Wat een teringherrie man godverquote:Op zondag 25 november 2018 22:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht even iets als butchered at birth van cannibal corpse opzetten om jezelf wat op te vrolijken.
Zeg maar gerust helemaal niet hoor.quote:Op zondag 25 november 2018 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een frustrerend net niet seizoen geweest.
Jij neemt Clemens niet serieusquote:Op zondag 25 november 2018 22:07 schreef wimderon het volgende:
Ungabunga is het beste wat Duitsland te bieden heeft.
Hij was een legje verwijderd van Lakeside, dat had een hoop goed kunnen maken.quote:Op zondag 25 november 2018 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zeg maar gerust helemaal niet hoor.
Drie qualifiers krijgen we daarvan (dus drie mongolen die niet goed genoeg waren om zich via de Pro Tour-top 32 te plaatsen).quote:Op zondag 25 november 2018 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen de PDPA qualifier overigens!!! Vorig jaar leverde het een halve finalist op het WK op dus je weet maar nooit
Jawel, maar die is niet beter dan Michi.quote:Op zondag 25 november 2018 22:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jij neemt Clemens niet serieus?
Ik sla over.quote:Op zondag 25 november 2018 22:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Drie qualifiers krijgen we daarvan (dus drie mongolen die niet goed genoeg waren om zich via de Pro Tour-top 32 te plaatsen).
Bandwagons kunnen niet altijd succesvol zijn.quote:Op zondag 25 november 2018 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij was een legje verwijderd van Lakeside, dat had een hoop goed kunnen maken.
Wel, die is wel beter.quote:Op zondag 25 november 2018 22:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jawel, maar die is niet beter dan Michi.
Ik heb alle stormen doorstaan dit jaar.quote:
De kwaliteiten zijn er, ik ben geduldig.quote:Op zondag 25 november 2018 22:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Bandwagons kunnen niet altijd succesvol zijn.
Maar niet met Rob Cross.quote:Op zondag 25 november 2018 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De kwaliteiten zijn er, ik ben geduldig.
En lijkt op een Hobbit met elk kapsel.quote:Op zondag 25 november 2018 22:10 schreef Slobeend het volgende:
Schindler lijkt op Clasie met dit kapsel.
Daar was de top bereikt, dan is de leukigheid eraf.quote:
Touché.quote:Op zondag 25 november 2018 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En lijkt op een Hobbit met elk kapsel.
Is dat het toernooi waar Wouter Vaes zich voor geplaatst heeft en Chris Landman of all places een hoge seed is?quote:Op zondag 25 november 2018 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij was een legje verwijderd van Lakeside, dat had een hoop goed kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |