Zeker, want als je langs de qualifier match-ups heenkijkt, doen er een heerlijk aantal goede spelers mee via de Pro Tour en via de qualifiers o.a Asada/Lim/Labanauskas. We kunnen lullen over de brackets, maar wanneer De Zwaan en Van den Bergh onderin het schema geloot worden, beeft elke seed denk ik even op zijn stoel.quote:Op zondag 25 november 2018 22:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Wel zin in de loting. Hopelijm is Bearnaids eens op tijd.
Limgodquote:Op zondag 25 november 2018 23:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zeker, want als je langs de qualifier match-ups heenkijkt, doen er een heerlijk aantal goede spelers mee via de Pro Tour en via de qualifiers o.a Asada/Lim/Labanauskas. We kunnen lullen over de brackets, maar wanneer De Zwaan en Van den Bergh onderin het schema geloot worden, beeft elke seed denk ik even op zijn stoel.
Bruguier? Nee, Jeff Smith heeft dat gedeelte gewonnenquote:Op zondag 25 november 2018 23:10 schreef Slobeend het volgende:
Doet onze Amerikaanse softtipvriend weer mee? Zeg nee.
Oh godquote:Op zondag 25 november 2018 23:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Bruguier? Nee, Jeff Smith heeft dat gedeelte gewonnen
Nee die waggelende beer. Ben z’n naam even kwijt.quote:Op zondag 25 november 2018 23:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Bruguier? Nee, Jeff Smith heeft dat gedeelte gewonnen
Scott Kirchner?quote:Op zondag 25 november 2018 23:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee die waggelende beer. Ben z’n naam even kwijt.
Nee.quote:Op zondag 25 november 2018 23:13 schreef Coco. het volgende:
Doen jullie ook wel eens mee aan novamora?
Autismequote:Op zondag 25 november 2018 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Price besloot deze toch maar te verwijderen
Wat een sneue droeftoeterquote:Op zondag 25 november 2018 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is al jaren geleden, joh.quote:
Spam maar even RATATATATA naar hem, daar zal hij snachts nog van wakker schrikkenquote:Op zondag 25 november 2018 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 november 2018 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 november 2018 23:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Spam maar even RATATATATA naar hem, daar zal hij snachts nog van wakker schrikken
Weet ik veel, als ik aan eerste ronde aids denk, denk ik aan Kirchner. Maar hij doet niet mee dusquote:Op zondag 25 november 2018 23:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat is al jaren geleden, joh.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |