Users in F1 zijn echt debielquote:Op zondag 25 november 2018 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
In DRT mag alles besproken worden, zelfs jawel F1.
Zeldzaam bezoekje dit.quote:Op zondag 25 november 2018 21:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik in het dartstopic was
Dan komt er een streaker op het podium.quote:
Ik post niet veel maar zo zeldzaam is dit nou ook weer niet.quote:
Had niet uitgemaakt toch?quote:Op zondag 25 november 2018 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Van Gerwen legde al aan met z'n derde pijl, goed dat hij dat niet deed
Wesley Harms!!!quote:Op zondag 25 november 2018 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan krijgt een Bdo-qualifier de overgebleven finaleplek.
Het is dat ik mobiel zit, anders had ik de stats gezocht.quote:Op zondag 25 november 2018 21:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik post niet veel maar zo zeldzaam is dit nou ook weer niet.
Jawel, dan had hij zich dood gegooidquote:
Gisteren.quote:Op zondag 25 november 2018 21:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is dat ik mobiel zit, anders had ik de stats gezocht.
Wat vind jij van de aanstelling van GGMM? Het verbaast me dat ze na jaren van spugen en vuistenzwaaien richting de hoogste macht hij toch weer toegelaten wordtquote:Op zondag 25 november 2018 21:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Leuk dat we GGMM dan ook zien posten hier
Oh toen was ik hier nietquote:
Telt die laatste dan ook nog?quote:Op zondag 25 november 2018 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel, dan had hij zich dood gegooid
Tenzij hij hem buiten het bord mikte natuurlijk
Daarvoor moet je bij Mani zijn.quote:
Jawel man..kijk elk toernooi meequote:Op zondag 25 november 2018 21:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Aldus psvcl die nog geen 10 wedstrijden heeft gezien dit jaar.
Hoeveel Euro Tours heeft Van Gerwen gewonnen?quote:
*op tvquote:Op zondag 25 november 2018 21:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoeveel Euro Tours heeft Van Gerwen gewonnen?
quote:Op zondag 25 november 2018 21:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Mani zijn.
quote:
Oh ja, wachtend op de Libertadores-finale. Ik zit nog klaar.quote:
Doe maar stoer, PSVCL zat gewoon via een streampje onze Harms aan te moedigen in Italië terwijl wij deze onzin keken.quote:Op zondag 25 november 2018 21:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoeveel Euro Tours heeft Van Gerwen gewonnen?
Ik keek dit jaar op vrijdagmiddagen naar vloergoden die net aan 80 gemiddeld gooiden.quote:Op zondag 25 november 2018 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doe maar stoer, PSVCL zat gewoon via een streampje onze Harms aan te moedigen in Italië terwijl wij deze onzin keken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |