Erg sterk idd.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:53 schreef vosss het volgende:
Ricciardo zn kwalificatiebeest weer eens losgelaten
Zag drie foutjes. Dus dat denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton heeft er nog wel 2 tienden in zitten.
en niet een beetje ook ...quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:58 schreef Kreator het volgende:
Olav nog steeds in de war met de banden...
Ook in de war met de oorzaak van het tegenvallen van Ferrari vorige wedstrijd.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:58 schreef Kreator het volgende:
Ik zou het niet veel beter doenquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:58 schreef Kreator het volgende:
Mercedes heeft meer vleugel staan dan Ferrariquote:Op zaterdag 24 november 2018 15:03 schreef Zorro het volgende:
3e sector verliezen de Ferrari's het, eerste twee zijn ze gewoon sneller.
NOOOOOOOOOOOEZquote:Op zaterdag 24 november 2018 15:03 schreef vosss het volgende:
Nou in elk geval is er nu 1 record wat Max nooit meer kan pakken.
Mwah, dikke tiende op Bottas is nou niet bepaald geniaal.quote:
Leek geen lekkere dag te hebben.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:05 schreef THEFXR het volgende:
wat is er aan de hand met de auto van Max?
quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:03 schreef vosss het volgende:
Dat record heeft hij ook niet verdiend.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:03 schreef vosss het volgende:
Dat werd echt enorm gehyped, maar ik vond het echt een record van niks. Who cares.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:03 schreef vosss het volgende:
Haha. Op basis waarvan niet? Als je de snelste bent ben je de snelste. Heeft niks met verdienen te maken.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat record heeft hij ook niet verdiend.
twitter:EliGP twitterde op zaterdag 24-11-2018 om 15:02:46This is the 100th GP of the hybrid era. That was Mercedes' 84th pole. Fun. reageer retweet
geen lekkere constatering ...quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:09 schreef Tarado het volgende:
twitter:EliGP twitterde op zaterdag 24-11-2018 om 15:02:46This is the 100th GP of the hybrid era. That was Mercedes' 84th pole. Fun. reageer retweet
niet bepaald.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
geen lekkere constatering ...
Bottara zou een betere naam zijn voor Lewis zn bitchquote:Op zaterdag 24 november 2018 15:08 schreef Kerplunk het volgende:
Als ze zouden bekend maken dat Bottas als Bottaslientje geboren was, geloof ik het meteen.
ja was nog erger dan ik al dachtquote:Op zaterdag 24 november 2018 15:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
geen lekkere constatering ...
Als je in je tweede seizoen een pole rijdt in een Toro Rosso is dat wel een bijzondere vermelding in de recordboeken waard. Met die RBR waren er in al die jaren wel meer poles te rijden. Hij heeft een paar kansen gehad, Ricciardo heeft er wel een paar van gepakt, Verstappen niet.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:08 schreef Justevo het volgende:
[..]
Haha. Op basis waarvan niet? Als je de snelste bent ben je de snelste. Heeft niks met verdienen te maken.
Dat is echt totaal niet relevant, resultaten uit het verleden. Als je vandaag de snelste bent pak je pole. Totaal niet boeiend wat iemand 10 jaar geleden in een andere auto deed.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:16 schreef Weltschmerz het volgende:
DC met zijn 'there's always been respect'. Hamilton deed gewoon mee met die smerige spelletjes van Mercedes.
[..]
Als je in je tweede seizoen een pole rijdt in een Toro Rosso is dat wel een bijzondere vermelding in de recordboeken waard. Met die RBR waren er in al die jaren wel meer poles te rijden. Hij heeft een paar kansen gehad, Ricciardo heeft er wel een paar van gepakt, Verstappen niet.
kan me nog wel een gp herinneren dit jaar waar Max het eigenlijk wel verdiende maar waar Lewis met de OPPERMACHTIGE Mercedes er marginaal voorbij ging.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat record heeft hij ook niet verdiend.
Volgens mij gaat het breken van records wel over resultaten uit het verleden.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:17 schreef Justevo het volgende:
[..]
Dat is echt totaal niet relevant, resultaten uit het verleden. Als je vandaag de snelste bent pak je pole. Totaal niet boeiend wat iemand 10 jaar geleden in een andere auto deed.
ik moest bijna een halve liter gevomeerd bier terug in slikken.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:17 schreef ShaoliN het volgende:
Toen Lewis begon te bazelen over zijn emotionele band met deze auto had ik wel lichtelijke moordneigingen. Die vent begint steeds stommer te lullen.
Het breken van records doe je vandaag, niet gisteren.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het breken van records wel over resultaten uit het verleden.
Torro Rosso is nooit het derde team geweest. Er zijn een flink aantal regenkwalificaties geweest, en Ricciardo heeft wel gewoon 3 poles gepakt, dan heeft Verstappen het dus laten liggen. Verstappen is extreem jong begonnen maar daar hebben we niet zoveel meer aan.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:18 schreef vosss het volgende:
[..]
kan me nog wel een gp herinneren dit jaar waar Max het eigenlijk wel verdiende maar waar Lewis met de OPPERMACHTIGE Mercedes er marginaal voorbij ging.
Daar verdiende Max het eigenlijk wel.
Overigens wel bizar dat max nog altijd een stuk jonger is dan de nummer 2, Vettel, op het recordlijstje van jongste winnaar. En dat dan ook nog eens in een tijdperk waar 1 constructeur 84 poles van de 100 weet te pakken en waar het team van Max altijd het derde team is geweest.
Het is vandaag niet gelukt en gisteren ook niet.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:21 schreef Justevo het volgende:
[..]
Het breken van records doe je vandaag, niet gisteren.
De hele kwalificatie liet hij daar veel liggen. Helemaal in die eerste run in Q2.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:19 schreef Peterselieman het volgende:
Max liet in sector 3 0,4 seconde liggen tov Ricciardo
Max heeft helemaal niks laten liggen (behalve dan in de eerste paar races) . Beste Nederlandse coureur ooit. Met afstand.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Torro Rosso is nooit het derde team geweest. Er zijn een flink aantal regenkwalificaties geweest, en Ricciardo heeft wel gewoon 3 poles gepakt, dan heeft Verstappen het dus laten liggen. Verstappen is extreem jong begonnen maar daar hebben we niet zoveel meer aan.
Mensen 'vergeten' ook weleens wat voor impact Vettel maakte, weliswaar op veel hogere leeftijd maar al heel snel in zijn F1-carriere.
Dat vergeten mensen misschien omdat die impact wel mee viel. Het was niet bepaald een gevalletje van "by storm" met Vettel.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Torro Rosso is nooit het derde team geweest. Er zijn een flink aantal regenkwalificaties geweest, en Ricciardo heeft wel gewoon 3 poles gepakt, dan heeft Verstappen het dus laten liggen. Verstappen is extreem jong begonnen maar daar hebben we niet zoveel meer aan.
Mensen 'vergeten' ook weleens wat voor impact Vettel maakte, weliswaar op veel hogere leeftijd maar al heel snel in zijn F1-carriere.
zit wat inquote:Op zaterdag 24 november 2018 15:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je in je tweede seizoen een pole rijdt in een Toro Rosso is dat wel een bijzondere vermelding in de recordboeken waard. Met die RBR waren er in al die jaren wel meer poles te rijden. Hij heeft een paar kansen gehad, Ricciardo heeft er wel een paar van gepakt, Verstappen niet.
als er iemand het heeft laten liggen dit jaar is het Vettel, heeft nooit meer zijn RB niveau bereikt in die Ferrari. onder de streep rijden ze allemaal voor het geld.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij haalt hem wel weer in. Dat is tot nu toe zowat iedere keer gebeurd. Pole is leuk,maar je positie aan het eind van de race telt. Max heeft al 5 wins... en weet ik hoe veel podium plaatsen. Daar had ik voor getekend toen hij in de F1 kwam rijden.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:12 schreef ShaoliN het volgende:
Wat is er met Max? Nou hij is langzamer dan Ricciardo op deze baan.
Vettel heeft destijds niet zoveel collega's er lomp afgebeukt of is in zijn eentje gecrasht, dat klopt. Weinig stoere praatjes en mieterige duwpartijtjes ook. Het is meer een kwestie van gewoon aan de slag, auto naar zijn zin proberen te krijgen en dan heel erg hard gaan, heel scherp inhalen en regenraces domineren en op de belangrijke momenten toeslaan.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat vergeten mensen misschien omdat die impact wel mee viel. Het was niet bepaald een gevalletje van "by storm" met Vettel.
Met Max kun je daar gerust van spreken met regels die aangepast zijn dankzij hem, met teamorders negeren in zn 1ste jaar, met 3x op rij FIA inhaalactie van het jaar, driver of the year, altijd agressief in rijstijl, met ongekende inhaalacties waar het eigenlijk niet eens kan, altijd in the picture, van achteraan naar het podium rijden, altijd hondsbrutaal in zijn stijl en met nul komma nul respect voor de gevestigde orde die gezamenlijk goed zijn voor 10+ wereldtitels.
Al dat soort dingen kan ik met niet heugen bij Vettel. Misschien ben ik het vergeten.
Red Bull was eigenlijk helemaal geen topteam zoals na Vettel voldoende gebleken is en is maar één jaar dominant geweest. En zelfs toen wist zijn teamgenoot geen 2e in het WK te worden. Het was dan ook Vettel die dominant was, niet Red Bull. Hij heeft al die jaren Alonso verslagen door gewoon meer te doen met het team en het materiaal dat hij tot zijn beschikking had en toe te slaan op de momenten die er het meest toe deden. Hamilton was toen vooral zichzelf aan het verslaan maar zat ook in een auto waarmee teamgenoot Button ook races kon winnen en zelfs een keer 2e kon worden in het WK. We horen nu week in week uit hoe formidabel die twee wel niet zijn, maar ze kregen gewoon 4 jaar op rij klop van het jonge talent, dat het moest doen met een underdog team, zonder hulp van de stewards, zonder vals te spelen itt beide 'formidabele' tegenstanders en zonder ander onsportief gedrag.quote:Kan je mijn geheugen ff opfrissen?
Ik kan me alleen nog Monza 2008 heugen en daarna 4 jaar dominantie van Red Bull en multi21 en heel veel vingertjes, maar dat is het dan ook wel.
Ik denk niet dat het geld hem veel interesseert, hij heeft een paar honderd miljoen op de bank terwijl hij het liefst niet herkend wordt op straat terwijl hij van een eenvoudig gezinsleven geniet met zijn jeudvriendinnetje. Lijkt me niet het type van de jachten en de privejets.quote:Op zaterdag 24 november 2018 16:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als er iemand het heeft laten liggen dit jaar is het Vettel, heeft nooit meer zijn RB niveau bereikt in die Ferrari. onder de streep rijden ze allemaal voor het geld.
of hij voor het geld rijdt denk het niet, wel met je eens dat hij het dit jaar echt heeft laten liggenquote:Op zaterdag 24 november 2018 16:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als er iemand het heeft laten liggen dit jaar is het Vettel, heeft nooit meer zijn RB niveau bereikt in die Ferrari. onder de streep rijden ze allemaal voor het geld.
waarom was vettel tegen leclerc en voor Kimi voor 2019?quote:Op zaterdag 24 november 2018 17:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel heeft destijds niet zoveel collega's er lomp afgebeukt of is in zijn eentje gecrasht, dat klopt. Weinig stoere praatjes en mieterige duwpartijtjes ook. Het is meer een kwestie van gewoon aan de slag, auto naar zijn zin proberen te krijgen en dan heel erg hard gaan, heel scherp inhalen en regenraces domineren en op de belangrijke momenten toeslaan.
[..]
Red Bull was eigenlijk helemaal geen topteam zoals na Vettel voldoende gebleken is en is maar één jaar dominant geweest. En zelfs toen wist zijn teamgenoot geen 2e in het WK te worden. Het was dan ook Vettel die dominant was, niet Red Bull. Hij heeft al die jaren Alonso verslagen door gewoon meer te doen met het team en het materiaal dat hij tot zijn beschikking had en toe te slaan op de momenten die er het meest toe deden. Hamilton was toen vooral zichzelf aan het verslaan maar zat ook in een auto waarmee teamgenoot Button ook races kon winnen en zelfs een keer 2e kon worden in het WK. We horen nu week in week uit hoe formidabel die twee wel niet zijn, maar ze kregen gewoon 4 jaar op rij klop van het jonge talent, dat het moest doen met een underdog team, zonder hulp van de stewards, zonder vals te spelen itt beide 'formidabele' tegenstanders en zonder ander onsportief gedrag.
Misschien ben je gewoon wat makkelijk beinvloedbaar. Door Mol die weer begint te blaten als Hamilton een tiende sneller is dan Bottas en het gewoon vaak negeert als Vettel de snelste tijd neerzet waar Raikkonen niet bij in de buurt zit. Of zo'n Doornbos die zegt dat de 17-4 in het kwalificatieduel van Leclerc eruit springt, terwijl Vettel dezelfde cijfers heeft tov voormalig wereldkampioen Raikkonen en dan inclusief de door het team verneukte kwalificatie op Suzuka.
Soms herinneren mensen zich dingen gewoon verkeerd, al dan niet omdat ze zich makkelijk laten beinvloeden of door het Mandela effect. Feit is dat het de een wat meer gebeurd dan de ander.
[..]
Ik denk niet dat het geld hem veel interesseert, hij heeft een paar honderd miljoen op de bank terwijl hij het liefst niet herkend wordt op straat terwijl hij van een eenvoudig gezinsleven geniet met zijn jeudvriendinnetje. Lijkt me niet het type van de jachten en de privejets.
Je hebt in zoverre gelijk dat in zijn Red Bull tijd bij zo'n kwalificatie als vandaag je er eigenlijk op rekende dat in zijn ultieme rondje er nog een paar tienden vanaf gingen, of dat nou genoeg was voor pole of niet. Zo'n killer blijkt hij bij Ferrari niet meer zo structureel. Het is er altijd wel een geweest van de gewaagde inhaalacties en een grote besluitvaardigheid bij kleine gaatjes, maar hij heeft ook wat meer slordigheidjes.
Ook is hij niet meegegroeid in die zin dat hij niet doet wat de strijd met Hamilton van hem vraagt. Bij RBR kon hij zich helemaal op het team richten en hoefde hij alleen maar uit te kijken voor achterbakse streken van Webber. Dit jaar had hij gewoon moeten eisen dat Raikkonen net zo dienstbaar aan hem was als Bottas aan Hamilton. Hij had stennis moeten maken over de stewards die Hamilton helpen en Verstappen die hem in de wielen rijdt. Hij had in Oostenrijk iets kleinerends over de radio moeten roepen, in Canada moeten benadrukken dat Mercedes de snelste auto was en in Baku in zijn handen moeten wrijven toen Bottas voorlag en Hamilton voorbij zou gaan in de WK-stand. Hamilton hing mentaal in de touwen, dan moet je doorbeuken waar het pijn doet. Hij moet het opnemen tegen de hele Britse racewereld, een grote fanclub van zijn rivaal, een megamerk en team uit eigen land en dat met een getalenteerd en rijk doch disfunctioneel team. Dan kun je niet de aardigste jongen van de klas blijven uithangen.
Je bedoelt waarom een teamplayer zich positief uitlaat over zijn teamgenoot waarmee hij prettig samenwerkt? Over makkelijk beinvloedbaar gesproken...quote:Op zaterdag 24 november 2018 17:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom was vettel tegen leclerc en voor Kimi voor 2019?
Nee, dat heeft hij bewaard voor nu.quote:Op zaterdag 24 november 2018 17:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Vettel heeft destijds niet zoveel collega's er lomp afgebeukt of is in zijn eentje gecrasht, dat klopt.
Als mensen het vergeten, dan viel het wel mee, blijkbaar.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Mensen 'vergeten' ook weleens wat voor impact Vettel maakte,
Moest meteen aan deze denken (inclusief ietwat gekleurd duits commentaar)quote:Op zaterdag 24 november 2018 17:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel heeft destijds niet zoveel collega's er lomp afgebeukt
Of ze zijn weerloos tegen week in week uit marketing en geschiedvervalsing.quote:Op zaterdag 24 november 2018 17:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als mensen het vergeten, dan viel het wel mee, blijkbaar.
Wat jij er elke keer weer bijsleept om je held te verdedigen. Gelachen.quote:Op zaterdag 24 november 2018 20:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Of ze zijn weerloos tegen week in week uit marketing en geschiedvervalsing.
Je meent dit ook allemaal echt he.quote:Op zaterdag 24 november 2018 20:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of ze zijn weerloos tegen week in week uit marketing en geschiedvervalsing.
Ik zie toch dat er week in week uit wordt gesmokkeld met de feiten, en vervolgens komen mensen dat dan hier napraten. Een vriend van me kijkt ook Ziggo sinds een jaar of 2, die blijkt dan een totaal verkeerd beeld te hebben van de jaren daarvoor, en dat is helemaal niet raar.quote:Op zaterdag 24 november 2018 20:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je meent dit ook allemaal echt he.
Een beetje zoals sommige mensen vinden dat Vettel de beste is en het altijd aan anderen ligt?quote:Op zaterdag 24 november 2018 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:
en vatbaar voor wensdenken zijn veel mensen blijkbaar. En die gaan voor komend seizoen weer even onzinnige voorspellingen doen.
Dat jij betwistbare 'feiten' anders ziet dan een ander wil niet zeggen dat je automatisch gelijk hebt.quote:Op zaterdag 24 november 2018 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zie toch dat er week in week uit wordt gesmokkeld met de feiten, en vervolgens komen mensen dat dan hier napraten. Een vriend van me kijkt ook Ziggo sinds een jaar of 2, die blijkt dan een totaal verkeerd beeld te hebben van de jaren daarvoor, en dat is helemaal niet raar.
Maar ook bij mensen die wel zelf die seizoenen hebben gevolgd zie je iets dergelijks. Zo had je een paar jaar geleden ook mensen die zeker wisten dat Raikkonen Vettel wel eventjes te snel af zou zijn. Zo makkelijk beinvloedbaar en vatbaar voor wensdenken zijn veel mensen blijkbaar. En die gaan voor komend seizoen weer even onzinnige voorspellingen doen.
Ik heb een vrij genuanceerde opvatting hoor. Maar als je met droge ogen beweert dat RBR net zo dominant was als Mercedes dan heb je ze of niet allemaal op een rij of ben je bewust een vals beeld aan het neerzetten.quote:Op zaterdag 24 november 2018 20:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Een beetje zoals sommige mensen vinden dat Vettel de beste is en het altijd aan anderen ligt?
Is toch precies hetzelfde als wat jij doet? Jij vindt je eigen opvatting genuanceerd. Ik laat in het midden of dat zo is, hij is in ieder geval ultra-subjectief. Ik heb geen ziggo nodig om me te vertellen hoe de F1 er nu uit ziet of hoe hij er 25 jaar geleden uitzag. Ik was erbij, ik heb het gezien. Uiteraard is Vettel een getalenteerde coureur, maar op een paar zuurpruimen na, is de hele (F1) wereld het er wel aardig over eens, dat ons Max de capaciteiten heeft om een klasse apart te worden. Ik heb geen Lammers, Doornbos of Coronel nodig om me dat te vertellen, je hoeft alleen maar te kijken.quote:Op zaterdag 24 november 2018 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zie toch dat er week in week uit wordt gesmokkeld met de feiten, en vervolgens komen mensen dat dan hier napraten. Een vriend van me kijkt ook Ziggo sinds een jaar of 2, die blijkt dan een totaal verkeerd beeld te hebben van de jaren daarvoor, en dat is helemaal niet raar.
Maar ook bij mensen die wel zelf die seizoenen hebben gevolgd zie je iets dergelijks. Zo had je een paar jaar geleden ook mensen die zeker wisten dat Raikkonen Vettel wel eventjes te snel af zou zijn. Zo makkelijk beinvloedbaar en vatbaar voor wensdenken zijn veel mensen blijkbaar. En die gaan voor komend seizoen weer even onzinnige voorspellingen doen.
nog dominanter dan Ferrari tijdens de beste jaren van Schumacherquote:Op zaterdag 24 november 2018 20:55 schreef Bluurgh het volgende:
Deze vergelijking is wel mooi (minder mooi grafisch weergegeven):
[ afbeelding ]
Toch zegt dat minder dan je denkt. In 1989 had McLaren 10 overwinningen. Ferrari 3.quote:Op zaterdag 24 november 2018 20:55 schreef Bluurgh het volgende:
Deze vergelijking is wel mooi (minder mooi grafisch weergegeven):
[ afbeelding ]
Pfft, echt waar? Dat is net zo vaag als zeggen dat Gasly zomaar Max gaat verslaan volgend jaar.quote:Op zaterdag 24 november 2018 21:15 schreef Fir3fly het volgende:
Er zijn ook vage lui die denken dat Leclerc zomaar Vettel gaat verslaan volgend jaar.
Van allebei een beetje.quote:Op zaterdag 24 november 2018 21:19 schreef Wombcat het volgende:
Toch zegt dat minder dan je denkt. In 1989 had McLaren 10 overwinningen. Ferrari 3.
In 1990 McLaren 6 overwinningen, Ferrari 6.
Detail: Prost was van McLaren naar Ferrari gegaan. In 1989 hadden Senna en Prost (beide bij McLaren) 10 overwinningen. In 1990 hadden ze samen 11 overwinningen.
Ferrari had in 1989 3 overwinningen met Mansell en Berger. Maar zij hadden in 1990 (samen) maar 1 overwinning.
Was de McLaren in 1989 idd zoveel beter dan Ferrari of zat het toch vooral in de coureurs?
Kimi en Ferrari gaan niet samen dat heeft het verleden bewezen, in de Lotus ging Kimi weer als de brandweer door zijn vrijheid, ik verwacht hetzelfde in de sauber.quote:Op zaterdag 24 november 2018 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 november 2018 01:27 schreef Nattekat het volgende:
1. Heel deze discussie hoort plaats in het algemene topic.
2. Ik doe lekker mee met offtopic doen; https://streamable.com/q2a1w
Charlie heeft een bruine broek nu
Een auto kan zich natuurlijk ook ontwikkelen hè.quote:Op zaterdag 24 november 2018 21:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toch zegt dat minder dan je denkt. In 1989 had McLaren 10 overwinningen. Ferrari 3.
In 1990 McLaren 6 overwinningen, Ferrari 6.
Detail: Prost was van McLaren naar Ferrari gegaan. In 1989 hadden Senna en Prost (beide bij McLaren) 10 overwinningen. In 1990 hadden ze samen 11 overwinningen.
Ferrari had in 1989 3 overwinningen met Mansell en Berger. Maar zij hadden in 1990 (samen) maar 1 overwinning.
Was de McLaren in 1989 idd zoveel beter dan Ferrari of zat het toch vooral in de coureurs?
De auto ontwikkelen zich vooral door de ingenieurs en de vele data die op de computers tegenwoordig binnenkomen...quote:Op zondag 25 november 2018 08:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een auto kan zich natuurlijk ook ontwikkelen hè.
Dit kan komen door de vele miljoenen die erin gepompt worden, of door de feedback die een coureur geeft. Een coureur kan een auto beter maken, wellicht dat dat de reden is dat de RBR zich gedurende het jaar beter ontwikkelt dan de Ferrari en Mercedes. Hamilton en Vettel zijn misschien niet zo goed in het verbeteren van de auto.
Je snapt er zelf geen donder van Klaas.quote:Op zondag 25 november 2018 09:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik probeer het uit te leggen zodat laaggeschoolden op fok zoals jij het nog snappen.
Negeer hem gewoon, het is overduidelijk een (insert woord dat niet meer gebruikt mag worden) die je niet moet voerenquote:Op zondag 25 november 2018 09:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je snapt er zelf geen donder van Klaas.
Meer snelheid is niet per definitie een hoger verbruik.
Makkelijk 400-500 km/uur halen? Uhu natuurlijk joh, waar is die wijheid op gebaseerd?
Je geeft zelf aan dat het allemaal nog te besturen moet zijn, maar tegelijktijd zeg je dat vooral data en ingenieurs de auto ontwikkelen. Een coureur moet de auto naar z’n hand kunnen zetten. De ene coureur wil wat meer onderstuur, de ander juist overstuur. Balans in de auto is ook persoonlijk. En zo zijn er nog tal van factoren die de snelheid van het totale pakket beïnvloeden.
Je onderschat de invloed van een coureur op de auto. Vorig seizoen kwam er bij RBR na Monaco een update die meer op Max was afgestemd, en je zag zijn prestaties meteen beter worden.
Ik heb weinig zin om nog meer energie te verspillen aan mensen die roepen dat ze het vuilnis buiten mochten zetten bij Harvard, maar tegelijkertijd te dom zijn om de OP te lezen waarin alle tijden netjes staan. En dat doe je elke race Klaas.
Veel plezier met Feyenoord vandaag, skip de Formule 1 maar gewoon.
Ja, 400 km/u zou best kunnen. Maar daarvoor hebben ze langere rechte stukken nodig en veel minder downforce. Wat ze dus over een volle ronde veel langzamer maakt.quote:Op zondag 25 november 2018 09:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De auto ontwikkelen zich vooral door de ingenieurs en de vele data die op de computers tegenwoordig binnenkomen...
Dat is allemaal hogeschool werk waar geen enkele coureur kaas van gegeten hebben.
Natuurlijk moet de berijder ook informatie verstrekken over het rijgedrag van de auto. Die autoos kunnen veel sneller dan wat ze nu laten zien. Ik denk dat die autoos met gemak 400-500 kilometer per uur zouden kunnen halen.
Maar het moet allemaal nog te besturen zijn tijdens een race en door de berijder want ander krijgen we races waar de ene na de andere uit de boch vliegt.
Bovendien moet er ook nog rekening gehouden worden met het benzine verbruik
hoe harder je rijdt hoe meer benzine er nog nodig is. En daar zijn natuurlijk ook regels aan verbonden door de FIA.
Vandaar dat er allerlei high tech wordt ontwikkeld om nog hogere snelheden te kunnen rijden en dat de auto toch nog bestuurbaar wordt voor de rijder.
Bovendien moet de banen ook nog dergelijke snelheden aankunnen.
Dat zijn allemaal feiten waar rekening mee gehouden moet worden hoe snel de auto kan en mag gaan op die banen van tegenwoordig.
*knip*
maakt je dat wat uit? Ik zie Bottas wel winnen vandaag, cadeautje van de baasquote:Op zondag 25 november 2018 10:19 schreef vosss het volgende:
Ow en hopelijk weet Max de 4de plek van Bottas nog af te snoepen. 3de plek afsnoepen dan moet het een redelijk knotsgekke race gaan worden, dus dat zie ik niet gebeuren
Nouja maakt je dat wat uit. Met die instelling kunnen we de race net zo goed cancellen.quote:Op zondag 25 november 2018 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
maakt je dat wat uit? Ik zie Bottas wel winnen vandaag, cadeautje van de baas
mja, Vettel wil dat koste wat het kost voorkomen.quote:Op zondag 25 november 2018 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
maakt je dat wat uit? Ik zie Bottas wel winnen vandaag, cadeautje van de baas
ik hoop op een leuke race, wat het uiteindelijk met het klassement doet vind ik minder interessantquote:Op zondag 25 november 2018 10:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja maakt je dat wat uit. Met die instelling kunnen we de race net zo goed cancellen.
Tuurlijk maakt p4 of p5 wat uit. Namelijk dat p4 beter is dan p5.
Bottas zie ik niet winnen.
Bottas en Kimi er allebei af, Hamilton die eindelijk eens stuk gaat en een verklootte strategie voor Vettel zodat Max alleen maar Ricciardo hoeft te verslaan vandaag. Dat moet wel lukken.quote:Op zondag 25 november 2018 10:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, Vettel wil dat koste wat het kost voorkomen.
Mocht RB het een beetje voor elkaar hebben zoals in Brazilië dan zie ik ze ook nog wel meestrijden om het podium
Tuurlijk is dat van ondergeschikt belang, maar het zou wel goed zijn als ie die p4 nog kan pakken. Zeker als dat een merc is en als je bekijkt hoe vaak hij het zelf verkloot heeft in het begin van het jaar. Als je dan alsnog die merc kan pakken is gewoon goed. Ok, het is Bottas, maar toch, die auto is wel de beste. Dus verslaan is goed.quote:Op zondag 25 november 2018 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik hoop op een leuke race, wat het uiteindelijk met het klassement doet vind ik minder interessant
geen bandenoorlog voorlopig dustwitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 25-11-2018 om 10:43:05Pirelli will remain as Formula 1's tyre supplier until 2023, F1 announces reageer retweet
Jongen ik voorspel je dat ze over 10-15 jaar gewoon 400 km per uur gaan rijden.quote:Op zondag 25 november 2018 10:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, 400 km/u zou best kunnen. Maar daarvoor hebben ze langere rechte stukken nodig en veel minder downforce. Wat ze dus over een volle ronde veel langzamer maakt.
Ik denk dat jij nog even op zoek mag naar de klepel.
Omdat Ocon daar nog rijdt.quote:Op zondag 25 november 2018 11:01 schreef Sunri5e het volgende:
Apart trouwens dat Stroll nog niet bevestigd is bij Racing Point. Wat zou de reden zijn?
Zoals wel te verwachten was. Het lijkt erop dat alles zo'n beetje tot 2023 hetzelfde blijft en dat dan pas de grote veranderingen komen.quote:Op zondag 25 november 2018 10:44 schreef Tarado het volgende:
geen bandenoorlog voorlopig dustwitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 25-11-2018 om 10:43:05Pirelli will remain as Formula 1's tyre supplier until 2023, F1 announces reageer retweet
Hopelijk wel met een andere kampioen dan Mercedes tussendoorquote:Op zondag 25 november 2018 11:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zoals wel te verwachten was. Het lijkt erop dat alles zo'n beetje tot 2023 hetzelfde blijft en dat dan pas de grote veranderingen komen.
als die er dan wel komenquote:Op zondag 25 november 2018 11:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zoals wel te verwachten was. Het lijkt erop dat alles zo'n beetje tot 2023 hetzelfde blijft en dat dan pas de grote veranderingen komen.
Ferrari had het dit jaar echt kunnen doenquote:Op zondag 25 november 2018 11:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Hopelijk wel met een andere kampioen dan Mercedes tussendoor
Ftfyquote:Op zondag 25 november 2018 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ferrari had het dit jaar echt kunnen moeten doen
Als de regels hetzelfde blijven hebben anderen de kans het gat (eindelijk) te dichten. Het zit imho nu sowieso al een stuk dichter bij elkaar dan de afgelopen jaren.quote:Op zondag 25 november 2018 11:10 schreef franklop het volgende:
[..]
ik wacht op een boek met verklaringen die dat weerleggen van een andere user die hier regelmatig postquote:Op zondag 25 november 2018 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ftfy
Met Kimi waren ze kampioen geworden.
Gezien de vorm van Ferrari de laatste races weet ik dat niet, maar dan zou het in ieder geval een stuk spannender geweest zijn.quote:Op zondag 25 november 2018 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ferrari had het dit jaar echt kunnen doen
toch het idee dat het machtsvacuüm wat Marchionne achterliet hier mee te maken hadquote:Op zondag 25 november 2018 11:16 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gezien de vorm van Ferrari de laatste races weet ik dat niet, maar dan zou het in ieder geval een stuk spannender geweest zijn.
Wat een onzinquote:Op zondag 25 november 2018 11:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat Ocon daar nog rijdt.
Heeft het team zelf gezegd dat ze uit respect voor Ocon wachten tot na het seizoen.
Plus de updates die niet werkten waar ze veel te laat achter kwamen en de stappen die Mercedes sinds Spa weer gezet heeft.quote:Op zondag 25 november 2018 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch het idee dat het machtsvacuüm wat Marchionne achterliet hier mee te maken had
En ik hoorde dat ze in vacuümtunnels gaan rijden om snelheden van 1200kmph te halen!quote:Op zondag 25 november 2018 10:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
-knip-
Ik heb uit bronnen vernomen dat er technieken in ontwikkeling zijn om motoren te ontwikkelen waarbij kernfusie mogelijk zal zijn in combinatie met benzine.
Maar dit gebeurt nog volledig achter de schermen vanwege rechten en octrooien. In principe heb ik me mond al voorbij gepraat maar dit terzijde.
Ik heb uit bronnen vernomen dat Lewis Hamilton eigenlijk helemaal geen races wint, maar dat dit via VR alleen maar zo lijkt.quote:Op zondag 25 november 2018 10:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jongen ik voorspel je dat ze over 10-15 jaar gewoon 400 km per uur gaan rijden.
AL je nu al kijkt wat de verschillen op de banen zijn in verhouding met de snelste tijden in ehet verleden dan is dat gewoon op sommige banen 20 seconde.
Ik heb uit bronnen vernomen dat er technieken in ontwikkeling zijn om motoren te ontwikkelen waarbij kernfusie mogelijk zal zijn in combinatie met benzine.
Maar dit gebeurt nog volledig achter de schermen vanwege rechten en octrooien. In principe heb ik me mond al voorbij gepraat maar dit terzijde.
Wat gaat dit voor verschil maken?quote:Op zondag 25 november 2018 12:20 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
toch een beetje verandering vanaf 2021
Ferrari had dit jaar de betere auto. Vettel heeft het zelf laten liggen. Hoop wel dat hij met Ferrari weer kampioen kan worden.quote:Op zondag 25 november 2018 11:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Wegligging en grip in de bochten lijkt me.quote:Op zondag 25 november 2018 12:25 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Wat gaat dit voor verschil maken?
Bottas had toch al de trofee "schoothondje van het jaar"?quote:Op zondag 25 november 2018 12:28 schreef DutchTrain het volgende:
Nou, Bottas toch nog een trofee. Voor de meeste snelste rondes dit seizoen (7). Uitreiking net op FB Live, waar het voorprogramma ook weer gestart is.
Butlerquote:Op zondag 25 november 2018 12:31 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Bottas had toch al de trofee "schoothondje van het jaar"?
Is weltschmerz een boek aan het schrijven ja?quote:Op zondag 25 november 2018 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik wacht op een boek met verklaringen die dat weerleggen van een andere user die hier regelmatig post
Bitch van het jaar zou meer op zn plaats zijn.quote:Op zondag 25 november 2018 12:31 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Bottas had toch al de trofee "schoothondje van het jaar"?
Hogere snelheden op het rechte stuk, iets minder tractie, wat meer luchtweerstand en betere koeling voor de remmen. En de auto's gaan er weer iets anders uit zien.quote:Op zondag 25 november 2018 12:25 schreef NaturalScience het volgende:
Wat gaat dit voor verschil maken?
quote:Op zondag 25 november 2018 12:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Is weltschmerz een boek aan het schrijven ja?
twitter:natesaundersF1 twitterde op zondag 25-11-2018 om 12:36:21Will Smith currently being interviewed alongside Lewis on the drivers parade. Someone just told him Max and Ocon got in one little fight and the FIA got scared and told them they're moving in with his auntie and uncle in Bel-Air reageer retweet
Mits er geen gekke dingen gebeuren acht ik P5 het hoogst haalbaar.quote:Op zondag 25 november 2018 12:38 schreef Cupasoep het volgende:
Wat verwachten jullie van ons aller Max?
En zullen de tranen gaan vloeien bij Ric? Niet in zijn portemonnee neem ik aan....
Als die een goede start heeft en zijn banden lang kan sparen zie ik hem nog wel leuke dingen doen.quote:Op zondag 25 november 2018 12:38 schreef Cupasoep het volgende:
Wat verwachten jullie van ons aller Max?
En zullen de tranen gaan vloeien bij Ric? Niet in zijn portemonnee neem ik aan....
Zoals 40% kans op regen?quote:Op zondag 25 november 2018 12:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mits er geen gekke dingen gebeuren acht ik P5 het hoogst haalbaar.
nummer 50quote:Op zondag 25 november 2018 12:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Hij heeft alleen geen nummer op z'n pak...
42% kans nu, rond zes uur vanavond (race begint om 5 uur lokale tijd).quote:Op zondag 25 november 2018 12:48 schreef Gaoxing het volgende:
Zoals 40% kans op regen?
Net te laat, vrees ik, maar het is heel vreemd weer.
Dat kan het zeker een stukje interessanter maken.quote:Op zondag 25 november 2018 12:48 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Zoals 40% kans op regen?
Net te laat, vrees ik, maar het is heel vreemd weer.
Twee weken geleden werden er sms'jes door de municipality in Abu Dhabi uitgestuurd om mensen aan te sporen vooral thuis te blijven vanwege de regen. Concert van Dua Lipa ter ere van de eerste verjaardag van het Louvre werd afgelast.quote:Op zondag 25 november 2018 13:06 schreef DutchTrain het volgende:
Dat kan het zeker een stukje interessanter maken.
Paar jaar terug toen ik naar het circuit reed ook ineens zo'n plensbui gehad waardoor iedereen dertig ging rijden op de snelweg...
quote:The last rainstorm on November 11 saw 49.4mm of rain - eight months' worth - in just one hour between Abu Dhabi and Dubai, The National reported.
In Abu Dhabi, a Dua Lipa concert in celebration of the Louvre Abu Dhabi's first birthday had to be cancelled at the last minute, while in Dubai, the Pakistan vs New Zealand decider match in the 3rd ODI series was called off mid-play.
Je zou eigenlijk 12 moeten hebben. Daarnaast moet de Formule 1,5 veranderen naar de Formule 1,1 zodat kleinere teams ook kans op podia hebbenquote:Op zondag 25 november 2018 13:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus. Ja er staan altijd coureurs klaar je op te volgen. Maar je rept met geen woord over het tekort aan teams???
Wat moeten ze hem anders geven? Een emmer vol grain?quote:Op zondag 25 november 2018 13:11 schreef Ypmaha het volgende:
Lewis die van Pirelli een fucking autoband krijgt met al zijn polepositions van dit seizoen erop
https://go.ziggosporttotaal.nl/payment/purchase/25/1105/296quote:Op zondag 25 november 2018 13:28 schreef DeMolay het volgende:
Ola ,heeft iemand met een ziggo stream linkje ?
bvd
Wat een onzin was dat zeg..quote:
Tuurlijk laatste race met een Renault-motor...quote:Op zondag 25 november 2018 13:32 schreef NaturalScience het volgende:
Ric is goedgemutst vandaag.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 november 2018 13:32 schreef NaturalScience het volgende:
Ric is goedgemutst vandaag.![]()
[ afbeelding ]
Op werk mag je niet FOK!en.quote:Op zondag 25 november 2018 13:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ben aan het werk. Moet het met jullie woorden doen.
quote:Op zondag 25 november 2018 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tuurlijk laatste race met een Renault-motor...
Oke, daar scoort ie dan wel weer punten meequote:Op zondag 25 november 2018 13:37 schreef NaturalScience het volgende:
https://twitter.com/i/status/1066671104721326080
![]()
Lewis!
Hahahaquote:Op zondag 25 november 2018 13:37 schreef NaturalScience het volgende:
![]()
Lewis!
quote:Op zondag 25 november 2018 13:37 schreef NaturalScience het volgende:
![]()
Lewis!
Nattekatstream bestaat niet meer.quote:Op zondag 25 november 2018 13:44 schreef DeMolay het volgende:
iemand nog een werkende ziggo stream link ?
bij mij is het weer terugquote:Op zondag 25 november 2018 13:44 schreef DeMolay het volgende:
iemand nog een werkende ziggo stream link ?
Met explosieven.quote:Op zondag 25 november 2018 13:47 schreef F1gamer het volgende:
wordt de renault motor in max auto vandaag opgeblazen?
quote:Op zondag 25 november 2018 13:47 schreef F1gamer het volgende:
wordt de renault motor in max auto vandaag opgeblazen?
40% kans over een uur.quote:
Mooiste moment van de voorbeschouwing altijdquote:Op zondag 25 november 2018 13:47 schreef Peterselieman het volgende:
Jack is weer aan het nutteloos rondlopen
Verstappen daagt anders vooral Vettel uit, zou die Hamilton niet zo serieus nemen? Mercedes moet hij wel serieus nemen natuurlijk, maar Hamilton? Hamilton zoekt ook heel nadrukkelijk de psychologische oorlogsvoering met Vettel. Hamilton is the man to beat omdat hij in een Mercedes zit en Bottas alleen in de eerste 7(?) races beter mocht zijn.quote:Op zaterdag 24 november 2018 21:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Is toch precies hetzelfde als wat jij doet? Jij vindt je eigen opvatting genuanceerd. Ik laat in het midden of dat zo is, hij is in ieder geval ultra-subjectief. Ik heb geen ziggo nodig om me te vertellen hoe de F1 er nu uit ziet of hoe hij er 25 jaar geleden uitzag. Ik was erbij, ik heb het gezien. Uiteraard is Vettel een getalenteerde coureur, maar op een paar zuurpruimen na, is de hele (F1) wereld het er wel aardig over eens, dat ons Max de capaciteiten heeft om een klasse apart te worden. Ik heb geen Lammers, Doornbos of Coronel nodig om me dat te vertellen, je hoeft alleen maar te kijken.
En er zullen best kijkers zijn geweest die dachten dat Raikonnen Vettel ging verslaan, daar heb ik niet bijgehoord. Ben nooit heel erg onder de indruk geweest van Raikonnen. Dat ben ik nu ook niet meer van Vettel. The man to beat is overduidelijk Hamilton. En Hamilton weet dat dat voor hem Max Verstappen is.
Die redenering klopt natuurlijk niet, je gebruikt de factor van de coureur om de kracht van de auto te bepleiten, om te betogen dat het aandeel van die coureur kleiner is. Het lijkt mij logischer om de kracht van de auto en die van de coureur te beoordelen aan de hand van de tweede coureur.quote:En wat betreft RBR:
In 2010 1ste en 3de plaats en de constructor's title: dan kun je wel stellen dat RBR de beste auto had.
In 2011 1ste en 3de plaats en de constructor's title: dan kun je wel stellen dat RBR de beste auto had.
In 2012 1st en 6de plaats en de constructor's title: dan kun je wel stellen dat RBR waarschijnlijk de beste auto had.
In 2013 1st en 3de plaats en de constructor's title: dan kun je wel stellen dat RBR de beste auto had.
Volgens Coronel is die 'echt en puur' en weet ik veel wat 'ie er nog meer uitperste.quote:Op zondag 25 november 2018 13:53 schreef tbracing het volgende:
En de toegevoegde waarde van sjek is .....................?
Dat ging niet zozeer om Jack zelf, maar om het wandelen over de grid en wat live interviewtjes hier en daar, wat ik zelf ook altijd wel leuk vind om te zienquote:Op zondag 25 november 2018 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens Coronel is die 'echt en puur' en weet ik veel wat 'ie er nog meer uitperste.
Ja het idee erachter is leuk, alleen degene die het doet niet zoquote:Op zondag 25 november 2018 13:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ging niet zozeer om Jack zelf, maar om het wandelen over de grid en wat live interviewtjes hier en daar, wat ik zelf ook altijd wel leuk vind om te zien
Een GP, goede keuze.quote:
Jup hoort erbij. Elke race tot nu toe gedaan dit jaar. Meestal met volk over de vloer maar nu niet.quote:
proostquote:
Live timingquote:Op zondag 25 november 2018 13:59 schreef vosss het volgende:
[..]
proost
Wat heb je op je tablet draaiende?
Sirotkinquote:Op zondag 25 november 2018 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks alleen stemmen op Alonso?
Live timing... Herken je dat niet?quote:Op zondag 25 november 2018 13:59 schreef vosss het volgende:
[..]
proost
ik ga op Ricciardo stemmen. Gewoon om Max en alle Maxfappers te trollenquote:Op zondag 25 november 2018 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks alleen stemmen op Alonso?
welke live timing en of dat gratis is.quote:Op zondag 25 november 2018 14:00 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Live timing... Herken je dat niet?
Live timing, betaalde versie. gebruik dat de laatste 5 races om eens te kijken. Bevalt prima.quote:Op zondag 25 november 2018 13:59 schreef vosss het volgende:
[..]
proost
https://www.formula1.com/en/f1-live.htmlquote:Op zondag 25 november 2018 14:01 schreef vosss het volgende:
[..]
welke live timing en of dat gratis is.
ja maar dan zie je niet alles.quote:Op zondag 25 november 2018 14:02 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
https://www.formula1.com/en/f1-live.html
Even inschrijven. Maar is gratis.
TR GEMACHTquote:Op zondag 25 november 2018 14:00 schreef vosss het volgende:
[..]
ik ga op Ricciardo stemmen. Gewoon om Max en alle Maxfappers te trollen
15:10 zomertijdquote:
Niet goedkoop maar wel erg fijn.quote:Op zondag 25 november 2018 14:01 schreef WEST het volgende:
[..]
Live timing, betaalde versie. gebruik dat de laatste 5 races om eens te kijken. Bevalt prima.
00:10 Melbourne tijd.quote:
Is die daar dan?quote:
wat moet die dikke kale op het podium?quote:
Nou nouquote:Op zondag 25 november 2018 14:00 schreef vosss het volgende:
[..]
ik ga op Ricciardo stemmen. Gewoon om Max en alle Maxfappers te trollen
zo kan je het ook vragenquote:
quote:Op zondag 25 november 2018 14:10 schreef franklop het volgende:
Verschrikkelijke vent zeg die Ricciardo. Nu zijn team zelfs bedanken
Vreselijk, hoe durft hijquote:Op zondag 25 november 2018 14:10 schreef franklop het volgende:
madquote:Op zondag 25 november 2018 14:10 schreef franklop het volgende:
Bad boys, bad boysquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |