Ga je weer janken over sticky topics?quote:Op zondag 25 november 2018 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn jullie weer onaardig voor elkaar. Straks maar eens klagen in de algemene feedback van fok.
Lekker klagen bij het kaderquote:Op zondag 25 november 2018 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn jullie weer onaardig voor elkaar. Straks maar eens klagen in de algemene feedback van fok.
Ik hoop dat het bij een Homer gifje blijft, dit is wel erg pijnlijk.quote:
Ik gun je die daad zodat we deze moderatieperiode nu al daadkrachtiger kunnen noemen dan de vorige in zijn geheel.quote:Op zondag 25 november 2018 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je weer janken over sticky topics?
Dit soort gedrag heeft je de afgelopen 24 uur al 17 notes (16 van GGMM, 1 van mij) opgeleverd.quote:Op zondag 25 november 2018 19:57 schreef Doublepain het volgende:
Jongens wat zijn er toch een intens domme mods bij gekomen
Duurt nog even voordat het kwartje valt.quote:Op zondag 25 november 2018 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bij een Homer gifje blijft, dit is wel erg pijnlijk.
Mijn teller staat al een aantal dagen op 417, dus weet niet waar je het over hebt?quote:Op zondag 25 november 2018 19:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit soort gedrag heeft je de afgelopen 24 uur al 17 notes (16 van GGMM, 1 van mij) opgeleverd.
Mooiquote:Op zondag 25 november 2018 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben trots op je scrummie
Net als de rest van het kader.
quote:Op zondag 25 november 2018 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben trots op je scrummie
Net als de rest van het kader.
quote:Op zondag 25 november 2018 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor iemand van het kaliber van of in het kader van.
Beter zet je je moeder uit, die walvis is wel wat water nodig.quote:Op zondag 25 november 2018 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En 13. Bij de volgende moeten we banaanvragen uitzetten.
Scrummie2.0quote:Op zondag 25 november 2018 20:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Beter zet je je moeder uit, die walvis is wel wat water nodig.
Welke posts verdwijnen?quote:Op zondag 25 november 2018 20:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hier verdwijnen posts, hier verschijnen posts, echt, de mod onlogisch is een farce
Waar héb je het overquote:Op zondag 25 november 2018 20:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dan die van DP, dan weer die van GGMM. Ontken het nou maar niet.
+witte.quote:Op zondag 25 november 2018 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik haal helemaal geen notes als volwassen, zelfverzekerde man
Waar blijft je FB topic?quote:Op zondag 25 november 2018 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik haal helemaal geen notes als volwassen, zelfverzekerde man
Proberen van onderwerp te veranderen, pfff wat een zwaktebod.quote:
quote:Op zondag 25 november 2018 20:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Proberen van onderwerp te veranderen, pfff wat een zwaktebod.
quote:Op zondag 25 november 2018 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op zondag 25 november 2018 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt nog wel. Even rekeningen en mijn fiets aan het betalen
Kut.Doods.Mokerslecht voetbal.quote:Op zondag 25 november 2018 20:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hoe was het in Kuipie vanmiddag?
Ooit al eens een topic aangemaakt toen ik moderator was maar ben vergeten waar het overgingquote:
Doen we ook helemaal niets mee.quote:Op zondag 25 november 2018 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot zover deze nutteloze informatie
Zal ik hem zoeken?quote:Op zondag 25 november 2018 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ooit al eens een topic aangemaakt toen ik moderator was maar ben vergeten waar het overging
Tot zover deze nutteloze informatie
Dat vraag je je waarschijnlijk al 10 jaar af, maar ja. Klinkt als vanoudsquote:Op zondag 25 november 2018 20:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kut.Doods.Mokerslecht voetbal.
Je vraagt je af waarom je nog gaat.
Het was volgens mij ook iets over taalgebruik en negativisme en wil kijken of ik het kan recyclen.quote:
Met het verzoek om je account te verwijderen wissen ze je ook uit de search results denk ik.quote:Op zondag 25 november 2018 20:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Mod GGMM of mod onlogisch, weet 1 van jullie waarom ik geen resultaten meer krijg als ik zoek op "Scrummie" in MyCroft?
Omdat dat de naam is van een gedelete account. Ivm privacy mogen er geen resultaten gevonden worden geloof ik.quote:Op zondag 25 november 2018 20:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Mod GGMM of mod onlogisch, weet 1 van jullie waarom ik geen resultaten meer krijg als ik zoek op "Scrummie" in MyCroft?
Nee, ik baalde ook al een beetje.quote:Op zondag 25 november 2018 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Plaatje werkt niet meer nu weet ik de insteek/poging tot een grap alsnog niet.
quote:Op zondag 25 november 2018 20:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met het verzoek om je account te verwijderen wissen ze je ook uit de search results denk ik.
Het is pas sinds afgelopen week dat het niet meer werkt. En, Scrummie2.0 geeft ook niets.quote:Op zondag 25 november 2018 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat dat de naam is van een gedelete account. Ivm privacy mogen er geen resultaten gevonden worden geloof ik.
Onlogisch legt je graag uit hoe dit zit.quote:Op zondag 25 november 2018 20:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Het is pas sinds afgelopen week dat het niet meer werkt. En, Scrummie2.0 geeft ook niets.
Dat is niet waar. Ik zocht 2 of 3 weken geleden op 'scrummie' en kreeg ook 0 op rekest.quote:Op zondag 25 november 2018 20:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Het is pas sinds afgelopen week dat het niet meer werkt. En, Scrummie2.0 geeft ook niets.
Als hij mijn vraag kan beantwoorden vind ik hem echt de beste mod ooit (op jou, DonRaja, Charlotte3, LittleRabbit, Guitarist, Sked, Klummie, jogy en Lavender na dan).quote:Op zondag 25 november 2018 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch legt je graag uit hoe dit zit.
Nouja, het werkte in elk geval lang nadat mijn account anoniem was. Maar goed, ik krijg ook 0 resultaten op scrummie2.0, concentreer je maar op die vraagquote:Op zondag 25 november 2018 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik zocht 2 of 3 weken geleden op 'scrummie' en kreeg ook 0 op rekest.
Apart. Geen idee verder. Vraag het eens aan bondage.quote:Op zondag 25 november 2018 20:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nouja, het werkte in elk geval lang nadat mijn account anoniem was. Maar goed, ik krijg ook 0 resultaten op scrummie2.0, concentreer je maar op die vraag.
Oke. Bedankt voor je hulp!quote:Op zondag 25 november 2018 20:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Apart. Geen idee verder. Vraag het eens aan bondage.
quote:Op zondag 25 november 2018 20:11 schreef GGMM het volgende:
FB / Lijstjes
FB / Taalgebruik op ons Fok!
Ik weet echt niet meer wat mijn voorbeelden waren of waar ik het vandaan had helaas.quote:Op zondag 25 november 2018 20:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Danny vond het het einde van de vrije meningsuiting zie ik.
Ik heb nog nooit zulke lange teksten gezien van jou op FOK!.quote:Op zondag 25 november 2018 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer wat mijn voorbeelden waren of waar ik het vandaan had helaas.
Sorry Onlogisch maar ik heb geen zin om een nieuwe klacht uit te typen.
Ik heb in paar jaar tijd zeker 20% van mijn hersencapaciteit kapot gemaakt al ben ik tegenwoordig wel een iets mindere analfabeetquote:Op zondag 25 november 2018 20:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zulke lange teksten gezien van jou op FOK!.
Mensen die lange teksten posten nemen dit forum ook te serieus, blij dat LR dat niet doet.quote:Op zondag 25 november 2018 20:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zulke lange teksten gezien van jou op FOK!.
Ik las er dat hij nogal voor vrijheid van meningsuiting is en als iemand gekwetst is, dan moet hij maar een dikkere huid groeien. Wel apart, omdat volgens mij al mijn bans zijn omdat ik hem beledigd heb.quote:Op zondag 25 november 2018 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer wat mijn voorbeelden waren of waar ik het vandaan had helaas.
Sorry Onlogisch maar ik heb geen zin om een nieuwe klacht uit te typen.
Dat komt meer omdat zijn FA's incapabel zijnquote:Op zondag 25 november 2018 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las er dat hij nogal voor vrijheid van meningsuiting is en als iemand gekwetst is, dan moet hij maar een dikkere huid groeien. Wel apart, omdat volgens mij al mijn bans zijn omdat ik hem beledigd heb.
Gezien zijn gewicht nam hij het krijgen van een dikkere huid iets te letterlijk en had het daarom ook geen effect.quote:Op zondag 25 november 2018 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las er dat hij nogal voor vrijheid van meningsuiting is en als iemand gekwetst is, dan moet hij maar een dikkere huid groeien. Wel apart, omdat volgens mij al mijn bans zijn omdat ik hem beledigd heb.
Als ik het me goed herinner heeft hij me zelf geband toen.quote:Op zondag 25 november 2018 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat komt meer omdat zijn FA's incapabel zijn
Ga je ook streamen, ik zit nu dartsen te kijken en dat kan ik er makkelijk bij hebben. Al ben ik nog niet zo'n multi-talent als Aad300.quote:Op zondag 25 november 2018 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezien zijn gewicht nam hij het krijgen van een dikkere huid iets te letterlijk en had het daarom ook geen effect.
Dan ga ik nu Saind trots maken en Tombstone opzetten.
twitter:
Nee? Al zag ik op twitter dat Inso zijn carriere wel voor de deur staat.quote:Op zondag 25 november 2018 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga je ook streamen, ik zit nu dartsen te kijken en dat kan ik er makkelijk bij hebben. Al ben ik nog niet zo'n multi-talent als Aad300.twitter:
Ik ben heel benieuwd hoe zijn pc er uit ziet, maar hij wilde geen pics maken.quote:Op zondag 25 november 2018 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee? Al zag ik op twitter dat Inso zijn carriere wel voor de deur staat.
Ja, ik weet alleen zijn naam nog niet.quote:Op zondag 25 november 2018 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee? Al zag ik op twitter dat Inso zijn carriere wel voor de deur staat.
Ik gok een kast met lichtjesquote:Op zondag 25 november 2018 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe zijn pc er uit ziet, maar hij wilde geen pics maken.
Ik zie hem niet direct als de meest creatieve persoon. Ik denk Insomnia.quote:Op zondag 25 november 2018 20:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, ik weet alleen zijn naam nog niet.
Wit > zwartquote:Op zondag 25 november 2018 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zijn toch heel cool design tegenwoordig.
[ afbeelding ]
kijk hoe cool
Dat maakt mij echt helemaal niks uit, als het maar werkt.quote:Op zondag 25 november 2018 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zijn toch heel cool design tegenwoordig.
[ afbeelding ]
kijk hoe cool
Pro?quote:Op zondag 25 november 2018 20:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn PS4 is ook wit, veel mooier
Geen flauw idee eigenlijkquote:Op zondag 25 november 2018 21:21 schreef Saind het volgende:
[..]
hoe zie je dat
ik heb ook een witte PS4 maar geen idee wat voor
Ik heb een TV uit 2006 ofzo manquote:Op zondag 25 november 2018 21:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk. Denk bij instellingen ofzo. Speel je games in 4K? Want alleen de Pro kan dat.
PS4 pro lijkt op een big mac, PS4 normaal op een hamburgerquote:Op zondag 25 november 2018 21:21 schreef Saind het volgende:
[..]
hoe zie je dat
ik heb ook een witte PS4 maar geen idee wat voor
quote:Op zondag 25 november 2018 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PS4 pro lijkt op een big mac, PS4 normaal op een hamburger
godverdomme afgezetquote:Op zondag 25 november 2018 21:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zie 2 broodjes dus hamburger => normaal
ja net gegoogled, het is blijkbaar een Slimquote:Op zondag 25 november 2018 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je PS4 ziet er wel goedkoop uit trouwens, nooit zo gezien
quote:Op zondag 25 november 2018 21:39 schreef Saind het volgende:
[..]
ja net gegoogled, het is blijkbaar een Slim
Die shit zou eind november komen, geen idee wat er aan de hand isquote:Op zondag 25 november 2018 21:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Beter brengen ze red dead online snel uit want ik kan die ps4 niet eeuwig lenen
Er is ook nog niets over gereleased toch? Trailer ofzoquote:Op zondag 25 november 2018 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die shit zou eind november komen, geen idee wat er aan de hand is
Nee niks, moet het spel ook nog uitspelen zit nog steeds in chapter 4 ofzoquote:Op zondag 25 november 2018 21:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Er is ook nog niets over gereleased toch? Trailer ofzo
Ik ben nu voor de tweede keer in Chapter 3, maar ben alle side shit aan het doen die ik de eerste keer gemist hebquote:Op zondag 25 november 2018 21:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee niks, moet het spel ook nog uitspelen zit nog steeds in chapter 4 ofzo
Ik ben nu bij de eindbazen van dat gedeelte.quote:
ik weeg 58 kg dus ik denk het welquote:Op zondag 25 november 2018 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je dat kan hebben moet je het doen.
Jezus Roland, ga eens wat meer eten.quote:Op zondag 25 november 2018 22:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik weeg 58 kg dus ik denk het wel
laten we het doen!
naja ik ontbijt nooitquote:
zal wel weer tuberculose zijnquote:Op zondag 25 november 2018 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik bleek ook nog maar 80 kilo te wegen en ga er daarom maar vanuit aids te hebben
dan zit je ook vrij snel op de 58kgquote:Op zondag 25 november 2018 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik bleek ook nog maar 80 kilo te wegen en ga er daarom maar vanuit aids te hebben
Waarom leef jij dan nog?quote:Op zondag 25 november 2018 23:16 schreef Saind het volgende:
[..]
zal wel weer tuberculose zijn
gaan alle goeie aan kapot
Wat ben jij er nog laat.quote:Op zondag 25 november 2018 23:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan zit je ook vrij snel op de 58kg
Bedankt voor het bevestigen van mijn angst.quote:Op zondag 25 november 2018 23:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan zit je ook vrij snel op de 58kg
Dan maar gokkend en stelend naar mijn einde.quote:Op zondag 25 november 2018 23:16 schreef Saind het volgende:
[..]
zal wel weer tuberculose zijn
gaan alle goeie aan kapot
Dat moet je niet zeggen.quote:Op zondag 25 november 2018 23:18 schreef KingRoland het volgende:
Misschien heb ik kanker kan ook de oorzaak zijn
Ik zou het niet uitsluiten, Roland.quote:Op zondag 25 november 2018 23:18 schreef KingRoland het volgende:
ben je ooit zwaarder geweest dan?quote:Op zondag 25 november 2018 23:18 schreef KingRoland het volgende:
Thanks LR jij ook met aidsquote:Op zondag 25 november 2018 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het niet uitsluiten, Roland.
Sterkte!
Dat is niet waarquote:Op zondag 25 november 2018 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh en als ik vrees aids dan wel tuberculose te hebben is er geen vuiltje aan de lucht
kindermaatjequote:Op zondag 25 november 2018 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nondeju wat een scharminkel moet je dan zijn.
Dit wordt de toekomst in Nederland jongen. Wen er maar aan.quote:Op zondag 25 november 2018 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met die lengte hoor je thuis op een kermis
Gezien, maar niet geklikt inderdaad.quote:Op zondag 25 november 2018 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik postte vandaag een leuk filmpje van the dutch giant, heb je ws gemist (en niet geklikt)
het daalt toch weer, gemiddeld danquote:Op zondag 25 november 2018 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit wordt de toekomst in Nederland jongen. Wen er maar aan.
2.18m en 150 kg pure spiermassa.quote:Op zondag 25 november 2018 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik postte vandaag een leuk filmpje van the dutch giant, heb je ws gemist (en niet geklikt)
Ik haak daarentegen nu wel af om niet weer als een wrak de dag te eindigen.quote:Op zondag 25 november 2018 23:24 schreef KingRoland het volgende:
Het is weer een dolle avond in de sc
Benieuwd hoelang zijn lichaam het volhoudtquote:Op zondag 25 november 2018 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
2.18m en 150 kg pure spiermassa.
Redelijke beast
Wat te denken van deze gast.quote:Op zondag 25 november 2018 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
2.18m en 150 kg pure spiermassa.
Redelijke beast
Vroeger at men ook meet pindakaas en dronk men meer melk, dat is nu redbull gewordenquote:Op zondag 25 november 2018 23:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Godverdomme rasvervuiling
of komt het door dieet
meetquote:Op zondag 25 november 2018 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vroeger at men ook meet pindakaas en dronk men meer melk, dat is nu redbull geworden
Zal vast niet oud worden.quote:Op zondag 25 november 2018 23:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Benieuwd hoelang zijn lichaam het volhoudt
Lachwekkend lelijkquote:
Het gaat hier niet om de schoonheidquote:Op zondag 25 november 2018 23:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal vast niet oud worden.
[..]
Lachwekkend lelijk
Het niveau zal drastisch omlaag gaan nu je besluit te vertrekken, maar bedankt voor deze anekdote.quote:Op zondag 25 november 2018 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haak daarentegen nu wel af om niet weer als een wrak de dag te eindigen.
Nog één anekdote dan voor je.
Ik kocht vandaag een fiets in Den Haag in het winkelcentrum aan de Leyweg en na 20 meter gefietst te hebben vanuit de winkel werd ik al staande gehouden door 2 fietsende handhavers.
Ik moest al mijn charme inzetten om geen boete van 104 euro te krijgen. Moraal van het verhaal, fiets gewoon niet.
Het slavernij verleden wat we meeslepen rekt ons uit.quote:Op zondag 25 november 2018 23:30 schreef Doublepain het volgende:
Saind dat weet jij vast wel, Nederlanders werden toch zo groot door onze voeding? Of heb ik het mis
quote:Op zondag 25 november 2018 23:30 schreef Doublepain het volgende:
Saind dat weet jij vast wel, Nederlanders werden toch zo groot door onze voeding? Of heb ik het mis
Weet Saind veel van de Nederlandse geschiedenis? Is hij onze Andere Tijden meneer?quote:Op zondag 25 november 2018 23:30 schreef Doublepain het volgende:
Hogeropgeleiden bleken gemiddeld langer dan lageropgeleiden. Het verschil tussen het laagste en hoogste opleidingsniveau was bijna 7 cm. Een causaal verband tussen lichaamslengte en opleidingsniveau is nooit aangetoond, waarschijnlijk spelen verschillen in levensstijl en genetische verschillen een substantiële rol.quote:Op zondag 25 november 2018 23:30 schreef Doublepain het volgende:
minder hormonen in de melk? geen ideequote:Op zondag 25 november 2018 23:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Godverdomme rasvervuiling
of komt het door dieet
Dan spreken we van een significant verschil.quote:Op zondag 25 november 2018 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hogeropgeleiden bleken gemiddeld langer dan lageropgeleiden. Het verschil tussen het laagste en hoogste opleidingsniveau was bijna 7 cm. Een causaal verband tussen lichaamslengte en opleidingsniveau is nooit aangetoond, waarschijnlijk spelen verschillen in levensstijl en genetische verschillen een substantiële rol.
Saind werd 3e in een quiz van 40 man, die man is het alleswetende brein hierquote:Op zondag 25 november 2018 23:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Weet Saind veel van de Nederlandse geschiedenis? Is hij onze Andere Tijden meneer?
Dit zal ik onthouden.quote:Op zondag 25 november 2018 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Saind werd 3e in een quiz van 40 man, die man is het alleswetende brein hier
Uni chicks zijn over het algemeen >1.80quote:Op zondag 25 november 2018 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hogeropgeleiden bleken gemiddeld langer dan lageropgeleiden. Het verschil tussen het laagste en hoogste opleidingsniveau was bijna 7 cm. Een causaal verband tussen lichaamslengte en opleidingsniveau is nooit aangetoond, waarschijnlijk spelen verschillen in levensstijl en genetische verschillen een substantiële rol.
wij zeiden vroeger gewoon carnaval is a bitchquote:Op zondag 25 november 2018 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat snap ik met 1.78quote:Op zondag 25 november 2018 23:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik hou het meer op Aziatische chicks
met het mes op tafelquote:Op zondag 25 november 2018 23:33 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon veel slimste mens, per seconde wijzer en 1 tegen 100 kijken ja toch
Die zijn zo klein omdat ze rijst ipv pindakaas etenquote:Op zondag 25 november 2018 23:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik hou het meer op Aziatische chicks
ja man zonder zuivel in je dieet word je niet langquote:Op zondag 25 november 2018 23:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zijn zo klein omdat ze rijst ipv pindakaas eten
Saind factcheck
Gewoon lekker boter eten met brood of kaas ofzoquote:Op zondag 25 november 2018 23:35 schreef Saind het volgende:
[..]
ja man zonder zuivel in je dieet word je niet lang
Betere show thoquote:Op zondag 25 november 2018 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Makkelijker dan per seconde wijzer
rust is ook belangrijk, als je kinderen tot middernacht buiten laat spelen groeien ze ook niet hardquote:Op zondag 25 november 2018 23:35 schreef Saind het volgende:
[..]
2 voor 12 vind ik wel lastiger maar dat is zo hemeltergend saai om te kijken.quote:Op zondag 25 november 2018 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Makkelijker dan per seconde wijzer
Ja? Hmmm... ik ben het, denk ik, oneens.quote:
Kijk dat wel iedere keer maar ja de vraagdichtheid is laagquote:Op zondag 25 november 2018 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 voor 12 vind ik wel lastiger maar dat is zo hemeltergend saai om te kijken.
Ja maar daar kunnen ze toch alles googlen?quote:Op zondag 25 november 2018 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 voor 12 vind ik wel lastiger maar dat is zo hemeltergend saai om te kijken.
Proleetquote:Op zondag 25 november 2018 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja? Hmmm... ik ben het, denk ik, oneens.
Per seconde wijzer zit wat meer tempo in. Meer kennisvragen. Gelul eromheen kan mij gestolen worden.
Eigenlijk zou een kind vanaf geboorte al GOMAD moeten gaanquote:Op zondag 25 november 2018 23:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 25 november 2018 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar daar kunnen ze toch alles googlen?
Het is nou net één van de weinige shows die ik niet kijk. Maar ik dacht dat ze daar boeken en een computer tot hun beschikking hadden.quote:
staat een register in van de boeken en ze mogen 3 wikipedia pagina's per aflevering ofzo oproepenquote:Op zondag 25 november 2018 23:38 schreef KingRoland het volgende:
Owja waarom hebben ze een laptop wat kunnen ze daar mee doen?
Erik Dijkstra doet het leuk man. Ik durf bijna te zeggen beter dan zijn voorganger.quote:Op zondag 25 november 2018 23:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Proleet
Hoe kun je nou meer van die kankerjakhals genieten dan van Herman de fucking Schermman, mijn vriend Martin van Dijk en onze nachtegaal Milouke
Ga je mond wassen met zeep jij snotneusquote:Op zondag 25 november 2018 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Erik Dijkstra doet het leuk man. Ik durf bijna te zeggen beter dan zijn voorganger.
Dat klopt maar ze mogen vanzelfsprekend niet alles op google opzoeken en verder wat Saind zegt.quote:Op zondag 25 november 2018 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is nou net één van de weinige shows die ik niet kijk. Maar ik dacht dat ze daar boeken en een computer tot hun beschikking hadden.
trivia crack met een chick en dan vragen stellen? Ik zal het wel niet begrijpenquote:Op zondag 25 november 2018 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
Laatst nog tijdje trivia crack met een chick gedaan. Mensonterende vragen. Gelukkig nu weer verwijderd.
Nee is een app met enkel reclamequote:Op zondag 25 november 2018 23:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
trivia crack met een chick en dan vragen stellen? Ik zal het wel niet begrijpen
In Brazilië schieten ze je dood als je dat doetquote:Op zondag 25 november 2018 23:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 november 2018 23:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Astrid Joosten maakt 2 voor 12 zo ontzettend saai overigens als we het dan toch over de presentatie hebben. Wat een figuur.quote:Op zondag 25 november 2018 23:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ga je mond wassen met zeep jij snotneus
Kees Driehuis is een GOD
Het is dat ze zo geil isquote:Op zondag 25 november 2018 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Astrid Joosten maakt 2 voor 12 zo ontzettend saai overigens als we het dan toch over de presentatie hebben. Wat een figuur.
Als marketingstudent ben ik geen fan van dat soort ads.quote:Op zondag 25 november 2018 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee is een app met enkel reclame
Is het ook maar de show is nu wel dynamischer. En die domme grappen tussendoor vind ik stiekem wel leuk. Effectbejaggenotquote:Op zondag 25 november 2018 23:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ga je mond wassen met zeep jij snotneus
Kees Driehuis is een GOD
ze zit ook in de wijnhandelquote:Op zondag 25 november 2018 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Astrid Joosten maakt 2 voor 12 zo ontzettend saai overigens als we het dan toch over de presentatie hebben. Wat een figuur.
Welke kennisvragenshow zie jij jezelf het meest ver komen?quote:Op zondag 25 november 2018 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt maar ze mogen vanzelfsprekend niet alles op google opzoeken en verder wat Saind zegt.
Ik ga regelmatig op vrijdagavond naar mijn oma en dan gun ik mijn oma 2 voor 12 af en toe.
Uh, misschien, wat?quote:Op zondag 25 november 2018 23:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is dat ze zo geil is
maar ja dat is wel echt een traag programma
Wist je trouwens dat de stem over "de Animatie van de HKU" heen Job Cohen is?
met het mes op tafel is 1 grote dynamische grap man, dat is waarom het leuker is. Inhoudelijk is het veel minder dan per seconde wijzer maar het is veel relaxter en vrolijkerquote:Op zondag 25 november 2018 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is het ook maar de show is nu wel dynamischer. En die domme grappen tussendoor vind ik stiekem wel leuk. Effectbejaggenot
Dat ze nog leeft na al die jaren jezusquote:Op zondag 25 november 2018 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou je Astrid niet raken?quote:Op zondag 25 november 2018 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, misschien, wat?
En dat wist ik niet.
quote:Op zondag 25 november 2018 23:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als marketingstudent ben ik geen fan van dat soort ads.
Ze bluffen nog wel te weinigquote:Op zondag 25 november 2018 23:44 schreef Saind het volgende:
[..]
met het mes op tafel is 1 grote dynamische grap man, dat is waarom het leuker is. Inhoudelijk is het veel minder dan per seconde wijzer maar het is veel relaxter en vrolijker
Aardrijkskunde of zo en dan vooral omdat ik vroeger vrij autistisch atlassen inkeep en wikipedia uit heb gespeeld tijdens een vrij saaie periode van mijn levenquote:Op zondag 25 november 2018 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welke kennisvragenshow zie jij jezelf het meest ver komen?
Elke spelfout wordt ook finaal afgestraft.quote:Op zondag 25 november 2018 23:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is deel van de lol, dat al die oudjes dat spel niet begrijpen
Haha random door atlassen bladeren +1. Ik dacht trouwens dat jij een geschiedenis achtergrond had.quote:Op zondag 25 november 2018 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aardrijkskunde of zo en dan vooral omdat ik vroeger vrij autistisch atlassen inkeep en wikipedia uit heb gespeeld tijdens een vrij saaie periode van mijn leven
Ik ken haar eigenlijk enkel zittende vanachter haar 2 voor 12 tafel en weet dat ze 60 is. Wat doe ik moeilijk, tuurlijk wel.quote:
Dat is vrij breed op zijn zachts gezegd.quote:Op zondag 25 november 2018 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha random door atlassen bladeren +1. Ik dacht trouwens dat jij een geschiedenis achtergrond had.
Studiequote:Op zondag 25 november 2018 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is vrij breed op zijn zachts gezegd.
Ik bedoel meer dat de vragen welke je in dat soort quizzen krijgt vrij specifiek zijn. In grote lijnen zal ik vast wat meer kennis hebben maar bij de diepgang haak ik af.quote:
Wat gebeurde er op 3 maart 1643?quote:Op zondag 25 november 2018 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat de vragen welke je in dat soort quizzen krijgt vrij specifiek zijn. In grote lijnen zal ik vast wat meer kennis hebben maar bij de diepgang haak ik af.
Kruisiging van Jezus.quote:Op zondag 25 november 2018 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat gebeurde er op 3 maart 1643?
Geboorte DonRajaquote:Op zondag 25 november 2018 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat gebeurde er op 3 maart 1643?
Oude lulquote:Op zondag 25 november 2018 23:53 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Noem je DonRaja nu een opgewarmd lijk?
Mooie leeftijd.quote:Op zondag 25 november 2018 23:54 schreef Doublepain het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Adam 800 jaar oud werd? Vandaag geleerd
metusalem nog ouderquote:Op zondag 25 november 2018 23:54 schreef Doublepain het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Adam 800 jaar oud werd? Vandaag geleerd
Snilt het bij jou?quote:
Glijbaanje komt er hier aanquote:Op maandag 26 november 2018 05:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet. Wordt wel tijd
Die is nicequote:Op maandag 26 november 2018 05:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Glijbaanje komt er hier aan
[ afbeelding ]
Laat Onlo dit niet zienquote:Op maandag 26 november 2018 05:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet. Wordt wel tijd
Tja. Beter annexeert Rusland heel Oekraïne.quote:Op maandag 26 november 2018 08:21 schreef napoleonfour het volgende:
Wanneer je al een jaar geen aandacht hebt gehad;
Oekraïne claimt te zijn beschoten door Rusland, roept 'oorlogskabinet' bijeen
Beter wachten ze daar nog even een paar weken meequote:Op maandag 26 november 2018 08:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. Beter annexeert Rusland heel Oekraïne.
quote:Op maandag 26 november 2018 08:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter wachten ze daar nog even een paar weken mee
Ach ze zullen het land hetzelfde achterlaten als dat jullie doen.quote:Op maandag 26 november 2018 08:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter wachten ze daar nog even een paar weken mee
hopelijk moet Levchenko zich ook meldenquote:Op maandag 26 november 2018 08:21 schreef napoleonfour het volgende:
Wanneer je al een jaar geen aandacht hebt gehad;
Oekraïne claimt te zijn beschoten door Rusland, roept 'oorlogskabinet' bijeen
Neen, Lviv.quote:Op maandag 26 november 2018 08:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beter man. Odessa ging je toch?
Ik zou mijn leven echt haten als je dat moet rijden.quote:
Yes, retourvluchtje van zo’n 40-45 euro. Genot.quote:
1500 kilometertjes. Dat heb ik van de zomer ook naar Italië gereden. Was wel te doen.quote:Op maandag 26 november 2018 08:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zou mijn leven echt haten als je dat moet rijden.
niet normaal eigenlijk, trein naar Antwerpen is duurderquote:Op maandag 26 november 2018 08:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Yes, retourvluchtje van zo’n 40-45 euro. Genot.
En nog vanaf Weeze ook
Tegelijkquote:Op maandag 26 november 2018 09:43 schreef onlogisch het volgende:
Pijnlijk hoe de blauwtjes hier een blauwtje lopen.
Jouw trage klikvinger bedoel jequote:Op maandag 26 november 2018 09:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Er zat 10 seconden tussen.
JAZEKER.quote:Op maandag 26 november 2018 05:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt wel mee joh. Alles goef jojo?
Ja, ik dacht, er is zoveel blauw in de SC, het zal wel nationale moddag zijn.quote:
Erg leuk!quote:Op maandag 26 november 2018 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo JanCeesHoe was het concert gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |