abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 24 november 2018 @ 15:12:28 #51
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_183342372
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:09 schreef Tarado het volgende:
EliGP twitterde op zaterdag 24-11-2018 om 15:02:46 This is the 100th GP of the hybrid era. That was Mercedes' 84th pole. Fun. reageer retweet
geen lekkere constatering ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_183342395
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:12 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

geen lekkere constatering ...
niet bepaald. :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183342405
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:08 schreef Kerplunk het volgende:
Als ze zouden bekend maken dat Bottas als Bottaslientje geboren was, geloof ik het meteen.
Bottara zou een betere naam zijn voor Lewis zn bitch :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 24 november 2018 @ 15:15:10 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183342415
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:12 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

geen lekkere constatering ...
ja was nog erger dan ik al dacht
pi_183342439
DC met zijn 'there's always been respect'. Hamilton deed gewoon mee met die smerige spelletjes van Mercedes.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:08 schreef Justevo het volgende:

[..]

Haha. Op basis waarvan niet? Als je de snelste bent ben je de snelste. Heeft niks met verdienen te maken.
Als je in je tweede seizoen een pole rijdt in een Toro Rosso is dat wel een bijzondere vermelding in de recordboeken waard. Met die RBR waren er in al die jaren wel meer poles te rijden. Hij heeft een paar kansen gehad, Ricciardo heeft er wel een paar van gepakt, Verstappen niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_183342460
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:16 schreef Weltschmerz het volgende:
DC met zijn 'there's always been respect'. Hamilton deed gewoon mee met die smerige spelletjes van Mercedes.

[..]

Als je in je tweede seizoen een pole rijdt in een Toro Rosso is dat wel een bijzondere vermelding in de recordboeken waard. Met die RBR waren er in al die jaren wel meer poles te rijden. Hij heeft een paar kansen gehad, Ricciardo heeft er wel een paar van gepakt, Verstappen niet.
Dat is echt totaal niet relevant, resultaten uit het verleden. Als je vandaag de snelste bent pak je pole. Totaal niet boeiend wat iemand 10 jaar geleden in een andere auto deed.
  zaterdag 24 november 2018 @ 15:17:55 #57
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_183342467
Toen Lewis begon te bazelen over zijn emotionele band met deze auto had ik wel lichtelijke moordneigingen. Die vent begint steeds stommer te lullen.
pi_183342481
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat record heeft hij ook niet verdiend.
kan me nog wel een gp herinneren dit jaar waar Max het eigenlijk wel verdiende maar waar Lewis met de OPPERMACHTIGE Mercedes er marginaal voorbij ging.

Daar verdiende Max het eigenlijk wel.

Overigens wel bizar dat max nog altijd een stuk jonger is dan de nummer 2, Vettel, op het recordlijstje van jongste winnaar. En dat dan ook nog eens in een tijdperk waar 1 constructeur 84 poles van de 100 weet te pakken en waar het team van Max altijd het derde team is geweest. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 24 november 2018 @ 15:19:26 #59
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_183342488
Max liet in sector 3 0,4 seconde liggen tov Ricciardo
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_183342492
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:17 schreef Justevo het volgende:

[..]

Dat is echt totaal niet relevant, resultaten uit het verleden. Als je vandaag de snelste bent pak je pole. Totaal niet boeiend wat iemand 10 jaar geleden in een andere auto deed.
Volgens mij gaat het breken van records wel over resultaten uit het verleden. :')
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_183342494
Laatste weekend genieten van prgod.
pi_183342505
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:17 schreef ShaoliN het volgende:
Toen Lewis begon te bazelen over zijn emotionele band met deze auto had ik wel lichtelijke moordneigingen. Die vent begint steeds stommer te lullen.
ik moest bijna een halve liter gevomeerd bier terug in slikken.

#waarismijnteiltje :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183342509
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:19 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het breken van records wel over resultaten uit het verleden. :')
Het breken van records doe je vandaag, niet gisteren.
pi_183342545
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:18 schreef vosss het volgende:

[..]

kan me nog wel een gp herinneren dit jaar waar Max het eigenlijk wel verdiende maar waar Lewis met de OPPERMACHTIGE Mercedes er marginaal voorbij ging.

Daar verdiende Max het eigenlijk wel.

Overigens wel bizar dat max nog altijd een stuk jonger is dan de nummer 2, Vettel, op het recordlijstje van jongste winnaar. En dat dan ook nog eens in een tijdperk waar 1 constructeur 84 poles van de 100 weet te pakken en waar het team van Max altijd het derde team is geweest. :)
Torro Rosso is nooit het derde team geweest. Er zijn een flink aantal regenkwalificaties geweest, en Ricciardo heeft wel gewoon 3 poles gepakt, dan heeft Verstappen het dus laten liggen. Verstappen is extreem jong begonnen maar daar hebben we niet zoveel meer aan.

Mensen 'vergeten' ook weleens wat voor impact Vettel maakte, weliswaar op veel hogere leeftijd maar al heel snel in zijn F1-carriere.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_183342555
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:21 schreef Justevo het volgende:

[..]

Het breken van records doe je vandaag, niet gisteren.
Het is vandaag niet gelukt en gisteren ook niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 24 november 2018 @ 15:26:32 #66
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_183342571
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:19 schreef Peterselieman het volgende:
Max liet in sector 3 0,4 seconde liggen tov Ricciardo
De hele kwalificatie liet hij daar veel liggen. Helemaal in die eerste run in Q2.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 24 november 2018 @ 15:49:33 #67
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183342951
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Torro Rosso is nooit het derde team geweest. Er zijn een flink aantal regenkwalificaties geweest, en Ricciardo heeft wel gewoon 3 poles gepakt, dan heeft Verstappen het dus laten liggen. Verstappen is extreem jong begonnen maar daar hebben we niet zoveel meer aan.

Mensen 'vergeten' ook weleens wat voor impact Vettel maakte, weliswaar op veel hogere leeftijd maar al heel snel in zijn F1-carriere.
Max heeft helemaal niks laten liggen (behalve dan in de eerste paar races) . Beste Nederlandse coureur ooit. Met afstand.
pi_183342964
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Torro Rosso is nooit het derde team geweest. Er zijn een flink aantal regenkwalificaties geweest, en Ricciardo heeft wel gewoon 3 poles gepakt, dan heeft Verstappen het dus laten liggen. Verstappen is extreem jong begonnen maar daar hebben we niet zoveel meer aan.

Mensen 'vergeten' ook weleens wat voor impact Vettel maakte, weliswaar op veel hogere leeftijd maar al heel snel in zijn F1-carriere.
Dat vergeten mensen misschien omdat die impact wel mee viel. Het was niet bepaald een gevalletje van "by storm" met Vettel.

Met Max kun je daar gerust van spreken met regels die aangepast zijn dankzij hem, met teamorders negeren in zn 1ste jaar, met 3x op rij FIA inhaalactie van het jaar, driver of the year, altijd agressief in rijstijl, met ongekende inhaalacties waar het eigenlijk niet eens kan, altijd in the picture, van achteraan naar het podium rijden, altijd hondsbrutaal in zijn stijl en met nul komma nul respect voor de gevestigde orde die gezamenlijk goed zijn voor 10+ wereldtitels.

Al dat soort dingen kan ik met niet heugen bij Vettel. Misschien ben ik het vergeten. :@

Kan je mijn geheugen ff opfrissen?

Ik kan me alleen nog Monza 2008 heugen en daarna 4 jaar dominantie van Red Bull en multi21 en heel veel vingertjes, maar dat is het dan ook wel.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183343018
Owja, en ik kan me ook nog heugen dat die 4 voudig wereldkampioen compleet verslagen werd door zijn nieuwe teamgenoot Ricciardo en vervolgens eieren voor zn geld koos.

Diezelfde Ricciardo die nu dankzij Max eieren voor zn geld kiest.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 24 november 2018 @ 15:53:30 #70
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183343024
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als je in je tweede seizoen een pole rijdt in een Toro Rosso is dat wel een bijzondere vermelding in de recordboeken waard. Met die RBR waren er in al die jaren wel meer poles te rijden. Hij heeft een paar kansen gehad, Ricciardo heeft er wel een paar van gepakt, Verstappen niet.
zit wat in
pi_183343316
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Torro Rosso is nooit het derde team geweest. Er zijn een flink aantal regenkwalificaties geweest, en Ricciardo heeft wel gewoon 3 poles gepakt, dan heeft Verstappen het dus laten liggen. Verstappen is extreem jong begonnen maar daar hebben we niet zoveel meer aan.

Mensen 'vergeten' ook weleens wat voor impact Vettel maakte, weliswaar op veel hogere leeftijd maar al heel snel in zijn F1-carriere.
als er iemand het heeft laten liggen dit jaar is het Vettel, heeft nooit meer zijn RB niveau bereikt in die Ferrari. onder de streep rijden ze allemaal voor het geld.
pi_183343666
De beste kansen op pole voor Max heeft hij twee keer zelf weggegooid in Monaco.
pi_183343897
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:12 schreef ShaoliN het volgende:
Wat is er met Max? Nou hij is langzamer dan Ricciardo op deze baan.
Hij haalt hem wel weer in. Dat is tot nu toe zowat iedere keer gebeurd. Pole is leuk,maar je positie aan het eind van de race telt. Max heeft al 5 wins... en weet ik hoe veel podium plaatsen. Daar had ik voor getekend toen hij in de F1 kwam rijden.
pi_183343989
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 november 2018 15:49 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat vergeten mensen misschien omdat die impact wel mee viel. Het was niet bepaald een gevalletje van "by storm" met Vettel.

Met Max kun je daar gerust van spreken met regels die aangepast zijn dankzij hem, met teamorders negeren in zn 1ste jaar, met 3x op rij FIA inhaalactie van het jaar, driver of the year, altijd agressief in rijstijl, met ongekende inhaalacties waar het eigenlijk niet eens kan, altijd in the picture, van achteraan naar het podium rijden, altijd hondsbrutaal in zijn stijl en met nul komma nul respect voor de gevestigde orde die gezamenlijk goed zijn voor 10+ wereldtitels.

Al dat soort dingen kan ik met niet heugen bij Vettel. Misschien ben ik het vergeten. :@
Vettel heeft destijds niet zoveel collega's er lomp afgebeukt of is in zijn eentje gecrasht, dat klopt. Weinig stoere praatjes en mieterige duwpartijtjes ook. Het is meer een kwestie van gewoon aan de slag, auto naar zijn zin proberen te krijgen en dan heel erg hard gaan, heel scherp inhalen en regenraces domineren en op de belangrijke momenten toeslaan.

quote:
Kan je mijn geheugen ff opfrissen?

Ik kan me alleen nog Monza 2008 heugen en daarna 4 jaar dominantie van Red Bull en multi21 en heel veel vingertjes, maar dat is het dan ook wel.
Red Bull was eigenlijk helemaal geen topteam zoals na Vettel voldoende gebleken is en is maar één jaar dominant geweest. En zelfs toen wist zijn teamgenoot geen 2e in het WK te worden. Het was dan ook Vettel die dominant was, niet Red Bull. Hij heeft al die jaren Alonso verslagen door gewoon meer te doen met het team en het materiaal dat hij tot zijn beschikking had en toe te slaan op de momenten die er het meest toe deden. Hamilton was toen vooral zichzelf aan het verslaan maar zat ook in een auto waarmee teamgenoot Button ook races kon winnen en zelfs een keer 2e kon worden in het WK. We horen nu week in week uit hoe formidabel die twee wel niet zijn, maar ze kregen gewoon 4 jaar op rij klop van het jonge talent, dat het moest doen met een underdog team, zonder hulp van de stewards, zonder vals te spelen itt beide 'formidabele' tegenstanders en zonder ander onsportief gedrag.

Misschien ben je gewoon wat makkelijk beinvloedbaar. Door Mol die weer begint te blaten als Hamilton een tiende sneller is dan Bottas en het gewoon vaak negeert als Vettel de snelste tijd neerzet waar Raikkonen niet bij in de buurt zit. Of zo'n Doornbos die zegt dat de 17-4 in het kwalificatieduel van Leclerc eruit springt, terwijl Vettel dezelfde cijfers heeft tov voormalig wereldkampioen Raikkonen en dan inclusief de door het team verneukte kwalificatie op Suzuka.

Soms herinneren mensen zich dingen gewoon verkeerd, al dan niet omdat ze zich makkelijk laten beinvloeden of door het Mandela effect. Feit is dat het de een wat meer gebeurd dan de ander.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 16:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]

als er iemand het heeft laten liggen dit jaar is het Vettel, heeft nooit meer zijn RB niveau bereikt in die Ferrari. onder de streep rijden ze allemaal voor het geld.
Ik denk niet dat het geld hem veel interesseert, hij heeft een paar honderd miljoen op de bank terwijl hij het liefst niet herkend wordt op straat terwijl hij van een eenvoudig gezinsleven geniet met zijn jeudvriendinnetje. Lijkt me niet het type van de jachten en de privejets.

Je hebt in zoverre gelijk dat in zijn Red Bull tijd bij zo'n kwalificatie als vandaag je er eigenlijk op rekende dat in zijn ultieme rondje er nog een paar tienden vanaf gingen, of dat nou genoeg was voor pole of niet. Zo'n killer blijkt hij bij Ferrari niet meer zo structureel. Het is er altijd wel een geweest van de gewaagde inhaalacties en een grote besluitvaardigheid bij kleine gaatjes, maar hij heeft ook wat meer slordigheidjes.

Ook is hij niet meegegroeid in die zin dat hij niet doet wat de strijd met Hamilton van hem vraagt. Bij RBR kon hij zich helemaal op het team richten en hoefde hij alleen maar uit te kijken voor achterbakse streken van Webber. Dit jaar had hij gewoon moeten eisen dat Raikkonen net zo dienstbaar aan hem was als Bottas aan Hamilton. Hij had stennis moeten maken over de stewards die Hamilton helpen en Verstappen die hem in de wielen rijdt. Hij had in Oostenrijk iets kleinerends over de radio moeten roepen, in Canada moeten benadrukken dat Mercedes de snelste auto was en in Baku in zijn handen moeten wrijven toen Bottas voorlag en Hamilton voorbij zou gaan in de WK-stand. Hamilton hing mentaal in de touwen, dan moet je doorbeuken waar het pijn doet. Hij moet het opnemen tegen de hele Britse racewereld, een grote fanclub van zijn rivaal, een megamerk en team uit eigen land en dat met een getalenteerd en rijk doch disfunctioneel team. Dan kun je niet de aardigste jongen van de klas blijven uithangen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 24 november 2018 @ 17:10:54 #75
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183344055
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 16:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]

als er iemand het heeft laten liggen dit jaar is het Vettel, heeft nooit meer zijn RB niveau bereikt in die Ferrari. onder de streep rijden ze allemaal voor het geld.
of hij voor het geld rijdt denk het niet, wel met je eens dat hij het dit jaar echt heeft laten liggen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')