Tikfoutje, top 320 bedoelde je.quote:Op zondag 25 november 2018 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onzingelul van mij. Dacht even dat Fat Vinny nog top-32 OoM was
Vooral de mensen die dat doen, gaan pitten en een wereldpartijtje missenquote:Op zondag 25 november 2018 23:02 schreef Coco. het volgende:
Ik kijk uit naar mensen die klagen over het niveau van de eerste ronde.
Alleen Dobro he! Als het om iemand als O Brien gaat is het ook niet meer leukquote:Op zondag 25 november 2018 23:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sympathiek van je dat je een vrouw in de 3e ronde gunt
Deze wet geldt ook voor het WK voetbal.quote:Op zondag 25 november 2018 23:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vooral de mensen die dat doen, gaan pitten en een wereldpartijtje missen
Wacht.. Ashton heeft verloren?quote:Op zondag 25 november 2018 23:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alleen Dobro he! Als het om iemand als O Brien gaat is het ook niet meer leuk
Nee Ashton heeft gewonnenquote:Op zondag 25 november 2018 23:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wacht.. Ashton heeft verloren?
Ik ging er al compleet van uit dat ze het ging halen
Gelukkig maarquote:
Zeker, want als je langs de qualifier match-ups heenkijkt, doen er een heerlijk aantal goede spelers mee via de Pro Tour en via de qualifiers o.a Asada/Lim/Labanauskas. We kunnen lullen over de brackets, maar wanneer De Zwaan en Van den Bergh onderin het schema geloot worden, beeft elke seed denk ik even op zijn stoel.quote:Op zondag 25 november 2018 22:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Wel zin in de loting. Hopelijm is Bearnaids eens op tijd.
Limgodquote:Op zondag 25 november 2018 23:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zeker, want als je langs de qualifier match-ups heenkijkt, doen er een heerlijk aantal goede spelers mee via de Pro Tour en via de qualifiers o.a Asada/Lim/Labanauskas. We kunnen lullen over de brackets, maar wanneer De Zwaan en Van den Bergh onderin het schema geloot worden, beeft elke seed denk ik even op zijn stoel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |