Mercedes heeft meer vleugel staan dan Ferrariquote:Op zaterdag 24 november 2018 15:03 schreef Zorro het volgende:
3e sector verliezen de Ferrari's het, eerste twee zijn ze gewoon sneller.
NOOOOOOOOOOOEZquote:Op zaterdag 24 november 2018 15:03 schreef vosss het volgende:
Nou in elk geval is er nu 1 record wat Max nooit meer kan pakken.
Mwah, dikke tiende op Bottas is nou niet bepaald geniaal.quote:
Leek geen lekkere dag te hebben.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:05 schreef THEFXR het volgende:
wat is er aan de hand met de auto van Max?
quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:03 schreef vosss het volgende:
Dat record heeft hij ook niet verdiend.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:03 schreef vosss het volgende:
Dat werd echt enorm gehyped, maar ik vond het echt een record van niks. Who cares.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:03 schreef vosss het volgende:
Haha. Op basis waarvan niet? Als je de snelste bent ben je de snelste. Heeft niks met verdienen te maken.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat record heeft hij ook niet verdiend.
twitter:EliGP twitterde op zaterdag 24-11-2018 om 15:02:46This is the 100th GP of the hybrid era. That was Mercedes' 84th pole. Fun. reageer retweet
geen lekkere constatering ...quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:09 schreef Tarado het volgende:
twitter:EliGP twitterde op zaterdag 24-11-2018 om 15:02:46This is the 100th GP of the hybrid era. That was Mercedes' 84th pole. Fun. reageer retweet
niet bepaald.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
geen lekkere constatering ...
Bottara zou een betere naam zijn voor Lewis zn bitchquote:Op zaterdag 24 november 2018 15:08 schreef Kerplunk het volgende:
Als ze zouden bekend maken dat Bottas als Bottaslientje geboren was, geloof ik het meteen.
ja was nog erger dan ik al dachtquote:Op zaterdag 24 november 2018 15:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
geen lekkere constatering ...
Als je in je tweede seizoen een pole rijdt in een Toro Rosso is dat wel een bijzondere vermelding in de recordboeken waard. Met die RBR waren er in al die jaren wel meer poles te rijden. Hij heeft een paar kansen gehad, Ricciardo heeft er wel een paar van gepakt, Verstappen niet.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:08 schreef Justevo het volgende:
[..]
Haha. Op basis waarvan niet? Als je de snelste bent ben je de snelste. Heeft niks met verdienen te maken.
Dat is echt totaal niet relevant, resultaten uit het verleden. Als je vandaag de snelste bent pak je pole. Totaal niet boeiend wat iemand 10 jaar geleden in een andere auto deed.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:16 schreef Weltschmerz het volgende:
DC met zijn 'there's always been respect'. Hamilton deed gewoon mee met die smerige spelletjes van Mercedes.
[..]
Als je in je tweede seizoen een pole rijdt in een Toro Rosso is dat wel een bijzondere vermelding in de recordboeken waard. Met die RBR waren er in al die jaren wel meer poles te rijden. Hij heeft een paar kansen gehad, Ricciardo heeft er wel een paar van gepakt, Verstappen niet.
kan me nog wel een gp herinneren dit jaar waar Max het eigenlijk wel verdiende maar waar Lewis met de OPPERMACHTIGE Mercedes er marginaal voorbij ging.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat record heeft hij ook niet verdiend.
Volgens mij gaat het breken van records wel over resultaten uit het verleden.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:17 schreef Justevo het volgende:
[..]
Dat is echt totaal niet relevant, resultaten uit het verleden. Als je vandaag de snelste bent pak je pole. Totaal niet boeiend wat iemand 10 jaar geleden in een andere auto deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |