Mooie auto’s allebei!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nette bak hoor, ziet er strak uit![]()
Comfort is standaard in die oudere bakken, maar het hedendaagse verkeer is veel meer gejaagd, en dus hebben nieuwere auto's tegenwoordig gewoon strakkere vering.. Het comfort is er nog wel, maar niet meer zo 'floating couch' als vroegah![]()
Als je nu een Benz wilt die dat gevoel geeft, moet je een E of S met luchtvering pakken, dat rijdt ongeveer net zo, alleen raak je dan niet met je spiegels het asfalt op rotondes![]()
Heb net handgeld gegeven op mijn nieuwe.. mijn voornemen om te downgraden is gelukt, mede omdat die 350 al weg was, anders had ik jammerlijk gefaald![]()
.. maar hij had ook nog een mooie 250 4matic, zonder leer, zonder opendak, en dus geen V6.
Wel distronic, lane assist, dodehoek detectie, PDC, comand online, kontgrille en uiteraard alle andere standaard kermis... en geen hout binnen, en geen alu, maar lakzwart![]()
Klikkie
Dit was die andere trouwens.. iets ander interieur, 350 en iets minder kilometers, maja, ik was te laat![]()
![]()
Ik heb mijn nieuwe vliegende tapijt vandaag opgehaald, ik ben helemaal verliefdquote:Op dinsdag 4 februari 2020 02:11 schreef klawie het volgende:
[..]
Mooie auto’s allebei!
Gefeliciteerd met je aankoop
Oohja als het een 5 traps bak is doe je er wijs aan om hem te laten verversen of effe dealer historie opvragen
Nice! Congrats.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 18:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb mijn nieuwe vliegende tapijt vandaag opgehaald, ik ben helemaal verliefd![]()
Alles werkt zoals je van een Benz verwacht; perfect en bijna precies zoals je het wiltIk moet nog wel wat dingetjes uitvogelen, ik vind de stem van de navigatie mevrouw een beetje zacht, nog niet uitgevonden hoe ik dat volume omhoog krijg, en hij wil geen data uit mijn telefoon eten via BT.. op mijn foon staat het aan, maar Benz geeft mijn foon de schuld.. moet ik me nog even in verdiepen.
A.s. zaterdag is mijn zwarte AMG breedset klaar met 4 nieuwe Michelinnetjes, dat wordt meteen de bruiloft plannen![]()
Oh, en ik moet vreselijk wennen aan het feit dat de knipper- en cc/distronic hendel zijn omgedraaid
Ah, dat zou zomaar kunnen, dat ga ik eens proberenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:28 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Nice! Congrats.
Als de navi zo werkt als in de Sprinter kun je het volume aanpassen zodra de navi geluid maakt. Dus als zij praat even aan de volumeknop draaien. Ik zet het juist altijd uit.
Denk ongeveer hetzelfde systeem ja, mijne was uit 2013. Alleen in kon wel BT bellen maar niet muziek streamen. Geloof dat je daar een extra module voor nodig hebt. Is wel OEM MB geleverd als ik het goed heb, alleen was het bij mijne niet aangevinkt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, dat zou zomaar kunnen, dat ga ik eens proberenIk vind het wel prettig.. had je bus ook een comand? Ik zou muziek moeten kunnen streamen, maar dat lukt ook nog niet echt.
![]()
Ah, die fiks ik nog wel.. hmmm, wacht es effe..quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:55 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Denk ongeveer hetzelfde systeem ja, mijne was uit 2013. Alleen in kon wel BT bellen maar niet muziek streamen. Geloof dat je daar een extra module voor nodig hebt. Is wel OEM MB geleverd als ik het goed heb, alleen was het bij mijne niet aangevinkt.
Woah! Jouw navi-audio tip was de juiste, thanks!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 19:55 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Denk ongeveer hetzelfde systeem ja, mijne was uit 2013. Alleen in kon wel BT bellen maar niet muziek streamen. Geloof dat je daar een extra module voor nodig hebt. Is wel OEM MB geleverd als ik het goed heb, alleen was het bij mijne niet aangevinkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Mjah, ze zegt overal 'alstublieft' achteraan.. daar krijg ik wel een beetje jeukies van jaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:21 schreef derLudolf het volgende:
Dat pianolak binnen is erg strak inderdaad.
En de nieuwe velgen zien er ook goed uit.
Wat betreft navi ben ik met Loveatfirstdrive, team "hou je bek zeikwijf"
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Woah! Jouw navi-audio tip was de juiste, thanks!![]()
Inmiddels heb ik streamen via BT ook aan de praat, werkt perfect![]()
En ditte;Ziet er goed uit! Zou ook lekker sneeuw opzoeken met 4MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi dat het werkte
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 18:21 schreef derLudolf het volgende:
Dat pianolak binnen is erg strak inderdaad.
En de nieuwe velgen zien er ook goed uit.
Wat betreft navi ben ik met Loveatfirstdrive, team "hou je bek zeikwijf"![]()
Dat vond ik nou ookquote:
Laat de sneeuw mij maar opzoeken; de combi van winterbanden en 4M maakt er een prima sleepwagen vanquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:56 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Zou ook lekker sneeuw opzoeken met 4MMooi dat het werkte
[..]
Komt nog wel, eerst even wat andere dingetjes die prio hebben.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:35 schreef Charged het volgende:
Ziet er erg mooi uit SD,veel veilige km's ermee.
Chippie?
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 17:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Woah! Jouw navi-audio tip was de juiste, thanks!![]()
Inmiddels heb ik streamen via BT ook aan de praat, werkt perfect![]()
En ditte;Toffe auto man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook 17 inch Avantgardes, maar die heeft iedereenquote:Op zondag 9 februari 2020 18:57 schreef leolinedance het volgende:
Mooie auto, proficiat. De nieuwe velgen zouden niet mijn keuze zijn (sowieso zwarte velgen niet, sjonnie) maar verder ziet hij er netjes uit.
Tenks, staat alweer 2k op sinds ik hem heb, en ik ben niet eens aan het werkquote:
5,5 graad is wel een mooi detailquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:47 schreef Charged het volgende:
Sprinter had vanmiddag een leuke km.stand. Helaas de tijd niet mee.
[ afbeelding ]
Leuk ding, beetje opties aan kunnen vinken?quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:07 schreef mrPanerai het volgende:
Na jaren BMW (oa. x3) gereden te hebben nu voor Mercedes gekozen.
GLB 200, het wachten kan beginnen, eind april is ie er
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |