Wat een teringherrie man godverquote:Op zondag 25 november 2018 22:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht even iets als butchered at birth van cannibal corpse opzetten om jezelf wat op te vrolijken.
Zeg maar gerust helemaal niet hoor.quote:Op zondag 25 november 2018 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een frustrerend net niet seizoen geweest.
Jij neemt Clemens niet serieusquote:Op zondag 25 november 2018 22:07 schreef wimderon het volgende:
Ungabunga is het beste wat Duitsland te bieden heeft.
Hij was een legje verwijderd van Lakeside, dat had een hoop goed kunnen maken.quote:Op zondag 25 november 2018 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zeg maar gerust helemaal niet hoor.
Drie qualifiers krijgen we daarvan (dus drie mongolen die niet goed genoeg waren om zich via de Pro Tour-top 32 te plaatsen).quote:Op zondag 25 november 2018 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen de PDPA qualifier overigens!!! Vorig jaar leverde het een halve finalist op het WK op dus je weet maar nooit
Jawel, maar die is niet beter dan Michi.quote:Op zondag 25 november 2018 22:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jij neemt Clemens niet serieus?
Ik sla over.quote:Op zondag 25 november 2018 22:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Drie qualifiers krijgen we daarvan (dus drie mongolen die niet goed genoeg waren om zich via de Pro Tour-top 32 te plaatsen).
Bandwagons kunnen niet altijd succesvol zijn.quote:Op zondag 25 november 2018 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij was een legje verwijderd van Lakeside, dat had een hoop goed kunnen maken.
Wel, die is wel beter.quote:Op zondag 25 november 2018 22:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jawel, maar die is niet beter dan Michi.
Ik heb alle stormen doorstaan dit jaar.quote:
De kwaliteiten zijn er, ik ben geduldig.quote:Op zondag 25 november 2018 22:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Bandwagons kunnen niet altijd succesvol zijn.
Maar niet met Rob Cross.quote:Op zondag 25 november 2018 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De kwaliteiten zijn er, ik ben geduldig.
En lijkt op een Hobbit met elk kapsel.quote:Op zondag 25 november 2018 22:10 schreef Slobeend het volgende:
Schindler lijkt op Clasie met dit kapsel.
Daar was de top bereikt, dan is de leukigheid eraf.quote:
Touché.quote:Op zondag 25 november 2018 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En lijkt op een Hobbit met elk kapsel.
Is dat het toernooi waar Wouter Vaes zich voor geplaatst heeft en Chris Landman of all places een hoge seed is?quote:Op zondag 25 november 2018 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij was een legje verwijderd van Lakeside, dat had een hoop goed kunnen maken.
quote:Op zondag 25 november 2018 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan Dolan denken
quote:Op zondag 25 november 2018 22:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is dat het toernooi waar Wouter Vaes zich voor geplaatst heeft en Chris Landman of all places een hoge seed is?
De titel en bandnaam leken me op zich wel een redelijke hint.quote:Op zondag 25 november 2018 22:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat een teringherrie man godver
Ik kan geen Engelsquote:Op zondag 25 november 2018 22:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
De titel en bandnaam leken me op zich wel een redelijke hint.
Dit is onzin, want iedere idioot ziet zijn talent.quote:Op zondag 25 november 2018 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar was de top bereikt, dan is de leukigheid eraf.
Over wie heb jij het nu.quote:Op zondag 25 november 2018 22:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit is onzin, want iedere idioot ziet zijn talent.
Hier trap ik niet in.quote:
Nee serieus ik snap het niet meer.quote:
Ik trap hier niet in. Je probeert me de laatste dagen alleen maar te fucken.quote:
Oke dan niet, er was geen gefuck in het spel.quote:Op zondag 25 november 2018 22:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik trap hier niet in. Je probeert me de laatste dagen alleen maar te fucken.
Gabriel Clemens was ook iemand waar ik al een tijdje achterstond. Dus ik volg op de bolderkar.quote:Op zondag 25 november 2018 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oke dan niet, er was geen gefuck in het spel.
Laat ik het hierbij houden, bandwagons zijn er alleen voor ietwat anonieme nog niet gearriveerde darters, als die dan wereldkampioen worden is de leukigheid eraf en zoek ik wel een nieuw doelwit.
Gabriel Clemens.
Een praalwagen wordt het.quote:Op zondag 25 november 2018 22:18 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gabriel Clemens was ook iemand waar ik al een tijdje achterstond. Dus ik volg op de bolderkar.
xdquote:Op zondag 25 november 2018 22:19 schreef wimderon het volgende:
Schindler moet nu een list verzinnen.
Dat weet ik. Ik durf een Humphries-bandwagon nog niet te stichten ondanks zijn sterke presentaties op de Euro Tour bij vlagen.quote:
Schindler kan weer Joden gaan redden.quote:Op zondag 25 november 2018 22:19 schreef wimderon het volgende:
Die kan met de trein weer richting het oosten.quote:Op zondag 25 november 2018 22:19 schreef wimderon het volgende:
Die is echt heel erg wisselvallig.quote:Op zondag 25 november 2018 22:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik durf een Humphries-bandwagon nog niet te stichten ondanks zijn sterke presentaties op de Euro Tour bij vlagen.
Dat zei ik 5 minuten geleden al, derhalve ben ik het met jou eens.quote:Op zondag 25 november 2018 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgend jaar is het wel klaar voor Dimitri qua Youth WK hoop ik. Leeftijdsgrens mag wel jaartje of 2 naar beneden
Fijn om te horen, Mani!quote:Op zondag 25 november 2018 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zei ik 5 minuten geleden al, derhalve ben ik het met jou eens.
Dat is het ook, begreep ik.quote:Op zondag 25 november 2018 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgend jaar is het wel klaar voor Dimitri qua Youth WK hoop ik.
Bakt er ook geen kut van op de vloer. Heeft op het eind nog met een halve finale het WK gehaald via de Pro Tour. Scheelt wel flink want Pro Tour-spelers loten een qualifier.quote:
Heeft Dimi Auschwitz een legende genoemd?quote:
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 25 november 2018 22:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heeft Dimi Auschwitz een legende genoemd?
Erg kinderachtig ditquote:Op zondag 25 november 2018 22:27 schreef wimderon het volgende:
Poll: Hoop je dat Marcel Maijer elke dag van het WK presenteert?
• Nee.
• Hoop is nog te zacht uitgedrukt
• Ja!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik beraad me nog even over de duurquote:Op zondag 25 november 2018 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het een ban waard
Tagliano?
quote:
Bier op zondag doe ik niet aan.quote:Op zondag 25 november 2018 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mensen dat biertje wat ik drink is echt absurd hoor.
Barrel Blend IV van Moersleutel, gewoon nog te verkrijgen
Heeft al eens in een voorronde van het WK gestaan.quote:Op zondag 25 november 2018 22:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens mij heb ik deze kerel al eerder voorbij zien komen
Morgen alleen een college, mijn stage start pas 6 december en zelfs dan blijf ik de maandagen vrij.quote:Op zondag 25 november 2018 22:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Bier op zondag doe ik niet aan.
Op maandagen heb ik nooit college (lol)quote:Op zondag 25 november 2018 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen alleen een college, mijn stage start pas 6 december en zelfs dan blijf ik de maandagen vrij.
Gelijk ziek melden voor weken van 10/17/24 dec.quote:Op zondag 25 november 2018 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen alleen een college, mijn stage start pas 6 december en zelfs dan blijf ik de maandagen vrij.
Doet me hier aan denkenquote:Op zondag 25 november 2018 22:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heeft al eens in een voorronde van het WK gestaan.
Laatste week van het jaar ben ik vrijquote:Op zondag 25 november 2018 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelijk ziek melden voor weken van 10/17/24 dec.
Ik kan Joe Cullen ook heel goed imiteren. Alleen even de tondeuse zoeken en klaar.quote:Op zondag 25 november 2018 22:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Doet me hier aan denken
Goede content voor het Youtubekanaal wimderonquote:Op zondag 25 november 2018 22:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kan Joe Cullen ook heel goed imiteren. Alleen even de tondeuse zoeken en klaar.
Trump is de Marcel Maijer van de echte wereld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |