Laten we wel hopen dat Van de Pas, J. Lewis en al dat brandhout een redelijk lastige tegenstander krijgen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Binnenkort PDPA qualifiers spelen tegen Newton, ook leuk.
Alles wat ik doe is toch wel leuk.quote:
Razma heeft zich alvast voor ET1 in 2019 gekwalificeerd.quote:
En dat is priihiiimaaa.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Razma heeft zich alvast voor ET1 in 2019 gekwalificeerd.
Ik heb eigenlijk liever de altijd sympathieke Labanauskas.quote:
De altijd kinderlokkende Labanauskas.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever de altijd sympathieke Labanauskas.
Je hebt recht op een mening.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De altijd kinderlokkende Labanauskas.
Het is mij om het even om heel eerlijk met je te zijn.
Een ontknoping als bij de PL zou wel prima zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 22:04 schreef Masterminded het volgende:
Met hoeveel gaat Van Gerwen de finale winnen? 5-0? 5-1?
Niks mis meequote:Op vrijdag 5 oktober 2018 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
Koekoek even saucijzenbroodje de oven in. Lekker man. Curry erbij.
Het is nu geen moment spannend geweest, en de vorige partij had een leuk setverloop maar had wel elke set een speler die duidelijk beter was dus in die zin ook weinig spanningquote:
Zeker in dit format niet leuk als er geen spanning in het duel zit.quote:
Dit jaar qua finales tussen henquote:
Jammer, ja. Het vermaak valt of staat bij de diepgaande analyses van dit uitzonderlijk complexe spel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
Meulenkamp is geen bijzonder inspirerende analist.
In een voorbeschouwing is dat nogal belangrijk ja.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 20:37 schreef EP3 het volgende:
[..]
Jammer, ja. Het vermaak valt of staat bij de diepgaande analyses van dit uitzonderlijk complexe spel.
Laten we onszelf maar geen valse hoop geven.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 20:40 schreef Pino112 het volgende:
Wanneer ontslaat RTL die Maijer nou eens? Met zn prethoofd
Subsidie voor hem zal niet misselijk zijnquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 20:40 schreef Pino112 het volgende:
Wanneer ontslaat RTL die Maijer nou eens? Met zn prethoofd
Ik moet even bijkomen van 90 minuten oogaids.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 20:49 schreef Coco. het volgende:
[..]![]()
PSV tweede scherm, broekie uit, genot.
Real?quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 20:51 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik moet even bijkomen van 90 minuten oogaids.
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |