Ga je weer janken over sticky topics?quote:Op zondag 25 november 2018 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn jullie weer onaardig voor elkaar. Straks maar eens klagen in de algemene feedback van fok.
Lekker klagen bij het kaderquote:Op zondag 25 november 2018 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn jullie weer onaardig voor elkaar. Straks maar eens klagen in de algemene feedback van fok.
*bij het kader vanquote:
Ik hoop dat het bij een Homer gifje blijft, dit is wel erg pijnlijk.quote:
Ik gun je die daad zodat we deze moderatieperiode nu al daadkrachtiger kunnen noemen dan de vorige in zijn geheel.quote:Op zondag 25 november 2018 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je weer janken over sticky topics?
Dit soort gedrag heeft je de afgelopen 24 uur al 17 notes (16 van GGMM, 1 van mij) opgeleverd.quote:Op zondag 25 november 2018 19:57 schreef Doublepain het volgende:
Jongens wat zijn er toch een intens domme mods bij gekomen
Duurt nog even voordat het kwartje valt.quote:Op zondag 25 november 2018 19:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bij een Homer gifje blijft, dit is wel erg pijnlijk.
Mijn teller staat al een aantal dagen op 417, dus weet niet waar je het over hebt?quote:Op zondag 25 november 2018 19:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit soort gedrag heeft je de afgelopen 24 uur al 17 notes (16 van GGMM, 1 van mij) opgeleverd.
Ik ben trots op je scrummiequote:
Mooiquote:Op zondag 25 november 2018 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben trots op je scrummie
Net als de rest van het kader.
quote:Op zondag 25 november 2018 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben trots op je scrummie
Net als de rest van het kader.
quote:Op zondag 25 november 2018 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor iemand van het kaliber van of in het kader van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |