quote:
Dat doe ik altijd met macaroni.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt heerlijk als je na een maaltijd met rijst nog rijst over hebt en geen saus/spul meer
quote:
Met boter en suiker?quote:
Wat was voor jou het keerpunt?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:54 schreef Masterminded het volgende:
Het toernooi is stiekem een beetje doodgebloed voor me op de een of andere manier. Ik heb meer zin in de Euro Tour volgende week als ik heel eerlijk ben.
Het verlies van Raya was een tegenvaller, de nederlaag van Anderson, de teleurstellende ontwikkelingen in de onderste sheet. Laat duidelijk zijn dat Suljovic v Wright een uitstekende halve finale is.quote:
In dit toernooi zitten teveel spelers die vooral stabiel goed zijn, dat vermindert mijn kijkplezier ook welquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:54 schreef Masterminded het volgende:
Het toernooi is stiekem een beetje doodgebloed voor me op de een of andere manier. Ik heb meer zin in de Euro Tour volgende week als ik heel eerlijk ben.
Ik heb meer zin in het EK, GSoD en de PC Finals. Zeg ik eerlijk. Maar dat komt ook deels omdat ik bijna ieder weekend naar de ProTour kijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In dit toernooi zitten teveel spelers die vooral stabiel goed zijn, dat vermindert mijn kijkplezier ook wel
WK17 alleen maar in R1 gewonnenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:58 schreef Masterminded het volgende:
Wel bizar dat Suljovic nu voor een tweede major finale op rij gaat. Stel je voor dat hij nog eens een goed WK gaat gooien. Dan kan hij een serieuze aanval op de top 4 gaan doen volgend jaar.
Wedstrijd: MVG v Gurneyquote:
Rijstepap, gadverdamme manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |