Bitch van het jaar zou meer op zn plaats zijn.quote:Op zondag 25 november 2018 12:31 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Bottas had toch al de trofee "schoothondje van het jaar"?
Hogere snelheden op het rechte stuk, iets minder tractie, wat meer luchtweerstand en betere koeling voor de remmen. En de auto's gaan er weer iets anders uit zien.quote:Op zondag 25 november 2018 12:25 schreef NaturalScience het volgende:
Wat gaat dit voor verschil maken?
quote:Op zondag 25 november 2018 12:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Is weltschmerz een boek aan het schrijven ja?
twitter:natesaundersF1 twitterde op zondag 25-11-2018 om 12:36:21Will Smith currently being interviewed alongside Lewis on the drivers parade. Someone just told him Max and Ocon got in one little fight and the FIA got scared and told them they're moving in with his auntie and uncle in Bel-Air reageer retweet
Mits er geen gekke dingen gebeuren acht ik P5 het hoogst haalbaar.quote:Op zondag 25 november 2018 12:38 schreef Cupasoep het volgende:
Wat verwachten jullie van ons aller Max?
En zullen de tranen gaan vloeien bij Ric? Niet in zijn portemonnee neem ik aan....
Als die een goede start heeft en zijn banden lang kan sparen zie ik hem nog wel leuke dingen doen.quote:Op zondag 25 november 2018 12:38 schreef Cupasoep het volgende:
Wat verwachten jullie van ons aller Max?
En zullen de tranen gaan vloeien bij Ric? Niet in zijn portemonnee neem ik aan....
Zoals 40% kans op regen?quote:Op zondag 25 november 2018 12:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mits er geen gekke dingen gebeuren acht ik P5 het hoogst haalbaar.
nummer 50quote:Op zondag 25 november 2018 12:54 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Hij heeft alleen geen nummer op z'n pak...
42% kans nu, rond zes uur vanavond (race begint om 5 uur lokale tijd).quote:Op zondag 25 november 2018 12:48 schreef Gaoxing het volgende:
Zoals 40% kans op regen?
Net te laat, vrees ik, maar het is heel vreemd weer.
Dat kan het zeker een stukje interessanter maken.quote:Op zondag 25 november 2018 12:48 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Zoals 40% kans op regen?
Net te laat, vrees ik, maar het is heel vreemd weer.
Twee weken geleden werden er sms'jes door de municipality in Abu Dhabi uitgestuurd om mensen aan te sporen vooral thuis te blijven vanwege de regen. Concert van Dua Lipa ter ere van de eerste verjaardag van het Louvre werd afgelast.quote:Op zondag 25 november 2018 13:06 schreef DutchTrain het volgende:
Dat kan het zeker een stukje interessanter maken.
Paar jaar terug toen ik naar het circuit reed ook ineens zo'n plensbui gehad waardoor iedereen dertig ging rijden op de snelweg...
quote:The last rainstorm on November 11 saw 49.4mm of rain - eight months' worth - in just one hour between Abu Dhabi and Dubai, The National reported.
In Abu Dhabi, a Dua Lipa concert in celebration of the Louvre Abu Dhabi's first birthday had to be cancelled at the last minute, while in Dubai, the Pakistan vs New Zealand decider match in the 3rd ODI series was called off mid-play.
Je zou eigenlijk 12 moeten hebben. Daarnaast moet de Formule 1,5 veranderen naar de Formule 1,1 zodat kleinere teams ook kans op podia hebbenquote:Op zondag 25 november 2018 13:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus. Ja er staan altijd coureurs klaar je op te volgen. Maar je rept met geen woord over het tekort aan teams???
Wat moeten ze hem anders geven? Een emmer vol grain?quote:Op zondag 25 november 2018 13:11 schreef Ypmaha het volgende:
Lewis die van Pirelli een fucking autoband krijgt met al zijn polepositions van dit seizoen erop
https://go.ziggosporttotaal.nl/payment/purchase/25/1105/296quote:Op zondag 25 november 2018 13:28 schreef DeMolay het volgende:
Ola ,heeft iemand met een ziggo stream linkje ?
bvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |