Nee niks, moet het spel ook nog uitspelen zit nog steeds in chapter 4 ofzoquote:Op zondag 25 november 2018 21:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Er is ook nog niets over gereleased toch? Trailer ofzo
Ik ben nu voor de tweede keer in Chapter 3, maar ben alle side shit aan het doen die ik de eerste keer gemist hebquote:Op zondag 25 november 2018 21:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee niks, moet het spel ook nog uitspelen zit nog steeds in chapter 4 ofzo
Ik ben nu bij de eindbazen van dat gedeelte.quote:
ik weeg 58 kg dus ik denk het welquote:Op zondag 25 november 2018 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij denkt dat je dat kan hebben moet je het doen.
Jezus Roland, ga eens wat meer eten.quote:Op zondag 25 november 2018 22:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik weeg 58 kg dus ik denk het wel
laten we het doen!
naja ik ontbijt nooitquote:
zal wel weer tuberculose zijnquote:Op zondag 25 november 2018 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik bleek ook nog maar 80 kilo te wegen en ga er daarom maar vanuit aids te hebben
dan zit je ook vrij snel op de 58kgquote:Op zondag 25 november 2018 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik bleek ook nog maar 80 kilo te wegen en ga er daarom maar vanuit aids te hebben
Waarom leef jij dan nog?quote:Op zondag 25 november 2018 23:16 schreef Saind het volgende:
[..]
zal wel weer tuberculose zijn
gaan alle goeie aan kapot
Wat ben jij er nog laat.quote:Op zondag 25 november 2018 23:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan zit je ook vrij snel op de 58kg
Bedankt voor het bevestigen van mijn angst.quote:Op zondag 25 november 2018 23:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan zit je ook vrij snel op de 58kg
Dan maar gokkend en stelend naar mijn einde.quote:Op zondag 25 november 2018 23:16 schreef Saind het volgende:
[..]
zal wel weer tuberculose zijn
gaan alle goeie aan kapot
Dat moet je niet zeggen.quote:Op zondag 25 november 2018 23:18 schreef KingRoland het volgende:
Misschien heb ik kanker kan ook de oorzaak zijn
Ik zou het niet uitsluiten, Roland.quote:Op zondag 25 november 2018 23:18 schreef KingRoland het volgende:
ben je ooit zwaarder geweest dan?quote:Op zondag 25 november 2018 23:18 schreef KingRoland het volgende:
Thanks LR jij ook met aidsquote:Op zondag 25 november 2018 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het niet uitsluiten, Roland.
Sterkte!
Dat is niet waarquote:Op zondag 25 november 2018 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh en als ik vrees aids dan wel tuberculose te hebben is er geen vuiltje aan de lucht
kindermaatjequote:Op zondag 25 november 2018 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nondeju wat een scharminkel moet je dan zijn.
Dit wordt de toekomst in Nederland jongen. Wen er maar aan.quote:Op zondag 25 november 2018 23:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met die lengte hoor je thuis op een kermis
Gezien, maar niet geklikt inderdaad.quote:Op zondag 25 november 2018 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik postte vandaag een leuk filmpje van the dutch giant, heb je ws gemist (en niet geklikt)
het daalt toch weer, gemiddeld danquote:Op zondag 25 november 2018 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit wordt de toekomst in Nederland jongen. Wen er maar aan.
2.18m en 150 kg pure spiermassa.quote:Op zondag 25 november 2018 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik postte vandaag een leuk filmpje van the dutch giant, heb je ws gemist (en niet geklikt)
Ik haak daarentegen nu wel af om niet weer als een wrak de dag te eindigen.quote:Op zondag 25 november 2018 23:24 schreef KingRoland het volgende:
Het is weer een dolle avond in de sc
Benieuwd hoelang zijn lichaam het volhoudtquote:Op zondag 25 november 2018 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
2.18m en 150 kg pure spiermassa.
Redelijke beast
Wat te denken van deze gast.quote:Op zondag 25 november 2018 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
2.18m en 150 kg pure spiermassa.
Redelijke beast
Vroeger at men ook meet pindakaas en dronk men meer melk, dat is nu redbull gewordenquote:Op zondag 25 november 2018 23:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Godverdomme rasvervuiling
of komt het door dieet
meetquote:Op zondag 25 november 2018 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vroeger at men ook meet pindakaas en dronk men meer melk, dat is nu redbull geworden
Zal vast niet oud worden.quote:Op zondag 25 november 2018 23:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Benieuwd hoelang zijn lichaam het volhoudt
Lachwekkend lelijkquote:
Het gaat hier niet om de schoonheidquote:Op zondag 25 november 2018 23:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal vast niet oud worden.
[..]
Lachwekkend lelijk
Het niveau zal drastisch omlaag gaan nu je besluit te vertrekken, maar bedankt voor deze anekdote.quote:Op zondag 25 november 2018 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik haak daarentegen nu wel af om niet weer als een wrak de dag te eindigen.
Nog één anekdote dan voor je.
Ik kocht vandaag een fiets in Den Haag in het winkelcentrum aan de Leyweg en na 20 meter gefietst te hebben vanuit de winkel werd ik al staande gehouden door 2 fietsende handhavers.
Ik moest al mijn charme inzetten om geen boete van 104 euro te krijgen. Moraal van het verhaal, fiets gewoon niet.
Het slavernij verleden wat we meeslepen rekt ons uit.quote:Op zondag 25 november 2018 23:30 schreef Doublepain het volgende:
Saind dat weet jij vast wel, Nederlanders werden toch zo groot door onze voeding? Of heb ik het mis
quote:Op zondag 25 november 2018 23:30 schreef Doublepain het volgende:
Saind dat weet jij vast wel, Nederlanders werden toch zo groot door onze voeding? Of heb ik het mis
Weet Saind veel van de Nederlandse geschiedenis? Is hij onze Andere Tijden meneer?quote:Op zondag 25 november 2018 23:30 schreef Doublepain het volgende:
Hogeropgeleiden bleken gemiddeld langer dan lageropgeleiden. Het verschil tussen het laagste en hoogste opleidingsniveau was bijna 7 cm. Een causaal verband tussen lichaamslengte en opleidingsniveau is nooit aangetoond, waarschijnlijk spelen verschillen in levensstijl en genetische verschillen een substantiële rol.quote:Op zondag 25 november 2018 23:30 schreef Doublepain het volgende:
minder hormonen in de melk? geen ideequote:Op zondag 25 november 2018 23:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Godverdomme rasvervuiling
of komt het door dieet
Dan spreken we van een significant verschil.quote:Op zondag 25 november 2018 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hogeropgeleiden bleken gemiddeld langer dan lageropgeleiden. Het verschil tussen het laagste en hoogste opleidingsniveau was bijna 7 cm. Een causaal verband tussen lichaamslengte en opleidingsniveau is nooit aangetoond, waarschijnlijk spelen verschillen in levensstijl en genetische verschillen een substantiële rol.
Saind werd 3e in een quiz van 40 man, die man is het alleswetende brein hierquote:Op zondag 25 november 2018 23:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Weet Saind veel van de Nederlandse geschiedenis? Is hij onze Andere Tijden meneer?
Dit zal ik onthouden.quote:Op zondag 25 november 2018 23:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Saind werd 3e in een quiz van 40 man, die man is het alleswetende brein hier
Uni chicks zijn over het algemeen >1.80quote:Op zondag 25 november 2018 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hogeropgeleiden bleken gemiddeld langer dan lageropgeleiden. Het verschil tussen het laagste en hoogste opleidingsniveau was bijna 7 cm. Een causaal verband tussen lichaamslengte en opleidingsniveau is nooit aangetoond, waarschijnlijk spelen verschillen in levensstijl en genetische verschillen een substantiële rol.
wij zeiden vroeger gewoon carnaval is a bitchquote:Op zondag 25 november 2018 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat snap ik met 1.78quote:Op zondag 25 november 2018 23:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik hou het meer op Aziatische chicks
met het mes op tafelquote:Op zondag 25 november 2018 23:33 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon veel slimste mens, per seconde wijzer en 1 tegen 100 kijken ja toch
Die zijn zo klein omdat ze rijst ipv pindakaas etenquote:Op zondag 25 november 2018 23:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik hou het meer op Aziatische chicks
ja man zonder zuivel in je dieet word je niet langquote:Op zondag 25 november 2018 23:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zijn zo klein omdat ze rijst ipv pindakaas eten
Saind factcheck
Gewoon lekker boter eten met brood of kaas ofzoquote:Op zondag 25 november 2018 23:35 schreef Saind het volgende:
[..]
ja man zonder zuivel in je dieet word je niet lang
Betere show thoquote:Op zondag 25 november 2018 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Makkelijker dan per seconde wijzer
rust is ook belangrijk, als je kinderen tot middernacht buiten laat spelen groeien ze ook niet hardquote:Op zondag 25 november 2018 23:35 schreef Saind het volgende:
[..]
2 voor 12 vind ik wel lastiger maar dat is zo hemeltergend saai om te kijken.quote:Op zondag 25 november 2018 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Makkelijker dan per seconde wijzer
Ja? Hmmm... ik ben het, denk ik, oneens.quote:
Kijk dat wel iedere keer maar ja de vraagdichtheid is laagquote:Op zondag 25 november 2018 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 voor 12 vind ik wel lastiger maar dat is zo hemeltergend saai om te kijken.
Ja maar daar kunnen ze toch alles googlen?quote:Op zondag 25 november 2018 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2 voor 12 vind ik wel lastiger maar dat is zo hemeltergend saai om te kijken.
Proleetquote:Op zondag 25 november 2018 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja? Hmmm... ik ben het, denk ik, oneens.
Per seconde wijzer zit wat meer tempo in. Meer kennisvragen. Gelul eromheen kan mij gestolen worden.
Eigenlijk zou een kind vanaf geboorte al GOMAD moeten gaanquote:Op zondag 25 november 2018 23:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 25 november 2018 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar daar kunnen ze toch alles googlen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |