quote:Op zondag 25 november 2018 23:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
I'm twenty-three now but will I live to see twenty-four
The way things is going I don't know.
Benieuwd tegen welk stukje vissenvoer hij morgen wordt geloot op het WK.quote:Op zondag 25 november 2018 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard. Volgende week drink ik er eentje met de DimiCola wel want geheelonthouder genot
Ik hoop voor de meeste mannen dat ze Ashton en Dobro ontlopen in ieder gevalquote:Op zondag 25 november 2018 23:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Benieuwd tegen welk stukje vissenvoer hij morgen wordt geloot op het WK.
Stel je voor; Alan Tabern/Simon Stevensonquote:Op zondag 25 november 2018 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik hoop voor de meeste mannen dat ze Ashton en Dobro ontlopen in ieder geval
Tabern was vroeger smerig goed, nu niet meer ripquote:Op zondag 25 november 2018 23:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Stel je voor; Alan Tabern/Simon Stevenson.
Misschien wel allemaal. Ligt aan het WK he sherrifquote:Op zondag 25 november 2018 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dus
Gaan ze Barney uit de prumjur liek gooien? Of wordt het Whitlock, Smiss of Suljo?
Taberngod. In 2008 nog dichtbij het uitschakelen van Teler wat MARDEL later deed.quote:Op zondag 25 november 2018 23:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tabern was vroeger smerig goed, nu niet meer rip
Mardle wat had ik die een WK gegund zeg. Lekker weggeven dat jaar man manquote:Op zondag 25 november 2018 23:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Taberngod. In 2008 nog dichtbij het uitschakelen van Teler wat MARDEL later deed.
Die vervolgens dat jaar het WK had moeten winnen en verloor van Kirk Shepherdquote:Op zondag 25 november 2018 23:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Taberngod. In 2008 nog dichtbij het uitschakelen van Teler wat MARDEL later deed.
Ik was echt MAD toen. Mardlegod.quote:Op zondag 25 november 2018 23:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die vervolgens dat jaar het WK had moeten winnen en verloor van Kirk Shepherd
Shepherdgodquote:Op zondag 25 november 2018 23:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mardle wat had ik die een WK gegund zeg. Lekker weggeven dat jaar man man
Shepherd kreeg iets van 24 matchdarts tegen voor die de finale haalde KOEKOEKquote:Op zondag 25 november 2018 23:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Shepherdgod.
Jenkins, McGowan, Bates, Manley, Mardle. Lekker reeksje namen destijds
En juichte nog debieler dan Price en Gurney als hij zijn wedstrijden won. Lekker dweilen op het podium.quote:Op zondag 25 november 2018 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Shepherd kreeg iets van 24 matchdarts tegen voor die de finale haalde KOEKOEK![]()
Die worpquote:Op zondag 25 november 2018 23:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En juichte nog debieler dan Price en Gurney als hij zijn wedstrijden won. Lekker dweilen op het podium.
Nooit begrepen hoe Jenkins en Andy Smith met zulke gladde barrels konden gooien.quote:Op zondag 25 november 2018 23:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die worpMaarja Sjon Part heeft ook een walgelijke worp
Dat is niet zo heel lastig als je kunt dartenquote:Op zondag 25 november 2018 23:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nooit begrepen hoe Jenkins en Andy Smith met zulke gladde barrels konden gooien.
Bunzzinggenotquote:Op zondag 25 november 2018 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
Vorige week gooide ik met 12 gram darts, dat is pas kut![]()
![]()
Eerste pijl boven de bescherming rond het bord genot. Als je zelf al hard gooit dan moet je uitkijken, anders vallen er dodenquote:
Ik heb ook zulke gram pijlen liggen maar nooit begrepen hoe je met zoveel kracht zetten die pijlen in een triple kunt krijgen. Schieten alle kanten op lolquote:Op zondag 25 november 2018 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eerste pijl boven de bescherming rond het bord genot. Als je zelf al hard gooit dan moet je uitkijken, anders vallen er doden
Parody op het einde HAHAHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
topgozer Gurneyquote:Op zondag 25 november 2018 23:52 schreef KennyPowers het volgende:
Erg mooi dat de topgozer Gurney vandaag de PCF heeft gewonnen. Ik hoop dat het jaar 2019 prachtig gaat beginnen want ik hoop dat de sympathieke Kyle Anderson op 1 januari 2019 zijn eerste WK titel gaat winnen. Ik weet zeker dat the Original het aankomende WK kan winnen
wereldgozer
voormalig keelgrijper a.lewisquote:Op zondag 25 november 2018 23:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
topgozer Gurney
altijd sympathieke Kyle Anderson
natuurtalent Cadby
arrogante klootzak Wade
voormalig keelgrijper A Lewisquote:Op zondag 25 november 2018 23:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
wereldgozer Gurney
altijd sympathieke Kyle Anderson
natuurtalent Cadby
arrogante klootzak Wade
whitlock ook altijd irritantquote:Op zondag 25 november 2018 23:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
voormalig keelgrijper A Lewis
tering klootzak Whitlock
klote dwergje D Webster
altijd saaie Whitequote:Op zondag 25 november 2018 23:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
voormalig keelgrijper A Lewis
tering klootzak Whitlock
klote dwergje D Webster
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |