SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over bord 2:
Whilst the televised coverage of the Ladbrokes Players Championship Finals will focus on the Main Stage, play on Friday and Saturday on Stage Two will be available on PDCTV-HD for all subscribers worldwide.
Dat wordt dus streams zoeken.TVquote:Winner (1) £100,000
Runner-Up (1) £40,000
Semi-finalists (2) £23,000
Quarter-finalists (4) £12,500
Last 16 (Third round) (8) £8,000
Last 32 (Second round) (16) £5,000
Last 64 (First round) (32) £2,500
R1: First to 6
R2: First to 6
R3: First to 10
QF: First to 10
SF/F: First to 11
RTL in de avond om 20:00. Voor de andere sessies bent u op streams aangewezen.What can change the nature of a man?
quote:Op zondag 25 november 2018 21:24 schreef PSVCL het volgende:
Anderson wereldkampioen
Wordt een saai en voorspelbaar wk
PSV zou ook punten laten liggen tegen Heerenveen.quote:Op zondag 25 november 2018 21:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Aldus psvcl die nog geen 10 wedstrijden heeft gezien dit jaar.
Überhaupt, alsof een WK afhangt van de voorspelbaarheid van de eindwinnaar.quote:Op zondag 25 november 2018 21:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Wacht, zei hij dit echt?quote:Op zondag 25 november 2018 21:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
PSV zou ook punten laten liggen tegen Heerenveen.
Gelachenquote:Op zondag 25 november 2018 21:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
PSV zou ook punten laten liggen tegen Heerenveen.
Nee. Alleen scarfacequote:
PSV ging in geen honderd jaar punten verspelen tegen fucking Heerenveen. Hoe die rode kaart tot stand kwam: "Hoi wij zijn heerenveen en komen gezellig meevoetballen met PSV xd xd xd"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTFO.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Hij zei beide, toegegeven zijn laatste uitspraak was dat psv zou winnen.quote:
quote:Op zondag 25 november 2018 21:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
PSV ging in geen honderd jaar punten verspelen tegen fucking Heerenveen. Hoe die rode kaart tot stand kwam: "Hoi wij zijn heerenveen en komen gezellig meevoetballen met PSV xd xd xd"Kan alleen in NL ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTFO.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
Gewoon een vreselijke act.quote:Op zondag 25 november 2018 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is toch ook niet zo in orde?
[..]
PSV ging in geen honderd jaar punten verspelen tegen fucking Heerenveen. Hoe die rode kaart tot stand kwam: "Hoi wij zijn heerenveen en komen gezellig meevoetballen met PSV xd xd xd"Vond jij dit terecht rood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTFO.What can change the nature of a man?
Ze doen geeneens moeite om zich serieus te bewapenen tegen de topploegen. Ik vind dat zo extreem lachwekkend.quote:
[..]
PSV ging in geen honderd jaar punten verspelen tegen fucking Heerenveen. Hoe die rode kaart tot stand kwam: "Hoi wij zijn heerenveen en komen gezellig meevoetballen met PSV xd xd xd"Ik dacht dat ik in het dartstopic wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTFO.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Inderdaad, waar zijn de analyses over Mr Beanquote:Op zondag 25 november 2018 21:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in het dartstopic was
In DRT mag alles besproken worden, zelfs jawel F1.quote:Op zondag 25 november 2018 21:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu ga je te ver.quote:Op zondag 25 november 2018 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
In DRT mag alles besproken worden, zelfs jawel F1.
Zijn er al PSV-supporters bezig met indekken voor Feyenoord-uit?quote:Op zondag 25 november 2018 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb het duel niet van dichtbij gezien. Ik zocht alleen naar een filmpje met de aanleiding voor de rode kaart, zag dit en klikte meteen weg. Voor dit soort debiele inspeelpasses/uberhaupt de intentie om gezellig te voetballen tegen de top verdien je vijf rode kaarten.quote:
Zo saai is Anderson - MVG niet toch?quote:Op zondag 25 november 2018 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
zo danquote:Op zondag 25 november 2018 21:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb het duel niet van dichtbij gezien. Ik zocht alleen naar een filmpje met de aanleiding voor de rode kaart, zag dit en klikte meteen weg. Voor dit soort debiele inspeelpasses/uberhaupt de intentie om gezellig te voetballen tegen de top verdien je vijf rode kaarten.
quote:Op zondag 25 november 2018 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dartstopics zijn al zolang ik op dit forum ben een gezellige boel. Dat is de kracht van de dartstopics.quote:Op zondag 25 november 2018 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Users in F1 zijn echt debielquote:Op zondag 25 november 2018 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zeldzaam bezoekje dit.quote:Op zondag 25 november 2018 21:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan komt er een streaker op het podium.quote:
Ik post niet veel maar zo zeldzaam is dit nou ook weer niet.quote:
Had niet uitgemaakt toch?quote:Op zondag 25 november 2018 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Van Gerwen legde al aan met z'n derde pijl, goed dat hij dat niet deed
Wesley Harms!!!quote:Op zondag 25 november 2018 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan krijgt een Bdo-qualifier de overgebleven finaleplek.
Het is dat ik mobiel zit, anders had ik de stats gezocht.quote:Op zondag 25 november 2018 21:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik post niet veel maar zo zeldzaam is dit nou ook weer niet.
Jawel, dan had hij zich dood gegooidquote:
Gisteren.quote:Op zondag 25 november 2018 21:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is dat ik mobiel zit, anders had ik de stats gezocht.
Wat vind jij van de aanstelling van GGMM? Het verbaast me dat ze na jaren van spugen en vuistenzwaaien richting de hoogste macht hij toch weer toegelaten wordtquote:Op zondag 25 november 2018 21:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Leuk dat we GGMM dan ook zien posten hier
Oh toen was ik hier nietquote:
Telt die laatste dan ook nog?quote:Op zondag 25 november 2018 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel, dan had hij zich dood gegooid
Tenzij hij hem buiten het bord mikte natuurlijk
Daarvoor moet je bij Mani zijn.quote:
Jawel man..kijk elk toernooi meequote:Op zondag 25 november 2018 21:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoeveel Euro Tours heeft Van Gerwen gewonnen?quote:
*op tvquote:Op zondag 25 november 2018 21:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoeveel Euro Tours heeft Van Gerwen gewonnen?
quote:Op zondag 25 november 2018 21:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Mani zijn.
quote:
Oh ja, wachtend op de Libertadores-finale. Ik zit nog klaar.quote:
Doe maar stoer, PSVCL zat gewoon via een streampje onze Harms aan te moedigen in Italië terwijl wij deze onzin keken.quote:Op zondag 25 november 2018 21:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoeveel Euro Tours heeft Van Gerwen gewonnen?
Ik keek dit jaar op vrijdagmiddagen naar vloergoden die net aan 80 gemiddeld gooiden.quote:Op zondag 25 november 2018 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doe maar stoer, PSVCL zat gewoon via een streampje onze Harms aan te moedigen in Italië terwijl wij deze onzin keken.
Niet vrouwendarts kijken voor de 60 gemiddeld.quote:Op zondag 25 november 2018 21:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik keek dit jaar op vrijdagmiddagen naar vloergoden die net aan 80 gemiddeld gooiden.
Ik kon opzich wel om hem lachen. Onlo is echter een onbegrijpelijke keuze. Die heeft in zn eerste periode keihard gefaald. Die twee samen houden nu 1 verschrikkelijke act op,dat is niet de rol van een mod vind ik. Die moeten toch een beetje als een scheidsrechter ook onzichtbaar zijn soms. Ondertussen likken ze de ballen van Danny.quote:Op zondag 25 november 2018 21:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat vind jij van de aanstelling van GGMM? Het verbaast me dat ze na jaren van spugen en vuistenzwaaien richting de hoogste macht hij toch weer toegelaten wordt.
Ik heb vrijdagmiddag ook vdPas gekeken hoorquote:Op zondag 25 november 2018 21:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik keek dit jaar op vrijdagmiddagen naar vloergoden die net aan 80 gemiddeld gooiden.
Ik dacht dat dit de finale was en bleef speciaal nog even op. Doei he.quote:Op zondag 25 november 2018 21:43 schreef Tagliano het volgende:
Die finale wordt ook nog wel redelijk spannend
Je hebt wel mooi een linkshandige Taylor-copycat gemist dit jaar.quote:Op zondag 25 november 2018 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb vrijdagmiddag ook vdPas gekeken hoor
RIPquote:Op zondag 25 november 2018 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de finale was en bleef speciaal nog even op. Doei he.
quote:Op zondag 25 november 2018 21:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kon opzich wel om hem lachen. Onlo is echter een onbegrijpelijke keuze. Die heeft in zn eerste periode keihard gefaald. Die twee samen houden nu 1 verschrikkelijke act op,dat is niet de rol van een mod vind ik. Die moeten toch een beetje als een scheidsrechter ook onzichtbaar zijn soms. Ondertussen likken ze de ballen van Danny.
Onlogisch is sowieso de grootste hypocriet die er rondloopt. Lekker jaren lang schreeuwen, en nu meteen wat gescheld verwijderen. Mooi ook hoe hij af gaf op skysherrif, maar niet doorheeft dat die het veel beter doet dan hemzelf
Meltdown
Jij wint.quote:Op zondag 25 november 2018 21:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Je hebt wel mooi een linkshandige Taylor-copycat gemist dit jaar.
Sowieso is Ggmm een droeftoeter, dan heb ik liever drizzt, of zelfs nog Yats.quote:Op zondag 25 november 2018 21:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kon opzich wel om hem lachen. Onlo is echter een onbegrijpelijke keuze. Die heeft in zn eerste periode keihard gefaald. Die twee samen houden nu 1 verschrikkelijke act op,dat is niet de rol van een mod vind ik. Die moeten toch een beetje als een scheidsrechter ook onzichtbaar zijn soms. Ondertussen likken ze de ballen van Danny.
Onlogisch is sowieso de grootste hypocriet die er rondloopt. Lekker jaren lang schreeuwen, en nu meteen wat gescheld verwijderen. Mooi ook hoe hij af gaf op skysherrif, maar niet doorheeft dat die het veel beter doet dan hemzelf
Meltdown
Net als in 1988 is deze halve finale de finale.quote:Op zondag 25 november 2018 21:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de finale was en bleef speciaal nog even op. Doei he.
Drizzt is samen met Nattekat de slechtste. Heywoodu laat imo perfect zien hoe het wel moetquote:Op zondag 25 november 2018 21:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sowieso is Ggmm een droeftoeter, dan heb ik liever drizzt, of zelfs nog Yats.
Dat is dé blik he.quote:Op zondag 25 november 2018 21:47 schreef Tagliano het volgende:
Die blik van MvG vorige beurt, koekoek
toetertjesquote:Op zondag 25 november 2018 21:49 schreef Masterminded het volgende:
Van Gerwen is geplaatst voor de GSoD2019!
Ah gelukkig maarquote:Op zondag 25 november 2018 21:49 schreef Masterminded het volgende:
toernooivullingquote:Op zondag 25 november 2018 21:49 schreef Masterminded het volgende:
Ik kan me een Euro Tour (gok die in Zwolle) herinneren waarin Gurney vier legs voorstond in een semi en het alsnog vergooide tegen 'm. Ff opzoekenquote:Op zondag 25 november 2018 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gurney huilt al.
Wint altijd van Gando, verliest altijd van vGerwen
Wat zal-ie opgelucht zijn.quote:Op zondag 25 november 2018 21:49 schreef Masterminded het volgende:
quote:Op zondag 25 november 2018 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gurney huilt al.
Wint altijd van Gando, verliest altijd van vGerwen
Echt hequote:Op zondag 25 november 2018 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze doen echt alsof hij maanden niets meer heeft gepresteerd
Toernooidirecteur nota benequote:
Piet Pleeborstel knevelenquote:Op zondag 25 november 2018 21:54 schreef DeLuna het volgende:
Praat nou eens niet door elkaar oké thanks
Echt onbegrijpelijk dat ze die er niet al dertig keer uitgeflikkerd hebben bij RTL. WAT een idiootquote:Op zondag 25 november 2018 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voer die Marcel af. Kom op zeg, wat een ranzig domme vragen weer
Ik heb geen voorkeur. Hoop op een leuke potquote:Op zondag 25 november 2018 21:58 schreef Masterminded het volgende:
Ik sta volledig achter Van den Bergh, ten koste van Oskar.
quote:Op zondag 25 november 2018 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als ik tegen dimitri zou spelen zou ik gewoon een tapdans act voorbereiden om hem uit te dagen.
Zonder Marcel en Co zou het niet hetzelfde meer zijn.quote:Op zondag 25 november 2018 22:00 schreef Coco. het volgende:
Ieder dartstoernooi dat gezeik hier op Marcel
Zoiets verwachtte ik wel ja.quote:Op zondag 25 november 2018 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Had best first to 10 mogen zijn ja
Wellicht even iets als butchered at birth van cannibal corpse opzetten om jezelf wat op te vrolijken.quote:Op zondag 25 november 2018 21:59 schreef Mansjester het volgende:
Ik word altijd depressief van Happy
In mei speelde Van den Bergh om 01:00 (diep in de nacht) een World Serie-finale.quote:
quote:Op zondag 25 november 2018 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als ik tegen dimitri zou spelen zou ik gewoon een tapdans act voorbereiden om hem uit te dagen.
Oh die naam heb ik vaker gehoord ja. Plaatje doet het niet.quote:
Net als Hoppquote:Op zondag 25 november 2018 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oskar heeft een duits publiek nodig om te schroeien
Het is een frustrerend net niet seizoen geweest.quote:
Wat een teringherrie man godverquote:Op zondag 25 november 2018 22:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wellicht even iets als butchered at birth van cannibal corpse opzetten om jezelf wat op te vrolijken.
Zeg maar gerust helemaal niet hoor.quote:Op zondag 25 november 2018 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een frustrerend net niet seizoen geweest.
Jij neemt Clemens niet serieusquote:Op zondag 25 november 2018 22:07 schreef wimderon het volgende:
Ungabunga is het beste wat Duitsland te bieden heeft.
Hij was een legje verwijderd van Lakeside, dat had een hoop goed kunnen maken.quote:Op zondag 25 november 2018 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zeg maar gerust helemaal niet hoor.
Drie qualifiers krijgen we daarvan (dus drie mongolen die niet goed genoeg waren om zich via de Pro Tour-top 32 te plaatsen).quote:Op zondag 25 november 2018 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen de PDPA qualifier overigens!!! Vorig jaar leverde het een halve finalist op het WK op dus je weet maar nooit
Jawel, maar die is niet beter dan Michi.quote:Op zondag 25 november 2018 22:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jij neemt Clemens niet serieus?
Ik sla over.quote:Op zondag 25 november 2018 22:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Drie qualifiers krijgen we daarvan (dus drie mongolen die niet goed genoeg waren om zich via de Pro Tour-top 32 te plaatsen).
Bandwagons kunnen niet altijd succesvol zijn.quote:Op zondag 25 november 2018 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij was een legje verwijderd van Lakeside, dat had een hoop goed kunnen maken.
Wel, die is wel beter.quote:Op zondag 25 november 2018 22:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jawel, maar die is niet beter dan Michi.
Ik heb alle stormen doorstaan dit jaar.quote:
De kwaliteiten zijn er, ik ben geduldig.quote:Op zondag 25 november 2018 22:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Bandwagons kunnen niet altijd succesvol zijn.
Maar niet met Rob Cross.quote:Op zondag 25 november 2018 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De kwaliteiten zijn er, ik ben geduldig.
En lijkt op een Hobbit met elk kapsel.quote:Op zondag 25 november 2018 22:10 schreef Slobeend het volgende:
Schindler lijkt op Clasie met dit kapsel.
Daar was de top bereikt, dan is de leukigheid eraf.quote:
Touché.quote:Op zondag 25 november 2018 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En lijkt op een Hobbit met elk kapsel.
Is dat het toernooi waar Wouter Vaes zich voor geplaatst heeft en Chris Landman of all places een hoge seed is?quote:Op zondag 25 november 2018 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij was een legje verwijderd van Lakeside, dat had een hoop goed kunnen maken.
quote:Op zondag 25 november 2018 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan Dolan denken
quote:Op zondag 25 november 2018 22:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is dat het toernooi waar Wouter Vaes zich voor geplaatst heeft en Chris Landman of all places een hoge seed is?
De titel en bandnaam leken me op zich wel een redelijke hint.quote:Op zondag 25 november 2018 22:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat een teringherrie man godver
Ik kan geen Engelsquote:Op zondag 25 november 2018 22:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
De titel en bandnaam leken me op zich wel een redelijke hint.
Dit is onzin, want iedere idioot ziet zijn talent.quote:Op zondag 25 november 2018 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar was de top bereikt, dan is de leukigheid eraf.
Over wie heb jij het nu.quote:Op zondag 25 november 2018 22:13 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dit is onzin, want iedere idioot ziet zijn talent.
Hier trap ik niet in.quote:
Nee serieus ik snap het niet meer.quote:
Ik trap hier niet in. Je probeert me de laatste dagen alleen maar te fucken.quote:
Oke dan niet, er was geen gefuck in het spel.quote:Op zondag 25 november 2018 22:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik trap hier niet in. Je probeert me de laatste dagen alleen maar te fucken.
Gabriel Clemens was ook iemand waar ik al een tijdje achterstond. Dus ik volg op de bolderkar.quote:Op zondag 25 november 2018 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oke dan niet, er was geen gefuck in het spel.
Laat ik het hierbij houden, bandwagons zijn er alleen voor ietwat anonieme nog niet gearriveerde darters, als die dan wereldkampioen worden is de leukigheid eraf en zoek ik wel een nieuw doelwit.
Gabriel Clemens.
Een praalwagen wordt het.quote:Op zondag 25 november 2018 22:18 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gabriel Clemens was ook iemand waar ik al een tijdje achterstond. Dus ik volg op de bolderkar.
xdquote:Op zondag 25 november 2018 22:19 schreef wimderon het volgende:
Schindler moet nu een list verzinnen.
Dat weet ik. Ik durf een Humphries-bandwagon nog niet te stichten ondanks zijn sterke presentaties op de Euro Tour bij vlagen.quote:
Schindler kan weer Joden gaan redden.quote:Op zondag 25 november 2018 22:19 schreef wimderon het volgende:
Die kan met de trein weer richting het oosten.quote:Op zondag 25 november 2018 22:19 schreef wimderon het volgende:
Die is echt heel erg wisselvallig.quote:Op zondag 25 november 2018 22:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik durf een Humphries-bandwagon nog niet te stichten ondanks zijn sterke presentaties op de Euro Tour bij vlagen.
Dat zei ik 5 minuten geleden al, derhalve ben ik het met jou eens.quote:Op zondag 25 november 2018 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgend jaar is het wel klaar voor Dimitri qua Youth WK hoop ik. Leeftijdsgrens mag wel jaartje of 2 naar beneden
Fijn om te horen, Mani!quote:Op zondag 25 november 2018 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zei ik 5 minuten geleden al, derhalve ben ik het met jou eens.
Dat is het ook, begreep ik.quote:Op zondag 25 november 2018 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgend jaar is het wel klaar voor Dimitri qua Youth WK hoop ik.
Bakt er ook geen kut van op de vloer. Heeft op het eind nog met een halve finale het WK gehaald via de Pro Tour. Scheelt wel flink want Pro Tour-spelers loten een qualifier.quote:
Heeft Dimi Auschwitz een legende genoemd?quote:
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 25 november 2018 22:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heeft Dimi Auschwitz een legende genoemd?
Erg kinderachtig ditquote:Op zondag 25 november 2018 22:27 schreef wimderon het volgende:
Poll: Hoop je dat Marcel Maijer elke dag van het WK presenteert?
• Nee.
• Hoop is nog te zacht uitgedrukt
• Ja!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik beraad me nog even over de duurquote:Op zondag 25 november 2018 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het een ban waard
Tagliano?
quote:
Bier op zondag doe ik niet aan.quote:Op zondag 25 november 2018 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mensen dat biertje wat ik drink is echt absurd hoor.
Barrel Blend IV van Moersleutel, gewoon nog te verkrijgen
Heeft al eens in een voorronde van het WK gestaan.quote:Op zondag 25 november 2018 22:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens mij heb ik deze kerel al eerder voorbij zien komen
Morgen alleen een college, mijn stage start pas 6 december en zelfs dan blijf ik de maandagen vrij.quote:Op zondag 25 november 2018 22:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Bier op zondag doe ik niet aan.
Op maandagen heb ik nooit college (lol)quote:Op zondag 25 november 2018 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen alleen een college, mijn stage start pas 6 december en zelfs dan blijf ik de maandagen vrij.
Gelijk ziek melden voor weken van 10/17/24 dec.quote:Op zondag 25 november 2018 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Morgen alleen een college, mijn stage start pas 6 december en zelfs dan blijf ik de maandagen vrij.
Doet me hier aan denkenquote:Op zondag 25 november 2018 22:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Heeft al eens in een voorronde van het WK gestaan.
Laatste week van het jaar ben ik vrijquote:Op zondag 25 november 2018 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelijk ziek melden voor weken van 10/17/24 dec.
Ik kan Joe Cullen ook heel goed imiteren. Alleen even de tondeuse zoeken en klaar.quote:Op zondag 25 november 2018 22:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Doet me hier aan denken
Goede content voor het Youtubekanaal wimderonquote:Op zondag 25 november 2018 22:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kan Joe Cullen ook heel goed imiteren. Alleen even de tondeuse zoeken en klaar.
Trump is de Marcel Maijer van de echte wereld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |