Eens, hopelijk is het gewoon een tijdelijke dip.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik vind het ook een fijne jongen om te zien spelen, maar op de vloer moet je presteren om je carrière echt een slinger te geven.
Oh, maar Van de Pas is al een gepasseerd station. Die zakt volgend jaar als een baksteen. Net als De Nor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens, hopelijk is het gewoon een tijdelijke dip.
Liever een Dimitri dan een vdPas ofzo
Binnenkort PDPA qualifiers spelen tegen Newton, ook leuk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Oh, maar Van de Pas is al een gepasseerd station. Die zakt volgend jaar als een baksteen. Net als De Nor.
Laten we wel hopen dat Van de Pas, J. Lewis en al dat brandhout een redelijk lastige tegenstander krijgen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Binnenkort PDPA qualifiers spelen tegen Newton, ook leuk.
Alles wat ik doe is toch wel leuk.quote:
Razma heeft zich alvast voor ET1 in 2019 gekwalificeerd.quote:
En dat is priihiiimaaa.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Razma heeft zich alvast voor ET1 in 2019 gekwalificeerd.
Ik heb eigenlijk liever de altijd sympathieke Labanauskas.quote:
De altijd kinderlokkende Labanauskas.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever de altijd sympathieke Labanauskas.
Je hebt recht op een mening.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De altijd kinderlokkende Labanauskas.
Het is mij om het even om heel eerlijk met je te zijn.
Een ontknoping als bij de PL zou wel prima zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 22:04 schreef Masterminded het volgende:
Met hoeveel gaat Van Gerwen de finale winnen? 5-0? 5-1?
Niks mis meequote:Op vrijdag 5 oktober 2018 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
Koekoek even saucijzenbroodje de oven in. Lekker man. Curry erbij.
Het is nu geen moment spannend geweest, en de vorige partij had een leuk setverloop maar had wel elke set een speler die duidelijk beter was dus in die zin ook weinig spanningquote:
Zeker in dit format niet leuk als er geen spanning in het duel zit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |