Ik wou al zeggen, weet je wat dat kost.... ja dus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:54 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Ik las het ook. Maar reservesleutel kun je wel oplossen door de sloten te laten vervangen.
Ik heb zojuist met mijn huidige dealer gesproken, dan ben je voor een paar duizend euro klaar. Papieren ging 'ie nakijken.
Ik wil ook niet de hoofdprijs neerleggen, dan is het interessant.
Ja, ook zonder sleutel. Dat is altijd zo...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:26 schreef klawie het volgende:
Domijnen auto’s moeten volgens mij wel langs het rdw
Maar als je een nieuwe sleutel koopt dan leert de dealer de sleutels in die je nu hebt andere sleutels kan je niks meer mee
Maar je kan dien wat je wilt maar als ze hem meewillen gaat hij echt mee
Niet altijd hoor.. als ze gewoon van de weg zijn geplukt is alles er gewoon bij en kun je zo rijden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:26 schreef klawie het volgende:
Domijnen auto’s moeten volgens mij wel langs het rdw
Maar als je een nieuwe sleutel koopt dan leert de dealer de sleutels in die je nu hebt andere sleutels kan je niks meer mee
Maar je kan dien wat je wilt maar als ze hem meewillen gaat hij echt mee
Gewoon Jet Carsquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vaak vind je zulke dealtjes bij die louche toko's in Spaanse Polder enzo.. als je een beetje oplet kun je daar best leuke dingen vandaan halen
Nope. Ik zat er echter wel ontzettend dicht bij.quote:Op woensdag 18 september 2019 15:16 schreef SicSicSics het volgende:
Hij is gegund voor ¤ 197.000,- (exclusief veilingkosten en belastingen)
Deftig prijskaartje. Was het een Fok!-er?
Er zijn dagen dat ik het niet uit kan geven!quote:Op woensdag 18 september 2019 20:54 schreef #ANONIEM het volgende:
Nope. Ik zat er echter wel ontzettend dicht bij.
¤192.500.
¤ 50k afschrijving? Ongeveer? Of was dit nog bruter.quote:Maar dat is flink onder de waarde, dus zo deftig vind ik het niet.
Wel doen bij een betere bandenzaak en snel voor je banden scheef afslijtenquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:42 schreef SicSicSics het volgende:
Zo; WinterWielenWissel en een grote beurt ... ¤ 1.100,-
8 liter olie,
16 bougies,
remvloeistof,
filtertjes,
etc. etc.
tikt lekker aan!
Tip meegekregen om hem ook uit te laten lijnen. Trekt iets naar rechts terwijl het stuur iets naar links staat... Hopen dat het geen grote ophanging issues zijn.
Vanmiddag een afspraak staan.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:13 schreef klawie het volgende:
Wel doen bij een betere bandenzaak en snel voor je banden scheef afslijten
Ik rijd een Sprinter met de 3.0 V6 en hoor nog geen ketting. Staat inmiddels 575.000km op de teller.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:45 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Ik neem aan dat bij een wagen waarbij de distributieketting en toebehoren functioneren zoals hoort, je bij een koude start geen ketting hoort "ratelen" voor een seconde of twee?
De Vito (2012) in kwestie heeft al twee ton op de teller, maar als ik er nog minimaal twee ton tegenaan wil gooien kan ik zulke dingen beter maar niet voor lief nemen.
Bekend probleem van de om651.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:45 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Ik neem aan dat bij een wagen waarbij de distributieketting en toebehoren functioneren zoals hoort, je bij een koude start geen ketting hoort "ratelen" voor een seconde of twee?
De Vito (2012) in kwestie heeft al twee ton op de teller, maar als ik er nog minimaal twee ton tegenaan wil gooien kan ik zulke dingen beter maar niet voor lief nemen.
Ikke 4 ton, idem.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:15 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Ik rijd een Sprinter met de 3.0 V6 en hoor nog geen ketting. Staat inmiddels 575.000km op de teller.
De turbo van de Sprinter is toevallig in september vervangen. Was blijkbaar geploft in mijn vakantie, terwijl 'ie in die 4 weken maar 50km ofzo had gereden dus weet niet wat ze er mee gedaan hebben Kreeg toen een gloednieuwe 316CDI met 8km op de teller mee, leuk voor even maar het is geen V6quote:Op donderdag 5 december 2019 16:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ikke 4 ton, idem.
Ik heb wel al een aantal keren een 651 open zien liggen bij de specialist voor een kettingwissel.. Was preventief.. En die stonden meestal ergens tussen de 2 en 3 ton.
Ik moet zeggen dat ik wel vind dat de fut er een klein beetje uit aan het gaan is.. Kan een vermoeide turbo zijn, maar hij rookt niet en verbruikt een litertje op een beurt ongeveer, en dat zou best een een oprekkende ketting kunnen zijn.
Van de week een supernette 2008 B op de kop getikt voor een kennisje, best leuk, beetje hogere zit, maar het rijdt gewoon krek als een Benz.. Blijft grappig; compleet ander type auto, maar na 2 keer sturen voel je echt dat je in een MB rijdt
Ik heb niet heel veel roest gezien bij die dingen eigenlijk.. ik kreeg van mijn MB boer de tip mee van de onderkant vd deuren, die kitnaden schijnen niet lekker te zijn, daar komt roest, maar ik heb er maar eentje gezien die dat ook daadwerkelijk had. Ik heb even een kort rondje gereden, maar ik vond het best lekker rijden.. die hoge zit is even wennen in een luxe wagen, maar dat had ik ook in een Merivaquote:Op donderdag 5 december 2019 18:16 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
De turbo van de Sprinter is toevallig in september vervangen. Was blijkbaar geploft in mijn vakantie, terwijl 'ie in die 4 weken maar 50km ofzo had gereden dus weet niet wat ze er mee gedaan hebben Kreeg toen een gloednieuwe 316CDI met 8km op de teller mee, leuk voor even maar het is geen V6
Olie verbruikt 'ie wel wat, moet wel tussen de beurtjes paar liter er in pleuren (beurtjes gaan om de 40k ongeveer, officieel 30k maar is variabel en rijd veel snelweg).
B rijdt inderdaad fijn, voor m'n pa ook een paar bekeken vorig jaar. Alleen ze hadden allemaal al roest, dus toch niet voor een B gekozen toen. Zonde want verder een fijne wagen.
Klopt inderdaad, de onderste rand op de deuren en de achterklep. Die wij hadden bekeken hadden dit allemaal. En wij keken al niet naar het goedkoopste aanbod (wel de eerste lichting) en het ergste is nog dat we dan van te voren belden en vroegen: zit er roest op? Nee hoor meneer, prachtige wagen. En dan doe je de deur open en check je het: roessttt! Niet meteen veel hoor, maar mijn pa wilde gewoon 0,0 roest natuurlijk. Uiteindelijk toen voor hetzelfde geld een Subaru Forester gekocht, zonder roest en met hele lage kmstand. Inmiddels is die weer weg voor een oude V70 Ook roestvrij.quote:Op zondag 8 december 2019 02:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb niet heel veel roest gezien bij die dingen eigenlijk.. ik kreeg van mijn MB boer de tip mee van de onderkant vd deuren, die kitnaden schijnen niet lekker te zijn, daar komt roest, maar ik heb er maar eentje gezien die dat ook daadwerkelijk had. Ik heb even een kort rondje gereden, maar ik vond het best lekker rijden.. die hoge zit is even wennen in een luxe wagen, maar dat had ik ook in een Meriva
Ik moet begin volgend jaar effe verhuizen, als ik daar gesetteld ben ga ik eens serieus op zoek naar een wat frissere kar, want ik heb geen zin in die turbo en alles wat er verder nog aan kan gaan komen.. hij staat voor 1 Januari op 4 ton, ik ga er nog mee verhuizen, en dan moet hij plaats gaan maken voor een 204 of een 212. Richtlijn Maart of April ofzo..
Misschien past een GLK wel in het budget.. vind ik nog steeds hele toffe bakken.
De B klasse geen V6 bedoel je? De GLK heeft de 320 en 350 diesels.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:09 schreef Sounddragon het volgende:
Enige 'nadeel' is dat ze geen V6 leveren.. 220cdi tops.. En optiekarren zijn er ook maar matigjes
Tzt als het echt actueel begint te worden maar eens over de grens kijken, maar die moffen zijn alles op de schroothoop aan het gooien..
Ik weet dat ze er zijn, maar ik heb er nog niet één gespot in NL. Het lojkt wel of ze hier alleen maar 'in de marge' worden gekocht en geleaset, want leer is redelijk zeldzaam, kont verwarming ook en ACC is zo goed als non-existent..quote:Op woensdag 11 december 2019 11:52 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
De B klasse geen V6 bedoel je? De GLK heeft de 320 en 350 diesels.
wow, van vrij leven naar opgesloten in een gebouw, als dat maar gaat bevallenquote:Op woensdag 25 december 2019 00:07 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Mijn gekilometervreet met een Benz zit er op. Na 14 jaar heb ik vorige week mijn laatste ritje gemaakt als internationaal koerier en in dezelfde week is m'n trouwe maatje direct verkocht aan een handelaar. Die handelaar heeft 'm inmiddels ook op marktplaats gezet: MB Sprinter V6 automaat. Full option klopt overigens niet..
Op veel mooie plekken geweest met dit beestje en zal 'm zeker missen! Heel betrouwbaar en rijdt echt superfijn. Maar denk dat ik er mooi op tijd ben uitgestapt, nu ze ook tacho's in busjes willen. Verder werden de nachtjes doorhalen steeds zwaarder en wordt het overal gewoon steeds drukker. Ik ga nu voor een BMW handelaar werken, hopelijk bevalt dat! Zal het reizen wel gaan missen.
Heb in al die jaren m'n buitenlandse ritjes bijgehouden, dus hierbij nog een lijstje met hoe vaak een bepaald land de bestemming was (die zonder getal ben ik alleen doorheen gereden). Niet alles met een MB overigens, totaal met zo een 50 verschillende wagens en ruim 1,6 miljoen km in die 14 jaar.
Andorra
België - vaak
Bulgarije -2
Denemarken - 28
Duitsland - 127
Engeland - 87
Estland - 1
Finland - 13
Frankrijk - 183
Griekenland - 1
Hongarije - 1
Ierland - 3
Italië - 31
Kroatië - 3
Letland
Litouwen - 1
Liechtenstein
Luxemburg - 6
Monaco - 6
Nederland - vaak
Noord-Ierland - 2
Noorwegen - 19
Oostenrijk - 21
Polen - 16
Portugal - 1
Roemenië
Schotland - 1
Servië
Slovenië - 3
Slowakije - 12
Spanje - 11
Tsjechië - 60
Wales - 1
Zweden - 59
Zwitserland - 15
[ afbeelding ]
Als je dit weekend nog langs komt om ff bij te beppen dan lukt dat vast nog welquote:Op donderdag 26 december 2019 18:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wow, van vrij leven naar opgesloten in een gebouw, als dat maar gaat bevallen
Ik zag 399006 vanochtend op de teller.. Net niet mijn voorspelling van 400k voor O&N gehaald.. 😇
Hehe dat hoop ik wel! Ik zal het echt wel gaan missen, maar veel ritten waren ook gewoon saai. Ik werd niet echt blij van ritjes Parijs of Londen ofzo en toch kwamen die vrij vaak voor. En ik zal niet de hele dag in een gebouw zitten gelukkig. De auto's moeten ook naar de poetser, garage, klanten, foto shoots, auto's ophalen (met X5 met trailer). Dus kom nog wel buiten gelukkig En het scheelt dat er ook veel leuke auto's tussen zitten (M modelletjes) en dat het geen Kia's ofzo zijnquote:Op donderdag 26 december 2019 18:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wow, van vrij leven naar opgesloten in een gebouw, als dat maar gaat bevallen
Ik zag 399006 vanochtend op de teller.. Net niet mijn voorspelling van 400k voor O&N gehaald.. 😇
Factor tijd ontbreekt maat; ik ben een beetje occupied t/m zondagavondquote:Op donderdag 26 december 2019 21:22 schreef lipje het volgende:
[..]
Als je dit weekend nog langs komt om ff bij te beppen dan lukt dat vast nog wel
Ah, dat klinkt wel ok inderdaad Beetje jammer dat het bij 'dat andere' merk isquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:44 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Hehe dat hoop ik wel! Ik zal het echt wel gaan missen, maar veel ritten waren ook gewoon saai. Ik werd niet echt blij van ritjes Parijs of Londen ofzo en toch kwamen die vrij vaak voor. En ik zal niet de hele dag in een gebouw zitten gelukkig. De auto's moeten ook naar de poetser, garage, klanten, foto shoots, auto's ophalen (met X5 met trailer). Dus kom nog wel buiten gelukkig En het scheelt dat er ook veel leuke auto's tussen zitten (M modelletjes) en dat het geen Kia's ofzo zijn
Sorry! 😄 We delen wel de showroom, daar staan ook andere wagens (AMG’s onder andere).quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt wel ok inderdaad Beetje jammer dat het bij 'dat andere' merk is
W204 350cdi met AMG stoelen of comfortpack, leer, open dak of pano en stoelverwarming.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:01 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Sorry! 😄 We delen wel de showroom, daar staan ook andere wagens (AMG’s onder andere).
Ik zal m’n ogen open houden 😂quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
W204 350cdi met AMG stoelen of comfortpack, leer, open dak of pano en stoelverwarming.
Preferred; distronic.
Liefst grijs of zwart, iig geeeeeen zilver.
GLK mag ook, maar wel zelfde opties.
Ik hoor het wel als ik kan komen proefrijden 😁
Alleen een W204 AMG 😄quote:Op vrijdag 27 december 2019 18:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
W204 350cdi met AMG stoelen of comfortpack, leer, open dak of pano en stoelverwarming.
Preferred; distronic.
Liefst grijs of zwart, iig geeeeeen zilver.
GLK mag ook, maar wel zelfde opties.
Ik hoor het wel als ik kan komen proefrijden 😁
Een 6.3? AMG plakken ze zelfs op A-klasses tegenwoordig.. Pookknop tuning ² .quote:
Een ekte C63 yes, zij verkopen niet een C180 als AMG hoor 😄quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een 6.3? AMG plakken ze zelfs op A-klasses tegenwoordig.. Pookknop tuning ² .
De AMG versies(uitvoering) hebben diepere stoelen.. De standaard stoelen zitten ronduit klote tegenwoordig. Ik moet een comfortstoel pakket (met dat paneeltje naast de zitting) of een AMG pakketje, puur voor de stoelen.
Heel MP staat er vol mee, en ze zijn ook allemaal BOMVOL OPTIESquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:28 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Een ekte C63 yes, zij verkopen niet een C180 als AMG hoor 😄
Geen ervaring met de stoelen, nooit een W204 gereden.
Haha da’s waar! Maar zo een handelaar is dit niet. Gaan daar aardig wat AMG’s (echte dus ) door de voorraad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heel MP staat er vol mee, en ze zijn ook allemaal BOMVOL OPTIES
Ja alles is gewoon duur aan zo een wagen, maar ze klinken wel meesterlijk!quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:22 schreef Sounddragon het volgende:
AMG zou ik rustig kopen als ik 25 km woon werk moet rijden, maar ik zou echt compleet failliet gaan aan het onderhoud met de afstanden die ik rijd.
Zeker, eigenlijk moet je zo'n ding gewoon gehad hebben voor het Duracell-tijdperk aanbreekt. Bazenbakkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:31 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Ja alles is gewoon duur aan zo een wagen, maar ze klinken wel meesterlijk!
Dat is exact waarom ik de 540 destijds heb gekocht 😄 Maar een C63 is wel weer een trapje verder. Maatje van me heeft een sinds kort een W211 E55 AMG Estate uit 2004, moet daar ook nog eens mee rijden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zeker, eigenlijk moet je zo'n ding gewoon gehad hebben voor het Duracell-tijdperk aanbreekt. Bazenbakken
Je moet wel een behoorlijke audiofiel zijn om vanwege die reden dan toch voor een dure AMG te kiezen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:31 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Ja alles is gewoon duur aan zo een wagen, maar ze klinken wel meesterlijk!
Een AMG heeft nog wel meer goede punten buiten het geluidquote:Op maandag 30 december 2019 09:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je moet wel een behoorlijke audiofiel zijn om vanwege die reden dan toch voor een dure AMG te kiezen.
Tis een Benz toch? Niks mis meequote:Op maandag 20 januari 2020 10:16 schreef funnywell het volgende:
ik rij een w115 uit 69 telt dat ook, of ben ik dan te vervuilend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |