Volgens Coronel is die 'echt en puur' en weet ik veel wat 'ie er nog meer uitperste.quote:Op zondag 25 november 2018 13:53 schreef tbracing het volgende:
En de toegevoegde waarde van sjek is .....................?
Dat ging niet zozeer om Jack zelf, maar om het wandelen over de grid en wat live interviewtjes hier en daar, wat ik zelf ook altijd wel leuk vind om te zienquote:Op zondag 25 november 2018 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens Coronel is die 'echt en puur' en weet ik veel wat 'ie er nog meer uitperste.
Ja het idee erachter is leuk, alleen degene die het doet niet zoquote:Op zondag 25 november 2018 13:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ging niet zozeer om Jack zelf, maar om het wandelen over de grid en wat live interviewtjes hier en daar, wat ik zelf ook altijd wel leuk vind om te zien
Een GP, goede keuze.quote:
Jup hoort erbij. Elke race tot nu toe gedaan dit jaar. Meestal met volk over de vloer maar nu niet.quote:
proostquote:
Live timingquote:Op zondag 25 november 2018 13:59 schreef vosss het volgende:
[..]
proost
Wat heb je op je tablet draaiende?
Sirotkinquote:Op zondag 25 november 2018 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks alleen stemmen op Alonso?
Live timing... Herken je dat niet?quote:Op zondag 25 november 2018 13:59 schreef vosss het volgende:
[..]
proost
ik ga op Ricciardo stemmen. Gewoon om Max en alle Maxfappers te trollenquote:Op zondag 25 november 2018 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks alleen stemmen op Alonso?
welke live timing en of dat gratis is.quote:Op zondag 25 november 2018 14:00 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Live timing... Herken je dat niet?
Live timing, betaalde versie. gebruik dat de laatste 5 races om eens te kijken. Bevalt prima.quote:Op zondag 25 november 2018 13:59 schreef vosss het volgende:
[..]
proost
https://www.formula1.com/en/f1-live.htmlquote:Op zondag 25 november 2018 14:01 schreef vosss het volgende:
[..]
welke live timing en of dat gratis is.
ja maar dan zie je niet alles.quote:Op zondag 25 november 2018 14:02 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
https://www.formula1.com/en/f1-live.html
Even inschrijven. Maar is gratis.
TR GEMACHTquote:Op zondag 25 november 2018 14:00 schreef vosss het volgende:
[..]
ik ga op Ricciardo stemmen. Gewoon om Max en alle Maxfappers te trollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |