Uitzendschemaquote:Sunday September 30 (7pm)
First Round
Jeffrey de Zwaan v Kim Huybrechts
Ron Meulenkamp v Joe Cullen
Darren Webster v Stephen Bunting
Ricky Evans v Raymond van Barneveld
Dave Chisnall v Max Hopp
Daryl Gurney v John Henderson
Michael van Gerwen v Steve Lennon
Gary Anderson v Jonny Clayton
Monday October 1 (7pm)
First Round
Jermaine Wattimena v Mervyn King
Josh Payne v Ian White
Danny Noppert v Gerwyn Price
Peter Wright v Steve West
Rob Cross v Steve Beaton
Mensur Suljovic v James Wade
Simon Whitlock v James Wilson
Michael Smith v Adrian Lewis
Tuesday October 2 (7pm)
Second Round
Chisnall/Hopp v Evans/Van Barneveld
Anderson/Clayton v De Zwaan/Huybrechts
Gurney/Henderson v Meulenkamp/Cullen
Van Gerwen/Lennon v Webster/Bunting
Wednesday October 3 (7pm)
Second Round
Suljovic/Wade v Payne/White
Cross/Beaton v Noppert/Price
Wright/West v Wattimena/King
Whitlock/Wilson v Smith/Lewis
Thursday October 4 (7pm)
Quarter-Finals
Friday October 5 (7pm)
Semi-Finals
Saturday October 6 (8pm)
Final
Preceded by Tom Kirby Memorial Irish Matchplay final (Approx 7.10pm)
Kevin Burness v Mick McGowan
Format
First Round - Best of three sets
Second Round - Best of five sets
Quarter-Finals - Best of five sets
Semi-Finals - Best of seven sets
Final - Best of nine sets
All sets are the best of five legs, and all legs must begin and end with a double.
Verbaasde ik mij ook al over, enige logische zou zijn dat ze gegarandeerde kaarten voor zijn avond hebben.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:14 schreef Tagliano het volgende:
Waarom die voice over Rab Crass zegt is me ook een raadsel trouwens
Omdat hij verloor. Net als het Barney stampincidentquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:16 schreef Szura het volgende:
Gurney speelde te goed om z'n acts op te voeren, geen idee waarom Gerrie zo mad was
De titelverdediger opent altijd het WK.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Verbaasde ik mij ook al over, enige logische zou zijn dat ze gegarandeerde kaarten voor zijn avond hebben.
Tot in den dood?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:18 schreef Masterminded het volgende:
Ik sta volledig achter Gary Anderson.
Tot in den dood.quote:
Ging me meer om hoe hij dat uitsprakquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Verbaasde ik mij ook al over, enige logische zou zijn dat ze gegarandeerde kaarten voor zijn avond hebben.
Daar zit ik me al sinds de eerste keer kapot aan te ergeren ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ging me meer om hoe hij dat uitsprak
Dat slaat de sfeer een beetje dood daar hequote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:20 schreef heywoodu het volgende:
Waarom heb je van die treurneuzen die niet gewoon hun mond houden als ze niet aan het gooien zijn?
Darters bedoel ik natuurlijk he grapjas. Als jij en ik tegen elkaar gooien, waarom zou ik dan achter jou steeds gaan staan mompelen terwijl jij gooit?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat slaat de sfeer een beetje dood daar he
Stijn heeft genoeg tijd dit weekend want hij heeft maandag vrij.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je moet (net als dat je de FPCL volgend jaar moet bijhouden).
Een OP wil ik wel even naar kijken dit weekend, maar die FPCL is jouw zaak.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je moet (net als dat je de FPCL volgend jaar moet bijhouden).
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:20 schreef heywoodu het volgende:
Waarom heb je van die treurneuzen die niet gewoon hun mond houden als ze niet aan het gooien zijn?
Maandag is gewoon een thuiswerkdag qua school. Zaterdag is toch een vrij saaie dag op Alavés v Real Madrid na dus ik ga mijn best doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stijn heeft genoeg tijd dit weekend want hij heeft maandag vrij.
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maandag is gewoon een thuiswerkdag qua school. Zaterdag is toch een vrij saaie dag op Alavés v Real Madrid na dus ik ga mijn best doen.
Dit zou Peter Manley je tot in den treuren uit kunnen leggenquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Darters bedoel ik natuurlijk he grapjas. Als jij en ik tegen elkaar gooien, waarom zou ik dan achter jou steeds gaan staan mompelen terwijl jij gooit?
Het is niet meer dan een top 15 copy/pasten in een sheet, die alles dan automatisch berekent.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Een OP wil ik wel even naar kijken dit weekend, maar die FPCL is jouw zaak.
Ik vind het bizar dat jullie echt voor werkelijk elke situatie een gifje klaar hebben staan.quote:
Waarom doe jij het dan niet?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is niet meer dan een top 15 copy/pasten in een sheet, die alles dan automatisch berekent.
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat jullie echt voor werkelijk elke situatie een gifje klaar hebben staan.
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat jullie echt voor werkelijk elke situatie een gifje klaar hebben staan.
Oh ja, ik zou dat ook zo nu en dan doen. En toen was het al oktoberquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is niet meer dan een top 15 copy/pasten in een sheet, die alles dan automatisch berekent.
Ik wacht nu tot coco het dubbele barney gifje postquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou je haar doen?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:25 schreef Grifte het volgende:
Blijft leuk om door de dartsgifjesmap te struinen.
[ afbeelding ]
Oh wat heb ik me hier kapot zitten ergeren, goeie genadequote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:25 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Jij zit er wel bovenopquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:26 schreef heywoodu het volgende:
Huh, is Gurney - Anderson afgelopen?
Ik dacht dat het even pauze was toen ze zaten te miepen onderling.
Dit gestoord wijfquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:25 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:26 schreef heywoodu het volgende:
Serieus, ze liepen weg alsof het een pauze was.quote:
quote:
En dan met 4-0 verliezen van Gurney.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:28 schreef Mani89 het volgende:
CHIZZY GAAT HET DOEN GOOOO MIJN CHIZZY
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Serieus, ze liepen weg alsof het een pauze was.
[..]
[..]
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:27 schreef Szura het volgende:
Chizzy heeft z'n schouder wel alweer uit de kom gesmeten
Ja, wel. Donder Rob.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet met Marko, Kim, Cor en Ulf hè.
Dat deed ik gisteren.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:30 schreef Masterminded het volgende:
Als Chizzy dit wint, ga ik huilend naar bed.
van Geren ook.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:30 schreef Masterminded het volgende:
Ik ga elke nacht huilend naar bed.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:30 schreef Masterminded het volgende:
twitter:livedarts twitterde op donderdag 04-10-2018 om 23:19:53Gurney: "Gary was trying to say I was mumbling behind him. I've never mumbled in any game I've ever played in. Honestly, I'm disappointed in him, I'm a big darts fan and I'm a big fan of Gary Anderson. I'm not best pleased really." #WorldGrandPrix https://t.co/pSUMm0HNPM reageer retweet
Niemand weet meer wie dat is, behalve jij en ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het moment dat Danny Rook en Scooter een zoon hebben
Daryl Gurney staat volledig achter Daryl Gurney.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:33 schreef Grifte het volgende:
twitter:livedarts twitterde op donderdag 04-10-2018 om 23:19:53Gurney: "Gary was trying to say I was mumbling behind him. I've never mumbled in any game I've ever played in. Honestly, I'm disappointed in him, I'm a big darts fan and I'm a big fan of Gary Anderson. I'm not best pleased really." #WorldGrandPrix https://t.co/pSUMm0HNPM reageer retweet
Wie van de twee of allebeiquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niemand weet meer wie dat is, behalve jij en ik.
Je zag het ook in zijn reactie dat hij er niets van begreep, zo van "huh waar komt dit vandaan??"quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:33 schreef Grifte het volgende:
#TeamAndoquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:33 schreef Grifte het volgende:
De eerste. Scooter kent iedereen natuurlijk.quote:
Ach, dit heb ik wel weer even nodig na een reeks kabbelwedstrijden.quote:
Mooi, trusten.quote:
hohoquote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niemand weet meer wie dat is, behalve jij en ik.
Zes uurtjes slaap is genoeg.quote:
Wowowowquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 00:05 schreef Masterminded het volgende:
HEB JIJ OOK ZIN IN EEN AVONDJE LAMME EN DE BLINDE EN PAS OP HET EIND VAN DE AVOND ROB CROSS?
Nee maar serieus. Je gaat toch niet voor je plezier naar de eerste ronde-sessies van het WK? Jij hebt toch ook geen zin in Alan Tabern v Tahuna Irwin of zo? Oké, ik ben zo extreem dat ik daar braaf naar kijk maar een dagjesmens moet je dat niet aandoen.quote:
Hoeveel extra wedstrijden krijgen we dit jaar voorgeschoteld?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 00:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Je gaat toch niet voor je plezier naar de eerste ronde-sessies van het WK? Jij hebt toch ook geen zin in Alan Tabern v Tahuna Irwin of zo? Oké, ik ben zo extreem dat ik daar braaf naar kijk maar een dagjesmens moet je dat niet aandoen.
Nou, in plaats van 8 voorrondes is dat nu 32 geworden. In de tweede ronde stromen de seeds in.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 00:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoeveel extra wedstrijden krijgen we dit jaar voorgeschoteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Ik ben klaar om mijn kindje door te geven.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 23:24 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Waarom doe jij het dan niet?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 00:11 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nou, in plaats van 8 voorrondes is dat nu 32 geworden. In de tweede ronde stromen de seeds in.Ik zeg volgend jaar een extra ronde, start in november.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
straks gaan ze ons nog vragen om te gooien ouwe reusquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 00:07 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Je gaat toch niet voor je plezier naar de eerste ronde-sessies van het WK? Jij hebt toch ook geen zin in Alan Tabern v Tahuna Irwin of zo? Oké, ik ben zo extreem dat ik daar braaf naar kijk maar een dagjesmens moet je dat niet aandoen.
_|_quote:
Vincent vd Voort die genakt gaat worden door een vrouw wordt wel genieten hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 00:05 schreef Masterminded het volgende:
HEB JIJ OOK ZIN IN EEN AVONDJE LAMME EN DE BLINDE EN PAS OP HET EIND VAN DE AVOND ROB CROSS?
Dat Gurney vaak niet leuk is op het podium hebben we vorig jaar tijdens de Grand Prix prima kunnen vaststellen. Maar hij is altijd met zichzelf bezig, niet met de tegenstander.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo'n lieverdje is Gurney niet op podium hoor. Maar er zijn geen beelden van dat hij praat. Dus moeten we de spelers gaan geloven op hun blauwe ogen.
quote:
twitter:Patrick180Bus twitterde op vrijdag 05-10-2018 om 17:36:58The PDC Nordic & Baltic European Qualifiers and Pro Tours will be streamed over the whole tournaments, so not only the semi-finals and the final! At 5pm the livestream will start at @LiveDartIceland Youtube, Facebook and Twitter! Stay tuned! reageer retweet
Dit is wel leuk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 17:54 schreef wimderon het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:Patrick180Bus twitterde op vrijdag 05-10-2018 om 17:36:58The PDC Nordic & Baltic European Qualifiers and Pro Tours will be streamed over the whole tournaments, so not only the semi-finals and the final! At 5pm the livestream will start at @LiveDartIceland Youtube, Facebook and Twitter! Stay tuned! reageer retweet
Zodat je weer Kantele en Ceder uit kunt schelden, zeker.quote:
Ik vind het wel leuk om ze in verlaten Finse gymzalen te zien gooien. Maar verder niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 18:31 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zodat je weer Kantele en Ceder uit kunt schelden, zeker.
Eens! En zeg het dan tijdens de wedstrijd. Hij was gewoon gefrustreerd door z'n verlies. Geen probleem, kan ooit gebeuren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Uiteraard klink ik biased door mijn username, maar ik denk dat Anderson de schuldige is aan dit opstootje. Geweldige winnaar, zure verliezer. Gurney is een rare op het podium maar praten doet hij nooit, en zelfs als hij het zou doen (wat inderdaad fout gedrag zou zijn), dan zou Gary zich daar echt overheen moeten zetten, hij is geen Noppert meer. Zo makkelijk moet je niet uit te lokken zijn.
Wacht, is dit al de qualifier voor de eerste ET van 2019quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:24 schreef Mani89 het volgende:
Dankzij die tweet van wimderon ben ik nu al een tijdje naar Cor Dekker aan het kijken.
Dacht dat ze aan het gooien waren voor Q WK maar ET1???quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:24 schreef Mani89 het volgende:
Dankzij die tweet van wimderon ben ik nu al een tijdje naar Cor Dekker aan het kijken.
De Pro Tours van morgen en zondag zijn de laatste toernooien. De top 2 van de OoM gaat naar het WK.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dacht dat ze aan het gooien waren voor Q WK maar ET1???
quote:
Dat doe ik altijd met macaroni.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt heerlijk als je na een maaltijd met rijst nog rijst over hebt en geen saus/spul meer
quote:
Met boter en suiker?quote:
Wat was voor jou het keerpunt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:54 schreef Masterminded het volgende:
Het toernooi is stiekem een beetje doodgebloed voor me op de een of andere manier. Ik heb meer zin in de Euro Tour volgende week als ik heel eerlijk ben.
Het verlies van Raya was een tegenvaller, de nederlaag van Anderson, de teleurstellende ontwikkelingen in de onderste sheet. Laat duidelijk zijn dat Suljovic v Wright een uitstekende halve finale is.quote:
In dit toernooi zitten teveel spelers die vooral stabiel goed zijn, dat vermindert mijn kijkplezier ook welquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:54 schreef Masterminded het volgende:
Het toernooi is stiekem een beetje doodgebloed voor me op de een of andere manier. Ik heb meer zin in de Euro Tour volgende week als ik heel eerlijk ben.
Ik heb meer zin in het EK, GSoD en de PC Finals. Zeg ik eerlijk. Maar dat komt ook deels omdat ik bijna ieder weekend naar de ProTour kijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In dit toernooi zitten teveel spelers die vooral stabiel goed zijn, dat vermindert mijn kijkplezier ook wel
WK17 alleen maar in R1 gewonnenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:58 schreef Masterminded het volgende:
Wel bizar dat Suljovic nu voor een tweede major finale op rij gaat. Stel je voor dat hij nog eens een goed WK gaat gooien. Dan kan hij een serieuze aanval op de top 4 gaan doen volgend jaar.
Wedstrijd: MVG v Gurneyquote:
Rijstepap, gadverdamme manquote:
Hij is nooit verdergekomen dan de achtste finales.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
WK17 alleen maar in R1 gewonnenDaar liggen beste kansen ja
Ik pak die ook wel weer mee maas GSoD toch wel het meestquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb meer zin in het EK, GSoD en de PC Finals. Zeg ik eerlijk. Maar dat komt ook deels omdat ik bijna ieder weekend naar de ProTour kijk.
Alleen de WSoD-finals is een smet begin november.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik pak die ook wel weer mee maas GSoD toch wel het meest
Ben benieuwd welke flopqualifiers mogen meedoenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Alleen de WSoD-finals is een smet begin november.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)-uur-darten-in-Assenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:16 schreef TjjWester het volgende:
Wat is dat verhaal met die 17.000 punten? Iemand een record poging aan het doen?
Is tot dusver zo goed als bekend, het viel wel mee, op Murschell en Raymond Smith na.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke flopqualifiers mogen meedoen
Voor de World Series toch? Dat vind ik dan juist wel passende namenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is tot dusver zo goed als bekend, het viel wel mee, op Murschell en Raymond Smith na.
Nog vier qualifiers dus, maar het zag er wel ok uit.
Jamie Lewis en Dimitri Van den Bergh zijn geen feestje in de vorm van dit jaar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is tot dusver zo goed als bekend, het viel wel mee, op Murschell en Raymond Smith na.
Nog vier qualifiers dus, maar het zag er wel ok uit.
Dimitri is een speler die op TV altijd wel lekkerder gooit, ook een kleurrijk figuur.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:20 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jamie Lewis en Dimitri Van den Bergh zijn geen feestje in de vorm van dit jaar.
Het lijkt me sterk dat die in het afgelopen jaar veel vertrouwen heeft opgedaan om volgende maand opeens te shinen. Hij komt nog geen zwerfkei voorbij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dimitri is een speler die op TV altijd wel lekkerder gooit, ook een kleurrijk figuur.
Lewis... tja, die teert inderdaad op een paar mooie WK-wedstrijden. Dat wordt minder genieten.
Omdat twee dagen uitverkocht?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:28 schreef TjjWester het volgende:
Waarom is de pl twee dagen in rotterdam? Dit jaar was dat vanwege het weer maar volgend jaar??
Geen enkele andere plek heeft twee dagen, terwijl die ook in aanmerking zouden komen.quote:
Bij de World Cup was ie ineens heel behoorlijk, maar ik ben op de hoogte wat voor baggerjaar hij heeft.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat die in het afgelopen jaar veel vertrouwen heeft opgedaan om volgende maand opeens te shinen. Hij komt nog geen zwerfkei voorbij.
Ik vind het ook een fijne jongen om te zien spelen, maar op de vloer moet je presteren om je carrière echt een slinger te geven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij de World Cup was ie ineens heel behoorlijk, maar ik ben op de hoogte wat voor baggerjaar hij heeft.
Hoop hem wel op het WK weer in oude doen te zien (als hij zich plaatst), vdBergh is wel mijn persoonlijke favoriet ook dus ik ben sowieso ietwat biased.
Eens, hopelijk is het gewoon een tijdelijke dip.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik vind het ook een fijne jongen om te zien spelen, maar op de vloer moet je presteren om je carrière echt een slinger te geven.
Oh, maar Van de Pas is al een gepasseerd station. Die zakt volgend jaar als een baksteen. Net als De Nor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens, hopelijk is het gewoon een tijdelijke dip.
Liever een Dimitri dan een vdPas ofzo
Binnenkort PDPA qualifiers spelen tegen Newton, ook leuk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Oh, maar Van de Pas is al een gepasseerd station. Die zakt volgend jaar als een baksteen. Net als De Nor.
Laten we wel hopen dat Van de Pas, J. Lewis en al dat brandhout een redelijk lastige tegenstander krijgen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Binnenkort PDPA qualifiers spelen tegen Newton, ook leuk.
Alles wat ik doe is toch wel leuk.quote:
Razma heeft zich alvast voor ET1 in 2019 gekwalificeerd.quote:
En dat is priihiiimaaa.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Razma heeft zich alvast voor ET1 in 2019 gekwalificeerd.
Ik heb eigenlijk liever de altijd sympathieke Labanauskas.quote:
De altijd kinderlokkende Labanauskas.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever de altijd sympathieke Labanauskas.
Je hebt recht op een mening.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De altijd kinderlokkende Labanauskas.
Het is mij om het even om heel eerlijk met je te zijn.
Een ontknoping als bij de PL zou wel prima zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 22:04 schreef Masterminded het volgende:
Met hoeveel gaat Van Gerwen de finale winnen? 5-0? 5-1?
Niks mis meequote:Op vrijdag 5 oktober 2018 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
Koekoek even saucijzenbroodje de oven in. Lekker man. Curry erbij.
Het is nu geen moment spannend geweest, en de vorige partij had een leuk setverloop maar had wel elke set een speler die duidelijk beter was dus in die zin ook weinig spanningquote:
Zeker in dit format niet leuk als er geen spanning in het duel zit.quote:
Dit jaar qua finales tussen henquote:
Jammer, ja. Het vermaak valt of staat bij de diepgaande analyses van dit uitzonderlijk complexe spel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
Meulenkamp is geen bijzonder inspirerende analist.
In een voorbeschouwing is dat nogal belangrijk ja.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 20:37 schreef EP3 het volgende:
[..]
Jammer, ja. Het vermaak valt of staat bij de diepgaande analyses van dit uitzonderlijk complexe spel.
Laten we onszelf maar geen valse hoop geven.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 20:40 schreef Pino112 het volgende:
Wanneer ontslaat RTL die Maijer nou eens? Met zn prethoofd
Subsidie voor hem zal niet misselijk zijnquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 20:40 schreef Pino112 het volgende:
Wanneer ontslaat RTL die Maijer nou eens? Met zn prethoofd
Ik moet even bijkomen van 90 minuten oogaids.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]![]()
PSV tweede scherm, broekie uit, genot.
Real?quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 20:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik moet even bijkomen van 90 minuten oogaids.
Ja.quote:
Ze spelen ook twee weken niet dus dat komt mooi uitquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sla die aids voorlopig even over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |