ben je ooit zwaarder geweest dan?quote:Op zondag 25 november 2018 23:18 schreef KingRoland het volgende:
Misschien heb ik kanker kan ook de oorzaak zijn
Thanks LR jij ook met aidsquote:Op zondag 25 november 2018 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het niet uitsluiten, Roland.
Sterkte!
Dat is niet waarquote:Op zondag 25 november 2018 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh en als ik vrees aids dan wel tuberculose te hebben is er geen vuiltje aan de lucht
kindermaatjequote:Op zondag 25 november 2018 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nondeju wat een scharminkel moet je dan zijn.
Dit wordt de toekomst in Nederland jongen. Wen er maar aan.quote:Op zondag 25 november 2018 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met die lengte hoor je thuis op een kermis
Gezien, maar niet geklikt inderdaad.quote:Op zondag 25 november 2018 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik postte vandaag een leuk filmpje van the dutch giant, heb je ws gemist (en niet geklikt)
het daalt toch weer, gemiddeld danquote:Op zondag 25 november 2018 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit wordt de toekomst in Nederland jongen. Wen er maar aan.
2.18m en 150 kg pure spiermassa.quote:Op zondag 25 november 2018 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik postte vandaag een leuk filmpje van the dutch giant, heb je ws gemist (en niet geklikt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |