Ik weet dat ze er zijn, maar ik heb er nog niet één gespot in NL. Het lojkt wel of ze hier alleen maar 'in de marge' worden gekocht en geleaset, want leer is redelijk zeldzaam, kont verwarming ook en ACC is zo goed als non-existent..quote:Op woensdag 11 december 2019 11:52 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
De B klasse geen V6 bedoel je? De GLK heeft de 320 en 350 diesels.
wow, van vrij leven naar opgesloten in een gebouw, als dat maar gaat bevallenquote:Op woensdag 25 december 2019 00:07 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Mijn gekilometervreet met een Benz zit er op. Na 14 jaar heb ik vorige week mijn laatste ritje gemaakt als internationaal koerier en in dezelfde week is m'n trouwe maatje direct verkocht aan een handelaar. Die handelaar heeft 'm inmiddels ook op marktplaats gezet: MB Sprinter V6 automaat. Full option klopt overigens niet..
Op veel mooie plekken geweest met dit beestje en zal 'm zeker missen! Heel betrouwbaar en rijdt echt superfijn. Maar denk dat ik er mooi op tijd ben uitgestapt, nu ze ook tacho's in busjes willen. Verder werden de nachtjes doorhalen steeds zwaarder en wordt het overal gewoon steeds drukker. Ik ga nu voor een BMW handelaar werken, hopelijk bevalt dat! Zal het reizen wel gaan missen.
Heb in al die jaren m'n buitenlandse ritjes bijgehouden, dus hierbij nog een lijstje met hoe vaak een bepaald land de bestemming was (die zonder getal ben ik alleen doorheen gereden). Niet alles met een MB overigens, totaal met zo een 50 verschillende wagens en ruim 1,6 miljoen km in die 14 jaar.
Andorra
België - vaak
Bulgarije -2
Denemarken - 28
Duitsland - 127
Engeland - 87
Estland - 1
Finland - 13
Frankrijk - 183
Griekenland - 1
Hongarije - 1
Ierland - 3
Italië - 31
Kroatië - 3
Letland
Litouwen - 1
Liechtenstein
Luxemburg - 6
Monaco - 6
Nederland - vaak
Noord-Ierland - 2
Noorwegen - 19
Oostenrijk - 21
Polen - 16
Portugal - 1
Roemenië
Schotland - 1
Servië
Slovenië - 3
Slowakije - 12
Spanje - 11
Tsjechië - 60
Wales - 1
Zweden - 59
Zwitserland - 15
[ afbeelding ]
Als je dit weekend nog langs komt om ff bij te beppen dan lukt dat vast nog welquote:Op donderdag 26 december 2019 18:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wow, van vrij leven naar opgesloten in een gebouw, als dat maar gaat bevallen![]()
Ik zag 399006 vanochtend op de teller.. Net niet mijn voorspelling van 400k voor O&N gehaald.. 😇
Hehe dat hoop ik wel! Ik zal het echt wel gaan missen, maar veel ritten waren ook gewoon saai. Ik werd niet echt blij van ritjes Parijs of Londen ofzo en toch kwamen die vrij vaak voor. En ik zal niet de hele dag in een gebouw zitten gelukkig. De auto's moeten ook naar de poetser, garage, klanten, foto shoots, auto's ophalen (met X5 met trailer). Dus kom nog wel buiten gelukkigquote:Op donderdag 26 december 2019 18:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wow, van vrij leven naar opgesloten in een gebouw, als dat maar gaat bevallen![]()
Ik zag 399006 vanochtend op de teller.. Net niet mijn voorspelling van 400k voor O&N gehaald.. 😇
Factor tijd ontbreekt maat; ik ben een beetje occupied t/m zondagavondquote:Op donderdag 26 december 2019 21:22 schreef lipje het volgende:
[..]
Als je dit weekend nog langs komt om ff bij te beppen dan lukt dat vast nog wel
Ah, dat klinkt wel ok inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:44 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Hehe dat hoop ik wel! Ik zal het echt wel gaan missen, maar veel ritten waren ook gewoon saai. Ik werd niet echt blij van ritjes Parijs of Londen ofzo en toch kwamen die vrij vaak voor. En ik zal niet de hele dag in een gebouw zitten gelukkig. De auto's moeten ook naar de poetser, garage, klanten, foto shoots, auto's ophalen (met X5 met trailer). Dus kom nog wel buiten gelukkigEn het scheelt dat er ook veel leuke auto's tussen zitten (M modelletjes) en dat het geen Kia's ofzo zijn
Sorry! 😄 We delen wel de showroom, daar staan ook andere wagens (AMG’s onder andere).quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt wel ok inderdaadBeetje jammer dat het bij 'dat andere' merk is
W204 350cdi met AMG stoelen of comfortpack, leer, open dak of pano en stoelverwarming.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:01 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Sorry! 😄 We delen wel de showroom, daar staan ook andere wagens (AMG’s onder andere).
Ik zal m’n ogen open houden 😂quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
W204 350cdi met AMG stoelen of comfortpack, leer, open dak of pano en stoelverwarming.
Preferred; distronic.
Liefst grijs of zwart, iig geeeeeen zilver.
GLK mag ook, maar wel zelfde opties.
Ik hoor het wel als ik kan komen proefrijden 😁
Alleen een W204 AMG 😄quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
W204 350cdi met AMG stoelen of comfortpack, leer, open dak of pano en stoelverwarming.
Preferred; distronic.
Liefst grijs of zwart, iig geeeeeen zilver.
GLK mag ook, maar wel zelfde opties.
Ik hoor het wel als ik kan komen proefrijden 😁
Een 6.3? AMG plakken ze zelfs op A-klasses tegenwoordig.. Pookknop tuningquote:
Een ekte C63 yes, zij verkopen niet een C180 als AMG hoor 😄quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een 6.3? AMG plakken ze zelfs op A-klasses tegenwoordig.. Pookknop tuning² .
De AMG versies(uitvoering) hebben diepere stoelen.. De standaard stoelen zitten ronduit klote tegenwoordig. Ik moet een comfortstoel pakket (met dat paneeltje naast de zitting) of een AMG pakketje, puur voor de stoelen.
Heel MP staat er vol mee, en ze zijn ook allemaal BOMVOL OPTIESquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:28 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Een ekte C63 yes, zij verkopen niet een C180 als AMG hoor 😄
Geen ervaring met de stoelen, nooit een W204 gereden.
Haha da’s waar! Maar zo een handelaar is dit niet. Gaan daar aardig wat AMG’s (echte dusquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heel MP staat er vol mee, en ze zijn ook allemaal BOMVOL OPTIES![]()
Ja alles is gewoon duur aan zo een wagen, maar ze klinken wel meesterlijk!quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:22 schreef Sounddragon het volgende:
AMG zou ik rustig kopen als ik 25 km woon werk moet rijden, maar ik zou echt compleet failliet gaan aan het onderhoud met de afstanden die ik rijd.
Zeker, eigenlijk moet je zo'n ding gewoon gehad hebben voor het Duracell-tijdperk aanbreekt. Bazenbakkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:31 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Ja alles is gewoon duur aan zo een wagen, maar ze klinken wel meesterlijk!
Dat is exact waarom ik de 540 destijds heb gekocht 😄 Maar een C63 is wel weer een trapje verder. Maatje van me heeft een sinds kort een W211 E55 AMG Estate uit 2004, moet daar ook nog eens mee rijden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zeker, eigenlijk moet je zo'n ding gewoon gehad hebben voor het Duracell-tijdperk aanbreekt. Bazenbakken
Je moet wel een behoorlijke audiofiel zijn om vanwege die reden dan toch voor een dure AMG te kiezen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:31 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Ja alles is gewoon duur aan zo een wagen, maar ze klinken wel meesterlijk!
Een AMG heeft nog wel meer goede punten buiten het geluidquote:Op maandag 30 december 2019 09:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je moet wel een behoorlijke audiofiel zijn om vanwege die reden dan toch voor een dure AMG te kiezen.
Tis een Benz toch? Niks mis meequote:Op maandag 20 januari 2020 10:16 schreef funnywell het volgende:
ik rij een w115 uit 69 telt dat ook, of ben ik dan te vervuilend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |