wij zeiden vroeger gewoon carnaval is a bitchquote:Op zondag 25 november 2018 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hogeropgeleiden bleken gemiddeld langer dan lageropgeleiden. Het verschil tussen het laagste en hoogste opleidingsniveau was bijna 7 cm. Een causaal verband tussen lichaamslengte en opleidingsniveau is nooit aangetoond, waarschijnlijk spelen verschillen in levensstijl en genetische verschillen een substantiële rol.
Dat snap ik met 1.78quote:Op zondag 25 november 2018 23:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik hou het meer op Aziatische chicks
met het mes op tafelquote:Op zondag 25 november 2018 23:33 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon veel slimste mens, per seconde wijzer en 1 tegen 100 kijken ja toch
Die zijn zo klein omdat ze rijst ipv pindakaas etenquote:Op zondag 25 november 2018 23:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik hou het meer op Aziatische chicks
ja man zonder zuivel in je dieet word je niet langquote:Op zondag 25 november 2018 23:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zijn zo klein omdat ze rijst ipv pindakaas eten
Saind factcheck
Gewoon lekker boter eten met brood of kaas ofzoquote:Op zondag 25 november 2018 23:35 schreef Saind het volgende:
[..]
ja man zonder zuivel in je dieet word je niet lang
Betere show thoquote:Op zondag 25 november 2018 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Makkelijker dan per seconde wijzer
rust is ook belangrijk, als je kinderen tot middernacht buiten laat spelen groeien ze ook niet hardquote:Op zondag 25 november 2018 23:35 schreef Saind het volgende:
[..]
2 voor 12 vind ik wel lastiger maar dat is zo hemeltergend saai om te kijken.quote:Op zondag 25 november 2018 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Makkelijker dan per seconde wijzer
Ja? Hmmm... ik ben het, denk ik, oneens.quote:
Kijk dat wel iedere keer maar ja de vraagdichtheid is laagquote:Op zondag 25 november 2018 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 voor 12 vind ik wel lastiger maar dat is zo hemeltergend saai om te kijken.
Ja maar daar kunnen ze toch alles googlen?quote:Op zondag 25 november 2018 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 voor 12 vind ik wel lastiger maar dat is zo hemeltergend saai om te kijken.
Proleetquote:Op zondag 25 november 2018 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja? Hmmm... ik ben het, denk ik, oneens.
Per seconde wijzer zit wat meer tempo in. Meer kennisvragen. Gelul eromheen kan mij gestolen worden.
Eigenlijk zou een kind vanaf geboorte al GOMAD moeten gaanquote:Op zondag 25 november 2018 23:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 25 november 2018 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar daar kunnen ze toch alles googlen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |