Aardrijkskunde of zo en dan vooral omdat ik vroeger vrij autistisch atlassen inkeep en wikipedia uit heb gespeeld tijdens een vrij saaie periode van mijn levenquote:Op zondag 25 november 2018 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welke kennisvragenshow zie jij jezelf het meest ver komen?
Elke spelfout wordt ook finaal afgestraft.quote:Op zondag 25 november 2018 23:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is deel van de lol, dat al die oudjes dat spel niet begrijpen
Haha random door atlassen bladeren +1. Ik dacht trouwens dat jij een geschiedenis achtergrond had.quote:Op zondag 25 november 2018 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aardrijkskunde of zo en dan vooral omdat ik vroeger vrij autistisch atlassen inkeep en wikipedia uit heb gespeeld tijdens een vrij saaie periode van mijn leven
Ik ken haar eigenlijk enkel zittende vanachter haar 2 voor 12 tafel en weet dat ze 60 is. Wat doe ik moeilijk, tuurlijk wel.quote:
Dat is vrij breed op zijn zachts gezegd.quote:Op zondag 25 november 2018 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha random door atlassen bladeren +1. Ik dacht trouwens dat jij een geschiedenis achtergrond had.
Studiequote:Op zondag 25 november 2018 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is vrij breed op zijn zachts gezegd.
Ik bedoel meer dat de vragen welke je in dat soort quizzen krijgt vrij specifiek zijn. In grote lijnen zal ik vast wat meer kennis hebben maar bij de diepgang haak ik af.quote:
Wat gebeurde er op 3 maart 1643?quote:Op zondag 25 november 2018 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat de vragen welke je in dat soort quizzen krijgt vrij specifiek zijn. In grote lijnen zal ik vast wat meer kennis hebben maar bij de diepgang haak ik af.
Kruisiging van Jezus.quote:Op zondag 25 november 2018 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat gebeurde er op 3 maart 1643?
Geboorte DonRajaquote:Op zondag 25 november 2018 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat gebeurde er op 3 maart 1643?
Oude lulquote:Op zondag 25 november 2018 23:53 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Noem je DonRaja nu een opgewarmd lijk?
Mooie leeftijd.quote:Op zondag 25 november 2018 23:54 schreef Doublepain het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Adam 800 jaar oud werd? Vandaag geleerd
metusalem nog ouderquote:Op zondag 25 november 2018 23:54 schreef Doublepain het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Adam 800 jaar oud werd? Vandaag geleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |