Ga je weer janken over sticky topics?quote:Op zondag 25 november 2018 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn jullie weer onaardig voor elkaar. Straks maar eens klagen in de algemene feedback van fok.
Lekker klagen bij het kaderquote:Op zondag 25 november 2018 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn jullie weer onaardig voor elkaar. Straks maar eens klagen in de algemene feedback van fok.
Ik hoop dat het bij een Homer gifje blijft, dit is wel erg pijnlijk.quote:
Ik gun je die daad zodat we deze moderatieperiode nu al daadkrachtiger kunnen noemen dan de vorige in zijn geheel.quote:Op zondag 25 november 2018 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je weer janken over sticky topics?
Dit soort gedrag heeft je de afgelopen 24 uur al 17 notes (16 van GGMM, 1 van mij) opgeleverd.quote:Op zondag 25 november 2018 19:57 schreef Doublepain het volgende:
Jongens wat zijn er toch een intens domme mods bij gekomen
Duurt nog even voordat het kwartje valt.quote:Op zondag 25 november 2018 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bij een Homer gifje blijft, dit is wel erg pijnlijk.
Mijn teller staat al een aantal dagen op 417, dus weet niet waar je het over hebt?quote:Op zondag 25 november 2018 19:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit soort gedrag heeft je de afgelopen 24 uur al 17 notes (16 van GGMM, 1 van mij) opgeleverd.
Mooiquote:Op zondag 25 november 2018 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben trots op je scrummie
Net als de rest van het kader.
quote:Op zondag 25 november 2018 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben trots op je scrummie
Net als de rest van het kader.
quote:Op zondag 25 november 2018 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor iemand van het kaliber van of in het kader van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |