quote:Op maandag 15 oktober 2018 18:26 schreef Anne het volgende:
Omdat er verscheidene topics zijn over andere pauper merken (behalve de BMW topic), daarom maar eens een echt topic over het automerk Mercedes-Benz.
Ieder zijn dingquote:Op maandag 15 oktober 2018 20:26 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Wat nou
Mercedes is nu eenmaal het mooiste merk met de mooiste geschiedenis
Proficiat, ik vind het wel een mooie auto om te zien. Verder zou het mijn keuze niet zijn met 20", veel te hard. Ik heb er ook naar gekeken en mijn dealer raadt het ook echt alleen aan met luchtvering en als je een beetje stuiteren niet erg vindtquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:19 schreef FooFighters het volgende:
Na 4 jaar een CLA200 gereden te hebben ben ik nu overgestapt naar een GLC250.
Heerlijke auto,, groot, ruim, stil, comfortabel
Deze foto's zijn gemaakt toen hij net bij de dealer binnen gekomen was.
19" velgen zijn inmiddels vervangen voor een (originele) AMG 20" set.
Was toch niet tevreden met de looks van de standaard AMG velgen zoals op de foto.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op dinsdag 16 oktober 2018 14:27 schreef FooFighters het volgende:
Na 2 weken gereden te hebben op de 19's viel de overgang naar 20 mee.
Ik voel nauwelijks verschil. Misschien komt het omdat ik het comfort onderstel gekozen heb.
Luchtvering heb ik niet. Nu 9 weken verder nog steeds erg tevreden.
Navi (Garmin) daarentegen is gewoon waardeloos.. Mercedes onwaardig.
Volgende Mercedes maar gewoon met Comand online bestellen.
Misschien wel een EQC
Tis pas een echte als je dubbel lucht achter hebtquote:Op donderdag 27 december 2018 19:09 schreef Charged het volgende:
Dit schijnt mijn nieuwe te zijn...
Ik mag zelf niet komen kijken tot hij helemaal klaar is.
2 weken voor geplande datum geleverd,vloer en betimmering er nog in,dan alles polyesteren,inzanden en 2K aflakken,wrappen en dan pas ophalen bij de dealer.
Tanks en hd/steam unit bouwen we zelf in.
[ afbeelding ]
Nee,dank je,ben zwaar genoeg met volle lading.quote:Op donderdag 27 december 2018 19:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Tis pas een echte als je dubbel lucht achter hebt
OT, mooie kar. Daar moet je wel een boel lol van krijgen.
wel jammer van dat wit.. Ik vind een bus met een kleurtje meteen al een stuk sjieker aan doen.quote:Op donderdag 27 december 2018 19:09 schreef Charged het volgende:
Dit schijnt mijn nieuwe te zijn...
Ik mag zelf niet komen kijken tot hij helemaal klaar is.
2 weken voor geplande datum geleverd,vloer en betimmering er nog in,dan alles polyesteren,inzanden en 2K aflakken,wrappen en dan pas ophalen bij de dealer.
Tanks en hd/steam unit bouwen we zelf in.
[ afbeelding ]
Blijft niet wit,had graag een blauwe willen hebben ivm dominante kleur maar was te donker,Aben Haps gaat het helemaal oke maken..quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wel jammer van dat wit.. Ik vind een bus met een kleurtje meteen al een stuk sjieker aan doen.
Neuzen zijn wel dik tegenwoordig van die sprinters
Nice, das al een stuk beterquote:Op zondag 30 december 2018 00:10 schreef Charged het volgende:
[..]
Blijft niet wit,had graag een blauwe willen hebben ivm dominante kleur maar was te donker,Aben Haps gaat het helemaal oke maken..
Deze kleuren komen weer terug.
[ afbeelding ]
Lmv is niet zo'n goed idee,veel op de bouwplaats en met ons gewicht...wel komen er wat andere optische dingetjes op en aan.quote:Op zondag 30 december 2018 00:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nice, das al een stuk beter
Nou nog effe een setje wielen onder een G-klasse vandaan trekken
Daarom ook van een G he, die kunnen meer hebben dan die van je bus denk ik qua gewichtquote:Op zondag 30 december 2018 00:18 schreef Charged het volgende:
[..]
Lmv is niet zo'n goed idee,veel op de bouwplaats en met ons gewicht...wel komen er wat andere optische dingetjes op en aan.
Te kort voor in dienst..ben al blij met een afstandsbediening voor de cv.quote:
Tis een bedrijfsbak he.. Veel zit- en weinig parkeer uren .quote:
hehehe, is het zo erg?quote:Op zaterdag 19 januari 2019 11:59 schreef Charged het volgende:
[..]
Te kort voor in dienst..ben al blij met een afstandsbediening voor de cv.
Neh,mag serieus niet klagen met deze werkgever. (Nee,voor zoverre ik weet zit hij niet op FoK.)quote:
Mooi in een zilverkleur. Al blijf ik moeite hebben met een L3..Praktisch ja,optisch nee.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 13:59 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Nice Charged! Moest voorheen wel erg wennen aan de nieuwe Sprinter op de foto's, maar nu ik 'm geregeld zie vind ik 'm toch wel mooi.
Op het werk staat er ook al 2 weken eentje klaar, maar nog zonder kenteken. Is een 316CDI handgeschakeld. Vervangt ook een 316CDI uit 2014 (600.000km). Als mijne de 600.000km heeft zal er ook zo eentje komen, helaas geen V6 meer denk ik. De baas zei dat 'ie toch wel een stuk duurder rijdt
Beetje crappy foto's, was iets te donker voor m'n tel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De mooiste vind ik altijd de kleinste, zonder verhoogd dak en verlening. Mooi vierkant ding Maar het gaat inderdaad om de lading die hij moet kunnen vervoeren. Kleinere bussen hebben we ook. Mijne is een L4, maar heeft niet meer ruimte dan een L3 vanwege de slaapcabine.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:37 schreef Charged het volgende:
[..]
Mooi in een zilverkleur. Al blijf ik moeite hebben met een L3..Praktisch ja,optisch nee.
Boeien,het is een stuk gereedschap uiteindelijk.
Ben iig zeer benieuwd naar de nieuwe automaat en naar mijn weten (ik kan er naast zitten) de eerste Benz met een rechter stok op de stuurkolom.
Vernieuwd en verbeterd voor zoverre ik weet,1 of 2 gangen meer,ik hoop ook dat de logica van de bak beter is,met de 7 bak vind ik hem vaak te laat doorschakelen. Ik heb niets aan 4000 rpm.3200 tot 3500 is het moment met een 316. Alles daarna is een hoop herrie en geen performance. Automaatbediening zit ook op de stengel en flippers achter het stuur.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 16:50 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
De mooiste vind ik altijd de kleinste, zonder verhoogd dak en verlening. Mooi vierkant ding Maar het gaat inderdaad om de lading die hij moet kunnen vervoeren. Kleinere bussen hebben we ook. Mijne is een L4, maar heeft niet meer ruimte dan een L3 vanwege de slaapcabine.
Stengel voor de ruitenwissers? Ik vind 1 stengel altijd wel relaxed. Icm de automaat kun je als het moet met 1 hand alles doen (als je bijvoorbeeld even een broodje eet ). Is de automaat vernieuwd of nog dezelfde 7G als in de oudere versies? In mijn bus vind ik het iig een zeer fijne automaat.
[ afbeelding ]
Als Love het niet kan qua lenen misschien ik,wel,hij is leeg over 2 weken.Als de onderaannemer niet al teveel haast heeft qua overnemen staat hij nog een weekje of wat stil bij ons.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:03 schreef Sounddragon het volgende:
Het is wel een lel van een bus hoor
Ik denk dat als je hem een beetje op de juiste manier belettert, het best wel meevalt; dat grote vlak moet je effe breken..
Kan ik hem effe lenen binnenkort? Mot verhuizen
Ah ok echt zo een MB selector dus? Dat is wel nice. Ik las wel dat het nog een 7-traps is, of is dat alleen de RWD? Flippers zijn wel handig om 'm even gauw een tandje terug of vooruit te zetten. Ik vind de 7 in de 319 wel prima, draait meestal wel lage toeren, maar als je gas geeft dan gaat hij wel toeren maken inderdaad. Maar dat is ook een beetje inherent aan een automaat, vooral eentje met veel verzetten (dat vind ik met 7 al). Maar qua werking is 'ie wel lekker smooth, zelfs met bijna 500.000km er op.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:02 schreef Charged het volgende:
[..]
Vernieuwd en verbeterd voor zoverre ik weet,1 of 2 gangen meer,ik hoop ook dat de logica van de bak beter is,met de 7 bak vind ik hem vaak te laat doorschakelen. Ik heb niets aan 4000 rpm.3200 tot 3500 is het moment met een 316. Alles daarna is een hoop herrie en geen performance. Automaatbediening zit ook op de stengel en flippers achter het stuur.
Ja je kunt ze wel mooi maken hoor. Een freelancer die ik ken heeft een zwarte met oranje letters, die is wel gaaf. Maar ik ben blij dat er geen reclame op staat Ik ben te herkennen aan het elandje op de achterdeur.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:03 schreef Sounddragon het volgende:
Het is wel een lel van een bus hoor
Ik denk dat als je hem een beetje op de juiste manier belettert, het best wel meevalt; dat grote vlak moet je effe breken..
Kan ik hem effe lenen binnenkort? Mot verhuizen
Hmm, ja, ik wil best opschieten, maar ik moet eerst een bod uitbrengen denk ik.. dus 2 weken gaan we net niet reddenquote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:08 schreef Charged het volgende:
[..]
Als Love het niet kan qua lenen misschien ik,wel,hij is leeg over 2 weken.Als de onderaannemer niet al teveel haast heeft qua overnemen staat hij nog een weekje of wat stil bij ons.
Een klep is inderdaad wel handig, vooral als je ook wat zware troep moet meenemen. En een vrachtwagen is qua ruimte helemaal makkelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:31 schreef Sounddragon het volgende:
Ik denk dat ik gewoon zelf een vrachtwaggeltje met laadklep huur/scoor/roggel ofzo.. dit wordt een SD-verhuizing
Alles in 2 40 voeters en dan met een reachstacker ofzo, doe es geak
Tuurlijk man, palletwagentje erbij, palletjes roggelen... pompiedom..quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:32 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Een klep is inderdaad wel handig, vooral als je ook wat zware troep moet meenemen. En een vrachtwagen is qua ruimte helemaal makkelijk natuurlijk
Verhuizen is echt een takkeklus ja, maar wel fijn als alles er eenmaal staat!quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tuurlijk man, palletwagentje erbij, palletjes roggelen... pompiedom..
Stellingkasten in de garage verhuizen; kastje leeg, 2 kastjes op pallet, kratjes weer in kast, rondje folie, laden! Rest in dozen op pallets, grote stukken effe met de hand, maar de vrachtwagen kan zo goed als in de voortuin staan, en in het nieuwe pand als het goed is ook
SD is niet zo stom astie derutiziet eh.
Blijft netuurlek wel gewoon een fucking bult werk
En je vindt al je oude spulletjes weer terug die je kwijt wasquote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:50 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Verhuizen is echt een takkeklus ja, maar wel fijn als alles er eenmaal staat!
Haha dat is wel een voordeel! En alles opruimen wat je toch niet nodig hebt..quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En je vindt al je oude spulletjes weer terug die je kwijt was
Ik hoop dat het doorgaat.. fucking vet pandje
Als ik nog in de vorst zit tzt geef maar een gilletje,zit in de buurt.quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En je vindt al je oude spulletjes weer terug die je kwijt was
Ik hoop dat het doorgaat.. fucking vet pandje
Eerst maandag ons eigen pandje in de vitrine gooien.. eens kijken wat er gebeurt.. ik verwacht 'verkocht in no time', maar je weet het niet he. Markt is aardig geak hier op het moment..quote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:54 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Haha dat is wel een voordeel! En alles opruimen wat je toch niet nodig hebt..
Ik zal voor je duimen!
Hehehe, ik moet net maandag gaan beginnen, zat er ook al aan te denken; dat gaat vast niet lang durenquote:Op zaterdag 19 januari 2019 17:59 schreef Charged het volgende:
[..]
Als ik nog in de vorst zit tzt geef maar een gilletje,zit in de buurt.
Zo beter?quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wel jammer van dat wit.. Ik vind een bus met een kleurtje meteen al een stuk sjieker aan doen.
Neuzen zijn wel dik tegenwoordig van die sprinters
Thnx,deze hebben we een jaartje langer dus 3 ton veilig rijden ermee.quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:45 schreef Anne het volgende:
Ziet er sjiek uit. Veel veilige kilometers gewenst!
Die LED balken in de laadruimte,man man,super! Iets voor jou?quote:
Stukken beterquote:Op donderdag 7 februari 2019 17:12 schreef Charged het volgende:
[..]
Zo beter?
Op de achterkant komt nog wel wat bij. (werkverkeer en iso stickers)
Dat zijn fijne balken zo te zien! Ik heb, naast de standaard verlchting, ook LED balkjes. Maar niet zulke jetsers als jij 😄quote:Op donderdag 7 februari 2019 19:45 schreef Charged het volgende:
[..]
Die LED balken in de laadruimte,man man,super! Iets voor jou?
De W210 staat natuurlijk wel een beetje bekend als roestbak. Het is dan ook maar de vraag of het verstandig is nu in de auto te investeren. Maar als de enige andere optie een W219 is zou ik de roest bijwerken en proberen uit te zingen tot een W212 binnen bereik is.quote:Op donderdag 7 februari 2019 13:02 schreef SicSicSics het volgende:
Ik rij sinds een half jaar Youngtimer;
E320 - W210
Uiteraard in het inspiratieloos zilver, import uit Duitsland, 21 jaar oud, 335k op de teller en met een gastank!
Heerlijke auto overigens. Kom uit een rijke geschiedenis; Alto, Charade, Focus, Fiesta (3 x), Clio, 308 en een Octavia, maar deze is het lekkerst.
Roest begint een probleem te worden, dus ik twijfel. Hier wat aan doen en nog 5 jaar doorrijden (want dan is de W212 15 jaa roud) of niks aan doen en volgend jaar inruilen voor een CLS500 W219 ...
Edit: Clio vergeten ... (Godzijdank )
Goed geregeld! Heb jij een abo'tje dat je zo bij die ADAC terecht kan of hoe werkt dat?quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:29 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Had ik zomaar eventjes pech met de Sprinter! De eerste keer pas. En eigenlijk reed ‘ie nog goed. Maar toen er een Roemeen met z’n autoambulance er achter heuvelop op de middelste rijstrook bleef (ondanks lege strook rechts) met 80km/h moest ik even een kickdown doen om links er tussen te kunnen. Toen ging ‘ie flink sissen 😬 Hij had nog wel vermogen maar de turbo was flink hoorbaar. Bij de tank gekeken voor losse slang maar zag zo gauw niks. In 40 min. was de ADAC ter plaatse en zag een losgeschoten slang onder wat kappen. Althans, meer een rubber koppelstukje. Extra vastgezet met een slangenklem en advies gekregen om in NL wel een nieuwe te plaatsen. Door olie en ouderdom kan ‘ie wat uitgelubberd zijn. Al met al kostte het maar een uurtje. Aardige kerel ook, was verbaasd dat er een V6 in de Sprinted ligt. Had ‘ie nog niet eerder gezien 😄
Dus mooi weer door naar Kroatië! Hopelijk houdt de slangenklem het.
Gewoon ANWB (voor bedrijven), die bellen dan de ADAC. Volgens mij hebben we ook nog Mercedes service, maar ik vraag altijd aan de planning even welke ik moet bellen. Doe ik het tenminste niet fout 😄quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goed geregeld! Heb jij een abo'tje dat je zo bij die ADAC terecht kan of hoe werkt dat?
ik heb ook comfortseats, lekker elektrisch oppompbare steuntjes en dingetjes overal, erg fijn iddquote:Op donderdag 7 februari 2019 20:16 schreef Charged het volgende:
Nee,comfort stoel,tussen standaard en luchtgeveerd in,fabrieksoptie. Zit zooooo lekker..(kwijlsmiley)
Bijrijder stoel is hetzelfde,niet besteld maar toch geleverd.
netjes! Wat voor motorisering?quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:49 schreef funnywell het volgende:
Geen Led balken, maar wel een ster voorop. Wat jaartjes terug uit Zweden gehaald.
[ afbeelding ]
De W219 is een beetje een jongensdroom. Toen het ding uitkwam riep ik direct dat ik er ooit één zou gaan rijden (Net als mijn andere guilty please, de Panamera. Die gaat er ook ooit nog een keer komen)...quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:46 schreef leolinedance het volgende:
De W210 staat natuurlijk wel een beetje bekend als roestbak. Het is dan ook maar de vraag of het verstandig is nu in de auto te investeren. Maar als de enige andere optie een W219 is zou ik de roest bijwerken en proberen uit te zingen tot een W212 binnen bereik is.
Ja, netjes, maar weinig spanned. Ik vind hem eigenlijk te weinig verschillen met de W210, dus dan blijf ik liever in deze doorrijden. Als het lukt de roest een beetje te beteugelen.quote:Is de W211 geen optie voor je? Ook een mooie wagen toch?
W115 2.0 liter benzin met 4 versnellingen hand bak uit 1971. Laatste model nog met de klap raampjes in de voordeuren en chrome zijspiegels. Daarna werd het model gelijk getrokken met de modernere grotere Mercedessen.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 08:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
netjes! Wat voor motorisering?
Hoeveel kost zoiets als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:56 schreef funnywell het volgende:
[..]
W115 2.0 liter benzin met 4 versnellingen hand bak uit 1971. Laatste model nog met de klap raampjes in de voordeuren en chrome zijspiegels. Daarna werd het model gelijk getrokken met de modernere grotere Mercedessen.
Dit ding was zn tijd ver vooruit, onafhankelijke wielophanging achter en al serieuze kreukelzones. Tuurlijk niet naar de huidigde standaarden of zelfs die van de W124/W116. Maar voor 1968 was het ultiem.
Voor en achterin gordels, wegvouwbaar stuurhuis bij een ongeluk. Ding geeft zelfs aan als achter een lamp kapot is, al moet ik dan wel soms de contacten reinigen om de weerstand links en rechts gelijk te houden haha.
En rij op klinkerwegen liever dit ding dan welk moderne auto dan ook, je voelt de klinkers amper.
Heb er in 2013 2750 euro voor betaald. Heb hem in Noord Zweden opgehaald, stond bij een man die hem midden jaren 80 van zn vader overnam die hem weer nieuw had gekocht in 1971. Maar je moet geluk hebben met zulke wagens, meeste zijn er echt slecht aan toe. Deze heeft in Zweden nooit zout gezien, dat zien ze niet in Noord Zweden. En stond altijd in een typisch zweeds schuurtje. Is wel midden jaren 90 eens voorzien van wat delen nieuw plaatwerk, maar dat is degelijk gedaan en alleen wat aan de bodem, wielkasten en dorpels zijn nog kneiter hard. Heb hem hier volledig opnieuw laten dinitrollen, spuitnippels waren al geplaatst. En de oprit voorzien van een afdakje. Rij hem het hele jaar door, met echt slecht weer of extreem veel zout op de weg laat ik hem staan.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:58 schreef Questular het volgende:
[..]
Hoeveel kost zoiets als ik vragen mag?
Nice, een auto om trots op te zijn hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2019 16:04 schreef funnywell het volgende:
[..]
Heb er in 2013 2750 euro voor betaald. Heb hem in Noord Zweden opgehaald, stond bij een man die hem midden jaren 80 van zn vader overnam die hem weer nieuw had gekocht in 1971. Maar je moet geluk hebben met zulke wagens, meeste zijn er echt slecht aan toe. Deze heeft in Zweden nooit zout gezien, dat zien ze niet in Noord Zweden. En stond altijd in een typisch zweeds schuurtje. Is wel midden jaren 90 eens voorzien van wat delen nieuw plaatwerk, maar dat is degelijk gedaan en alleen wat aan de bodem, wielkasten en dorpels zijn nog kneiter hard. Heb hem hier volledig opnieuw laten dinitrollen, spuitnippels waren al geplaatst. En de oprit voorzien van een afdakje. Rij hem het hele jaar door, met echt slecht weer of extreem veel zout op de weg laat ik hem staan.
Verder staat die prima zn mannetje, in Duitsland 185 aangetikt en dat doet die prima.
Maar ze zijn in Nederland best duur gebruikt, al helemaal eentje in goede staat.
Remmen doet die ook uitstekend, rondom remschijven.
Toffe bak hoor, voor dat geld zou ik er ook wel een ritje Zweden voor over hebbenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 15:56 schreef funnywell het volgende:
[..]
W115 2.0 liter benzin met 4 versnellingen hand bak uit 1971. Laatste model nog met de klap raampjes in de voordeuren en chrome zijspiegels. Daarna werd het model gelijk getrokken met de modernere grotere Mercedessen.
Dit ding was zn tijd ver vooruit, onafhankelijke wielophanging achter en al serieuze kreukelzones. Tuurlijk niet naar de huidigde standaarden of zelfs die van de W124/W116. Maar voor 1968 was het ultiem.
Voor en achterin gordels, wegvouwbaar stuurhuis bij een ongeluk. Ding geeft zelfs aan als achter een lamp kapot is, al moet ik dan wel soms de contacten reinigen om de weerstand links en rechts gelijk te houden haha.
En rij op klinkerwegen liever dit ding dan welk moderne auto dan ook, je voelt de klinkers amper.
Mocht het niet worden ken ik nog wel iemand met een shitload aan plaatwerk voor een w210quote:Op donderdag 23 mei 2019 09:42 schreef SicSicSics het volgende:
Komende zaterdag proefrijden in een CLS500 - W219 ben wel nieuwsgierig.
De roest op de E320 - W210 is niet meer te handhaven.
Als de wielen er niet afvallen tijdens de proefrit, koop ik hem. Bij wijze van spreken...quote:
Cheers, maar plaatwerk is niet het enige dat versleten is ...quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:34 schreef klawie het volgende:
Mocht het niet worden ken ik nog wel iemand met een shitload aan plaatwerk voor een w210
Ik moet erg wennen aan die CL*-modellen.. Het is apart, het is chique, maar ik vind het té slick, en ik ben niet zo van de platgestampte achterkanten Een stationwagon is een spullenversjouwer, de achterkant platslaan maakt hem minder bruikbaar imo.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 07:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als de wielen er niet afvallen tijdens de proefrit, koop ik hem. Bij wijze van spreken...
Autoblog had een zelfde soort filmpje, maar deze noemde nog wat puntjes extra. Zijn zeker dingen waar ik even langsloop.
Wel een eerste generatie, want bijtelling. Maar daarmee kan ik ook meer hebben als er wel onderhoud uitgevoerd moet worden.
Echt vanaf dat de CLS er is, roep ik al dat ik hem wil. Krijg nu wel de gebruikelijke Zigeuner/ Pooier opmerkingen, maar da's jaloezie!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:13 schreef Sounddragon het volgende:
Ik moet erg wennen aan die CL*-modellen.. Het is apart, het is chique, maar ik vind het té slick, en ik ben niet zo van de platgestampte achterkanten Een stationwagon is een spullenversjouwer, de achterkant platslaan maakt hem minder bruikbaar imo.
wat ben je in het totaal kwijt incl gas inbouwen?quote:Op maandag 27 mei 2019 08:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Echt vanaf dat de CLS er is, roep ik al dat ik hem wil. Krijg nu wel de gebruikelijke Zigeuner/ Pooier opmerkingen, maar da's jaloezie!
Ik heb hem gekocht. Over 2 weken rijklaar. Wat een auto! Daarna nog even langs de inbouwer voor 't gas en dan kan ik heel comfortabel, heel veel kilometers maken.
Durf ik het te zeggen...quote:Op maandag 27 mei 2019 10:26 schreef Questular het volgende:
wat ben je in het totaal kwijt incl gas inbouwen?
Vanochtend toevallig een stukje opgereden met een zilvergrijze, maar die hield me óf niet bij, of hij deed zijn best niet echtquote:Op maandag 27 mei 2019 08:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Echt vanaf dat de CLS er is, roep ik al dat ik hem wil. Krijg nu wel de gebruikelijke Zigeuner/ Pooier opmerkingen, maar da's jaloezie!
Ik heb hem gekocht. Over 2 weken rijklaar. Wat een auto! Daarna nog even langs de inbouwer voor 't gas en dan kan ik heel comfortabel, heel veel kilometers maken.
Ach, het is niet de aller, aller sneltse zeker niet in de "luie" stand ...quote:Op maandag 27 mei 2019 17:16 schreef Sounddragon het volgende:
Vanochtend toevallig een stukje opgereden met een zilvergrijze, maar die hield me óf niet bij, of hij deed zijn best niet echt
Best een mooie bak hoor; niks mis mee.
Volgende week pik ik 'm op en dan zal ik wat plaatjes maken!quote:Kom maar op met die foto's
Bij het stoplicht is de mijne ook niet snel, maar vanaf 3 heeft 'ie wel snelle schoenen. Menig dAuwdi-bestuurder wordt heel sjaggerijnig op de snelweg. Werd pas wel even terecht gewezen door een 535d, dat ging ik niet reddenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 09:00 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ach, het is niet de aller, aller sneltse zeker niet in de "luie" stand ...
[..]
Volgende week pik ik 'm op en dan zal ik wat plaatjes maken!
Nou ben ik wel benieuwd wat je rijdt, maar je fobo word ik ook niet echt wijzer van!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:11 schreef Sounddragon het volgende:
Bij het stoplicht is de mijne ook niet snel, maar vanaf 3 heeft 'ie wel snelle schoenen. Menig dAuwdi-bestuurder wordt heel sjaggerijnig op de snelweg. Werd pas wel even terecht gewezen door een 535d, dat ging ik niet redden
Een gechipte facelift W203 320cdi met een 6 bak uit 2006 en inmiddels net over de 360kquote:Op woensdag 29 mei 2019 08:06 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nou ben ik wel benieuwd wat je rijdt, maar je fobo word ik ook niet echt wijzer van!
Wel een mooie hobby zie ik!
Zo'n C320 wil bestwel iig! Kennis van me heeft een 270 (CLK) en dat vond ik al heel leuk rijden, toen ik nog in de 1.6 Diesel Octavia van de baas reed.
Vond je dat wild?quote:
Gewoon ff goed geluidje.quote:
Ik ben er ook best fier op!quote:
Op dit moment 84 p/m, maar dat zal ergens rond de 110 worden na gasinbouw. Gok ik. Hij's lichter dan de E320, die kost 116 p/m.quote:Wat betaal je aan wegenbelasting ?
quote:
Cheers!quote:Op maandag 17 juni 2019 12:09 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Lekker bak zeg! Fijne km’s gewenst 😎
Voor de 540i? Die is net iets zwaarder gok ik? Deze is 1710kg ledig. Het zal niet veel schelen in ieder geval.quote:Ik betaalde 81 euro per maand en na LPG G3 inbouw 125 euro per maand (provincie Nh).
540 ja, op kenteken is ‘ie 1737kg. Zit jouwe net weer een tree hoger als de E320. Maar goed, V8 maakt veeeel goed 😂quote:Op maandag 17 juni 2019 13:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Cheers!
[..]
Voor de 540i? Die is net iets zwaarder gok ik? Deze is 1710kg ledig. Het zal niet veel schelen in ieder geval.
... crap. Hij is zwaarder dan de E320 1634 ledig.
Die V8 ja ... The cause of and solution to all of my financial worries!quote:Op maandag 17 juni 2019 15:18 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
540 ja, op kenteken is ‘ie 1737kg. Zit jouwe net weer een tree hoger als de E320. Maar goed, V8 maakt veeeel goed 😂
Ik heb nu ingecalculeerd dat ik ong. 2.000/ 2.500 kwijt ben aan onderhoud, jaarlijks. En dan rij ik nog onder de 25 cent de kilometer (netto) ... Het kan meevallen, maar er zitten inderdaad wel wat dure dingen aan. Hij heeft minder bougies dan de E320 in ieder geval.quote:Op maandag 17 juni 2019 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
Dikke bak hoor
Om te rijden zou hij volgens mij goedkoper zijn of iig ongeveer gelijkwaardig aan mijn ouwe C, alleen onderhoud zal wel ven een planeetje verder zijn denk ik.
Nou is het wel een Benz, dus heel veel zal er niet stuk gaan.. maar áls eens iets hebt ben je denk ik wel aan de beurt
Wat bedoel je met netto? En wat is een ABC?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 08:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die V8 ja ... The cause of and solution to all of my financial worries!
[..]
Ik heb nu ingecalculeerd dat ik ong. 2.000/ 2.500 kwijt ben aan onderhoud, jaarlijks. En dan rij ik nog onder de 25 cent de kilometer (netto) ... Het kan meevallen, maar er zitten inderdaad wel wat dure dingen aan. Hij heeft minder bougies dan de E320 in ieder geval.
Hoewel het uiteindelijk ook relatief is ... Er wordt gezegd dat de luchtvering duur is, maar die is nog lang niet zo duur als een kapotte ABC.
Door de (fictieve) inkomstenbelasting eraf te trekken, die ik had moeten betalen als ik het geld niet uit had gegeven aan de auto. Van elke euro die ik 'verdien' in de hoogste schijf, moet ik 55 51 cent aan de belastingdienst geven. Als ik de euro uitgeef om de Mercedes op de weg te houden, niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 08:09 schreef leolinedance het volgende:
Wat bedoel je met netto? En wat is een ABC?
Mooie auto!
Ah je rijdt de auto zakelijk dus?quote:Op dinsdag 18 juni 2019 08:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Door de (fictieve) inkomstenbelasting eraf te trekken, die ik had moeten betalen als ik het geld niet uit had gegeven aan de auto. Van elke euro die ik 'verdien' in de hoogste schijf, moet ik 55 51 cent aan de belastingdienst geven. Als ik de euro uitgeef om de Mercedes op de weg te houden, niet.
ABC is de Active Body Control van Mercedes.
Cheers!
Vanaf 3 januari a.s. Dan is ie 15 jaar oud. Scheelt een 0 op de bijtelling.quote:
😂 Same here! Ben wel blij met LPG, daardoor kun je relatief goedkoop rijden. Nadeel bij mij is de kleine tank. 51 liter netto. Durf niet de 80% vulling naar 100% te zetten omdat ik ‘m ook in de zomervakantie gebruik, vorig jaar met 40 graden.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 08:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Die V8 ja ... The cause of and solution to all of my financial worries!
Ik heb gekeken naar één tank (86 liter bruto) ipv. het reservewiel, dit paste net niet. De volgende maat eronder was 72 liter en vind ik te klein. Gevraagd om een tweede tank te plaatsen achter de achterbank. Die kerel zei toen: Daar past makkelijk 100 liter (bruto). Aangezien bijplaatsen altijd nog kan, ga ik het eerst met die 100 liter proberen. 630km geprojecteerd bereik. In de E nu is het 500 - 550, dat ken net. Dus ik denk dat ik prima tevreden ben met 600.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:07 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
😂 Same here! Ben wel blij met LPG, daardoor kun je relatief goedkoop rijden. Nadeel bij mij is de kleine tank. 51 liter netto. Durf niet de 80% vulling naar 100% te zetten omdat ik ‘m ook in de zomervakantie gebruik, vorig jaar met 40 graden.
Heb jij 100 liter bruto of netto? Je kunt ook nog een 2e tank op de plek van het reservewiel nemen. Heb er ook aan gedacht om een cilindertank er bij te nemen maar dan haal ik wel veel voordeel van een station weg. En alleen met vakantie is het irritant voor mij. Als ik het centrum uitrijd kom ik sowieso langs een LPG pomp.
Fijn is dat ja. Vooral als iemand anders het doet ...quote:En nog even wat Benz-frustratie. M’n werkbus (Sprinter 319) uitgeleend aan collega’s met tegenzin (orders van kantoor). En jahoor, weer schade er op. Ben benieuwd of de baas het nog laat fixen, staat nu op 525k en bij 600k gaat ‘ie er uit. Baal als een stekker, ga er zo netjes mee om en dan verpest iemand anders het weer.
Ah dat is een nette actieradius inderdaad. Mijne staat bij 250km meestal in het rood. Metertje is niet echt accuraat en rijd ‘m meestal door tot de 300km. Op de snelweg kan het nog wat verder. Mijne is dus die 72 liter bruto. Kan eventueel nog een dikkere tank plaatsen en de vloer verhogen, maar dat levert misschien 10 liter op.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 11:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb gekeken naar één tank (86 liter bruto) ipv. het reservewiel, dit paste net niet. De volgende maat eronder was 72 liter en vind ik te klein. Gevraagd om een tweede tank te plaatsen achter de achterbank. Die kerel zei toen: Daar past makkelijk 100 liter (bruto). Aangezien bijplaatsen altijd nog kan, ga ik het eerst met die 100 liter proberen. 630km geprojecteerd bereik. In de E nu is het 500 - 550, dat ken net. Dus ik denk dat ik prima tevreden ben met 600.
Ik ga niet tornen aan de vullingspercentages... Dat durf ik niet.
[..]
Fijn is dat ja. Vooral als iemand anders het doet ...
250 km zou ik gillend gek van worden denk ik. In de E ligt de tank ook achter de achterbank en is de station funcitonaliteit dus beperkt. Er passen nog steeds skis, kerstbomen en hele fietsen in overigens.quote:Op dinsdag 18 juni 2019 12:44 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Ah dat is een nette actieradius inderdaad. Mijne staat bij 250km meestal in het rood. Metertje is niet echt accuraat en rijd ‘m meestal door tot de 300km. Op de snelweg kan het nog wat verder. Mijne is dus die 72 liter bruto. Kan eventueel nog een dikkere tank plaatsen en de vloer verhogen, maar dat levert misschien 10 liter op.
Ik heb wel een originele cover voor in de achterbak liggen. De 518i Touring is origineel ook met CNG geleverd en die had de tank achter de achterbank, deze was mooi bekleed zoals de rest van de achterbak. Die heb ik paar jaar terug gekocht voor als ik toch een 2e tank wil. Wie weet doe ik dat ooit nog. Zo vaak heb ik de ruimte niet nodig en anders heeft mijn pa altijd nog een aanhangertje. Alleen met vakantie heeft m’n vriendin altijd veel spullen mee 😂
Ja het is niet het meest handige, maar kan zeg maar 3x heen en weer naar werk en als het moet lukt dan nog 1x heen ook wel. En aangezien ik meestal maar 1 a 2x per week naar het werk ga valt het mee. Maar als er bij mij ook 80 liter netto bij zou passen zou ik 130 liter totaal hebben, dat is wel heel lekker natuurlijk 😂quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
250 km zou ik gillend gek van worden denk ik. In de E ligt de tank ook achter de achterbank en is de station funcitonaliteit dus beperkt. Er passen nog steeds skis, kerstbomen en hele fietsen in overigens.
Dat zal in de nieuwe niet het geval zijn, maar ik heb deze genomen omdat het kan. Die ruimte gebruik ik toch maar 5 - 10 keer per jaar. Dan kan ik ook wel even de X5 van de buurman lenen. Ik heb er nu een leuke ruilauto tegenover staan.
Als je een 540 station volgooid met vakantie spullen, dan ga je of heel lang op vakantie of je vriendin kan niet kiezen
Beterschap!quote:Op dinsdag 25 juni 2019 11:45 schreef Sounddragon het volgende:
De mijne is ziek.. Heb een (geel) motorstoringslampje, geen melding verder, geen safe mode, geen limp, full power (volgens mij).. Vaagjes..
Eens effe kijken of ik morgen even langs mijn MB vrienden kan om uit te lezen.
Net gebeld.. Morgenochtend effe aan de Star.quote:
Mjah, kan wel aan de knutsel gaan, maar ik heb er geen tijd voor, en je zit ook met benodigde flow e.d. van de turbo, regeneratiecycli en zulke grappen, dat moet wel allemaal goed blijven gaan..quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:51 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Niet een cheape demper op eBay ofzo? Zo heb ik mijn setje ook gekocht.
Eh? Doet ie zelf remmen omdat hij een schaduw in de camera ziet?quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:26 schreef Charged het volgende:
Zijn er users hier met een nieuw model Sprinter die ook veel gezeik hebben met achteruit rijden?
Hoeretige noodstop bij elke schaduw,redelijk behoorlijke fuck up.
(P sensoren uitschakelen werkt niet,de rest uitschakelen ook niet,de bus blijft schrikken van zijn eigen schaduw en gaat op noodstop)
Yup,een schaduw,een sprietje langs een berm...alleen met achteruit rijden.quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eh? Doet ie zelf remmen omdat hij een schaduw in de camera ziet?
Sensor haas je ook makkelijk zelf kunnen doen is meestal 15 min werkquote:Op woensdag 26 juni 2019 17:40 schreef Sounddragon het volgende:
Sensortje van de DPF balans deaud.
75 ekkies inclusief monteren, kun je niet voor zonder zitten
Ze kunnen toevallig wel aan de achterdemper komen, meestal niet, maar nu toevallig wel.. Vierhonderd-uche-kuch-vijf-en-tachtig-rochel-euro
Wtf.. Het is een trommel met 3 gaten en een paar stukken ijzer eraan..
Kan iets op maat laten maken; tussen de 3 en 400¤, minimaal 2 weken op mijn beurt wachten, halve dag mee zoet, flink eind reizen, vrije dag voor pakken.. Neh.. zet geen zoden aan de dijk.
Ja, alleen had ik geen idee wat er mis was, want ik zie alleen dat de DPF waarde van Bank 1 te hoog blijkt te zijn, dan kan er dus van alles mis zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2019 00:50 schreef klawie het volgende:
[..]
Sensor haas je ook makkelijk zelf kunnen doen is meestal 15 min werk
*Relatiefquote:Op maandag 15 juli 2019 13:52 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Netjes! Lekker cheap V8 rijden 😄
Prima als je principieel 11 cent per km meer wil betalen, dan ga voor die 5k die ik in mijn zak houd wat leuks doen!quote:
Na nog geen jaar heb ik toch besloten om de GLC in te ruilen. Mooie auto maar te grote SUV.quote:Op dinsdag 16 oktober 2018 13:19 schreef FooFighters het volgende:
Na 4 jaar een CLA200 gereden te hebben ben ik nu overgestapt naar een GLC250.
Heerlijke auto,, groot, ruim, stil, comfortabel
Deze foto's zijn gemaakt toen hij net bij de dealer binnen gekomen was.
19" velgen zijn inmiddels vervangen voor een (originele) AMG 20" set.
Was toch niet tevreden met de looks van de standaard AMG velgen zoals op de foto.
Phoe, daar heb je mazzel mee! Kan de dealer mooi de rekening naar de verkoper sturen. Wat zijn de problemen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:20 schreef SicSicSics het volgende:
Net een belletje van de verkopende partij; ze kunnen niks met de problemen die ik aangegeven heb, want de auto is te geavanceerd ...
De auto moet naar een officiële MB-dealer, want die kunnen 'de module' uitlezen.
Ben ik even blij met mijn investering in BOVAG-garantie, de komende tijd eens zien hoe ver dat reikt.
Geen idee of die mazzel aanhoudt, voorlopig is alles beleefd en behulpzaam. Komende vrijdag gaat de auto voor diagnose naar MB.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:00 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Phoe, daar heb je mazzel mee! Kan de dealer mooi de rekening naar de verkoper sturen. Wat zijn de problemen?
oef. dan inderdaad blij met Bovag dingetje. Hopelijk kunnen de pro's ontdekken wat het is.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Geen idee of die mazzel aanhoudt, voorlopig is alles beleefd en behulpzaam. Komende vrijdag gaat de auto voor diagnose naar MB.
Het SRS lampje brand, de GPS denkt dat ik in België woon, Keyless Go functioneert nog maar op 1 portier en ik heb gevraagd of ze kunnen bevestigen dat de ventilatie in de stoelen wel/ niet werkt. Geen 'ik kan er niet meer mee rijden issues', dus dat komt wel goed.
AMG of AMG line ? Beide mooi, maar flink verschil.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:37 schreef Questular het volgende:
Collega heeft een A klasse AMG gekocht, ben wel een beetje jaloers merk ik Zou niet snel A-klasse rijden maar voor deze versie maak ik graag een uitzondering :p
Ik heb een breedset over, maar jij hebt al de hoge ET49 zeker?quote:Op maandag 1 juli 2019 09:20 schreef SicSicSics het volgende:
Wel lekker dat het geen serieuzere shit was! Sensortje, demper, komt allemaal wel langs in het normale boekje.
De mijne staat nu bij de inbouwer voor de G3 installatie!
Helaas niet op tijd klaar, komende zaterddag moet de E het dus nog even waarmaken op de autobahn. 12 juli haal ik hem op en dan 15 juli nog even onder garantie naar de dealer.
SRS lampje brand, parkeerlicht rechts-voor mekkert af en toe, de GPS denkt dat ik in België woon, Keyless Go functioneert nog maar op 1 portier ... Ik wist niet eens dat de auto het had!
Wel verrekte handig. Stoel/ Spiegel/ Stuur/ Airco settings, allemaal in het sleuteltje!
De dealer was niet heel happig op de haal & breng service (toch dik 100km) dus ik denk dat ik de velgen en zomerbanden toch maar lokaal bestel. Er zit nog een winter setje onder namelijk.
Iemand nog een handige tip voor originele velgen?
Dit idd, een fatsoenlijke inhoud en toch nog wel ruimte voor wat zooiquote:Op maandag 15 juli 2019 13:27 schreef Questular het volgende:
Dat is zeker mooi gedaan, en genoeg ruimte over
Netjes, Da's wel heel iets anders idd..quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:39 schreef FooFighters het volgende:
[..]
Na nog geen jaar heb ik toch besloten om de GLC in te ruilen. Mooie auto maar te grote SUV.
Ben toch blijkbaar meer een coupe mens.
Na een paar maanden twijfelen is dit mijn nieuwe Mercedes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
A45 is dat toch? Dat zal wel flink van zijn plek willen Ik stond/reed een tijdje geleden in Hamburg naast zo'n ding in de file, stiekem het raam op een kiertje gezetquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:37 schreef Questular het volgende:
Collega heeft een A klasse AMG gekocht, ben wel een beetje jaloers merk ik Zou niet snel A-klasse rijden maar voor deze versie maak ik graag een uitzondering :p
De velgen.quote:Op zondag 21 juli 2019 13:59 schreef Sounddragon het volgende:
Zoek de verschillen;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu dus iets minder incognito
Best aardig, alleen heet dat een speciekuip 👊quote:Op zondag 21 juli 2019 14:03 schreef manny het volgende:
[..]
De velgen.
De zwarte emmer rechts voor
Raampje open. Raampje dicht.
Stop de klok.
Het bouwvakkersgedeelte is wegquote:Op zondag 21 juli 2019 13:59 schreef Sounddragon het volgende:
Zoek de verschillen;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu dus iets minder incognito
Ja, de speciekuipquote:
bij jou ook al.....quote:Op zondag 21 juli 2019 17:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, de speciekuip
Is mijn onkruid emmertje, bij gebrek aan een kruiwagen
Niet zo'n ramp, het is 50 meter naar de groenkorf, n voor bulk heb ik een kliko, maar die zul je daar ook ondersteboven moeten trekken.. kuipie werkt primaquote:
En je was er zo klaar mee? Waarom nu toch weer een Benz dan?quote:Op zondag 21 juli 2019 22:11 schreef leolinedance het volgende:
Overweeg toch weer een C-klasse als volgende auto. Helaas lijkt de nieuwe pas begin 2021 te komen als sedan, en nog later als estate...december 2020 zou gewenst zijn
Omdat ie erg lekker rijdt en de mooiste in zijn klasse is.quote:Op maandag 22 juli 2019 04:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En je was er zo klaar mee? Waarom nu toch weer een Benz dan?
Ik heb werkelijk waar geen idee!quote:Op zaterdag 20 juli 2019 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb een breedset over, maar jij hebt al de hoge ET49 zeker?
Nu ik van een 5 naar de 7 over ben gestapt ... Snap ik deze opmerking niet zo. Maar ik ben dan ook niks beters gewend. Ik zat vanmorgen nog zeer tevreden te bedenken dat ie een stuk minder 'clunky' is.quote:Op maandag 22 juli 2019 10:23 schreef leolinedance het volgende:
En de 7-traps automaat is kut, maar die is ondertussen verdwenen volgens mij.
Ik kwam van de 8-traps BMW, dan valt de 7-traps mercedes best tegen. Niet bijster snel en zit er af en toe ook compleet naast met schakelen. Lijkt er wel op dat ie dat minder doet naar mate ie ouder wordtquote:Op maandag 22 juli 2019 14:57 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nu ik van een 5 naar de 7 over ben gestapt ... Snap ik deze opmerking niet zo. Maar ik ben dan ook niks beters gewend. Ik zat vanmorgen nog zeer tevreden te bedenken dat ie een stuk minder 'clunky' is.
Zoiets dacht ik al dan is de beste optie gewoon een tijdje in een 5-traps gaan rijdenquote:Op maandag 22 juli 2019 15:02 schreef leolinedance het volgende:
Ik kwam van de 8-traps BMW, dan valt de 7-traps mercedes best tegen. Niet bijster snel en zit er af en toe ook compleet naast met schakelen. Lijkt er wel op dat ie dat minder doet naar mate ie ouder wordt
Die 8-traps is onovertroffen nog inderdaad. Maar de 7-traps in m'n Sprinter vind ik ook erg goed (weet niet of dat dezelfde is). Bus is uit 2013 (3.0 V6). Hij zit eigenlijk altijd wel in de goede versnelling en merk nu dat 'ie heeeeel soms net even iets minder smooth is (maar mag geen naam hebben) en dat is nu met ruim 530.000km en hij heeft, zover ik weet, nooit een oliewissel gehad.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik kwam van de 8-traps BMW, dan valt de 7-traps mercedes best tegen. Niet bijster snel en zit er af en toe ook compleet naast met schakelen. Lijkt er wel op dat ie dat minder doet naar mate ie ouder wordt
Nee, op je velg aan de binnenkant..quote:Op maandag 22 juli 2019 14:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee!
Staat het op de band? Volgens mij niet toch...
245/40R18 heb ik nu. 5-Spaaks en die zou ik ook voor mijn andere setje willen. Meer is ook mooi, maar zo lastig schoon te houden.
W219 - 2005quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:45 schreef Sounddragon het volgende:
Nee, op je velg aan de binnenkant..
Welk model/BJ is het?
ET28, zou moeten passen.quote:
Thanks, but no thanks!quote:Op dinsdag 23 juli 2019 10:15 schreef Sounddragon het volgende:
ET28, zou moeten passen.
http://imgur.com/a/VpgoiBX
Kan vanavond even exact kijken, voor en achter zijn verschillend volgens mij, maar volgens mij past het gewoon.. Is 17inch, geen 18, en eigenlijk moet er onder een CLS minstens 19 natuurlijk
edit : ET voor is 36; 8mm verder naar binnen als origineel, achter is ET30, 2mm verschil. Die ruimte heb je wel
No prob, ik mik ze wel op FB, ben ik zo kwijt, moet ze effe schoonmaken.. misschien iets voor straks, beetje met water kliederenquote:Op woensdag 24 juli 2019 07:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Thanks, but no thanks!
Als ik eerlijk ben is het twee keer een nee. Breedspoor en 17 inch, dus ik kijk even verder. Maar bedankt voor moeite!
wat blijft het toch een mooi model.quote:Op maandag 5 augustus 2019 08:22 schreef SicSicSics het volgende:
En zo ziet het eruit als 'ie ze aanheeft:
[ afbeelding ]
Netjes hoor, dat zijn bedrijven waar je wat aan hebt. Wil je delen welke het is?quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:45 schreef SicSicSics het volgende:
Vorige week de auto opgehaald van de dealer. Uiteindelijk zijn ze een dagje bezig geweest en alles doet het weer.
GPS Antenne vervangen.
Regelelectronica Keyless Go vervangen.
Nieuwe portiergreep.
Alles onder garantie en ik krijg zelfs de gemaakte kosten voor de diagnose bij de MB-dealer netjes teruggestort.
Petje af. Ik heb ze twee goede online-reviews gegeven.
Alleen mijn SRS lampje brand weer.
Even in de DM, ja hoor!quote:Op maandag 12 augustus 2019 12:27 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Netjes hoor, dat zijn bedrijven waar je wat aan hebt. Wil je delen welke het is?
Zoals het nu uitziet de electronische aansturing van de warmtepomp.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 12:17 schreef Sounddragon het volgende:
Lijkt me wel wenselijk met al dat water wat er de laatste dagen over ons wordt uitgestort..
Maar de ventilator/aanjager draait gewoon niet of wat?
waterpomp neem ik aan? of zit er serieus een warmtepomp in?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 12:11 schreef Questular het volgende:
[..]
Zoals het nu uitziet de electronische aansturing van de warmtepomp.
Klinkt als een luxeprobleemquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:26 schreef J.Caesar het volgende:
Zit eraan te denken om mijn C63 coupé te gaan inwisseen voor een GLS
Vind het wel leuk om weer eens wat anders te rijden.
Vandaag eens bij de dealer geweest. Zou een 580 4 matic willen. Alleen alles is zo'n beetje nog onbekend over leveringen blijkbaar.quote:
Ik vind de GLS een pauperbak. C63 is wel dik overigens.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:26 schreef J.Caesar het volgende:
Zit eraan te denken om mijn C63 coupé te gaan inwisseen voor een GLS
Vind het wel leuk om weer eens wat anders te rijden.
C63 is gewoon een snelwegraket met redelijk wat drama, en een GLE veel meer een logge luxe traktor/SUV natuurlijk; wel lekkere hoge zit. Ik kan dat altijd wel waarderenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:18 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Vandaag eens bij de dealer geweest. Zou een 580 4 matic willen. Alleen alles is zo'n beetje nog onbekend over leveringen blijkbaar.
Dan maar eens in een GLE gereden. Is toch wel totaal anders dan de C63
Ik vind de GLS ingetogener dan de C63.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind de GLS een pauperbak. C63 is wel dik overigens.
Ik zou dan bij een GLE ook voor een AMG gaan. Maar ik weet het niet....vind het maar mwah mwah.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
C63 is gewoon een snelwegraket met redelijk wat drama, en een GLE veel meer een logge luxe traktor/SUV natuurlijk; wel lekkere hoge zit. Ik kan dat altijd wel waarderen
Ik vind een RR ook altijd wel wat hebben, maja, niet te betalen natuurlijk met de kilometrages die ik rijd.. als geld geen probleem was zou ik zéker een SUV of dikke pickup rijden.
Eensch. Maar reteduur inderdaad.quote:Op zondag 25 augustus 2019 07:32 schreef Questular het volgende:
G wagon AMG is echt de ultieme Mercedes voor me, helaas onbetaalbaar voor mij
Staat alleen niet overal op, maar soms is het wel dik idd.. zag er afgelopen week eentje staan op het werk.. best nice Al vind ik de lamellengrill ook wel nice, dat hoort echt bij de styling van de rest vd auto..quote:Op zondag 25 augustus 2019 07:51 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Eensch. Maar reteduur inderdaad.
Overigens de Panamericana grill is wel een echte plus op alle nieuwe AMG's. Dat blijf ik het mooiste van m'n auto vinden.
Geen flauw idee waar je het over had, dus ging het maar even opzoeken.quote:Op zondag 25 augustus 2019 07:32 schreef Questular het volgende:
G wagon AMG is echt de ultieme Mercedes voor me, helaas onbetaalbaar voor mij
Ik kreeg zo'n belachelijk bod op de C63 dat ik denk ik maar eens ergens anders ga kijken. De Porsche dealer gaf bijna ¤10k meer terug.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Staat alleen niet overal op, maar soms is het wel dik idd.. zag er afgelopen week eentje staan op het werk.. best nice Al vind ik de lamellengrill ook wel nice, dat hoort echt bij de styling van de rest vd auto..
Een enorme foute onpraktische auto maar ik vind hem geweldigquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:15 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar je het over had, dus ging het maar even opzoeken.
Holy shit wat een bak
https://www.autowereld.nl(...)3-29255024/foto.html
Ik zou er ook geen nee tegen zeggen hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:27 schreef Questular het volgende:
[..]
Een enorme foute onpraktische auto maar ik vind hem geweldig
Hij is best praktisch toch.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:27 schreef Questular het volgende:
[..]
Een enorme foute onpraktische auto maar ik vind hem geweldig
Houd er rekening mee dat er geen papieren en geen reserve sleutel meer is, dus dat je auto spontaan door de vorige eigenaar meegenomen kan worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:42 schreef J.Caesar het volgende:
https://www.domeinenrz.nl(...)&kterug=K1900092401#
April gekentekend en 950 km.
Helaas gelsoten bod, maar ik ga denk ik wel op goed geluk een bod neerleggen.
Ik las het ook. Maar reservesleutel kun je wel oplossen door de sloten te laten vervangen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:29 schreef lipje het volgende:
[..]
Houd er rekening mee dat er geen papieren en geen reserve sleutel meer is, dus dat je auto spontaan door de vorige eigenaar meegenomen kan worden.
Ik wou al zeggen, weet je wat dat kost.... ja dus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:54 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Ik las het ook. Maar reservesleutel kun je wel oplossen door de sloten te laten vervangen.
Ik heb zojuist met mijn huidige dealer gesproken, dan ben je voor een paar duizend euro klaar. Papieren ging 'ie nakijken.
Ik wil ook niet de hoofdprijs neerleggen, dan is het interessant.
Ja, ook zonder sleutel. Dat is altijd zo...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:26 schreef klawie het volgende:
Domijnen auto’s moeten volgens mij wel langs het rdw
Maar als je een nieuwe sleutel koopt dan leert de dealer de sleutels in die je nu hebt andere sleutels kan je niks meer mee
Maar je kan dien wat je wilt maar als ze hem meewillen gaat hij echt mee
Niet altijd hoor.. als ze gewoon van de weg zijn geplukt is alles er gewoon bij en kun je zo rijden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:26 schreef klawie het volgende:
Domijnen auto’s moeten volgens mij wel langs het rdw
Maar als je een nieuwe sleutel koopt dan leert de dealer de sleutels in die je nu hebt andere sleutels kan je niks meer mee
Maar je kan dien wat je wilt maar als ze hem meewillen gaat hij echt mee
Gewoon Jet Carsquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vaak vind je zulke dealtjes bij die louche toko's in Spaanse Polder enzo.. als je een beetje oplet kun je daar best leuke dingen vandaan halen
Nope. Ik zat er echter wel ontzettend dicht bij.quote:Op woensdag 18 september 2019 15:16 schreef SicSicSics het volgende:
Hij is gegund voor ¤ 197.000,- (exclusief veilingkosten en belastingen)
Deftig prijskaartje. Was het een Fok!-er?
Er zijn dagen dat ik het niet uit kan geven!quote:Op woensdag 18 september 2019 20:54 schreef #ANONIEM het volgende:
Nope. Ik zat er echter wel ontzettend dicht bij.
¤192.500.
¤ 50k afschrijving? Ongeveer? Of was dit nog bruter.quote:Maar dat is flink onder de waarde, dus zo deftig vind ik het niet.
Wel doen bij een betere bandenzaak en snel voor je banden scheef afslijtenquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:42 schreef SicSicSics het volgende:
Zo; WinterWielenWissel en een grote beurt ... ¤ 1.100,-
8 liter olie,
16 bougies,
remvloeistof,
filtertjes,
etc. etc.
tikt lekker aan!
Tip meegekregen om hem ook uit te laten lijnen. Trekt iets naar rechts terwijl het stuur iets naar links staat... Hopen dat het geen grote ophanging issues zijn.
Vanmiddag een afspraak staan.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:13 schreef klawie het volgende:
Wel doen bij een betere bandenzaak en snel voor je banden scheef afslijten
Ik rijd een Sprinter met de 3.0 V6 en hoor nog geen ketting. Staat inmiddels 575.000km op de teller.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:45 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Ik neem aan dat bij een wagen waarbij de distributieketting en toebehoren functioneren zoals hoort, je bij een koude start geen ketting hoort "ratelen" voor een seconde of twee?
De Vito (2012) in kwestie heeft al twee ton op de teller, maar als ik er nog minimaal twee ton tegenaan wil gooien kan ik zulke dingen beter maar niet voor lief nemen.
Bekend probleem van de om651.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:45 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Ik neem aan dat bij een wagen waarbij de distributieketting en toebehoren functioneren zoals hoort, je bij een koude start geen ketting hoort "ratelen" voor een seconde of twee?
De Vito (2012) in kwestie heeft al twee ton op de teller, maar als ik er nog minimaal twee ton tegenaan wil gooien kan ik zulke dingen beter maar niet voor lief nemen.
Ikke 4 ton, idem.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:15 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Ik rijd een Sprinter met de 3.0 V6 en hoor nog geen ketting. Staat inmiddels 575.000km op de teller.
De turbo van de Sprinter is toevallig in september vervangen. Was blijkbaar geploft in mijn vakantie, terwijl 'ie in die 4 weken maar 50km ofzo had gereden dus weet niet wat ze er mee gedaan hebben Kreeg toen een gloednieuwe 316CDI met 8km op de teller mee, leuk voor even maar het is geen V6quote:Op donderdag 5 december 2019 16:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ikke 4 ton, idem.
Ik heb wel al een aantal keren een 651 open zien liggen bij de specialist voor een kettingwissel.. Was preventief.. En die stonden meestal ergens tussen de 2 en 3 ton.
Ik moet zeggen dat ik wel vind dat de fut er een klein beetje uit aan het gaan is.. Kan een vermoeide turbo zijn, maar hij rookt niet en verbruikt een litertje op een beurt ongeveer, en dat zou best een een oprekkende ketting kunnen zijn.
Van de week een supernette 2008 B op de kop getikt voor een kennisje, best leuk, beetje hogere zit, maar het rijdt gewoon krek als een Benz.. Blijft grappig; compleet ander type auto, maar na 2 keer sturen voel je echt dat je in een MB rijdt
Ik heb niet heel veel roest gezien bij die dingen eigenlijk.. ik kreeg van mijn MB boer de tip mee van de onderkant vd deuren, die kitnaden schijnen niet lekker te zijn, daar komt roest, maar ik heb er maar eentje gezien die dat ook daadwerkelijk had. Ik heb even een kort rondje gereden, maar ik vond het best lekker rijden.. die hoge zit is even wennen in een luxe wagen, maar dat had ik ook in een Merivaquote:Op donderdag 5 december 2019 18:16 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
De turbo van de Sprinter is toevallig in september vervangen. Was blijkbaar geploft in mijn vakantie, terwijl 'ie in die 4 weken maar 50km ofzo had gereden dus weet niet wat ze er mee gedaan hebben Kreeg toen een gloednieuwe 316CDI met 8km op de teller mee, leuk voor even maar het is geen V6
Olie verbruikt 'ie wel wat, moet wel tussen de beurtjes paar liter er in pleuren (beurtjes gaan om de 40k ongeveer, officieel 30k maar is variabel en rijd veel snelweg).
B rijdt inderdaad fijn, voor m'n pa ook een paar bekeken vorig jaar. Alleen ze hadden allemaal al roest, dus toch niet voor een B gekozen toen. Zonde want verder een fijne wagen.
Klopt inderdaad, de onderste rand op de deuren en de achterklep. Die wij hadden bekeken hadden dit allemaal. En wij keken al niet naar het goedkoopste aanbod (wel de eerste lichting) en het ergste is nog dat we dan van te voren belden en vroegen: zit er roest op? Nee hoor meneer, prachtige wagen. En dan doe je de deur open en check je het: roessttt! Niet meteen veel hoor, maar mijn pa wilde gewoon 0,0 roest natuurlijk. Uiteindelijk toen voor hetzelfde geld een Subaru Forester gekocht, zonder roest en met hele lage kmstand. Inmiddels is die weer weg voor een oude V70 Ook roestvrij.quote:Op zondag 8 december 2019 02:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb niet heel veel roest gezien bij die dingen eigenlijk.. ik kreeg van mijn MB boer de tip mee van de onderkant vd deuren, die kitnaden schijnen niet lekker te zijn, daar komt roest, maar ik heb er maar eentje gezien die dat ook daadwerkelijk had. Ik heb even een kort rondje gereden, maar ik vond het best lekker rijden.. die hoge zit is even wennen in een luxe wagen, maar dat had ik ook in een Meriva
Ik moet begin volgend jaar effe verhuizen, als ik daar gesetteld ben ga ik eens serieus op zoek naar een wat frissere kar, want ik heb geen zin in die turbo en alles wat er verder nog aan kan gaan komen.. hij staat voor 1 Januari op 4 ton, ik ga er nog mee verhuizen, en dan moet hij plaats gaan maken voor een 204 of een 212. Richtlijn Maart of April ofzo..
Misschien past een GLK wel in het budget.. vind ik nog steeds hele toffe bakken.
De B klasse geen V6 bedoel je? De GLK heeft de 320 en 350 diesels.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:09 schreef Sounddragon het volgende:
Enige 'nadeel' is dat ze geen V6 leveren.. 220cdi tops.. En optiekarren zijn er ook maar matigjes
Tzt als het echt actueel begint te worden maar eens over de grens kijken, maar die moffen zijn alles op de schroothoop aan het gooien..
Ik weet dat ze er zijn, maar ik heb er nog niet één gespot in NL. Het lojkt wel of ze hier alleen maar 'in de marge' worden gekocht en geleaset, want leer is redelijk zeldzaam, kont verwarming ook en ACC is zo goed als non-existent..quote:Op woensdag 11 december 2019 11:52 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
De B klasse geen V6 bedoel je? De GLK heeft de 320 en 350 diesels.
wow, van vrij leven naar opgesloten in een gebouw, als dat maar gaat bevallenquote:Op woensdag 25 december 2019 00:07 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Mijn gekilometervreet met een Benz zit er op. Na 14 jaar heb ik vorige week mijn laatste ritje gemaakt als internationaal koerier en in dezelfde week is m'n trouwe maatje direct verkocht aan een handelaar. Die handelaar heeft 'm inmiddels ook op marktplaats gezet: MB Sprinter V6 automaat. Full option klopt overigens niet..
Op veel mooie plekken geweest met dit beestje en zal 'm zeker missen! Heel betrouwbaar en rijdt echt superfijn. Maar denk dat ik er mooi op tijd ben uitgestapt, nu ze ook tacho's in busjes willen. Verder werden de nachtjes doorhalen steeds zwaarder en wordt het overal gewoon steeds drukker. Ik ga nu voor een BMW handelaar werken, hopelijk bevalt dat! Zal het reizen wel gaan missen.
Heb in al die jaren m'n buitenlandse ritjes bijgehouden, dus hierbij nog een lijstje met hoe vaak een bepaald land de bestemming was (die zonder getal ben ik alleen doorheen gereden). Niet alles met een MB overigens, totaal met zo een 50 verschillende wagens en ruim 1,6 miljoen km in die 14 jaar.
Andorra
België - vaak
Bulgarije -2
Denemarken - 28
Duitsland - 127
Engeland - 87
Estland - 1
Finland - 13
Frankrijk - 183
Griekenland - 1
Hongarije - 1
Ierland - 3
Italië - 31
Kroatië - 3
Letland
Litouwen - 1
Liechtenstein
Luxemburg - 6
Monaco - 6
Nederland - vaak
Noord-Ierland - 2
Noorwegen - 19
Oostenrijk - 21
Polen - 16
Portugal - 1
Roemenië
Schotland - 1
Servië
Slovenië - 3
Slowakije - 12
Spanje - 11
Tsjechië - 60
Wales - 1
Zweden - 59
Zwitserland - 15
[ afbeelding ]
Als je dit weekend nog langs komt om ff bij te beppen dan lukt dat vast nog welquote:Op donderdag 26 december 2019 18:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wow, van vrij leven naar opgesloten in een gebouw, als dat maar gaat bevallen
Ik zag 399006 vanochtend op de teller.. Net niet mijn voorspelling van 400k voor O&N gehaald.. 😇
Hehe dat hoop ik wel! Ik zal het echt wel gaan missen, maar veel ritten waren ook gewoon saai. Ik werd niet echt blij van ritjes Parijs of Londen ofzo en toch kwamen die vrij vaak voor. En ik zal niet de hele dag in een gebouw zitten gelukkig. De auto's moeten ook naar de poetser, garage, klanten, foto shoots, auto's ophalen (met X5 met trailer). Dus kom nog wel buiten gelukkig En het scheelt dat er ook veel leuke auto's tussen zitten (M modelletjes) en dat het geen Kia's ofzo zijnquote:Op donderdag 26 december 2019 18:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wow, van vrij leven naar opgesloten in een gebouw, als dat maar gaat bevallen
Ik zag 399006 vanochtend op de teller.. Net niet mijn voorspelling van 400k voor O&N gehaald.. 😇
Factor tijd ontbreekt maat; ik ben een beetje occupied t/m zondagavondquote:Op donderdag 26 december 2019 21:22 schreef lipje het volgende:
[..]
Als je dit weekend nog langs komt om ff bij te beppen dan lukt dat vast nog wel
Ah, dat klinkt wel ok inderdaad Beetje jammer dat het bij 'dat andere' merk isquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:44 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Hehe dat hoop ik wel! Ik zal het echt wel gaan missen, maar veel ritten waren ook gewoon saai. Ik werd niet echt blij van ritjes Parijs of Londen ofzo en toch kwamen die vrij vaak voor. En ik zal niet de hele dag in een gebouw zitten gelukkig. De auto's moeten ook naar de poetser, garage, klanten, foto shoots, auto's ophalen (met X5 met trailer). Dus kom nog wel buiten gelukkig En het scheelt dat er ook veel leuke auto's tussen zitten (M modelletjes) en dat het geen Kia's ofzo zijn
Sorry! 😄 We delen wel de showroom, daar staan ook andere wagens (AMG’s onder andere).quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt wel ok inderdaad Beetje jammer dat het bij 'dat andere' merk is
W204 350cdi met AMG stoelen of comfortpack, leer, open dak of pano en stoelverwarming.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:01 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Sorry! 😄 We delen wel de showroom, daar staan ook andere wagens (AMG’s onder andere).
Ik zal m’n ogen open houden 😂quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
W204 350cdi met AMG stoelen of comfortpack, leer, open dak of pano en stoelverwarming.
Preferred; distronic.
Liefst grijs of zwart, iig geeeeeen zilver.
GLK mag ook, maar wel zelfde opties.
Ik hoor het wel als ik kan komen proefrijden 😁
Alleen een W204 AMG 😄quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
W204 350cdi met AMG stoelen of comfortpack, leer, open dak of pano en stoelverwarming.
Preferred; distronic.
Liefst grijs of zwart, iig geeeeeen zilver.
GLK mag ook, maar wel zelfde opties.
Ik hoor het wel als ik kan komen proefrijden 😁
Een 6.3? AMG plakken ze zelfs op A-klasses tegenwoordig.. Pookknop tuning ² .quote:
Een ekte C63 yes, zij verkopen niet een C180 als AMG hoor 😄quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een 6.3? AMG plakken ze zelfs op A-klasses tegenwoordig.. Pookknop tuning ² .
De AMG versies(uitvoering) hebben diepere stoelen.. De standaard stoelen zitten ronduit klote tegenwoordig. Ik moet een comfortstoel pakket (met dat paneeltje naast de zitting) of een AMG pakketje, puur voor de stoelen.
Heel MP staat er vol mee, en ze zijn ook allemaal BOMVOL OPTIESquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:28 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Een ekte C63 yes, zij verkopen niet een C180 als AMG hoor 😄
Geen ervaring met de stoelen, nooit een W204 gereden.
Haha da’s waar! Maar zo een handelaar is dit niet. Gaan daar aardig wat AMG’s (echte dus ) door de voorraad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heel MP staat er vol mee, en ze zijn ook allemaal BOMVOL OPTIES
Ja alles is gewoon duur aan zo een wagen, maar ze klinken wel meesterlijk!quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:22 schreef Sounddragon het volgende:
AMG zou ik rustig kopen als ik 25 km woon werk moet rijden, maar ik zou echt compleet failliet gaan aan het onderhoud met de afstanden die ik rijd.
Zeker, eigenlijk moet je zo'n ding gewoon gehad hebben voor het Duracell-tijdperk aanbreekt. Bazenbakkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:31 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Ja alles is gewoon duur aan zo een wagen, maar ze klinken wel meesterlijk!
Dat is exact waarom ik de 540 destijds heb gekocht 😄 Maar een C63 is wel weer een trapje verder. Maatje van me heeft een sinds kort een W211 E55 AMG Estate uit 2004, moet daar ook nog eens mee rijden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zeker, eigenlijk moet je zo'n ding gewoon gehad hebben voor het Duracell-tijdperk aanbreekt. Bazenbakken
Je moet wel een behoorlijke audiofiel zijn om vanwege die reden dan toch voor een dure AMG te kiezen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:31 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Ja alles is gewoon duur aan zo een wagen, maar ze klinken wel meesterlijk!
Een AMG heeft nog wel meer goede punten buiten het geluidquote:Op maandag 30 december 2019 09:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je moet wel een behoorlijke audiofiel zijn om vanwege die reden dan toch voor een dure AMG te kiezen.
Tis een Benz toch? Niks mis meequote:Op maandag 20 januari 2020 10:16 schreef funnywell het volgende:
ik rij een w115 uit 69 telt dat ook, of ben ik dan te vervuilend
quote:Op donderdag 5 december 2019 14:15 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Ik rijd een Sprinter met de 3.0 V6 en hoor nog geen ketting. Staat inmiddels 575.000km op de teller.
Excuses voor de late reactie.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:06 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Bekend probleem van de om651.
Word een ritje naar de garage voor een nieuwe ketting te laten monteren.
De bus is inmiddels verkocht wegens andere baan. De boordcomputer gaf zelf aan wanneer ‘ie service nodig had. Standaard om de 30.000km maar door vele snelweg km werd dit al gauw 40.000km en dan kwam het er op neer wanneer er tijd was. Soms paar 1000km er overheen. Olie werd wel elke week gecheckt en zo nodig bijgevuld.quote:Op woensdag 29 januari 2020 08:17 schreef br00djekaas54321 het volgende:
[..]
[..]
Excuses voor de late reactie.
Toen het van enkel ratelen/rammelen bij een koude start naar ook ratelen bij warme starts ging, werd het snel tijd voor een nieuwe ketting.
De prestaties van de Sprinter van LoveAtFirstDrive zullen wel niet gehaald worden, maar 250.000 met de nieuwe ketting zou mooi zijn.
Puur uit nieuwsgierigheid, welke onderhoudsintervallen hanteren jullie? Zaken die jullie bij de overname van een tweedehandse hoe dan ook z.s.m. aanpakken?
Zelfde als Love; als hij zegt dat het moet.. vanaf 3000km voor de beurt begint ie al te mauwen dat het eraan komtquote:Op woensdag 29 januari 2020 08:17 schreef br00djekaas54321 het volgende:
[..]
[..]
Excuses voor de late reactie.
Toen het van enkel ratelen/rammelen bij een koude start naar ook ratelen bij warme starts ging, werd het snel tijd voor een nieuwe ketting.
De prestaties van de Sprinter van LoveAtFirstDrive zullen wel niet gehaald worden, maar 250.000 met de nieuwe ketting zou mooi zijn.
Puur uit nieuwsgierigheid, welke onderhoudsintervallen hanteren jullie? Zaken die jullie bij de overname van een tweedehandse hoe dan ook z.s.m. aanpakken?
Ikke ook, effies geduld nog, en blijven duimen dat niemand hem voor mijn neus wegkaait, want hij staat al een paar weken in de etalage ergensquote:Op woensdag 29 januari 2020 08:20 schreef leolinedance het volgende:
Het wordt tijd dat de nieuwe C-klasse komt. Ben bijna toe aan een nieuwe auto...
Ik ben eind december aan de beurt. Zeer twijfelachtig of de nieuwe C-klasse estate dan al leverbaar is.quote:Op woensdag 29 januari 2020 20:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ikke ook, effies geduld nog, en blijven duimen dat niemand hem voor mijn neus wegkaait, want hij staat al een paar weken in de etalage ergens
Koop 'mijn' W205, je weet hoe ik met mijn auto's om gaquote:Op woensdag 29 januari 2020 20:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ikke ook, effies geduld nog, en blijven duimen dat niemand hem voor mijn neus wegkaait, want hij staat al een paar weken in de etalage ergens
Ik geef geen kont om nieuw.. ik geef om opties, motorisering en tellerstand, in die volgorde.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben eind december aan de beurt. Zeer twijfelachtig of de nieuwe C-klasse estate dan al leverbaar is.
Kan ik niet betalen als arme kraanvogel.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Koop 'mijn' W205, je weet hoe ik met mijn auto's om ga
Ik zou ook liever een dikke gebruikte willen, maar dat is voor mij dan weer niet te betalen qua bijtelling (als het al zou mogen van bedrijf). Het zal wel een C180/200 ofzo worden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik geef geen kont om nieuw.. ik geef om opties, motorisering en tellerstand, in die volgorde.
[..]
Kan ik niet betalen als arme kraanvogel.
Ik heb een bijna full option 204 facelift 350 4matic op het oog Half leer, kontverwarming, grote comand, 7G met flippers, lane assist, distronic, doe hoek detectie, PDC, comfort stoelen, vol leer, the works.. enige wat ie mist is een pano of gewoon open dakkie,, dat wordt wel de eerste keer dat ik dat niet heb, maar dan gooi ik er wel een climair setje opquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zou ook liever een dikke gebruikte willen, maar dat is voor mij dan weer niet te betalen qua bijtelling (als het al zou mogen van bedrijf). Het zal wel een C180/200 ofzo worden.
Wij hebben deze wel eens in laten bouwen is niet orgineel mercedes maar tis ook geen pauper dakjequote:Op donderdag 30 januari 2020 00:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb een bijna full option 204 facelift 350 4matic op het oog Half leer, kontverwarming, grote comand, 7G met flippers, lane assist, distronic, doe hoek detectie, PDC, comfort stoelen, vol leer, the works.. enige wat ie mist is een pano of gewoon open dakkie,, dat wordt wel de eerste keer dat ik dat niet heb, maar dan gooi ik er wel een climair setje op
Meh, kweenie.. de originele daken willen zelfs nog wel lekken.. lawe dat maar eens niet doenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 01:11 schreef klawie het volgende:
[..]
Wij hebben deze wel eens in laten bouwen is niet orgineel mercedes maar tis ook geen pauper dakje
zo een open dak. gebruikte je dat echt (met enige regelmaat) ? is altijd wel een mooie optie, maar heb mijzelf er bij meerdere auto’s op betrapt dat ik dat dak echt nooit open deed. zeker sinds airco.quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb een bijna full option 204 facelift 350 4matic op het oog Half leer, kontverwarming, grote comand, 7G met flippers, lane assist, distronic, doe hoek detectie, PDC, comfort stoelen, vol leer, the works.. enige wat ie mist is een pano of gewoon open dakkie,, dat wordt wel de eerste keer dat ik dat niet heb, maar dan gooi ik er wel een climair setje op
Dan zijn ze beter dan orgineel want deze heeft nog nooit gelektquote:Op vrijdag 31 januari 2020 02:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Meh, kweenie.. de originele daken willen zelfs nog wel lekken.. lawe dat maar eens niet doen
Altijd.. zelfs als het regent. airco gebruik is alleen als ik vind dat ik hem nodig heb.. zonde van het extra verbruik, die extra liters geef ik liever aan de paardenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 07:26 schreef manny het volgende:
[..]
zo een open dak. gebruikte je dat echt (met enige regelmaat) ? is altijd wel een mooie optie, maar heb mijzelf er bij meerdere auto’s op betrapt dat ik dat dak echt nooit open deed. zeker sinds airco.
waarom zou je benzine (of diesel) geven aan een paard ?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Altijd.. zelfs als het regent. airco gebruik is alleen als ik vind dat ik hem nodig heb.. zonde van het extra verbruik, die extra liters geef ik liever aan de paarden
omdat de kabouters dat niet lustenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 06:58 schreef manny het volgende:
[..]
waarom zou je benzine (of diesel) geven aan een paard ?
wacht nou even. dan kan ze reageren met “ik bedoel natuurlijk het geld dat ik bespaar” en dan kan ik zeggen “waarom zou je geld aan een paard geven”quote:
2 ltr benzine handbak. overwoog diesel, maar vond ik echt te weinig power, deze komt nog beetje mee met het verkeer. Kan er prima 180km/h mee rijden, niet dat ik t doe ooit, maar moest t eenmalig testen. Rijdt dan nog super soepel, behalve dan de 4 handbak. Onderstel is complexer en meer verfijnd dan op de W123 die daarna kwam. Klinkerwegen voel je niet eens, echt wtf moment heb je dan. Zouden huidige autobouwers nog wat van kunnen leren.quote:
Nette bak hoor, ziet er strak uitquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:17 schreef funnywell het volgende:
[..]
2 ltr benzine handbak. overwoog diesel, maar vond ik echt te weinig power, deze komt nog beetje mee met het verkeer. Kan er prima 180km/h mee rijden, niet dat ik t doe ooit, maar moest t eenmalig testen. Rijdt dan nog super soepel, behalve dan de 4 handbak. Onderstel is complexer en meer verfijnd dan op de W123 die daarna kwam. Klinkerwegen voel je niet eens, echt wtf moment heb je dan. Zouden huidige autobouwers nog wat van kunnen leren.
https://www.mercedesforum.nl/forum/download/file.php?id=121330
2014 uit Zweden gehaald van eerste eigenaar, nouja kleinzoon had m van zn opa overgenomen paar jaar eerder. Teller is nooit rond geweest, tenminste als ik de Zweedse APK papieren vanaf 1982 mag geloven die er allemaal bij zitten
zo een c klasse station blijft toch geweldig. top!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nette bak hoor, ziet er strak uit
Comfort is standaard in die oudere bakken, maar het hedendaagse verkeer is veel meer gejaagd, en dus hebben nieuwere auto's tegenwoordig gewoon strakkere vering.. Het comfort is er nog wel, maar niet meer zo 'floating couch' als vroegah
Als je nu een Benz wilt die dat gevoel geeft, moet je een E of S met luchtvering pakken, dat rijdt ongeveer net zo, alleen raak je dan niet met je spiegels het asfalt op rotondes
Heb net handgeld gegeven op mijn nieuwe.. mijn voornemen om te downgraden is gelukt, mede omdat die 350 al weg was, anders had ik jammerlijk gefaald .. maar hij had ook nog een mooie 250 4matic, zonder leer, zonder opendak, en dus geen V6.
Wel distronic, lane assist, dodehoek detectie, PDC, comand online, kontgrille en uiteraard alle andere standaard kermis... en geen hout binnen, en geen alu, maar lakzwart
Klikkie
Dit was die andere trouwens.. iets ander interieur, 350 en iets minder kilometers, maja, ik was te laat
Dat is t juist niet, het heeft niet de wegligging van een Amerikaan. Maar van een sport auto met comfort. Je kunt dat ding door de bochten gooien en zakt niet weg. Bij uitlijnen van de wagen moet voor en achter gebeuren. Meeste moderne auto's gebeurt dat alleen voor. Nee dat ding was zo zijn tijd vooruit, maar het koste teveel in massaproductie dus de nieuwere modellen werd t weer een stuk simpeler gemaakt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nette bak hoor, ziet er strak uit
Comfort is standaard in die oudere bakken, maar het hedendaagse verkeer is veel meer gejaagd, en dus hebben nieuwere auto's tegenwoordig gewoon strakkere vering.. Het comfort is er nog wel, maar niet meer zo 'floating couch' als vroegah
Als je nu een Benz wilt die dat gevoel geeft, moet je een E of S met luchtvering pakken, dat rijdt ongeveer net zo, alleen raak je dan niet met je spiegels het asfalt op rotondes
Heb net handgeld gegeven op mijn nieuwe.. mijn voornemen om te downgraden is gelukt, mede omdat die 350 al weg was, anders had ik jammerlijk gefaald .. maar hij had ook nog een mooie 250 4matic, zonder leer, zonder opendak, en dus geen V6.
Wel distronic, lane assist, dodehoek detectie, PDC, comand online, kontgrille en uiteraard alle andere standaard kermis... en geen hout binnen, en geen alu, maar lakzwart
Klikkie
Dit was die andere trouwens.. iets ander interieur, 350 en iets minder kilometers, maja, ik was te laat
Ik had het over comfort, niet over wegligging, en ik heb ook nergens het woord 'deinbak', of 'amerikaan' in de mond gehad.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:01 schreef funnywell het volgende:
[..]
Dat is t juist niet, het heeft niet de wegligging van een Amerikaan. Maar van een sport auto met comfort. Je kunt dat ding door de bochten gooien en zakt niet weg. Bij uitlijnen van de wagen moet voor en achter gebeuren. Meeste moderne auto's gebeurt dat alleen voor. Nee dat ding was zo zijn tijd vooruit, maar het koste teveel in massaproductie dus de nieuwere modellen werd t weer een stuk simpeler gemaakt.
Ik heb het idee dat ik een verlengde S-Klasse/Maybach of iets dergelijks moet rijden voordat medeweggebruikers mijn neiging naar een op comfort gebaseerde rijstijl - weinig krachten in de bochten, gedoseerd accelereren/afremmen; je zou denken dat ik bejaard was - tolereren. De meesten zitten niet voor hun plezier op de weg en willen simpelweg zo snel mogelijk hun bestemming bereiken, begrijp ik ook wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nette bak hoor, ziet er strak uit
Comfort is standaard in die oudere bakken, maar het hedendaagse verkeer is veel meer gejaagd, en dus hebben nieuwere auto's tegenwoordig gewoon strakkere vering.. Het comfort is er nog wel, maar niet meer zo 'floating couch' als vroegah
Als je nu een Benz wilt die dat gevoel geeft, moet je een E of S met luchtvering pakken, dat rijdt ongeveer net zo, alleen raak je dan niet met je spiegels het asfalt op rotondes
Heb net handgeld gegeven op mijn nieuwe.. mijn voornemen om te downgraden is gelukt, mede omdat die 350 al weg was, anders had ik jammerlijk gefaald .. maar hij had ook nog een mooie 250 4matic, zonder leer, zonder opendak, en dus geen V6.
Wel distronic, lane assist, dodehoek detectie, PDC, comand online, kontgrille en uiteraard alle andere standaard kermis... en geen hout binnen, en geen alu, maar lakzwart
Klikkie
Dit was die andere trouwens.. iets ander interieur, 350 en iets minder kilometers, maja, ik was te laat
Mooie auto’s allebei!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nette bak hoor, ziet er strak uit
Comfort is standaard in die oudere bakken, maar het hedendaagse verkeer is veel meer gejaagd, en dus hebben nieuwere auto's tegenwoordig gewoon strakkere vering.. Het comfort is er nog wel, maar niet meer zo 'floating couch' als vroegah
Als je nu een Benz wilt die dat gevoel geeft, moet je een E of S met luchtvering pakken, dat rijdt ongeveer net zo, alleen raak je dan niet met je spiegels het asfalt op rotondes
Heb net handgeld gegeven op mijn nieuwe.. mijn voornemen om te downgraden is gelukt, mede omdat die 350 al weg was, anders had ik jammerlijk gefaald .. maar hij had ook nog een mooie 250 4matic, zonder leer, zonder opendak, en dus geen V6.
Wel distronic, lane assist, dodehoek detectie, PDC, comand online, kontgrille en uiteraard alle andere standaard kermis... en geen hout binnen, en geen alu, maar lakzwart
Klikkie
Dit was die andere trouwens.. iets ander interieur, 350 en iets minder kilometers, maja, ik was te laat
Ik heb mijn nieuwe vliegende tapijt vandaag opgehaald, ik ben helemaal verliefdquote:Op dinsdag 4 februari 2020 02:11 schreef klawie het volgende:
[..]
Mooie auto’s allebei!
Gefeliciteerd met je aankoop
Oohja als het een 5 traps bak is doe je er wijs aan om hem te laten verversen of effe dealer historie opvragen
Nice! Congrats.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb mijn nieuwe vliegende tapijt vandaag opgehaald, ik ben helemaal verliefd
Alles werkt zoals je van een Benz verwacht; perfect en bijna precies zoals je het wilt Ik moet nog wel wat dingetjes uitvogelen, ik vind de stem van de navigatie mevrouw een beetje zacht, nog niet uitgevonden hoe ik dat volume omhoog krijg, en hij wil geen data uit mijn telefoon eten via BT.. op mijn foon staat het aan, maar Benz geeft mijn foon de schuld.. moet ik me nog even in verdiepen.
A.s. zaterdag is mijn zwarte AMG breedset klaar met 4 nieuwe Michelinnetjes, dat wordt meteen de bruiloft plannen
Oh, en ik moet vreselijk wennen aan het feit dat de knipper- en cc/distronic hendel zijn omgedraaid
Ah, dat zou zomaar kunnen, dat ga ik eens proberen Ik vind het wel prettig.. had je bus ook een comand? Ik zou muziek moeten kunnen streamen, maar dat lukt ook nog niet echt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:28 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Nice! Congrats.
Als de navi zo werkt als in de Sprinter kun je het volume aanpassen zodra de navi geluid maakt. Dus als zij praat even aan de volumeknop draaien. Ik zet het juist altijd uit.
Denk ongeveer hetzelfde systeem ja, mijne was uit 2013. Alleen in kon wel BT bellen maar niet muziek streamen. Geloof dat je daar een extra module voor nodig hebt. Is wel OEM MB geleverd als ik het goed heb, alleen was het bij mijne niet aangevinkt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, dat zou zomaar kunnen, dat ga ik eens proberen Ik vind het wel prettig.. had je bus ook een comand? Ik zou muziek moeten kunnen streamen, maar dat lukt ook nog niet echt.
Ah, die fiks ik nog wel.. hmmm, wacht es effe..quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:55 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Denk ongeveer hetzelfde systeem ja, mijne was uit 2013. Alleen in kon wel BT bellen maar niet muziek streamen. Geloof dat je daar een extra module voor nodig hebt. Is wel OEM MB geleverd als ik het goed heb, alleen was het bij mijne niet aangevinkt.
Woah! Jouw navi-audio tip was de juiste, thanks!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:55 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Denk ongeveer hetzelfde systeem ja, mijne was uit 2013. Alleen in kon wel BT bellen maar niet muziek streamen. Geloof dat je daar een extra module voor nodig hebt. Is wel OEM MB geleverd als ik het goed heb, alleen was het bij mijne niet aangevinkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Mjah, ze zegt overal 'alstublieft' achteraan.. daar krijg ik wel een beetje jeukies van jaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:21 schreef derLudolf het volgende:
Dat pianolak binnen is erg strak inderdaad.
En de nieuwe velgen zien er ook goed uit.
Wat betreft navi ben ik met Loveatfirstdrive, team "hou je bek zeikwijf"
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Woah! Jouw navi-audio tip was de juiste, thanks!
Inmiddels heb ik streamen via BT ook aan de praat, werkt perfect
En ditte;Ziet er goed uit! Zou ook lekker sneeuw opzoeken met 4M Mooi dat het werkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:21 schreef derLudolf het volgende:
Dat pianolak binnen is erg strak inderdaad.
En de nieuwe velgen zien er ook goed uit.
Wat betreft navi ben ik met Loveatfirstdrive, team "hou je bek zeikwijf"
Dat vond ik nou ookquote:
Laat de sneeuw mij maar opzoeken; de combi van winterbanden en 4M maakt er een prima sleepwagen vanquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:56 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Zou ook lekker sneeuw opzoeken met 4M Mooi dat het werkte
[..]
Komt nog wel, eerst even wat andere dingetjes die prio hebben.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:35 schreef Charged het volgende:
Ziet er erg mooi uit SD,veel veilige km's ermee.
Chippie?
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Woah! Jouw navi-audio tip was de juiste, thanks!
Inmiddels heb ik streamen via BT ook aan de praat, werkt perfect
En ditte;Toffe auto man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook 17 inch Avantgardes, maar die heeft iedereenquote:Op zondag 9 februari 2020 18:57 schreef leolinedance het volgende:
Mooie auto, proficiat. De nieuwe velgen zouden niet mijn keuze zijn (sowieso zwarte velgen niet, sjonnie ) maar verder ziet hij er netjes uit.
Tenks, staat alweer 2k op sinds ik hem heb, en ik ben niet eens aan het werkquote:
5,5 graad is wel een mooi detailquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:47 schreef Charged het volgende:
Sprinter had vanmiddag een leuke km.stand. Helaas de tijd niet mee.
[ afbeelding ]
Leuk ding, beetje opties aan kunnen vinken?quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:07 schreef mrPanerai het volgende:
Na jaren BMW (oa. x3) gereden te hebben nu voor Mercedes gekozen.
GLB 200, het wachten kan beginnen, eind april is ie er
[ afbeelding ]
Ging wel snel met het budget.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leuk ding, beetje opties aan kunnen vinken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |