staat een register in van de boeken en ze mogen 3 wikipedia pagina's per aflevering ofzo oproepenquote:Op zondag 25 november 2018 23:38 schreef KingRoland het volgende:
Owja waarom hebben ze een laptop wat kunnen ze daar mee doen?
Erik Dijkstra doet het leuk man. Ik durf bijna te zeggen beter dan zijn voorganger.quote:Op zondag 25 november 2018 23:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Proleet
Hoe kun je nou meer van die kankerjakhals genieten dan van Herman de fucking Schermman, mijn vriend Martin van Dijk en onze nachtegaal Milouke
Ga je mond wassen met zeep jij snotneusquote:Op zondag 25 november 2018 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Erik Dijkstra doet het leuk man. Ik durf bijna te zeggen beter dan zijn voorganger.
Dat klopt maar ze mogen vanzelfsprekend niet alles op google opzoeken en verder wat Saind zegt.quote:Op zondag 25 november 2018 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is nou net één van de weinige shows die ik niet kijk. Maar ik dacht dat ze daar boeken en een computer tot hun beschikking hadden.
trivia crack met een chick en dan vragen stellen? Ik zal het wel niet begrijpenquote:Op zondag 25 november 2018 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
Laatst nog tijdje trivia crack met een chick gedaan. Mensonterende vragen. Gelukkig nu weer verwijderd.
Nee is een app met enkel reclamequote:Op zondag 25 november 2018 23:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
trivia crack met een chick en dan vragen stellen? Ik zal het wel niet begrijpen
In Brazilië schieten ze je dood als je dat doetquote:Op zondag 25 november 2018 23:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 november 2018 23:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Astrid Joosten maakt 2 voor 12 zo ontzettend saai overigens als we het dan toch over de presentatie hebben. Wat een figuur.quote:Op zondag 25 november 2018 23:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ga je mond wassen met zeep jij snotneus
Kees Driehuis is een GOD
Het is dat ze zo geil isquote:Op zondag 25 november 2018 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Astrid Joosten maakt 2 voor 12 zo ontzettend saai overigens als we het dan toch over de presentatie hebben. Wat een figuur.
Als marketingstudent ben ik geen fan van dat soort ads.quote:Op zondag 25 november 2018 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee is een app met enkel reclame
Is het ook maar de show is nu wel dynamischer. En die domme grappen tussendoor vind ik stiekem wel leuk. Effectbejaggenotquote:Op zondag 25 november 2018 23:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ga je mond wassen met zeep jij snotneus
Kees Driehuis is een GOD
ze zit ook in de wijnhandelquote:Op zondag 25 november 2018 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Astrid Joosten maakt 2 voor 12 zo ontzettend saai overigens als we het dan toch over de presentatie hebben. Wat een figuur.
Welke kennisvragenshow zie jij jezelf het meest ver komen?quote:Op zondag 25 november 2018 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt maar ze mogen vanzelfsprekend niet alles op google opzoeken en verder wat Saind zegt.
Ik ga regelmatig op vrijdagavond naar mijn oma en dan gun ik mijn oma 2 voor 12 af en toe.
Uh, misschien, wat?quote:Op zondag 25 november 2018 23:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is dat ze zo geil is
maar ja dat is wel echt een traag programma
Wist je trouwens dat de stem over "de Animatie van de HKU" heen Job Cohen is?
met het mes op tafel is 1 grote dynamische grap man, dat is waarom het leuker is. Inhoudelijk is het veel minder dan per seconde wijzer maar het is veel relaxter en vrolijkerquote:Op zondag 25 november 2018 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is het ook maar de show is nu wel dynamischer. En die domme grappen tussendoor vind ik stiekem wel leuk. Effectbejaggenot
Dat ze nog leeft na al die jaren jezusquote:Op zondag 25 november 2018 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou je Astrid niet raken?quote:Op zondag 25 november 2018 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, misschien, wat?
En dat wist ik niet.
quote:Op zondag 25 november 2018 23:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als marketingstudent ben ik geen fan van dat soort ads.
Ze bluffen nog wel te weinigquote:Op zondag 25 november 2018 23:44 schreef Saind het volgende:
[..]
met het mes op tafel is 1 grote dynamische grap man, dat is waarom het leuker is. Inhoudelijk is het veel minder dan per seconde wijzer maar het is veel relaxter en vrolijker
Aardrijkskunde of zo en dan vooral omdat ik vroeger vrij autistisch atlassen inkeep en wikipedia uit heb gespeeld tijdens een vrij saaie periode van mijn levenquote:Op zondag 25 november 2018 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welke kennisvragenshow zie jij jezelf het meest ver komen?
Elke spelfout wordt ook finaal afgestraft.quote:Op zondag 25 november 2018 23:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is deel van de lol, dat al die oudjes dat spel niet begrijpen
Haha random door atlassen bladeren +1. Ik dacht trouwens dat jij een geschiedenis achtergrond had.quote:Op zondag 25 november 2018 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aardrijkskunde of zo en dan vooral omdat ik vroeger vrij autistisch atlassen inkeep en wikipedia uit heb gespeeld tijdens een vrij saaie periode van mijn leven
Ik ken haar eigenlijk enkel zittende vanachter haar 2 voor 12 tafel en weet dat ze 60 is. Wat doe ik moeilijk, tuurlijk wel.quote:
Dat is vrij breed op zijn zachts gezegd.quote:Op zondag 25 november 2018 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha random door atlassen bladeren +1. Ik dacht trouwens dat jij een geschiedenis achtergrond had.
Studiequote:Op zondag 25 november 2018 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is vrij breed op zijn zachts gezegd.
Ik bedoel meer dat de vragen welke je in dat soort quizzen krijgt vrij specifiek zijn. In grote lijnen zal ik vast wat meer kennis hebben maar bij de diepgang haak ik af.quote:
Wat gebeurde er op 3 maart 1643?quote:Op zondag 25 november 2018 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat de vragen welke je in dat soort quizzen krijgt vrij specifiek zijn. In grote lijnen zal ik vast wat meer kennis hebben maar bij de diepgang haak ik af.
Kruisiging van Jezus.quote:Op zondag 25 november 2018 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat gebeurde er op 3 maart 1643?
Geboorte DonRajaquote:Op zondag 25 november 2018 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat gebeurde er op 3 maart 1643?
Oude lulquote:Op zondag 25 november 2018 23:53 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Noem je DonRaja nu een opgewarmd lijk?
Mooie leeftijd.quote:Op zondag 25 november 2018 23:54 schreef Doublepain het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Adam 800 jaar oud werd? Vandaag geleerd
metusalem nog ouderquote:Op zondag 25 november 2018 23:54 schreef Doublepain het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Adam 800 jaar oud werd? Vandaag geleerd
Snilt het bij jou?quote:
Glijbaanje komt er hier aanquote:Op maandag 26 november 2018 05:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet. Wordt wel tijd
Die is nicequote:Op maandag 26 november 2018 05:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Glijbaanje komt er hier aan
[ afbeelding ]
Laat Onlo dit niet zienquote:Op maandag 26 november 2018 05:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet. Wordt wel tijd
Tja. Beter annexeert Rusland heel Oekraïne.quote:Op maandag 26 november 2018 08:21 schreef napoleonfour het volgende:
Wanneer je al een jaar geen aandacht hebt gehad;
Oekraïne claimt te zijn beschoten door Rusland, roept 'oorlogskabinet' bijeen
Beter wachten ze daar nog even een paar weken meequote:Op maandag 26 november 2018 08:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja. Beter annexeert Rusland heel Oekraïne.
quote:Op maandag 26 november 2018 08:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter wachten ze daar nog even een paar weken mee
Ach ze zullen het land hetzelfde achterlaten als dat jullie doen.quote:Op maandag 26 november 2018 08:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter wachten ze daar nog even een paar weken mee
hopelijk moet Levchenko zich ook meldenquote:Op maandag 26 november 2018 08:21 schreef napoleonfour het volgende:
Wanneer je al een jaar geen aandacht hebt gehad;
Oekraïne claimt te zijn beschoten door Rusland, roept 'oorlogskabinet' bijeen
Neen, Lviv.quote:Op maandag 26 november 2018 08:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beter man. Odessa ging je toch?
Ik zou mijn leven echt haten als je dat moet rijden.quote:
Yes, retourvluchtje van zo’n 40-45 euro. Genot.quote:
1500 kilometertjes. Dat heb ik van de zomer ook naar Italië gereden. Was wel te doen.quote:Op maandag 26 november 2018 08:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zou mijn leven echt haten als je dat moet rijden.
niet normaal eigenlijk, trein naar Antwerpen is duurderquote:Op maandag 26 november 2018 08:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Yes, retourvluchtje van zo’n 40-45 euro. Genot.
En nog vanaf Weeze ook
Tegelijkquote:Op maandag 26 november 2018 09:43 schreef onlogisch het volgende:
Pijnlijk hoe de blauwtjes hier een blauwtje lopen.
Jouw trage klikvinger bedoel jequote:Op maandag 26 november 2018 09:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Er zat 10 seconden tussen.
JAZEKER.quote:Op maandag 26 november 2018 05:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt wel mee joh. Alles goef jojo?
Ja, ik dacht, er is zoveel blauw in de SC, het zal wel nationale moddag zijn.quote:
Erg leuk!quote:Op maandag 26 november 2018 10:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo JanCeesHoe was het concert gisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |