Ik wou al zeggen, weet je wat dat kost.... ja dus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:54 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Ik las het ook. Maar reservesleutel kun je wel oplossen door de sloten te laten vervangen.
Ik heb zojuist met mijn huidige dealer gesproken, dan ben je voor een paar duizend euro klaar. Papieren ging 'ie nakijken.
Ik wil ook niet de hoofdprijs neerleggen, dan is het interessant.
Ja, ook zonder sleutel. Dat is altijd zo...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:26 schreef klawie het volgende:
Domijnen auto’s moeten volgens mij wel langs het rdw
Maar als je een nieuwe sleutel koopt dan leert de dealer de sleutels in die je nu hebt andere sleutels kan je niks meer mee
Maar je kan dien wat je wilt maar als ze hem meewillen gaat hij echt mee
Niet altijd hoor.. als ze gewoon van de weg zijn geplukt is alles er gewoon bij en kun je zo rijden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:26 schreef klawie het volgende:
Domijnen auto’s moeten volgens mij wel langs het rdw
Maar als je een nieuwe sleutel koopt dan leert de dealer de sleutels in die je nu hebt andere sleutels kan je niks meer mee
Maar je kan dien wat je wilt maar als ze hem meewillen gaat hij echt mee
Gewoon Jet Carsquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vaak vind je zulke dealtjes bij die louche toko's in Spaanse Polder enzo.. als je een beetje oplet kun je daar best leuke dingen vandaan halen
Nope. Ik zat er echter wel ontzettend dicht bij.quote:Op woensdag 18 september 2019 15:16 schreef SicSicSics het volgende:
Hij is gegund voor ¤ 197.000,- (exclusief veilingkosten en belastingen)
Deftig prijskaartje. Was het een Fok!-er?
Er zijn dagen dat ik het niet uit kan geven!quote:Op woensdag 18 september 2019 20:54 schreef #ANONIEM het volgende:
Nope. Ik zat er echter wel ontzettend dicht bij.
¤192.500.
¤ 50k afschrijving? Ongeveer? Of was dit nog bruter.quote:Maar dat is flink onder de waarde, dus zo deftig vind ik het niet.
Wel doen bij een betere bandenzaak en snel voor je banden scheef afslijtenquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:42 schreef SicSicSics het volgende:
Zo; WinterWielenWissel en een grote beurt ... ¤ 1.100,-
8 liter olie,
16 bougies,
remvloeistof,
filtertjes,
etc. etc.
tikt lekker aan!
Tip meegekregen om hem ook uit te laten lijnen. Trekt iets naar rechts terwijl het stuur iets naar links staat... Hopen dat het geen grote ophanging issues zijn.
Vanmiddag een afspraak staan.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:13 schreef klawie het volgende:
Wel doen bij een betere bandenzaak en snel voor je banden scheef afslijten
Ik rijd een Sprinter met de 3.0 V6 en hoor nog geen ketting. Staat inmiddels 575.000km op de teller.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:45 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Ik neem aan dat bij een wagen waarbij de distributieketting en toebehoren functioneren zoals hoort, je bij een koude start geen ketting hoort "ratelen" voor een seconde of twee?
De Vito (2012) in kwestie heeft al twee ton op de teller, maar als ik er nog minimaal twee ton tegenaan wil gooien kan ik zulke dingen beter maar niet voor lief nemen.
Bekend probleem van de om651.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:45 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Ik neem aan dat bij een wagen waarbij de distributieketting en toebehoren functioneren zoals hoort, je bij een koude start geen ketting hoort "ratelen" voor een seconde of twee?
De Vito (2012) in kwestie heeft al twee ton op de teller, maar als ik er nog minimaal twee ton tegenaan wil gooien kan ik zulke dingen beter maar niet voor lief nemen.
Ikke 4 ton, idem.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:15 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Ik rijd een Sprinter met de 3.0 V6 en hoor nog geen ketting. Staat inmiddels 575.000km op de teller.
De turbo van de Sprinter is toevallig in september vervangen. Was blijkbaar geploft in mijn vakantie, terwijl 'ie in die 4 weken maar 50km ofzo had gereden dus weet niet wat ze er mee gedaan hebben Kreeg toen een gloednieuwe 316CDI met 8km op de teller mee, leuk voor even maar het is geen V6quote:Op donderdag 5 december 2019 16:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ikke 4 ton, idem.
Ik heb wel al een aantal keren een 651 open zien liggen bij de specialist voor een kettingwissel.. Was preventief.. En die stonden meestal ergens tussen de 2 en 3 ton.
Ik moet zeggen dat ik wel vind dat de fut er een klein beetje uit aan het gaan is.. Kan een vermoeide turbo zijn, maar hij rookt niet en verbruikt een litertje op een beurt ongeveer, en dat zou best een een oprekkende ketting kunnen zijn.
Van de week een supernette 2008 B op de kop getikt voor een kennisje, best leuk, beetje hogere zit, maar het rijdt gewoon krek als een Benz.. Blijft grappig; compleet ander type auto, maar na 2 keer sturen voel je echt dat je in een MB rijdt
Ik heb niet heel veel roest gezien bij die dingen eigenlijk.. ik kreeg van mijn MB boer de tip mee van de onderkant vd deuren, die kitnaden schijnen niet lekker te zijn, daar komt roest, maar ik heb er maar eentje gezien die dat ook daadwerkelijk had. Ik heb even een kort rondje gereden, maar ik vond het best lekker rijden.. die hoge zit is even wennen in een luxe wagen, maar dat had ik ook in een Merivaquote:Op donderdag 5 december 2019 18:16 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
De turbo van de Sprinter is toevallig in september vervangen. Was blijkbaar geploft in mijn vakantie, terwijl 'ie in die 4 weken maar 50km ofzo had gereden dus weet niet wat ze er mee gedaan hebben Kreeg toen een gloednieuwe 316CDI met 8km op de teller mee, leuk voor even maar het is geen V6
Olie verbruikt 'ie wel wat, moet wel tussen de beurtjes paar liter er in pleuren (beurtjes gaan om de 40k ongeveer, officieel 30k maar is variabel en rijd veel snelweg).
B rijdt inderdaad fijn, voor m'n pa ook een paar bekeken vorig jaar. Alleen ze hadden allemaal al roest, dus toch niet voor een B gekozen toen. Zonde want verder een fijne wagen.
Klopt inderdaad, de onderste rand op de deuren en de achterklep. Die wij hadden bekeken hadden dit allemaal. En wij keken al niet naar het goedkoopste aanbod (wel de eerste lichting) en het ergste is nog dat we dan van te voren belden en vroegen: zit er roest op? Nee hoor meneer, prachtige wagen. En dan doe je de deur open en check je het: roessttt! Niet meteen veel hoor, maar mijn pa wilde gewoon 0,0 roest natuurlijk. Uiteindelijk toen voor hetzelfde geld een Subaru Forester gekocht, zonder roest en met hele lage kmstand. Inmiddels is die weer weg voor een oude V70 Ook roestvrij.quote:Op zondag 8 december 2019 02:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb niet heel veel roest gezien bij die dingen eigenlijk.. ik kreeg van mijn MB boer de tip mee van de onderkant vd deuren, die kitnaden schijnen niet lekker te zijn, daar komt roest, maar ik heb er maar eentje gezien die dat ook daadwerkelijk had. Ik heb even een kort rondje gereden, maar ik vond het best lekker rijden.. die hoge zit is even wennen in een luxe wagen, maar dat had ik ook in een Meriva
Ik moet begin volgend jaar effe verhuizen, als ik daar gesetteld ben ga ik eens serieus op zoek naar een wat frissere kar, want ik heb geen zin in die turbo en alles wat er verder nog aan kan gaan komen.. hij staat voor 1 Januari op 4 ton, ik ga er nog mee verhuizen, en dan moet hij plaats gaan maken voor een 204 of een 212. Richtlijn Maart of April ofzo..
Misschien past een GLK wel in het budget.. vind ik nog steeds hele toffe bakken.
De B klasse geen V6 bedoel je? De GLK heeft de 320 en 350 diesels.quote:Op woensdag 11 december 2019 11:09 schreef Sounddragon het volgende:
Enige 'nadeel' is dat ze geen V6 leveren.. 220cdi tops.. En optiekarren zijn er ook maar matigjes
Tzt als het echt actueel begint te worden maar eens over de grens kijken, maar die moffen zijn alles op de schroothoop aan het gooien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |