Ik haak daarentegen nu wel af om niet weer als een wrak de dag te eindigen.quote:Op zondag 25 november 2018 23:24 schreef KingRoland het volgende:
Het is weer een dolle avond in de sc
Benieuwd hoelang zijn lichaam het volhoudtquote:Op zondag 25 november 2018 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
2.18m en 150 kg pure spiermassa.
Redelijke beast
Wat te denken van deze gast.quote:Op zondag 25 november 2018 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
2.18m en 150 kg pure spiermassa.
Redelijke beast
Vroeger at men ook meet pindakaas en dronk men meer melk, dat is nu redbull gewordenquote:Op zondag 25 november 2018 23:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Godverdomme rasvervuiling
of komt het door dieet
meetquote:Op zondag 25 november 2018 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vroeger at men ook meet pindakaas en dronk men meer melk, dat is nu redbull geworden
Zal vast niet oud worden.quote:Op zondag 25 november 2018 23:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Benieuwd hoelang zijn lichaam het volhoudt
Lachwekkend lelijkquote:
Het gaat hier niet om de schoonheidquote:Op zondag 25 november 2018 23:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal vast niet oud worden.
[..]
Lachwekkend lelijk
Het niveau zal drastisch omlaag gaan nu je besluit te vertrekken, maar bedankt voor deze anekdote.quote:Op zondag 25 november 2018 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haak daarentegen nu wel af om niet weer als een wrak de dag te eindigen.
Nog één anekdote dan voor je.
Ik kocht vandaag een fiets in Den Haag in het winkelcentrum aan de Leyweg en na 20 meter gefietst te hebben vanuit de winkel werd ik al staande gehouden door 2 fietsende handhavers.
Ik moest al mijn charme inzetten om geen boete van 104 euro te krijgen. Moraal van het verhaal, fiets gewoon niet.
Het slavernij verleden wat we meeslepen rekt ons uit.quote:Op zondag 25 november 2018 23:30 schreef Doublepain het volgende:
Saind dat weet jij vast wel, Nederlanders werden toch zo groot door onze voeding? Of heb ik het mis
quote:Op zondag 25 november 2018 23:30 schreef Doublepain het volgende:
Saind dat weet jij vast wel, Nederlanders werden toch zo groot door onze voeding? Of heb ik het mis
Weet Saind veel van de Nederlandse geschiedenis? Is hij onze Andere Tijden meneer?quote:Op zondag 25 november 2018 23:30 schreef Doublepain het volgende:
Hogeropgeleiden bleken gemiddeld langer dan lageropgeleiden. Het verschil tussen het laagste en hoogste opleidingsniveau was bijna 7 cm. Een causaal verband tussen lichaamslengte en opleidingsniveau is nooit aangetoond, waarschijnlijk spelen verschillen in levensstijl en genetische verschillen een substantiële rol.quote:Op zondag 25 november 2018 23:30 schreef Doublepain het volgende:
minder hormonen in de melk? geen ideequote:Op zondag 25 november 2018 23:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Godverdomme rasvervuiling
of komt het door dieet
Dan spreken we van een significant verschil.quote:Op zondag 25 november 2018 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hogeropgeleiden bleken gemiddeld langer dan lageropgeleiden. Het verschil tussen het laagste en hoogste opleidingsniveau was bijna 7 cm. Een causaal verband tussen lichaamslengte en opleidingsniveau is nooit aangetoond, waarschijnlijk spelen verschillen in levensstijl en genetische verschillen een substantiële rol.
Saind werd 3e in een quiz van 40 man, die man is het alleswetende brein hierquote:Op zondag 25 november 2018 23:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Weet Saind veel van de Nederlandse geschiedenis? Is hij onze Andere Tijden meneer?
Dit zal ik onthouden.quote:Op zondag 25 november 2018 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Saind werd 3e in een quiz van 40 man, die man is het alleswetende brein hier
Uni chicks zijn over het algemeen >1.80quote:Op zondag 25 november 2018 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hogeropgeleiden bleken gemiddeld langer dan lageropgeleiden. Het verschil tussen het laagste en hoogste opleidingsniveau was bijna 7 cm. Een causaal verband tussen lichaamslengte en opleidingsniveau is nooit aangetoond, waarschijnlijk spelen verschillen in levensstijl en genetische verschillen een substantiële rol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |