandagen vrij.
Gelijk ziek melden voor weken van 10/17/24 dec.quote:Op zondag 25 november 2018 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen alleen een college, mijn stage start pas 6 december en zelfs dan blijf ik de maandagen vrij.
Doet me hier aan denkenquote:Op zondag 25 november 2018 22:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heeft al eens in een voorronde van het WK gestaan.
Laatste week van het jaar ben ik vrijquote:Op zondag 25 november 2018 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelijk ziek melden voor weken van 10/17/24 dec.
Ik kan Joe Cullen ook heel goed imiteren. Alleen even de tondeuse zoeken en klaar.quote:Op zondag 25 november 2018 22:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Doet me hier aan denken
Goede content voor het Youtubekanaal wimderonquote:Op zondag 25 november 2018 22:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kan Joe Cullen ook heel goed imiteren. Alleen even de tondeuse zoeken en klaar.
Trump is de Marcel Maijer van de echte wereld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |