quote:Op zondag 25 november 2018 23:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
I'm twenty-three now but will I live to see twenty-four
The way things is going I don't know.
Benieuwd tegen welk stukje vissenvoer hij morgen wordt geloot op het WK.quote:Op zondag 25 november 2018 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uiteraard. Volgende week drink ik er eentje met de DimiCola wel want geheelonthouder genot
Ik hoop voor de meeste mannen dat ze Ashton en Dobro ontlopen in ieder gevalquote:Op zondag 25 november 2018 23:38 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Benieuwd tegen welk stukje vissenvoer hij morgen wordt geloot op het WK.
Stel je voor; Alan Tabern/Simon Stevensonquote:Op zondag 25 november 2018 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik hoop voor de meeste mannen dat ze Ashton en Dobro ontlopen in ieder geval
Tabern was vroeger smerig goed, nu niet meer ripquote:Op zondag 25 november 2018 23:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Stel je voor; Alan Tabern/Simon Stevenson.
Misschien wel allemaal. Ligt aan het WK he sherrifquote:Op zondag 25 november 2018 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dus
Gaan ze Barney uit de prumjur liek gooien? Of wordt het Whitlock, Smiss of Suljo?
Taberngod. In 2008 nog dichtbij het uitschakelen van Teler wat MARDEL later deed.quote:Op zondag 25 november 2018 23:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tabern was vroeger smerig goed, nu niet meer rip
Mardle wat had ik die een WK gegund zeg. Lekker weggeven dat jaar man manquote:Op zondag 25 november 2018 23:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Taberngod. In 2008 nog dichtbij het uitschakelen van Teler wat MARDEL later deed.
Die vervolgens dat jaar het WK had moeten winnen en verloor van Kirk Shepherdquote:Op zondag 25 november 2018 23:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Taberngod. In 2008 nog dichtbij het uitschakelen van Teler wat MARDEL later deed.
Ik was echt MAD toen. Mardlegod.quote:Op zondag 25 november 2018 23:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die vervolgens dat jaar het WK had moeten winnen en verloor van Kirk Shepherd
Shepherdgodquote:Op zondag 25 november 2018 23:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mardle wat had ik die een WK gegund zeg. Lekker weggeven dat jaar man man
Shepherd kreeg iets van 24 matchdarts tegen voor die de finale haalde KOEKOEKquote:Op zondag 25 november 2018 23:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Shepherdgod.
Jenkins, McGowan, Bates, Manley, Mardle. Lekker reeksje namen destijds
En juichte nog debieler dan Price en Gurney als hij zijn wedstrijden won. Lekker dweilen op het podium.quote:Op zondag 25 november 2018 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Shepherd kreeg iets van 24 matchdarts tegen voor die de finale haalde KOEKOEK![]()
Die worpquote:Op zondag 25 november 2018 23:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En juichte nog debieler dan Price en Gurney als hij zijn wedstrijden won. Lekker dweilen op het podium.
Nooit begrepen hoe Jenkins en Andy Smith met zulke gladde barrels konden gooien.quote:Op zondag 25 november 2018 23:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die worpMaarja Sjon Part heeft ook een walgelijke worp
Dat is niet zo heel lastig als je kunt dartenquote:Op zondag 25 november 2018 23:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nooit begrepen hoe Jenkins en Andy Smith met zulke gladde barrels konden gooien.
Bunzzinggenotquote:Op zondag 25 november 2018 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
Vorige week gooide ik met 12 gram darts, dat is pas kut![]()
![]()
Eerste pijl boven de bescherming rond het bord genot. Als je zelf al hard gooit dan moet je uitkijken, anders vallen er dodenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |