Inderdaad, waar zijn de analyses over Mr Beanquote:Op zondag 25 november 2018 21:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in het dartstopic was
In DRT mag alles besproken worden, zelfs jawel F1.quote:Op zondag 25 november 2018 21:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu ga je te ver.quote:Op zondag 25 november 2018 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
In DRT mag alles besproken worden, zelfs jawel F1.
Zijn er al PSV-supporters bezig met indekken voor Feyenoord-uit?quote:Op zondag 25 november 2018 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb het duel niet van dichtbij gezien. Ik zocht alleen naar een filmpje met de aanleiding voor de rode kaart, zag dit en klikte meteen weg. Voor dit soort debiele inspeelpasses/uberhaupt de intentie om gezellig te voetballen tegen de top verdien je vijf rode kaarten.quote:
Zo saai is Anderson - MVG niet toch?quote:Op zondag 25 november 2018 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
zo danquote:Op zondag 25 november 2018 21:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb het duel niet van dichtbij gezien. Ik zocht alleen naar een filmpje met de aanleiding voor de rode kaart, zag dit en klikte meteen weg. Voor dit soort debiele inspeelpasses/uberhaupt de intentie om gezellig te voetballen tegen de top verdien je vijf rode kaarten.
quote:Op zondag 25 november 2018 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dartstopics zijn al zolang ik op dit forum ben een gezellige boel. Dat is de kracht van de dartstopics.quote:Op zondag 25 november 2018 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Users in F1 zijn echt debielquote:Op zondag 25 november 2018 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zeldzaam bezoekje dit.quote:Op zondag 25 november 2018 21:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan komt er een streaker op het podium.quote:
Ik post niet veel maar zo zeldzaam is dit nou ook weer niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |