Dat zei ik 5 minuten geleden al, derhalve ben ik het met jou eens.quote:Op zondag 25 november 2018 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgend jaar is het wel klaar voor Dimitri qua Youth WK hoop ik. Leeftijdsgrens mag wel jaartje of 2 naar beneden
Fijn om te horen, Mani!quote:Op zondag 25 november 2018 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zei ik 5 minuten geleden al, derhalve ben ik het met jou eens.
Dat is het ook, begreep ik.quote:Op zondag 25 november 2018 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgend jaar is het wel klaar voor Dimitri qua Youth WK hoop ik.
Bakt er ook geen kut van op de vloer. Heeft op het eind nog met een halve finale het WK gehaald via de Pro Tour. Scheelt wel flink want Pro Tour-spelers loten een qualifier.quote:
Heeft Dimi Auschwitz een legende genoemd?quote:
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 25 november 2018 22:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heeft Dimi Auschwitz een legende genoemd?
Erg kinderachtig ditquote:Op zondag 25 november 2018 22:27 schreef wimderon het volgende:
Poll: Hoop je dat Marcel Maijer elke dag van het WK presenteert?
• Nee.
• Hoop is nog te zacht uitgedrukt
• Ja!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik beraad me nog even over de duurquote:Op zondag 25 november 2018 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het een ban waard
Tagliano?
quote:
Bier op zondag doe ik niet aan.quote:Op zondag 25 november 2018 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mensen dat biertje wat ik drink is echt absurd hoor.
Barrel Blend IV van Moersleutel, gewoon nog te verkrijgen
Heeft al eens in een voorronde van het WK gestaan.quote:Op zondag 25 november 2018 22:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens mij heb ik deze kerel al eerder voorbij zien komen
Morgen alleen een college, mijn stage start pas 6 december en zelfs dan blijf ik de maandagen vrij.quote:Op zondag 25 november 2018 22:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Bier op zondag doe ik niet aan.
Op maandagen heb ik nooit college (lol)quote:Op zondag 25 november 2018 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen alleen een college, mijn stage start pas 6 december en zelfs dan blijf ik de maandagen vrij.
Gelijk ziek melden voor weken van 10/17/24 dec.quote:Op zondag 25 november 2018 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen alleen een college, mijn stage start pas 6 december en zelfs dan blijf ik de maandagen vrij.
Doet me hier aan denkenquote:Op zondag 25 november 2018 22:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heeft al eens in een voorronde van het WK gestaan.
Laatste week van het jaar ben ik vrijquote:Op zondag 25 november 2018 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelijk ziek melden voor weken van 10/17/24 dec.
Ik kan Joe Cullen ook heel goed imiteren. Alleen even de tondeuse zoeken en klaar.quote:Op zondag 25 november 2018 22:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Doet me hier aan denken
Goede content voor het Youtubekanaal wimderonquote:Op zondag 25 november 2018 22:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kan Joe Cullen ook heel goed imiteren. Alleen even de tondeuse zoeken en klaar.
Trump is de Marcel Maijer van de echte wereld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |